X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout 360-tråden


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 06/03-06 11:19 
Det er så imorgen at spillet udkommer tirsdag d.7 Spillet er bare en opdateret udgave af revenge, men som den store burnout fan jeg er, skal det klart ejes. alene det, at man nu kan klippe og gemme sine replays, er grund nok for mig til at købe spillet.

Så håber jeg bare at custom soundtrack er implementeret ordentligt i spillet, så der bliver skiftet numre rigtigt i menu'erne osv.<... Se hele indlægget
For The Love Of The Game
78 emne(r).
« < 1 2

Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 16/03-06 21:42 
Mit har også en lille ramme i 1280x720. Sært.

Jeg har nu lidt svært ved at synes om Burnout Revenge. Jeg har kun prøvet det originale Burnout for lang tid siden, så jeg har vist lidt glemt, hvad det går ud på.
Ldt for meget ræs, og lidt for lidt ødelæggelse - plus de dumme fejl, som jeg allerede har nævnt tidligere.
Jeg havde håben på et spil lidt mere a la Carmageddon. Sådan skulle det ikke være, og jeg synes faktisk det er pænt kedeligt...
Well, Blazing Angels og Battlefield 2 må redde måneden!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 16/03-06 23:46 
DeluxScan>
Mit har også en lille ramme i 1280x720. Sært.

Ja det fandt jeg også lige ud af - det er meget underligt!

Nogen der har oplevet at spillet går ned mens man spiller online?
Har oplevet det to gange men det kan muligvis være fordi jeg lige har fået ny internetlinie som ikke er sat op 100% endnu fra udbyderens (Arrownet) side.
Xboxen kører dog alle tests igennem uden fejl.
KalicolaKalicolaSkrevet 17/03-06 09:32, rettet 17/03-06 09:35 
deluxscan: for meget ræs og for lidt ødelæggelse??? ... du kan da ikke få mere ødelæggelse end burnout

spillet er jo for sindsygt, den ny lyd på digital surround er jo alt alt for vild, og grafikken er sgu lækker. spillet er det samme, hvilket er et stort plus i mine øjne, det betyder at de ikke har ødelagt noget (bortset fra custom soundtrack, det sutter), men så har de til gengæld tilføjet replays, og det rykker :D

Jeg ville på live igår, men kunne ikke komme ind i nogle ræs, den skrev noget med player-et-eller-andet. Jeg kunne godt hente crash klip og uploade selv, men jeg kunne ikke komme ind i nogle løb... kender i andre til problemet?

Alt i alt er spillet top dollar, lige efter mit hoved, fantastisk spil :D

EDIT: Her står om problemet, men desværre ikke løsningen http://boards.ign.com/burnout/b5503/112266255/p1/?4
For The Love Of The Game
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/03-06 09:42, rettet 17/03-06 09:44 
Jeg synes bare det er lidt for lineært... Carmageddon er stadig kongen.
Det er dog sjovt nok online, men stadig lidt ugennemtænkt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 17/03-06 12:52 
Herold>
Er den helt korrekte betegnelse ikke "gør noget dårligere"? :)

Det er i hvert fald i dén betydning alle forum whinerne bruger det: "udviklerne er nogle svin, de har ødelagt min character".

Men egentlig "nerfer" man jo noget for at forbedre balancen i spillet - så på den måde, er det jo en god ting.

DeluxScan ->
Hvordan kunne du tro at BurnOut ville være som Carmageddon?
Det har da altid handæet om totalt lineært ræs - og så crash mode.

Men bortset fra det, så var Carmageddon kongen på LAN.
Nøj jeg har spillet det mange timer, på min gamle skole.
De burde faktisk lave en Xbox Live version :-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/03-06 13:02 
SeventhSun>
DeluxScan ->
Hvordan kunne du tro at BurnOut ville være som Carmageddon?
Det har da altid handæet om totalt lineært ræs - og så crash mode.

Det troede jeg som sådan heller ikke. Troede bare der var en online-mode, der mindede lidt om Carmageddon. Ligesom i f.eks. Midtown Madness til Xbox.

Men bortset fra det, så var Carmageddon kongen på LAN.
Nøj jeg har spillet det mange timer, på min gamle skole.
De burde faktisk lave en Xbox Live version :-)

Det ville være stort! :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
juventus champjuventus champSkrevet 17/03-06 15:23 
det bliver fedt
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/03-06 12:33 
Jeg kan ikke skrue ned for musikken i options???

Er der andre der har samme problem?


Og ang. Carmaggeddon:
Ville det ikke være en ide til homebrew community? :)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HankyHankySkrevet 21/03-06 12:47 
Virker fint her :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GreaseballGreaseballSkrevet 21/03-06 13:10 
DeluxScan>
Man kan jo ikke kigge bagud samtidigt med man booster... Komplet idiotisk!

Har ikke noget problem her med at kigge bagud og booste på samme tid.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/03-06 13:35 
Kan du trykke på A og holde LS nede samtidigt?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/03-06 13:49, rettet 21/03-06 13:50 
Hos mig er default-styringen at A er boost og X rear view mirror. Der er det ikke noget problem, at holde dem nede samtidig.
(...)
GreaseballGreaseballSkrevet 21/03-06 14:01 
Samme her.
Jeg ved godt at LS også kan bruges til at kigge bagud og til siden med. Men jeg bruger altid X til at kigge bagud.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/03-06 20:57 
Er der noget jeg som alm. dødelig kan gøre for at slippe for de der standard Burnout beskeder?

Er det nogen i sender? Eller er det spillet der automatisk slynger beskeder ud til højre og venstre når i gemmer replays?
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 21/03-06 21:01, rettet 21/03-06 21:24 
Dem med de "nye Burnout-klip"?

Så er der vel ikke så meget andet end at bede pænt om at folk lader være ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/03-06 21:08 
Ja, det grænser da til spam.
Der er fordi, folk vil have den achievement, det giver at anbefale clips.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
dRxLdRxLSkrevet 21/03-06 21:39 
Får man kun achievement'en hvis dem man sender til ser klippet?

Det er vel nærmest på kanten af hvad man kan tillade sig markedsføringsmæssigt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/03-06 22:00 
Nej, man skal bare anbefale et klip. Modtageren behøver ikke se det.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 21/03-06 22:08 
Please en eller anden fortæl mig, at man kun skal sende én anbefaling for at få sin achievement...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 21/03-06 22:25 
Man skal kun sende én.

Men jeg undskylder meget, hvis jeg har været en del af problemet, jeg tænkte at de af jer, der er på min friends liste godt kunne tåle en besked om mit nye super spil :D

Og Lasse jeg husker, at jeg var tvunget til at slå den der funktion fra, som viser når en ven går online, fordi jeg desværre var ved at spille Kameo, mens du lige skulle teste de forskellige HD i Halo 2.
Se dét var irriterende ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 21/03-06 22:30 
Det er selvfølgelig helt okay for mig at få de der klip (så mange venner har jeg jo heldigvis heller ikke :-p).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KalicolaKalicolaSkrevet 21/03-06 23:10 
Jeg fik anbefalet et klip af en af jer "2 in with one hit" eller sådan noget. Jeg har så bare ingen anelse om hvordan man så finder det klip :(

Og hvordan kan det være at knappen "invite to game" aldrig kan trykkes på? selvom mine friends er i spillet?
For The Love Of The Game
WehnerWehnerSkrevet 22/03-06 00:04 
SeventhSun>
Og Lasse jeg husker, at jeg var tvunget til at slå den der funktion fra, som viser når en ven går online, fordi jeg desværre var ved at spille Kameo, mens du lige skulle teste de forskellige HD i Halo 2.
Se dét var irriterende ;-)

Nogen skal jo teste, når Microsoft ikke gider...

Så længe det kun er en enkelt fra hver, så er det naturligvis ingen problem med de der Burnout-ting. Men jeg synes stadig det er dårlig stil fra EA.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 22/03-06 13:57 
Darknon>
Og hvordan kan det være at knappen "invite to game" aldrig kan trykkes på? selvom mine friends er i spillet?

Det underede jeg mig også over. Men det viser at den kun virker hvis man laver sin egen ikke rang kamp.
BeanoBeanoSkrevet 22/03-06 14:35 
Er der egentligt dukket information op om hvorfor der er borders i spillet?
NaieraNaieraSkrevet 22/03-06 15:08 
Er der borders i Burnout Revenge på X360? Jeg må kigge bedre efter i aften...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KalicolaKalicolaSkrevet 22/03-06 15:13 
Jeg har ikke bemærket nogle borders på mit kæmpeHD, måske er det bare små nok til at jeg ikke bemærker dem
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 22/03-06 15:20 
Har prøvet spillet i 1280x720 og 1360x768 via VGA og der er relative små men tydelige border hele vejen omkring billedet. Bemærkede det dog først efter et par timer.
Kanterne er ca. 1½-2 cm. på min 40" TV.
78 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig