X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Mest ventede Revolution-spil?


Reply
The BruceThe BruceSkrevet 02/03-06 19:19, rettet 02/03-06 19:20 
Overskriften siger alles- hvilket (eller hvilke) spil ser I mest frem til at spille på Revolution, (...især med den nyskabende controller taget i betragtning)
Spillet behøver ikke at være bekræftet som værende i produktion, men kan lige så godt være et jeres egne "fantasi-fostre"... ;-)

Ser I f.eks. mest frem til, hvilken magi Hr. Miyamoto og Co. kan kreere med den næste generation af Mario-spil (Platform såvel som "Karting", Golf, Tennis, '"Partying", "RPG'ing", Curling og hvad ved jeg?

Vækker et potentielt Wok/Kokke-spil jeres appetit? (Ordspil af HØjeste karat...I know! ;-)

Er I DØDS-nysgerrige efter at finde ud af, hvordan controlleren fungerer i First Person Shootere? Ku det f.eks. friste at kunne "snipe" øjenbrynene af en vagt på 3 Km's afstand blot ved at rykke controlleren lidt tættere på skærmen og klemme på aftrækkeren?

Er det Zelda, der med alle sine sub-quests og spil frister mest? Forestil jer f.eks. mulighederne med bueskydning, fiskning, sværd- (...og skjold-) kamp eller hvad med at rebe sejlet på jeres trofaste båd ved at huske, hvordan man laver et dobbelt halvstik...eller hvad med besværgelser? ;-)

Mulighederne er potentielt uendelig- find selv på flere, og fortæl om hvorfor det er det/de spil i glæder jer til.


Hent eventuelt lidt inspiration her...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/03-06 19:48 
Golf og Baseball titler kunne blive yderst interessante pga. controlleren. Håber blot at Nintendo tænker på at controlleren ikke fysisk matcher f.eks. en golf-kølle og derfor kommer med en smart løsning på dette.
Home is where the hardware is..
RuneSPRuneSPSkrevet 02/03-06 19:52 
På første pladsen kommer helt klart RPG spil i første perspektive. Uha, Oblivion til Revolution som gjorde brug af controlleren ville være så fedt...

Derefter må det nok være FPS spil som jeg også tror vil fungere kanon med controlleren...
QQSkrevet 02/03-06 20:18 
Hack'n'slash (Diablo) i first person, alm. first person shooter og Zelda horse battling som i Twillight Princess (fægte med sværdet med selve controlleren, "holde tøjlerne" og styre med det analoge stik og piske Epona med den ene knap på det analoge stik, samt tage skjoldet op og ned med den anden knap derpå.)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
EchoEchoSkrevet 02/03-06 20:36 
MP3 er klart det jeg ser mest frem til!
Tror personligt at for meget hack 'n slash bliver irreterende, da jeg altid har forbundet gaming med noget halvdovent ikke-sports-agtigt.
Der ud over har jeg også selv leget med tanken om et mad lavnings spil.
Der udover ser jeg meget frem til baseball som andre også har sagt, bare det at slå til bolden må være cool.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
GatmanGatmanSkrevet 02/03-06 21:55 
Lige siden N64-æraens slutning har jeg ønsket mig et nyt PilotWings-spil...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/03-06 22:25 
Det skulle vist også være på vej til Revolution :)

Selv ser jeg frem til et nyt Mario, Zelda, Smash Bros. og evt. et Pikmin til. Og så selvfølgelig ikke masse backward-downloads ;)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-06 23:53 
Mario Party med den nye controller... Interessant!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 03/03-06 06:40 
Er der overhovedet nogen steder man kan se screens af de kommende spil? Hvornår er release datoen forresten for revolutionen? :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/03-06 10:57 
I har snakket lidt om brugen af controlleren i f.eks. Golf og Baseball spil. Jeg er ikke så meget inde i Revolution, men fungerer controlleren ikke vha. to sensorer på TVet? Ergo kan man vel ikke stå oprejst og svinge tingesten nedad, i f.eks. Golf.
Ret mig hvis jeg tager fejl...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DommergaardDommergaardSkrevet 03/03-06 14:23 
Danny Salling>
Er der overhovedet nogen steder man kan se screens af de kommende spil? Hvornår er release datoen forresten for revolutionen? :-)

The Legend of Zelda: Twilight Princess... ;P
WikzoWikzoSkrevet 03/03-06 23:17 
Udover alle de nævnte titler (+mange flere) ville det være fedt med et Spore til Nintendo Revolution :D

Indtil videre er det dog kun blevet omtalt på PC, men man har vel lov til at drømme? ;D

(link virker muligvis ikke pt.)


Læs mine argumenter for, hvorfor Spore burde komme på Revolution
HeroldHeroldSkrevet 04/03-06 00:57 
Sjovt nok vil man kunne bruge dine argumenter på enhver platform derude :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WikzoWikzoSkrevet 04/03-06 10:59 
Lad nu vær med at ødelægge mine drømme >.>
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/03-06 13:11 
Home is where the hardware is..
DommergaardDommergaardSkrevet 07/03-06 14:28 
Er det mon Nintendo Revolution's logo ved siden af Tecmo's? :)
HeroldHeroldSkrevet 07/03-06 15:03 


Nope :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 07/03-06 19:27 
NTREEV = Nintendo Revolution.

De ligner da lidt hinanden lidt må man sige! :)
Login for at besvare
Username
Password
Remember me