X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye X360 spil


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 27/02-06 17:20 
Suk, hvor jeg mangler nogle nye titler til 360'eren!
Med undtagelse af RR6, så er der ikke sket noget, jeg finder interessant, siden launch.
Om et par uger kommer Battlefield 2, Burnout og Blazing Angels... Det betyder 2 uger mere, hvor min 360'eren er degraderet til en tilværelse som DVD-afspiller...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
fumfumSkrevet 27/02-06 17:46 
Du trænger, såvidt jeg husker, til at tage dig gevaldigt sammen på Geometry wars.
Det er bare at gå igang.
:-)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
King ChaosKing ChaosSkrevet 27/02-06 17:48 
GRAW kommer d.3/3 og Fight Night kommer d.9/3
Danny SallingDanny SallingSkrevet 27/02-06 18:28 
Synes også det går lidtr sløvt med at få nye titler ud til Xbox 360 :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
APHAPHSkrevet 27/02-06 18:33 
Jeg er enig i at spiludvalget til 360ern ind til videre har været noget sløjt. Hvilket er grunden til at jeg mere eller mindre kun bruger min konsol til PES5 og arcade spil. Men det ser heldigvis ud til at der kommer en del spændende titler de næste par uger.

Jeg ser især frem til Football Manager, men spil som NHL 2k6, Ghost Recon:AW og Battlefield 2 er titler jeg også godt kunne finde på at investere i.

Derudover udkommer der også titler som FF XI, Oblivion, Top Spin 2, Blazing Angels, Far Cry og Burnout. Så vi går en spændende tid i møde.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PapandPapandSkrevet 27/02-06 18:51 
Ghost Recon og Oblivion kommer her i marts. Det er i hvert fald nok til at overbvise mig om, at jeg også skal med på 360 vognen.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
WehnerWehnerSkrevet 28/02-06 15:23 
King Chaos>
GRAW kommer d.3/3

Har du en kilde på det? Jeg kan kun finde datoen opgivet til 17/3.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/02-06 15:44 
Ja, indtil i dag. Jeg har talt med Ubi og datoen er nu i stedet "ukendt" :D
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/02-06 15:47 
Ha! Og nu er den 10/3... det er en dejlig levende og dynamisk verden vi lever i!
WehnerWehnerSkrevet 28/02-06 15:51 
Tak, du må gerne holde os informeret. Det er en af de titler, jeg virkelig ser frem til sammen med Oblivion.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/02-06 16:02 
Ja, mht. Oblivion holder K.E.Media stædigt på d.24/3, selvom udviklerne endnu ikke vil ud med en dato nærmere end "around the 20th of marts". Så...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-06 14:39 
Til gengæld er Battlefield blevet rykket en måned... Typisk.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 02/03-06 15:14 
Til gengæld er dit elskede Wolfenstein på vej :)

Vuf.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/03-06 17:14 
Oh, yeah! Gode nyheder!
Udvilklet med 360'eren for øje skal det nok blive mindst lige så fedt som det gamle til Xbox.
Så skal vi nakke allies igen! :-)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig