X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

TAK, RJK og de andre!


Svar Sortering
MajorPMajorPSkrevet 04/03-03 13:32 
Hej RJK, Per S osv. Jeg vil bare takke jer for oprette dette forum, da jeg allerede blev banned efter 5 beskeder på konsolforum.com :) Jeg ser meget frem til at bruge det med det nye design og de mange spændende features!
Hilsen Tobias
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 13:34 
Jeg skrev en besked og fik min bruger slettet uden nogen form med meddelelse derom.
» a winner is you «
MajorPMajorPSkrevet 04/03-03 13:41 
me 2, tror jeg, eller jeg er IP banned :S Nå nok om det for nu har vi det rigtige DKF crew! Som nu hedder PlayRight, og jeg vil ikke mere bruge dansk ban board(konsolforum.com).
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/03-03 13:42, rettet 04/03-03 13:43 
Jeg takker også. I de sidste par dage har jeg ikke helt vidst, hvad jeg skulle bruge min tid til, når jeg havde 10 minutter - og der ikke var noget Konsolforum :)

Men PlayRight ser fedt ud, og som en anden sagde, så kræver det lidt tilvænning, men så vidt jeg kan se, så er det bedre end det gamle DKF (Og så er jeg naturligvis hysterisk glad for muligheden for at uploade egne ikoner - det har lææænge været et ønske fra min side).

Også en stor tak herfra.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
reinholdreinholdSkrevet 04/03-03 13:42 
Jeg blev banned for at skrive et teknisk svar ang. en defekt PS2 :) Faktisk så meget at min faste IP adresse blev nægtet adgang, så jeg måtte bruge en anonymizer for at se siden :) Jeg tror ikke at de ka´ li mig hos Charles & Co ;)
Men tak til RJK osv. for dette forum, det skal nok blive godt.. Grafikken og funktionerne er helt i top !
MajorPMajorPSkrevet 04/03-03 13:45, rettet 04/03-03 13:45 
Grafikken og funktionerne er helt i top !

sorry den glemte jeg at få med. NICE WORK RJK!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RitesRitesSkrevet 04/03-03 13:57 
"DFK i nyt betræk: PlayRight! -Nu uden Millemor!" ;)
» a winner is you «
ViolatorViolatorSkrevet 04/03-03 14:06 
Wir sind zurück, takket være RJK og venner!
seebergseebergSkrevet 04/03-03 14:16 
(Flyttede lige beskeden her ;))

Det må jeg Sige RJK & Co i har da rigtig fået lavet et forum der ser godt ud!!! Kanon at i har fået genskabt noget der ligner DKF ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
MajorPMajorPSkrevet 04/03-03 14:17 
ja, så mangler vi bare at Seeberg sender mine penge :P
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
PapandPapandSkrevet 04/03-03 14:26 
Ja det hele er total i orden. Lad os da alligevel håbe Millemor og Warfly kigger forbi..
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:27 
Så de kan hvad? Blive bannet? ^^

Personligt kan jeg leve uden Millemor, da hun næsten fik mig til at stoppe på DKF :( Warfly har jeg aldrig haft det store med at gøre.
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 04/03-03 14:34 
Tjaa jeg ved nu ik.. De har aldrig generet mig, så jeg kan ikke have noget imod dem..
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:36 
Som sagt kan jeg heller ikke have noget imod Warfly personligt.

Millemor gav mig dog 3 advarsler for ikke at finde mig i, at blive behandlet dårligt under en handel.
» a winner is you «
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 04/03-03 14:44 
Jep jeg tilslutter mig også takken :=)

Men skal vi nu ikke lade være med at nedlade os til at kritisere (mv.) dem, som vi ved ikke kommer herinde og forsvarer sig, ligesom det sker på et bestemt andet forum.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 04/03-03 14:49 
Nu kommer jeg jo ikke med beskyldninger og bagtale.

Millemor ved præcist hvad hun gjorde.

-Jeg er desuden ret sikker på, at de har været herinde og se, hvis de da ikke engang har oprettet en profil under andet navn.
» a winner is you «
RJKRJKSkrevet 04/03-03 15:02 
Søster Salsa >
Men skal vi nu ikke lade være med at nedlade os til at kritisere (mv.) dem, som vi ved ikke kommer herinde og forsvarer sig, ligesom det sker på et bestemt andet forum.

Ja, det er jo faktisk ret belastende, at andre uretmæssigt kritiserer én eller éns arbejde, uden at man har mulighed for at fortælle sandheden.

Enough said...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 04/03-03 15:03, rettet 04/03-03 15:12 
Nej det siger jeg heller ikke :=)
Jeg vil blot gøre det klart at jeg ikke ønsker at denne tråd skal udvikle som en tråd på det andet forum, da jeg synes den går over stregen.

Edit: ovennævnte er til Rites. RJK var bare hurtigere til at skrive sit indlæg end jeg ;)
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RJKRJKSkrevet 04/03-03 15:06 
Jeg mente i selve tråden. Diskussion mellem to foraer fører intet godt med sig.

Jeg har ikke mere at sige til det - jeg var faktisk enig med dig ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MajorPMajorPSkrevet 04/03-03 15:09 
Seeberg >
Har sendt dem ;)


WUHU!
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
seebergseebergSkrevet 04/03-03 15:10 
MajorP >
ja, så mangler vi bare at Seeberg sender mine penge :P

Har sendt dem ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
SolaegSolaegSkrevet 04/03-03 15:27 
Ja, dette forum ser rigtig godt ud! Det hele ser ud til at være her: søgefunktion, flot design, flotte profiler og sit, men bestemt ikke mindst, en masse af de gode gamle brugere fra DKF.

PS: Vidste ikke hvorfor en af trådene om det nye forum, jeg skulle skrive i...
quadquadSkrevet 04/03-03 19:52 
Bare mig eller står MajorP og Seebergs 2 sidste indlæg ikke i forkert rækkefølge? :S
PlaykidPlaykidSkrevet 04/03-03 19:54 
Jeg tror bare det er dig;)
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 04/03-03 20:10 
Wagner >
Bare mig eller står MajorP og Seebergs 2 sidste indlæg ikke i forkert rækkefølge? :S

Hvis du kigger på tidspunkterne er det jo rigtigt nok.

Seeberg må have slettet indlægget og postet det igen lidt senere...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
FanboyFanboySkrevet 04/03-03 20:17 
Jeg vil da også lige sige tak til RJK og de andre. Det her forum er en del bedre end det andet, både design og stemningsmæssigt.
FanboyFanboySkrevet 04/03-03 20:18 
RJK >
Wagner >
Bare mig eller står MajorP og Seebergs 2 sidste indlæg ikke i forkert rækkefølge? :S

Hvis du kigger på tidspunkterne er det jo rigtigt nok.

Seeberg må have slettet indlægget og postet det igen lidt senere...

Er du sikker på at det ikke er en bug? Jeg ved at de døjer med lignende på Team Xbox forummet.
seebergseebergSkrevet 04/03-03 20:27 
RJK >
Wagner >
Bare mig eller står MajorP og Seebergs 2 sidste indlæg ikke i forkert rækkefølge? :S

Hvis du kigger på tidspunkterne er det jo rigtigt nok.

Seeberg må have slettet indlægget og postet det igen lidt senere...

Nemlig ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
RJKRJKSkrevet 04/03-03 20:28, rettet 04/03-03 20:28 
Sikker og sikker... ;)

Forummet sorterer indlæggene efter det tidspunkt det har registreret, at de er postet.

Man kan jo se, at de er sorteret rigtigt, for tiderne passer.

Eneste mulige bug er således, at indlæggene tidsstemples forkert. Det lyder mærkeligt.

En anden mulighed er så, at indlæggene kom lige omkring, at uret på serveren blev stillet.

Nogen bug tror jeg bestemt ikke det er -> den har dog været der tidligere pga. en anden ting (måske det problem de har på Team Xbox?).

EDIT: Ja, så blev det jo løst...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
seebergseebergSkrevet 04/03-03 20:33 
Glemte en Quote fra MajorP´s post ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
quadquadSkrevet 04/03-03 22:28 
Ja ja, bare fordi jeg ikke lige kunne læse det der små tal ;)
MajorPMajorPSkrevet 04/03-03 22:30 
eller også er du bare posthunter :P
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
ValkyrieValkyrieSkrevet 07/03-03 18:10 
Jeg vil også bare sige hej igen:)

Og tak! Har sgu savnet DKF, efter... Ja "Det der"^_^
Well crucify the insincere tonight...
zpeakerzzpeakerzSkrevet 10/03-03 14:18 
Rites >
Så de kan hvad? Blive bannet? ^^

Personligt kan jeg leve uden Millemor, da hun næsten fik mig til at stoppe på DKF :( Warfly har jeg aldrig haft det store med at gøre.

Jeg tror vi alle har haft problemer med millemor.

Jeg kom TILFÆLDIGVIS *griner højt* til at spamme hende med millioner af spammails... MuAHAAHAHAHA

ps. hun fik mig bannet pga en fuc*ing MAIL! I mailen stod der ikke noget som helst om hende, da den var rettet til en anden, dog med en forkert mailadresse.
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 10/03-03 14:30 
Jeg tror vi alle har haft problemer med millemor.

Det har jeg da ikke, syntes nu ikke det er "sjovt" at spamme folk med e-mails´.
Sælg mig en Xbox =)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 10/03-03 14:32 
Millemor har nu været fair over for mig, men måske pga. jeg ikk har snakket så meget med hende
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
dpldplSkrevet 10/03-03 14:33 
Anders_Jensen >
Det har jeg da ikke, syntes nu ikke det er "sjovt" at spamme folk med e-mails´.

Hmmmm samme her, jeg havde heller ikke problemmer med hende. Men jeg havde med en anden, som også er her (men det har heldigvis ændret sig :P )
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
JimPPJimPPSkrevet 10/03-03 18:46, rettet 10/03-03 18:46 
Jeg vil da også være med!

Mange tak for et aktiv, flot og velfungerende forum... ingen "Der opstod en fejl i ASP processen" :D
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/03-03 20:51 
Denne tråd er på grænsen til at overskride nogle af vores krav for brug af forummet. Dette er en generel opfordring til at omtale folk på anstændig vis. De pågældende krav skal bemærkes her:

FAQ > Forum > Regler
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
quadquadSkrevet 10/03-03 22:24 
Btw. Hvem kom på navnet PLAY:RIGHT? :)
dRxLdRxLSkrevet 10/03-03 22:27 
zpeakerz >
Jeg tror vi alle har haft problemer med millemor.

Jeg kom TILFÆLDIGVIS *griner højt* til at spamme hende med millioner af spammails... MuAHAAHAHAHA

ps. hun fik mig bannet pga en fuc*ing MAIL! I mailen stod der ikke noget som helst om hende, da den var rettet til en anden, dog med en forkert mailadresse.

Og du er sikker på at det ikke skyldes din "ungdommelige og friske" stil?
Hvis ovenstående citat er sigende for hvordan du har tænkt dig at opføre dig herinde, så holder ud forhåbentlig ikke længe.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/03-03 11:35 
Såså DrEXL...... Lad os nu ikke dømme folk sådan uden videre^_^

Ja, Mille havde lidt problemer med at tage tingene for seriøst, men hun var da god nok på bunden, synes jeg:)
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig