X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadow of the Colossus


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 18/02-06 20:20 
Nu er denne her flotte fætter jo kommet ud:) Jeg snuppede det igår med genudgivelsen af Ico(heldigvis ikke i den smagsløse Platinium æske) og jeg må sige at Shadow er fantastisk.


Jeg har nakket 5 Colossi nu, men må indrømme at det kan være lidt svært/frustrerende(?) med kameraet og en lidt "sluggish" styring. Dog er det lidt ligegyldigt fordi det er fantastisk at bar... Se hele indlægget
Well crucify the insincere tonight...
112 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
millenniummillenniumSkrevet 30/01-18 15:31 
Så tjekker jeg også mit eksemplar :D
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/01-18 15:56 
Det var Ico :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
millenniummillenniumSkrevet 30/01-18 16:02 
Jeg tjekker sgu’ dem begge X-D
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 30/01-18 16:50 
Shadow of the Colossus

Det var ikke noget på SotC coveret hos mig :)
millenniummillenniumSkrevet 31/01-18 08:48 
Den ser lidt sealed ud...? Det er mit eksemplar dog ikke - men jeg har stadig grafikkortene.
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 31/01-18 09:08 
Spillet har skam været i brug, det er bare i en cellofanpose jeg bruger til opbevaring.
millenniummillenniumSkrevet 31/01-18 09:29 
Husker jeg købte mit i Blockbuster. Havde læst lidt om det ... nå jaa virkede måske interessant men der var ikke nogen hype omkring det. Kunne måske bruges til min nye PS2. Lånte det bagefter ud til min svoger, fik det heldigvis tilbage i hel tilstand, har derefter ligger i en papkasse gennem studietiden, har overlevet nogle år hvor jeg var lidt uansvarlig omkring mine ting, og nu intakt på lager blandt mine andre PS2 guldfund.
The medium is the message.
--Skrevet 20/05-18 17:39 
Fik lige gennemført PS4 udgaven. Det er første gang jeg stifter bekendtskab med SotC, dog har jeg gennemført ICO og TLG.
Hvor går SotC dog bare rent hjem. Længe siden at jeg har spillet spil,der fangede mig i samme omfang.
Spiller nu: Animal Soccer World
millenniummillenniumSkrevet 20/05-18 23:51 
Jeg har det helt klart på must-buy listen. Jeg fik aldrig klaret mere end 3 kolosser på PS2. Controllen var simpelthen for belastende til at jeg kunne blive hængende, men har hørt at alt det jeg blev frustreret over dengang, er blevet udbedret.
The medium is the message.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/05-18 00:14, rettet 21/05-18 00:15 
Jeg er også spændt på at få det prøvet. Det virker som en ualmindelig vellykket remake.

Jeg kom ca. halvvejs i PS2-versionen, men performance, kontrollen og især møghesten fik mig til at stoppe.

Fik senere gennemført det på PS3 hvor det i det mindste kørte pænt. Det var ikke noget godt spil, men en god oplevelse trods problemerne.
Spændende hvis remaken også forbedrer gameplayet :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
--Skrevet 21/05-18 00:31 
Hesten er fortsat til tider træls at omgås :P Jeg oplevede også til tider at styrringen ift. at klatre / hoppe, samt når der skulle sigtes med buen ift. kamaravinklen var lidt weird, men som helhed er det en af det helt store spiloplevelser i min bog. Elsker den mystiske verden, designet af landskabet som virker storslået og spændende på samme tid og at alt "ligegyldigt" er skæret fra, så der fokuseres på bosskampe, i et simpel setting. For mig er det et æstetisk mesterværk, som med ICO / TLG. Er helt tosset med den grafiske stil og farvepaletten i disse spil.
Spiller nu: Animal Soccer World
BeanoBeanoSkrevet 22/05-18 12:34, rettet 22/05-18 12:35 
Konsolkongen>
Spændende hvis remaken også forbedrer gameplayet :)

Den stabile framerate og forbedrede kontrol påvirker gameplayet markant :)

Dette et ikke en fuld fra-grunden-remake - grafisk er det men flere systemer som f.eks. AI, animation og fysik. er bygget på PS2 koden. Så derfor føles det (heldigvis) på mange måder som originalen men med de hårdeste kanter filet af :)
112 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig