X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 til Windows Vista


Svar
Per SPer SSkrevet 09/02-06 21:46 
Tekst fra pressemeddelelse inklusiv svulstig ordlyd:

“Halo 2,” the award-winning sequel to the instant classic “Halo: Combat Evolved” to make its PC debut on the Windows Vista platform

Hellerup, 9 February, 2006: ”Halo 2,” the game that redefined first-person combat and multiplayer action for millions of gamers worldwide, is set to explode onto PCs exclusively for Windows Vista. ”Halo 2” for Windows Vista will be developed by a dedicated Microsoft Game Studios team in partnership with Bungie Studios.

Only for Windows Vista, "Halo 2" will offer gamers both the single-player campaign and multiplayer experience of the original, as well as the additional maps offered in the “Halo 2 Multiplayer Map Pack.” Gamers will also have the exciting opportunity to build, create and customize their own multiplayer levels.

“Halo: Combat Evolved” and its sequel, “Halo 2,” have achieved phenomenal success on the Xbox video game platform as gamers around the world follow the saga of Master Chief in his battle against the Covenant forces. In 2003, the original “Halo” roared onto Windows PCs. In “Halo 2” for Windows Vista, the action picks up where the first game ended. Master Chief, with the help of a small group of marines, has destroyed the religious artifact and artificial world known as “Halo,” and is making his way back to Earth. There, he and the last surviving Earth forces will mount a titanic struggle against the marauding Covenant enemy. To date, the Halo franchise has sold more than 14.5 million games worldwide with over 600 million hours of multiplayer action logged across Microsoft’s Xbox Live online gaming service.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
WehnerWehnerSkrevet 09/02-06 21:50 
Per S>
Tekst fra pressemeddelelse inklusiv svulstig ordlyd:

Næh, for en gangs skyld holder de sig til opremsning af faktuelle forhold. Befriende :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 09/02-06 21:50 
Snarere end at booste Vista salg til gamere, som jeg umiddelbart vil mene at dette træk søger at motivere, vil jeg tro at det vil skade halo 2's salg.
Så godt er Halo 2 jo hellere ikke set fra et pc perspektiv hvor konkurrencen er åndsvagt hård.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 09/02-06 23:05 
Jeg synes også det er en latterlig måde at promovere Vista på.
I stedet for at få folk til at se mulighederne i det "nye" styresystem, minder de i stedet folk om grunden til, at de bruger Windows som styresystem. Nemlig at man er tvunget til at bruge det, da det hovedparten af både programmer og spil er lavet til deres system.

Dårlig stil at tvinge folk til at køre Vista for at kunne spille efterfølgeren til et spil, som kørte glimrende på deres forrige styresystem. Nå, der kommer sikkert et crack til spillet eller lignende...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RonaldoRonaldoSkrevet 10/02-06 14:26 
Kontrol af marked gennem restriktioner? Det er da noget nyt!

Vi kan vel også brokke os over at nye spil kun kan afvikles hvis man ejer et grafikkort der ikke er mere end 3-4 år gammelt.

Det er business som altid. Du kan enten bryde restriktionerne i spillet eller lade vær med at købe det.
ChimeraChimeraSkrevet 10/02-06 14:53 
Hvad betyder det, at der på nogle af mine spil-æsker står "Only on Xbox"?
KilroyKilroySkrevet 10/02-06 15:45 
Jeg vælger at tolke som "Dette spil finder du på Xbox, og ingen andre konsoller". Så har de også garderet sig mod PC-versioner.

(Selvom jeg er sikker på at jeg har set det "mærkat" på nogle Full Spectrum Warrior æsker...)
Kilroy Was Here
ChimeraChimeraSkrevet 10/02-06 18:05 
Det var egentlig ment som en joke, for med tiden er "Only on Xbox" prædikatet blevet fuldstændigt værdiløs.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/02-06 18:31 
Det passer mig fint. Så kan jeg skifte fra Windows XP til Vista, når 'Halo 2' er faldet til en halvtredser og ligger og flyder i tilbudsdyngen :-)
KTCKTCSkrevet 10/02-06 19:18 
ronaldo>
Vi kan vel også brokke os over at nye spil kun kan afvikles hvis man ejer et grafikkort der ikke er mere end 3-4 år gammelt.
Jeg synes ikke denne sammenligning holder, for der er ingen logisk grund til at lade spillet kræve Vista, da det tvivlsomt kan udnytte specielle nye funktioner i det kommende styresystem.
Grafikkort har udviklet sig til at yde mere og mere og give os en mere imponerende grafisk præsentation.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/02-06 21:50 
Chimera>
Hvad betyder det, at der på nogle af mine spil-æsker står "Only on Xbox"?


"Only on Xbox" logoet er faktisk kun en garanti, der holder i 3 måneder eller noget i den stil. Efter det tidspunkt, kan spillene teknisk set godt komme på andre platforme.
Det står med småt i Jay Allards nakke, Hitman 47 style.
Well crucify the insincere tonight...
WehnerWehnerSkrevet 11/02-06 11:03 
Frankie fortæller om spillet i sin ugentlige update på bungie.net:

Link...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig