X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WoW: Endgame guild søges


Svar
dRxLdRxLSkrevet 02/02-06 22:54 
Jeg tror jeg ender med at opgive Stormscale serveren. Det er pirmært et spørgsmål om at jeg ikke rigtig synes der er nogle guilds der passer til mig. Folk er generelt for unge, for dumme eller for hardcore.

Er der nogen af jer der kender til/er i et guild hvor gennemsnitsalderen er over 20, hvor man ikke forventes at spille 24/7 og hvor folk er kvikke og sjove?

Hvis ja, så vil jeg gerne have et servernavn, og så vil jeg re-rolle, hvadenten den guild har brug for på den server.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 02/02-06 23:58 
Hvad med Regulators på Kul Tiras? Vi var før på Silvermoon.
Jeg kunne spørge om vi har brug for nogen specielle classes.
Vi laver Onyxia, Molten Core, Black Wing Lair og Zul'Gurub for tiden.
dRxLdRxLSkrevet 03/02-06 00:44 
Lyder godt Hauke, men jeg bliver nødt til at spørge om en ting først.

De andre i guild'en er de også uforholdsvismæssigt glade for Brokeback Mountain? Hvis du forstår hvad jeg mener ;-)

Hvor langt er I nået i de forskellige instances?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 03/02-06 00:48 
Nej, jeg er nok den eneste der er SÅ begejstret. Der er ikke en gay guild. Der var en anden bøsse i guilden for et stykke tid siden, men svjv holdt han op med at spille WoW.

Onyxia, Molten Core, og Zul'Gurub er på farming status, dvs, at MC bliver kørt igennem en gang om ugen, Ony alle fem dage. ZG når der er folk der har lyst (3 dages reset).
I BWL er vi indtil videre nået til Broodlord (3. boss), men indtil du bliver 60 skulle vi gerne være kommet lidt længere :)
For tiden raider vi MC om tirsdagen, BWL om torsdagen og søndag.
dRxLdRxLSkrevet 03/02-06 00:52 
Okay, hør lige med dem om der er nogle specielle klasser der er brug for.
Jeg har en præst på den server, men kunne nok bedst tænke mig at køre Warlock eller Warrior.

Og så forventer jeg at du begynder at sende mig en lind strøm af epics og penge ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 03/02-06 01:05 
Det er en Horde char du har, ikk'?
Jeg snakkede lige lidt i guild chat, og de mener at det er meget svært at kunne sige nu hvilke klasser vi får brug for om 2 måneder (eller hvor lang tid det nu tager dig at komme til lv 60). Så der burde ikke stå noget i vejen for hverken Priest, Warlock eller Warrior.
dRxLdRxLSkrevet 03/02-06 02:40 
Hvad med mage, jeg tror det er den klasse jeg har nydt mest at spille (31 mage på Stormscale) og den kan grinde som ingen anden, men de virker lidt "gimpede" i end game. Tager jeg fejl?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 03/02-06 03:09, rettet 03/02-06 03:10 
Nu har jeg ikke spillet Mage, men der er altid brug for dem til raids (Arcane Brilliance og Conjured Crystal Water) ;-)
Nu nævnte du selv Warrior, Warlock og Priest, men der skulle ikke være noget problem med Mage heller. Som sagt er det svært at sige om der er brug for specielle classes når du bliver færdig med at grinde.
For tiden er guilden ret velbalanceret, så det er ikke så afgørende hvad du vælger at rulle (har dog lidt på fornemmelsen at vi har nok Warriors for tiden).

Bare rul noget og kontakt mig ingame (spiller mest som min Warlock, Vagh, for tiden. Ellers min præst Aritra.)
dRxLdRxLSkrevet 04/02-06 02:37 
Det blev til en Lock "MetaName" som nu er level 12 og sidder i Oggrimmar og venter på penge og store tasker fra "onkel Hauke" ;-)

Sara spiller en præst ved navn "Lureen" (Alma var taget).

Nå men den egentlige grund til at jeg poster endnu en tråd herinde er at der dukkede en nyhed op på slashdot.org angående det homo-tema vi kort var inde på.
Det viser sig at Blizzard slår hårdt ned på alle former for promovering af homesexualitet i spillet, da de føler at det vil kunne støde majoriteten:

Læs mere.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 04/02-06 02:54 
Jeg vil se om jeg ikke kan sende tre Runecloth Bags og en 20'er Soul Pouch i morgen.

Godt nok underligt det der med at man ikke skulle have lov til at annoncere at man søger medlemmer til en GLBT friendlt guild.
Spreading Taint og Stonewall Champions kører jo fint.
quadquadSkrevet 04/02-06 11:16 
Nu planlægger jeg selv at re-rolle væk fra Ravencrest, både af hensyn til serverkvalitet og tilsvarende ambitionsniveau for guild. Daniels guild-kriterier lyder meget tilsvarende til mine egne, og deraf kunne det sagtens resultere i jeg ville re-rolle på samme server. Hvis det deraf anses som en mulighed at der ville være plads i guilden når jeg "reacher level 60" - ville det jo blot være endnu et incitament for at udføre dette.

Hauke; mulighed for endnu en plads? Jeg ville nok foretrække at skulle re-rolle som Warrior eller Mage.
AsseAsseSkrevet 04/02-06 16:27, rettet 06/02-06 11:55 
Hvis nogen af jer af uforklarlige årsager skulle være mere interesseret i at spille Alliance, er jeg selv på Kul Tiras også, hvor jeg er guild master for Endless Scream. Vi har indtil videre klaret til og med Baron Geddon i Molten Core, og skrider hurtigt fremad :)

In-game navn er Ewelm, hvis nogen skulle være interesseret. Vi har dog et lvl 60 requirement, men det skulle jo ikke være noget problem.

EDIT: Shazzrah, Sulfuron og Golemagg også nede ;P
dRxLdRxLSkrevet 06/02-06 09:17 
Kom nu bare Wagner, hvis du skynder dig lidt kan du nå at spille med mig og Sara. Vi er level 14 nu (7 timers arbejde ;-))

Kunne også være hyggeligt med flere fra P:R der rullede horde på Kul Tiras. Egentlig også lidt mærkeligt at vi ikke har fået det organiseret endnu.

/w Metaname når I er der =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quadquadSkrevet 06/02-06 15:25 
Inden jeg går i seng i nat, er I indhentet =)
dRxLdRxLSkrevet 06/02-06 18:16 
Lyder godt, så kan vi lave "Ragefire Chasm" sammen én af dagene.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
quadquadSkrevet 06/02-06 18:30 
En Mage ved navn Kisceller er blevet født.
3of193of19Skrevet 06/02-06 21:27 
Har snakket med nogle guild mates i weekenden, vi står faktisk og mangler lidt magere for tiden. Shamans er lidt upålidelige for tiden, så det er også en godt valg.
quadquadSkrevet 08/02-06 16:40 
Daniel: RFC i dag? Eventuelt så tilføj mig på messenger, medmindre du er for anarkistisk til sådan et program :)
dRxLdRxLSkrevet 08/02-06 18:07, rettet 08/02-06 18:12 
Så har jeg lavet en Tauren warrior ved navn "UshiBushi" (vist nok japansk for "ko-kriger").

Figuren er lavet på en kammerats konto, så når jeg lige får scriptet lidt kan den være med os i instances og lignende =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 11/02-06 19:52 
Daniel, Wagner og Sara:

Jeg har snakket med Guildmaster og han vil gerne have at i skriver en ansøgning på guild forummet:

http://www.halosinus.com/ste/
dRxLdRxLSkrevet 12/02-06 19:02, rettet 12/02-06 19:04 
Jeg må indrømme at jeg ikke føler mig helt klar til at forpligte mig rigtig meget endnu.
Kan vi ikke tage det op igen når vi kommer lidt tættere på 60. F.eks. 55 eller deromkring?

edit:
Ville det ikke falde dårligt tilbage på dig hvis jeg efter at have skrevet min ansøgning finder ud af at horde+warlock ikke lige er mig (ikke at cannibalize+life tap ikke er fedt =))?
Hvad hvis jeg er for casual?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
3of193of19Skrevet 12/02-06 19:08, rettet 12/02-06 19:09 
Faktisk sagde Tl (ikke P:R) at guildens raid medlemmer er rigeligt for tiden, så det gør ikke noget hvis du er for casual. Man behøver ikke tage med på raids hvis man ikke gider.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig