X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Superbowl

Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 01/02-06 13:36 
Nogen her fra det nordjyske der er klar på at lave lidt lækkerhed her på søndag?
Evt i form af en omgang gaming op ad dagen, en "lille" Roethlis-burger til aften og så råb skrig og skrål til langt ud på natten indtil Steelers til sidst står med trofæet? :)

Jeg kan ikke tilbyde at være vært men kan fyld tasken (måske bilen) med maskiner og kan godt kokkererre en burger eller 10 sammen :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
ComradeComradeSkrevet 01/02-06 15:46 
Pfff ! Seahawks vinder med det syge run game ... Årets bedste running back, årets bedste full back og en af årets bedste tackles i NFL! Watch for that running game on the left side ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalsgaardPalsgaardSkrevet 01/02-06 16:44 
Men er du frisk på et lækkerheds arrangement så jeg kan hovere dig lige i fjæset? ;P
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
nerosnerosSkrevet 01/02-06 17:43 
Arrrh! Ville så gerne se det men skal starte på nyt job om mandagen. Jeg hepper nu på Steelers de er så oldschool fede, men Seahawks er nu ret gode i år.
Bashful Neophyte
PalsgaardPalsgaardSkrevet 02/02-06 00:12 
no one fresh?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig