X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dead or Alive 4


Svar
WehnerWehnerSkrevet 26/01-06 23:34 
Er der andre end mig, der har fået dette spil? Jeg er imponeret hidtil - er ved at anmelde det, og har spillet over fem timer i dag.

Jeg kunne godt tænke mig at høre meninger fra andre - ikke mindst hardcore fighter fans. Umiddelbart er det vist det bedste, jeg har spillet på 360eren, men jeg har heller ikke prøvet alle spil.

Visuelt er det i hvert fald lækkert, forudsat at man vælger at holde af den dukkeagtige glatte Team Ninja-stil. Der er jo lidt had/kærlighed hvad den angår, men så længe det ikke er alle spil, der ser sådan ud, så kan jeg godt lide den.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 26/01-06 23:58 
Jeg må indrømme at jeg er mere til Soul Calibur, men jeg har savnet et spil med konkurrenceelement til en aften foran skærmen med et par venner, noget pizza og en kasse øl - og det er DoA4 ihvertfald.

Det bedste spil på 360? Tjah, udvalget taget i betragtning, så er det nok. Jeg føler ihvertfald at det er bedre end forgængeren, som jeg fandt alt for stiv.

Storymode er dog stadig helt forskruet dårlig. Hvilken story? Og filmsekvenserne er flotte, men gyselige. Spillet er lidt for langsomt online, når man spiller mod nogen, der er langt væk, men gameplayet i spillet er dog i top IMO.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 27/01-06 00:13 
Jeg synes Story Mode er sjov. Filmene er sjove - og det virker på ingen måde ufrivillligt komisk. Snarere selvironisk komisk :)

Har ikke spillet online endnu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
enfenenfenSkrevet 27/01-06 09:03 
Herold>
Det bedste spil på 360? Tjah, udvalget taget i betragtning, så er det nok. Jeg føler ihvertfald at det er bedre end forgængeren, som jeg fandt alt for stiv.

Sammenlignet med DOA3 eller DOA Ultimate? Jeg har kun selv prøvet føstnævnte og var meget tilfreds med netop det spil :)
What is the Matrix?
HeroldHeroldSkrevet 27/01-06 10:28 
DoA3. Jeg har ikke spillet Ultimate :) Men du skal nok ikke tage min sammenligning for gode varer, for jeg brød mig ikke rigtigt om DoA3. DoA4 er jeg dog ret glad for. Jeg er bare ikke særligt god til det. :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 27/01-06 20:07 
Jeg har nu spillet DOA 4 i hvad, en 7 timer tror jeg, og er rigtigt rigtigt imponeret! Story mode er sjov nok, på trods af den historie der ikke er der, men fin at spille igennem, for at få et overview over de forskelelige karakterer.
Film sekvenserne er rigtigt flotte, om end nogle af dem er ulidlige. Her tænker jeg specielt på Kasumi's ending scene, der nok er så usmagelig som den kan blive.
Men alt i alt har spillet sku fanget mig!
Jeg tror at jeg ender med at bruge en masse timer på denne titel!
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
WehnerWehnerSkrevet 27/01-06 20:32 
Kasumis slutsekvens er blandt mine absolutte favoritter :)

Men ja, det er et rigtig godt spil, og jeg var glad og tilfreds, da jeg endelig fik unlocked Spartan-458.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 27/01-06 20:37, rettet 27/01-06 21:40 
Jeg overvejer at købe DOA4 men er meget i tvivl efter at have læst nogle blandede anmeldelser.. hvad er de største nyheder/forbedringer i 4'eren (udover grafikken og online selvfølgeligt) i forhold til 3'eren?
WehnerWehnerSkrevet 27/01-06 20:40 
Beklager, jeg har ikke spillet forgængerne i serien. Solid aka The Guardians kan nok berette vidt og bredt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 27/01-06 20:48 
Wehner>

Men ja, det er et rigtig godt spil, og jeg var glad og tilfreds, da jeg endelig fik unlocked Spartan-458.

Den måte du bare ud med, var;)?

Ej, man føler sku man har gjort noget for det, jeg har dog ikke prøvet hende endnu.

I forhold til 3'eren, er det i denne omgang blevet en del sværre at parrere. Grafikmæssigt er der ikke den store forskel, og så er der jo kommet et par nye karakterer.
I 3'eren var det jo ikke nogen online del, så dette er egentligt en forbedring i sig selv.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
HeroldHeroldSkrevet 27/01-06 20:49 
Jeg synes hele feelet er anderledes. Jeg føler ihvertfald det er sjovere nu. Folk der var gode til det første har været hurtige til at vænne sig til whatever ændringer der er lavet, fordi de owner ihvertfald lige så hårdt. :!

Men jeg er, ligesom Wehner, nok heller ikke så kvalificeret til at uddybe det forfærdeligt meget mere. Jeg synes ihvertfald bare at det er et bedre spil.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 27/01-06 21:15, rettet 28/01-06 03:19 
Eurogamer sviner det forresten:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=62625&page=1

Jeg kan godt se hans kritikpunkter, men jeg mener ikke at de ting, der er galt med spillet er til så lav en karakter - han overser IMO hvad essensen med et beat'em up (EDIT: doh - det er det jo ikke) er.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RJKRJKSkrevet 27/01-06 21:34 
Det gør I vist begge to . . .
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 28/01-06 03:19 
Haha, jeg havde lige siddet og læst dit indlæg om Urban Reign - Sorry, det var en tanketorsk.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 28/01-06 13:26 
Jeg har nu spillet det online, og må sige at jeg er meget skuffet. Spillet er utrolig laggy, og jeg har endnu ikke haft en kamp uden lag. Den eneste måde man kan spille det bare lidt, er når man kun er 2 personer. Sidder der andre og kigger på, bliver det straks vildt laggy. Jeg tror jeg holder mig til offline delen, og håber på at der kommer en patch.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
RJKRJKSkrevet 28/01-06 14:07 
Herold>
- Sorry, det var en tanketorsk.

Jeg beklager også, men det er en kæphest :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 28/01-06 14:45 
Hvad hedder genren egentlig? Fighting?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/01-06 15:20 
Ja, nu ved jeg jo at du generelt ikke tror på mig, men...

Fighting Games: IK+, Street Fighter, Mortal Kombat, Virtua Fighter, Tekken, Soul Calibur, osv

Beat 'em ups: Streets of Rage, Double Dragon, osv
KalicolaKalicolaSkrevet 28/01-06 15:24 
street fighter var et beat'em up dengang det var fremme... Måske har de lavet genrene om?
For The Love Of The Game
RJKRJKSkrevet 28/01-06 16:03 
King Chaos har ret. Jeg tror dog først man begyndte at skelne med Street Fighter II. Og der har utvivlsomt altid været nogle, der har misbrugt beskrivelserne. Der er jo også folk i dag, der kalder Halo for et shoot 'em up...

(og nu skal jeg nok prøve ikke at være mere off-topic i dag)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig