X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Live's fortræffeligheder


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 20/01-06 15:33, rettet 20/01-06 15:33 
Nu har jeg forsømt både min 360'er og Live de sidste par uger, så det var en stor overraskelse for mig at finde en Franz Ferdinan musikvideo - gratis - på Live.
Hvis det bliver hverdag med den slags indhold på Live - altså ikke nødvendigvis spilrelateret indhold - så tror jeg servicen går en stor fremtid i møde. Måske en butik a la iTunes på Live? Det ville være rigtig fedt - måske endda med videoer i stedet for kun musik.
Som andre har nævnt, kunne det også være fedt med afsnit af tv-serier m.m. Jeg håber da, at MS giver Live fuld spade. Det burde ikke være så svært, da de fleste 360'ere jo står hjemme hos en for annoncørerne interessant målgruppe.
En anden vigtig ting er jo, at det ikke er muligt at kopiere eller videredistribuere indhold hentet på Live, så det skal nok lokke firmaer på Live.

Nu mangler vi så naturligvis bare en eller anden crappy chip, der formår at omgå Live-beskyttelsen, så alt kan kopieres og videredistribueres. Jeg går AMOK hvis chip-idioterne formår at smadre Lives potentiale ved at omgå sikkerheden :(
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
fumfumSkrevet 20/01-06 16:12 
Jeg læste også et sted, at der kommer et poker-live spil. Den første måned gratis at hente. Sponsoreret af et online pokerfirma.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
HeroldHeroldSkrevet 20/01-06 17:42 
DeluxScan>
Nu mangler vi så naturligvis bare en eller anden crappy chip, der formår at omgå Live-beskyttelsen, så alt kan kopieres og videredistribueres. Jeg går AMOK hvis chip-idioterne formår at smadre Lives potentiale ved at omgå sikkerheden :(

Det tror jeg ikke du skal være bange for. Chips på den gamle maskine blev jo udelukket fra Live, så det samme sker uden tvivl på den nye. Man kan dog ikke udelukke at folk hiver noget ud fra harddiskene, men jeg tror at det bliver et setup, der bliver for besværligt til at det kan bruges til noget.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 21/01-06 01:43 
Herold>
Det tror jeg ikke du skal være bange for. Chips på den gamle maskine blev jo udelukket fra Live, så det samme sker uden tvivl på den nye.

Ja, men på den gamle var det jo ingen sag at komme på Live med chippede maskiner med mulighed for at slukke chippen.
HeroldHeroldSkrevet 21/01-06 03:14 
Begyndte de ikke at tjekke HD-størrelse fra og med Halo 2? Jeg er sikker på at de har lært en del fra den gamle Xbox, der nok skal blive nyttigt. Det vil ikke forhindre at folk får omgået beskyttelsen, men jeg tvivler på at det bliver noget problem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 21/01-06 04:04 
Jeg tvivler på at vi kommer til at se brugbare chipløsninger til den nye xbox.

Og så kan jeg sætte mig ned og vente på at mine ord bliver gjort til skamme ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JmogJmogSkrevet 21/01-06 13:28 
Herold>
Begyndte de ikke at tjekke HD-størrelse fra og med Halo 2?

Så har det i hvert fald ikke virket. Min chippede maskine med 120GB HD virkede i hvert fald fint på Live op til jeg fik min X360. Siden har jeg dog ikke været online med den.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig