X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilbehør til 360


Svar
fumfumSkrevet 19/01-06 10:54 
Det er ved at være tid til en tur til tyskland, for at få lidt billig øl (Urquell ½liters, 24 til 15 euro, ahh) og sodavand.
Jeg plejer så at gå en tur i mediamarkt. Ved nogen hvad trådløse kontrollere koster der?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
mikkelpmikkelpSkrevet 19/01-06 13:02 
Søg og du skal finde...

Eller klik her...
"Color, size or brand - Who cares?"
fumfumSkrevet 19/01-06 14:07 
Glimrende. Hvis jeg finder den til <40 euro, så skal der da en med hjem. Og måske et rgb kabel også.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
tastasSkrevet 29/01-06 13:25 
Jeg har købt mig en 360'er og har købt en HD ved siden af.

Den melder jeg kun har 13gb? WTF!
Skal den formatteres eller no'et?
Jeg ved godt man aldrig får helt til sidste bit med plads på elektronik, men 7gb under? Er den defekt eller det normalt?!

Sikkert ikke det helt rigtige sted, men gider næsten ikke oprette en tråd for det og er jo tilbehør :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
WehnerWehnerSkrevet 29/01-06 13:30 
De resterende GB er reserveret til diverse ting, så bare rolig, din HD er helt normal.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 29/01-06 13:32 
Det er normalt. De 13GB er hvad man kan fylde med tilfældigt skrammel (herunder FFXI) resten er reserveret af systemet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
tastasSkrevet 29/01-06 13:47 
Ok jeg siger mange tak for de hurtige svar :)

Jeg blev bare lidt bekymret - 7gb virker jo ret voldsomt ud af en 20gb HD.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
JmogJmogSkrevet 29/01-06 23:01 
Det er vist primært emulatoren der udgør de 7GB. OS'et fylder nok ikke mere end 2GB (højst).
HeroldHeroldSkrevet 29/01-06 23:12 
Er du sikker på at det overhovedet er fyldt ud og at det ikke bare er reserveret for at der altid skal være plads?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CutePuppyCutePuppySkrevet 29/01-06 23:24, rettet 30/01-06 15:13 
Jmog>
Det er vist primært emulatoren der udgør de 7GB. OS'et fylder nok ikke mere end 2GB (højst).

2GB?, du må da have spist søm.

Et så begrænset OS fylder næppe mere end 1 GB, sandsynligvis meget mindre.
//Cutepuppy
DeluxScanDeluxScanSkrevet 29/01-06 23:26, rettet 29/01-06 23:29 
Finder det yderst usandsynligt, at OS'et - der er ret primitivt - fylder 2 GB. Hvad så med dem, der ikke har HD? 2GB flash til OS'et, eller... ;)
Windows CE, plus lidt USB understøttelse og andet pjat. Jeg tror vi skal ned i 100-150 MB, hvis ikke betydeligt mindre.

EDIT: Too late :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JmogJmogSkrevet 30/01-06 00:56 
Nåja, nu sagde jeg jo også "højst" :-)

Jeg havde slet ikke taget core med i mine tanker. Jeg havde glemt den eksisterer. Rar tanke.
KTCKTCSkrevet 30/01-06 01:12 
OS må naturligvis ligge i andre dele af maskinen, men det kunne sagtens tænkes, at meget af pladsen bliver brugt som cache, ligesom omkring 2GB af den gamle Xbox harddisk gjorde det.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig