X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arghh! eBay fadæse


Svar
Michael_Michael_Skrevet 14/01-06 09:13 
Faldt i søvn i nat netop som jeg skulle til at forhøje mit Max.bud på et spil jeg har jaget i flere år nu.
Vågnede kl. 3.24 og havde tabt auktionen med sølle $5......

Må.Drikke.Mere.Kaffe.Altid
JAAJAASkrevet 14/01-06 09:19 
Ja, den har jeg også lavet et par gange. Ikke lige faldet i søvn, men lignende.
Michael_Michael_Skrevet 14/01-06 09:28 
Normalt ville det heller ikke gøre så meget, men lige netop denne ville jeg ekstremt gerne have vundet.

Ærgrer mig helt vildt lige nu, mens jeg nyder morgenstunden med den første kop kaffe;)
PalsgaardPalsgaardSkrevet 14/01-06 09:45 
Hvilket spil? kan jo holde lidt øje :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Michael_Michael_Skrevet 14/01-06 09:53 
Battlesphere GOLD (Atari Jaguar)

Vil selvfølgelig være dig meget taknemmelig hvis du opsporer en;)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/01-06 10:08 
Nu vi er ved fadæser: Er der så nogen, som har prøvet at byde £16500 for et spil? Det kom jeg til for en måneds tid siden. Jeg ville have budt £16.50 men eBay har åbenbart en ENORM fejlkilde mht om separator er . eller ,

Det tog LIGE lidt paniktid at få det rettet :-)
Michael_Michael_Skrevet 14/01-06 10:15 
Vandt du?;)
SumezSumezSkrevet 14/01-06 12:30 
... den laver jeg TIT!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 14/01-06 13:08 
Hvilken en af dem? Falde i søvn eller taste overpriser?
RJKRJKSkrevet 14/01-06 13:15 
Min gamle netbank gjorde det samme med komma-seperatorerne, bare "omvendt". Så jeg betalte engang kr. 12.975,- for en dvd-film. Min bank mente ikke det var deres problem, og ville ikke gøre noget. Heldigvis var modtageren flink, og fik hans bank til at føre pengene (minus de kr. 129,75) tilbage. Og så skiftede jeg bank...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 14/01-06 13:29 
Hvilken bank var det?
Home is where the hardware is..
CricketCricketSkrevet 14/01-06 15:31 
Hyakotake>
Nu vi er ved fadæser: Er der så nogen, som har prøvet at byde £16500 for et spil? Det kom jeg til for en måneds tid siden. Jeg ville have budt £16.50 men eBay har åbenbart en ENORM fejlkilde mht om separator er . eller ,

Det tog LIGE lidt paniktid at få det rettet :-)

Har jeg også prøvet engang, man bliver godt nok lidt panisk indtil man finder ud af hvordan man retter det.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig