X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

MacBook Pro!


Svar
nerosnerosSkrevet 11/01-06 19:39, rettet 11/01-06 19:49 
Sådan så kommer der en ny Powerbook med dual-core Intel engine. Prisen er dog lidt svimmel...?

Link...
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 11/01-06 19:42 
Dødt link :/
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 11/01-06 19:49 
Sorry nu virker det.
Bashful Neophyte
T.L.OT.L.OSkrevet 15/01-06 15:29 
nu sølv igen... trist! kom nu vidre i farve skalaen.
Eller vend tilbage til den lækre hvide ^~^
la0sla0sSkrevet 15/01-06 16:48 
Den hvide er jo "begrænset" til deres ibook serie, men det ved jeg selvfølgelig godt du godt ved :) Men når ibook kommer i intel-udgave så skal du få lov at se hvidt :)

Den hvide farve holder de vist til deres "i" linie: imac, ipod, ibook... men jeg kan nu godt lide sølvlook'et.
Hvad sker der?
yokanabsteryokanabsterSkrevet 15/01-06 17:36, rettet 15/01-06 17:52 
Jeg skal snart have en bærbar til studie og fritid, og jeg overvejer stærkt en iBook. Er der nogle der ved hvornår Intel iBooken kommer? Den skulle jo være 2-3 gange hurtigere en den gamle iBook, så der er jo en del at vente på!

Edit: Det virker som på rygterne som om at der ikke kommer flere iBooks, men derimod en ny MacBook bare uden "pro"...

iBook > MacBook
PowerBook > MacBook pro

Spørgsmålet er bare hvornår den nye "billigere" bærbare kommer! 16.000 det er squ ubetaleligt for mig :)
soon the world will be one big computer
la0sla0sSkrevet 15/01-06 18:02 
Det virker umiddelbart ret tosset af kalde den Macbook, og ikke længere ibook, når nu de stadig kalder den stationære for iMac. Men men...
Hvad sker der?
yokanabsteryokanabsterSkrevet 15/01-06 19:14 
det rigtigt... dette ville være mere logisk:
iBook -> MacBook
PowerBook -> MacBook Pro
iMac -> Mac
Power Mac -> Mac Pro

Meeen, man kan jo heller ikke vide hvad der sker inden rygterne bliver erstattet af realitet. og foresten lyder pro bare lamt! Power det er sådan, wow P-POWWER, pro, er bare bro med p ...
soon the world will be one big computer
la0sla0sSkrevet 15/01-06 19:52 
Hahaha ja... jeg må også sige, at powerbook lyder langt bedre, og er mere mundret end det lidt mere knudrede macbook pro (en overdrivelse javist :) ). Kunne de så ikke bruge Core navnet fra cpu'en i stedet for at knalde pro (eller bro) på.
Hvad sker der?
nerosnerosSkrevet 16/01-06 10:17 
Angående farven så synes jeg helt klart at sølvfarven er helt fin. Jeg mener helt klart også, at man skal prøve nogle andre farver gider ikke længere se på det mælkehvide feminine look og så er det vist sagt....!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 18/01-06 09:26 
Smuk sag... bare ærgeligt at jeg købte iBook for ca. 5 mdr siden. :) Men nu handler stor processor kraft oftest om hvor store spil den kan trække, og Mac har jo endnu ikke været berømt som spille-computer. Og det er jo det man har sine konsoller til.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 18/01-06 14:11 
Der var rygter om, at denne nye Macbook Pro ville være både en Mac og PC på samme tid, men dette program som skulle kunne gøre det udkommer først senere i 2006. Maskinen kan heller ikke kører Virtual PC lidt underligt, men det er jo heller ikke alle som har brug for det.

En ting er sikkert det er en voldsom hurtigt maskine.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig