X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SPOILER: Matrix2 (Reloaded)


Svar
la0sla0sSkrevet 21/05-03 11:14 
Efter at have stavret hen til en taxa klokken 3 i går nat, fra forpremieren til Matrix Reloaded, synes jeg at jeg vil dele mit syn på filmen med jer. Der kommer nok en del spoilers og forventningsændrende kommentare, så hvis du vil se filmen med jomfrueligt sind så gå tilbage.


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


Er den god? Nej. Er actionsekve... Se hele indlægget
Hvad sker der?
151 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
RitesRitesSkrevet 22/05-03 17:15 
Så se den en anden gang.
» a winner is you «
la0sla0sSkrevet 22/05-03 17:19 
Hey Rites kan du ikke lige fremlægge det fantastiske ved historien.. udover at vi falder ned i et kaninhul.. jeg vil gerne høre hvorfor den er god
Hvad sker der?
CronossCronossSkrevet 22/05-03 17:27 
Rites >
Så se den en anden gang.

Meget intelligent...
Du har jo tydeligvis fået en åbenbaring da du så filmen, så lad os høre hvorfor Matrix er blevet den nye revolution, mere intelligent end Locke, Platon og alle de andre.
NaieraNaieraSkrevet 22/05-03 17:31, rettet 22/05-03 17:31 
Hvem siger den skal være det?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 22/05-03 17:34 
Hvad lægger den så op til udover at skulle være en tankeprovokerende og filosofisk action film?
Hvad sker der?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/05-03 18:29 
Og vi må altså ikke sige den er dårlig Naiera? Du kan da aldrig overbevise mig om at den er genial..
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 22/05-03 18:36, rettet 22/05-03 18:38 
Det siger jeg jo ikke at I ikke må, blot at den måde I forklarer dens "dårlighed" får det til at lyde som om I synes den er endnu ringere end dem der giver 3/6 mener den er. Det sjove ved det er så, at nu er de etablerede film kritikere endelig nogenlunde enige om, at det er en god film, og så får den sådan en hård medfart fra jer.

Du må godt mene den er dårlig, jeg har aldrig sagt andet, og du skal lære at læse hvad der står ordentligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/05-03 18:47 
Vil det så være upassende her at spørge om du har set filmen, eller bare læst en anmeldelse i kiosken på Hovedbanegården? :P
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/05-03 18:48 
Det gør jeg jo også! Men tjek dog lige Per's første indlæg! Det er da åbenbart os, der skal fremstå som hjernedøde, fordi vi ikke kan lide Matrix:Reloaded!
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 22/05-03 18:51, rettet 22/05-03 18:57 
King Chaos >
Vil det så være upassende her at spørge om du har set filmen, eller bare læst en anmeldelse i kiosken på Hovedbanegården? :P

Hvis du kigger godt efter har jeg aldrig nogensinde sagt hvad jeg synes om filmen...

Søgaard >
Det gør jeg jo også! Men tjek dog lige Per's første indlæg! Det er da åbenbart os, der skal fremstå som hjernedøde, fordi vi ikke kan lide Matrix:Reloaded!

Måske skal du lade være med at læse alt for meget ud af tingene så... Han siger blot det samme som jeg skrev; At det var sjovt at I nu skal skrige "FUCKING SKOD-FILM" når det er en genre der normalt er populær hos den sædvanlige biografgænger, og anmelderne nu endelig synes om den.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/05-03 18:56, rettet 22/05-03 18:56 
Jeg har aldrig SKREGET noget som helst! Har blot skrevet:

Søgaard >
Jeg kunne lidt etteren, MEGET!

Men nu har jeg det som King Chaos og la0s, Reloaded er en virkelig DÅRLIG film.. Så gider jeg ligesom ikke gentage alt det som la0s har skrevet i hans geniale indlæg!
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 22/05-03 18:57 
Overdrivelse fremmer forståelsen, men når man skriver med stort, som du gør to gange, så betyder det sædvanligvis at man råber, her på indernettet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/05-03 19:02 
Naiera >


Hvis du kigger godt efter har jeg aldrig nogensinde sagt hvad jeg synes om filmen...



Det har jeg bemærket. Jeg skulle bare være sikker på at jeg læste rigtigt ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/05-03 19:04 
Naiera >
Overdrivelse fremmer forståelsen, men når man skriver med stort, som du gør to gange, så betyder det sædvanligvis at man råber, her på indernettet.

Ærgeligt jeg ikke er så meget inde i det.. Det gad jeg helt vildt godt!
Home is where the hardware is..
la0sla0sSkrevet 22/05-03 19:21 
Naeira: de etablerede filmanmeldere er enige om den er god?!?!? hvem er det lige? åbenbart ikke politiken, eb eller berlingske vel??? de er ikke positivt stemte overfor filmen.. og vi er jo kommet ind i diskussion om god kontra dårlig.. derfor bliver argumenterne forstørrede så det virker værre end det er.. det har jeg pointeret og det har du overset.. du er god til at overse en del ting
Hvad sker der?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/05-03 19:22 
Take that :)
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 22/05-03 19:42, rettet 22/05-03 19:45 
Eller lær at læse?

Naiera >
nu er de etablerede film kritikere endelig nogenlunde enige om, at det er en god film, og så får den sådan en hård medfart fra jer.

Jeg gider ikke til at formulere det som jeg skrev det ovenover hver gang, hvis I tænker på det indlæg længere nede. I skulle desuden være kloge nok til at læse begge indlæg, og deraf fatte hvad det er jeg snakker om.

Og nu var det altså DIG, la0s, der skrev at Berlingeren gav filmen 4/6, og hvis det ikke er en god karakter, så ved jeg altså ikke hvad er!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 22/05-03 19:45, rettet 22/05-03 19:46 
la0s >
derfor bliver argumenterne forstørrede så det virker værre end det er.. det har jeg pointeret og det har du overset.. du er god til at overse en del ting

Nej, du er god til at sige ting der ikke giver mening. Jeg HAR set at du skrev det, men det giver så bare ikke mening...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 22/05-03 20:31, rettet 22/05-03 20:37 
er jeg god til at sige ting der ikke giver mening.. eller er du abre en person som har svært ved at erkende man har taget fejl? Det sker tit med dig.. men jeg kan godt elaborere.

Jeg tror ikke der er nogen der hader filmen, men når vi så voldsomt diskuterer de for os negative aspekter, og KUN diskuterer dem kommer de jo til at virke altoverskyggende for filmens gode sider. For filmen har jo kvalliteter, men du misforstår os, jo helt og kører sindssygt ud af en tangent fordi du ikke fatter at vi også har positive ting at sige om filmen. Når man kun diskutere om filmen på mange punkter stinker virker det jo som om det er det ENESTE vi har at sige om den.

Hvor svært er det at fatte!?

EDIT: sjovt btw. at du har set det her.. men der var vel også andre pointer du overså
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 22/05-03 20:35, rettet 22/05-03 20:36 
4/6 er vel en rimelig karakter.. men hvis du så læste brødteksten (eller hele anmeldelsen) forstår du vel også at de ikke synes det er nogen fabelagtig film...
så rørende enige er de vel ikke om at det er en hammergod film.. som du jo sagde at de var (rørende enige vistnok)

anyway.. jeg synes vi skal hoppe tilbage til udgangspunktet det her er IMHO ufrugtbart, selvom Naeira sikkert er klar på at køre den her diskussion helt ud i havnen ;)

EDIT: btw. Naeira har du egentlig SET filmen?
Hvad sker der?
Per SPer SSkrevet 22/05-03 20:55, rettet 22/05-03 21:00 
Lad os bare fortsætte.

Hvorfor i alverden går man ind og ser Reloaded, når man ikke kunne lide originalen. Får man bare gratis billetter, og tager ind og ser den fordi man kan?

Min indledning til bio-anmeldelsen er en teasertekst. Hvad havde Laos forventet. En filosofi afhandling.

Indledningen med Trinity er ikke en dårlig effekt. Hvad sker der lige med sammenligningsgrundlaget der.

Nørj hvor er filmen dårlig fordi Zion ikke ligner noget-som-ingen-havde-regnet-med. Vi var 3 vidt forskellige personer, der var inde og se Reloaded. Vi havde ikke problemer med sluge Zion.

Hallo! Så man danser sig væk fra den truende virkelighed, og er muligvis påvirket af stoffer og alkohol. Det kommer vel an på hvordan man fortrænger truslen bedst.

Og optakten til Revolution. Hvad havde i forventet? Vi andre skal ikke en gang vente længere end til efteråret for at få konklusionen med. Med jeres "konstruktive" kritik skal man ikke forvente at i gider se den film.

Unlad venligst og sætte mig udenfor "almindelige film fans", jeg har bare mulighed for at skrive min egen mening. Min smag er bestemt mindre mainstream end så mange andre, på trods af at jeg bare vil underholdes. Jeg leder ikke efter meningen med livet i en film som Reloaded.

Fordi der sidder 4-5 mavesure teenagere (King Chaos undtaget - han er ikke teenager), og udnævner Reloaded til "den dårligste film". Så kan jeg anbefale at man spørger andre om deres mening. Lad os endelig få flere udmeldinger i løbet af ugen.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
NaieraNaieraSkrevet 22/05-03 20:58 
la0s >
EDIT: btw. Naeira har du egentlig SET filmen?

Det er faktisk komplet ligemeget, for jeg har aldrig nogensinde været inde på min mening om filmen i denne diskussion.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 22/05-03 21:05 
la0s >
så rørende enige er de vel ikke om at det er en hammergod film.. som du jo sagde at de var

Nej, det sagde jeg ikke. Fat det dog mand. Læs hvad jeg skriver for hulen da også.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/05-03 21:13 
Per S >
Hvorfor i alverden går man ind og ser Reloaded, når man ikke kunne lide originalen. Får man bare gratis billetter, og tager ind og ser den fordi man kan?

Som jeg skrev i mit første indlæg: Jeg kunne lidt etteren, MEGET! Så eh...
Home is where the hardware is..
Per SPer SSkrevet 22/05-03 21:35 
Den var ikke henvendt til dig. Så eh... Sætning nummer 3 derimod..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
la0sla0sSkrevet 22/05-03 22:36 
Per S >
Hvorfor i alverden går man ind og ser Reloaded, når man ikke kunne lide originalen. Får man bare gratis billetter, og tager ind og ser den fordi man kan?

Fik ikke gratis billetter, var vild med den første derfor var jeg skuffet.

Per S >
Min indledning til bio-anmeldelsen er en teasertekst. Hvad havde Laos forventet. En filosofi afhandling.

Nix det har jeg aldrig krævet af dig... virker bare som om du har besluttet dig først om hvad du synes om filmen.

Per S >
Nørj hvor er filmen dårlig fordi Zion ikke ligner noget-som-ingen-havde-regnet-med. Vi var 3 vidt forskellige personer, der var inde og se Reloaded. Vi havde ikke problemer med sluge Zion.

Jajaja den er god med dig Per. Jeg siger jo ikke slut filmen er dårlig pga Zion. Jeg var bare skuffet, især fordi Matrix havde så unik en stil, og så virker Zion på mig som noget man har set før.

Per S >
Hallo! Så man danser sig væk fra den truende virkelighed, og er muligvis påvirket af stoffer og alkohol. Det kommer vel an på hvordan man fortrænger truslen bedst.

Og det er retfærdiggørelsen for den 5 minutters dansesekvens der ikke driver historien på nogen måde.

Per S >
Og optakten til Revolution. Hvad havde i forventet? Vi andre skal ikke en gang vente længere end til efteråret for at få konklusionen med. Med jeres "konstruktive" kritik skal man ikke forvente at i gider se den film.

Hvor er min kritik utrolig ukonstruktiv.. og hvad skal jeg konstruere med min kritik ? ;)
Jo jeg skal da klart se den næste film, jeg elsker etteren, er skuffet over toeren.. beder til at treeren løfter det hele.

Per S >
Unlad venligst og sætte mig udenfor "almindelige film fans", jeg har bare mulighed for at skrive min egen mening. Min smag er bestemt mindre mainstream end så mange andre, på trods af at jeg bare vil underholdes. Jeg leder ikke efter meningen med livet i en film som Reloaded.

Smukt og godt sagt. Og når man som anmelder kommer ud med sin mening offentligt, bør man også kunne tage kritik. Jeg leder sgudde efter nogen livsmening i Matrix, selvom det ville være belejligt at skyde mig i skoen. Jeg påpeger bare inkonsistens i filmens filosofi, som den bruger utrolig meget tid på at etablere og hele tiden dyrke.

Per S >
Fordi der sidder 4-5 mavesure teenagere (King Chaos undtaget - han er ikke teenager), og udnævner Reloaded til "den dårligste film". Så kan jeg anbefale at man spørger andre om deres mening. Lad os endelig få flere udmeldinger i løbet af ugen.

Det er da også verdens mest konstruktive måde at argumentere på der. Men jeg var sgu ikk klar over jeg var teenager... hellere det dog end en bitter gammel mand der hader verden og alle andre fordi de ikke er enige. ;)
Hvad sker der?
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/05-03 22:39 
Per S >

Jeg leder ikke efter meningen med livet i en film som Reloaded.


Nej, men det er lige præcis hvad de gerne vil give os. En gang fortænkt vrøvl. Jeg er bestemt tilhænger af begavede action-film. Det er der ikke tale om her. Nærmere begabet.

Når jeg taler med folk, deler de sig sjovt i to lige store lejre. Enten synes folk at Reloaded er rigtig fed eller rigtig dårlig. Jeg føler mig ikke specielt mave-sur (jeg føler mig dog ofte som teenager, igen :). MEN jeg havde håbet at Reloaded ville rykke min opfattelse af serien. Det gjorde den sån set også, bare i den forkerte retning. Jo, jeg er en af dem (lige som dig, Per) der kommer ind og se den "gratis". Jeg sagde nej til at se den igen selvom jeg fået endnu et sæt gratis billetter. Men jeg skal se den igen når den kommer på DVD og jeg skal se 3eren... måske kan den rykke min opfattelse af serien. :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/05-03 22:42 
Lol da! Per S, hvad sker der? Du klager over at jeg sviner dig til. Og så kommer du selv med bemærkninger som: Steven Segal fans, mavesure teenagere.. Come on!
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 22/05-03 23:12 
Du kan vel se forskellen på bemærkninger og tilsvining?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 22/05-03 23:14 
Han sagde jeg havde svinet ham! Jeg kan ikke finde det!
Home is where the hardware is..
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/05-03 00:38 
Jeg er den eneste der er en smule skuffet over action delen?
Granted, det var fede scener (De fedeste ever), men manglede alligevel et eller andet. Nogle gange følte jeg slet ikke, de ramte hinanden.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RitesRitesSkrevet 23/05-03 00:53 
Jeg gider ved Gud ikke at fortælle jer historien i The Matrix og bag universet.
I kan sgu selv få lov at tage i biografen og åbne øjne og øre og selv finde ud af det.

Det er sgu ikke en børnehave.
» a winner is you «
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 23/05-03 00:57, rettet 23/05-03 01:26 
Begun the Flamewars have...
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/05-03 01:16, rettet 23/05-03 01:20 
Rites >
Jeg gider ved Gud ikke at fortælle jer historien i The Matrix og bag universet.

Det var ikke henvendt til mig (det ved jeg det ikke var)? Måske skal det ikke se ud, som om de rammer hinanden? Fordi -"There is no spoon"?

Jeg elsker historien og forguder The Matrix. Men mine forventninger til action scenerne, var alt, alt for høje.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Per SPer SSkrevet 23/05-03 01:23, rettet 23/05-03 01:27 
Nu er vi da gået fra dårligste film til skuffende.

Det lyder også lidt mere rimeligt. Specielt når man tænker på hvor vi startede med Laos "bad mouth" startindlæg.

Jeg kan godt tåle kritik, men at trække så dårligt formulede begrundelser på banen - samtidigt med at han henviser til min anmeldelse - som påpeger de samme mangler.
Så beder han selv om det. Og når jeg er kritisk over for ham, så kommer han med udtalelser, der er langt under hvad hvad jeg normalt vil finde mig i.

At jeg - på trods af - den overlæssede historie, som jeg nævner med et eksempel, stadigvæk finder den fed er alene baseret på stilen, udførelsen og atmosfæren. Den synes jeg stadigvæk holder. Det er fedt nok til mig. Manglerne i handlingen opvejes af stilen.

Jeg behøver ikke at have været begravet i filosofibøger for at kunne gennemskue temaerne i filmen. Et godt eksempel på fornuftig brug af filosfi er Hero. Jeg må blankt indrømme at jeg ikke har skrevet anmeldelsen med lige netop Laos i tankerne.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RitesRitesSkrevet 23/05-03 06:08 
Born2Play >
Det var ikke henvendt til mig (det ved jeg det ikke var)? Måske skal det ikke se ud, som om de rammer hinanden? Fordi -"There is no spoon"?

Det var til dem der bad mig om at forklare historien for dem...
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/05-03 07:06 
Måske kunne du rejse rundt og optræde med det?
RitesRitesSkrevet 23/05-03 07:11 
Måske. Så kan du være min sideshow monkey.
» a winner is you «
BeanoBeanoSkrevet 23/05-03 08:56 
Rites >
Det er sgu ikke en børnehave.

Nååårrhhh... man begynder at tvivle :)
la0sla0sSkrevet 23/05-03 10:36, rettet 23/05-03 10:58 
det er heller ikke din anmeldelse jeg er ude efter.. jeg skriver også at jeg ikke vil lægge mig ud med dig.. jeg er abre uenig... så flammer du op Per og så gir jeg igen også og så og så... køøøøører toget..

men Hero er god... ja

iøvrigt har jeg jo saaaaaagt at det var filmen jeg var skuffet over.. hvor jeg har sagt at det vr det værste nogensinde veeeed jeg ikke?! det gør du. jeg regner heller ikke med at du skrev den til mig, det er også ligemeget... men hvor er jeg ond ved din anmeldelse i mit startindlæg? det er først EFTER du begynder at svine mig til at jeg gi'r igen.. no matter det er ligegylidigt

rites: så du kan ikke forklare hvorfor historien er såå god udover noget med et kaninhul?!

EDIT: jeg har lige søgt igennem denne tråd og jeg siger værste lort (dette er så tredje gang) 3 gange, som svar på at jeg ikke siger det.... ;)
Hvad sker der?
BatemanBatemanSkrevet 23/05-03 10:40 
Born2Play >

Jeg elsker historien og forguder The Matrix. Men mine forventninger til action scenerne, var alt, alt for høje.

Jeg vil slet ikke tænke på de forventninger du har haft!!

De action scener, der er i den film er det vildeste, jeg nogensinde har set. Jeg sad konstant med et manisk smil og svedte totalt over hvor geniale de var!

Jeg forstår overhovedet ikke hvordan du kan være skuffet over de scener, men ring dog til brødrene bag Matrix og fortæl om dine ideer.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
la0sla0sSkrevet 23/05-03 10:45 
jeg troede ikke dette ville ske i denne tråd... men ja actionsekvenserne er fede superfede..
Hvad sker der?
RitesRitesSkrevet 23/05-03 13:10 
Syntes også at action scenerne var fede.

De var ikke bare propfyldt med stunts, men rigtigt flot koordineret.

Matrix-style! ;)
» a winner is you «
la0sla0sSkrevet 23/05-03 13:48 
der hvor lastbilerne knalder sammen.. ufff det ser blææret ud.. eller bare kampscenen hos marovingeren.. den går lige ned i den lange..
men bilscenen frydede jeg mig over..
Hvad sker der?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/05-03 15:33 
Bateman >
Jeg forstår overhovedet ikke hvordan du kan være skuffet over de scener, men ring dog til brødrene bag Matrix og fortæl om dine ideer.

Ser du japansk animation? Læser japanske tegneserier?

Jeg var heller ikke skuffet i den normale forstand (læs indlæg igen). Men de computer animerede Smiths og Neo så ALT for kunstige ud. Jeg er en whining bitch.

Og hvorfor bløder sentinels når de bliver skåret med sværd, men ikke når de bliver smækket rundt af en Neo med supermand styrke?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
BatemanBatemanSkrevet 23/05-03 16:37 
Born2Play >
Men de computer animerede Smiths og Neo så ALT for kunstige ud. Jeg er en whining bitch.

LOL!! Jeg synes faktisk den scene med Neo vs Smith er den mest seje fighting scene ever!!

Der var på intet tidspunkt noget i den scene der så kunstigt ud og jeg tror også 98 % af biografgængerne var enige med mig.

Synes det er uhyre plat at kritisere de mest banebrydende og intense actionscener ever.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/05-03 16:53 
Bateman >
Synes det er uhyre plat at kritisere de mest banebrydende og intense actionscener ever.

Har jeg nogensinde givet udtryk for at være andet?

Det er banebrydende, det er fedt og jeg ER super mega kritisk. Når det så er sagt, tager jeg sikkert ind og ser filmen et par gange mere.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HulleHulleSkrevet 23/05-03 17:46, rettet 23/05-03 17:51 
Heh.. Det var dog utroligt som i kan diskutere over personlige holdninger. Så længe man kan begrunde dem er der vel ikke så meget mere i det.. I går jo helt op i en spids.

Har set den to gange. IMO:
En typisk 2'er.. Alt for mange fuldstændig overflødige scener, og meget langsom film. Håber på en Directors Cut hvor de har skåret en halv time af filmen.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/05-03 19:18 
Du skal nok regne med at de lægger en time til... med noget mere snak... som kan forklare alt det andet vrøvl :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/05-03 20:07, rettet 23/05-03 21:18 
Lad os i stedet snakke lidt om selve filmen:

Der er teorier om flere lag af the Matrix. Altså at selve Zion og den "rigtige" verden også er en del af Matrix.

Det forklarer også, hvordan smith kunne hoppe på en host. Desuden kunne Neo bruge sine kræfter med sentinels i slutningen, fordi han stadig var inde i the Matrix.

Der er også en idé om at Neo og Smith er gået i en form for symbiose. Her ER Zion den "rigtige" verden. Smith har fået menneskelige egenskaber og Neo har, sjovt nok, fået program/sentinel egenskaber.

Det forklarer hvad smith gjorde ved Neo (Det samme som Neo gjorde i slutningen af første film). Det forklarer også hvordan Smith kan hoppe ind i den rigtige verden (Han er nu halvt menneske). Og ikke mindst hvordan Neo kunne føle sentinels (Han er nu halvt maskine/program).

Jeg er mest til første forklaring. Hvad mener I? Rites?

Edit: Jeg har lige set traileren til 3'eren (Jeg gik glip af den i biffen). Smith laver faktisk noget, der ligner "Neo tricks". Læg i øvrigt mærke til, at manden smith overtog hed Bane - Banemand. Sjov tanke...

Ærkerivaler - brødre ala Solid og Liquid (Kunne ikke finde på en bedre sammenligning).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
151 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig