X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye medlemmer på P:R


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/01-06 15:20 
Jeg synes godt nok efterhånden, det er sjældent, at man støder på nogle nye ansigter/avatars/meninger på P:R.
Det er for det meste den samme gruppe på ca. 30 medlemmer, der er at finde på onlinelisten. Javel, så er der en milliard gæster - men de kan jo ikke bidrage med noget.
Jeg savner lidt nogen nye meninger og tråde, så derfor vil jeg lige høre, om rekrutteringen af nye medlemmer ... Se hele indlægget
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
T.L.OT.L.OSkrevet 07/01-06 04:27, rettet 07/01-06 11:36 
Personligt føler jeg selv, at jeg har for lidt tid til at deltage i dedatterne her på forumet.. desvære.
Når jeg så syntes jeg Evt. kunne have noget at bidrage, er trådene nogle gange blevet så lange og snørklet at jeg opgiver.
Som tingene er for mig nu, vil jeg hellere spille og tale om spil samtidigt med nogle, ind Feks. tale om spil en hel dag, uden at spille.
Er der nogen der syntes debat delen tiltider, er mere spændende end spillene i sig selv?

PR: virker ret godt i opsætningen efter min mening, når og hvis man har får det lært!? syntes også det har et godt og stilrent layout samt masser af exta tiltider unødvendigt lir, men det kan velsagtens også bruges på en underholdene måde.
*Glæder mig til næste Konsoltræf ^~^
JAAJAASkrevet 07/01-06 08:43, rettet 07/01-06 08:45 
T.L.O>Er der nogen der syntes debat delen tiltider, er mere spændende ind spillene i sig selv ?

Helt afgjort, men det er da ikke mit indtryk, at det er ret udbredt på P:R.
la0sla0sSkrevet 07/01-06 12:31 
JAA>
la0s>Efter at have læst om tråden Spil i KBH

Kom det i avisen?



Yes! I Weekend Avisen havde de stort indlæg omkring tråden... Politiken tog den også op. :) Nej jeg læste bare om den her i denne tråd, ALf81 nævnte den.
Hvad sker der?
Alf81Alf81Skrevet 07/01-06 15:23 
T.L.O>
Er der nogen der syntes debat delen tiltider, er mere spændende end spillene i sig selv?

Man kunne jo' også bare have computeren tændt mens man spillede, hvis man ikke havde venner der insisterede på at den skulle være slukket -_^
Ting om dét og pis.
CricketCricketSkrevet 07/01-06 17:38, rettet 07/01-06 17:40 
Som helt sprit-nyt medlem af dette forum, synes jeg det kunne være meget passende at jeg lige kom med en kommentar til denne diskussion.

Det er rigtigt som en del af jer også nævner at designet ved første øjekast virker en smule uoverskueligt, eksempelvis tog det mig da lige et stykke tid at fatte at man navigerede ved hjælp af ikonerne foroven, men når man lige kommer igang virker det faktisk ret smart.

Har selvfølgeligt heller ikke endnu været omkring hele sitet, men de ting jeg har set indtil nu tyder på at jeg godt kan komme til at bruge mange timer her.

Især synes jeg at Trivia delen er ganske underholdende :)

Hvis i har nogle spørgsmål til hvordan jeg som nyt medlem ser på nogle ting, skal i være mere end velkomne til at spørge.
BlossomBlossomSkrevet 07/01-06 17:45 
Cricket>

Især synes jeg at Trivia delen er ganske underholdende :)


Jaa.. Du må hellere gå igang med at øve dig, når nu du har sat dig for at prøve at slå mig på min hjemmebane ;-)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
CricketCricketSkrevet 07/01-06 17:53 
Blossom>
Jaa.. Du må hellere gå igang med at øve dig, når nu du har sat dig for at prøve at slå mig på min hjemmebane ;-)

Er jo allerede godt igang med det ;)

Skylder måske lige at fortælle jer andre at det er Blossom der i længere tid har tigget og bedt om jeg ikke ville være medlem af P:R
JAAJAASkrevet 07/01-06 18:31 
Velkommen til, og bland dig endelig alt hvad du kan :)
BlossomBlossomSkrevet 07/01-06 19:10 
Palmer Eldritch>
Blossom>
Synes dog aligevel at noget af det personlige er gået af det.. Jeg er i hvertfald ikke så aktiv i forumet mere, som jeg har været..

Ved du hvorfor? Noget konkret?



Jeg ved ikke om jeg kan forklare det som jeg egentlig mener det, men here goes...

Jeg synes at folk herinde kom hinanden mere ved tidligere.
Der var mange tråde som omhandlede nogle mere personlige emner end bare spil.
F.eks. blev der snakket meget om hvad folk lavede når de ikke spillede. Der var tråde om jobs, skole, forskellige andre interesser, konens yndlingsspil osv.

Man "snakkede" måske mere sammen som normale mennesker om vidt og bredt inden for spilinteresserne..

På en måde synes jeg at niveauet er blevet hævet til et plan hvor man skal have gennemført spillene, vide en masse om udviklerne, kende en masse tekniske data osv..
Synes i hvertfald at de ting der bliver berørt herinde tit er nogle "professionelle" emner som ikke er noget for mig..

Jeg synes det er svært direkte at give noget konkret, og håber at jeg ikke bliver misforstået, men jeg ved ikke rigtigt hvordan jeg ellers skal forklare det.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig