X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.1 Gallerier


Svar
RJKRJKSkrevet 20/05-03 19:39 
Guffys galleri fra træffet er nu oppe. Flere kommer lidt senere...

Gallerier
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
54 emne(r).
1 2 > »

Svar
RJKRJKSkrevet 20/05-03 19:39 
Guffys galleri fra træffet er nu oppe. Flere kommer lidt senere...

Gallerier
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 20/05-03 19:54 
Dit og Sumez "findes ikke"...
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 20/05-03 19:55 
Måske fordi de ikke er oppe endnu ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 20/05-03 19:56, rettet 20/05-03 23:36 
Fordi det kun er Guffy's galleri der er oppe;)
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 20/05-03 19:57 
Ja, flere gallerier kommer op senere.

Men vi har lige nu to tomme gallerier.
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 20/05-03 20:07 
Efter to dages tidsspild på min GBA, har jeg endelig fået den gode slutning i Aria of Sorrow og får nok tid til at uploade mine billeder i aften ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MajorPMajorPSkrevet 20/05-03 20:11 
Kanon billeder indtil videre, meeen. Den tekst med at fizban og RJK bankede Mati-gol og jeg, holder simpelthen ikke :P
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RitesRitesSkrevet 20/05-03 20:19 
-Og Jim og jeg ville spille Super Metroid. Sgu ikke se SkyBlazer :p
» a winner is you «
FizbanFizbanSkrevet 20/05-03 20:26 
argh..... HVAD?!?!??
Ikke det billed af mig der spiser, det kunne godt ha' forsvundet langt væk.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
MajorPMajorPSkrevet 20/05-03 20:30 
Jo, lær.dk. Man går ikke ustraffet fra at vinde via held over Mati-gol og jeg i PES2 :P
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
RitesRitesSkrevet 20/05-03 20:36 
Fizban >
argh..... HVAD?!?!??
Ikke det billed af mig der spiser, det kunne godt ha' forsvundet langt væk.

Billederne er mig er ikke just taget fra min.. bedste side.
Det hører sig til, at se alle deltagerne se sjove ud bagefter ;)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 20/05-03 20:53 
Ja, så kom mine billeder endelig op.
Jeg håber ikke folk har noget imod at de er lidt store.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Mati-GolMati-GolSkrevet 20/05-03 20:59 
Synes også godt at du kunne have præciseret teksten lidt bedre:

"Mati-Gol og Tobias formåede at vinde hele 3 gange over RJK og Fizban, mens at RJK og Fizban vandt 4 gange over dem. Ikke dårligt af et par førstegangs double spillere... etc. etc., blah, blah..." ;)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
dRxLdRxLSkrevet 20/05-03 21:06 
dRxL besluttede sig for at 8-bit spil var alt for grimme til at bruge på projektoren, og jagede mig og Le Roof væk, for derefter at putte noget meget pænere op på lærredet. Vi er alle meget taknemmelige.

Fucking helvede. Det var sgu da en utaknemmelig kommentar, i betragtning af hvor lang tid der egentlig blev spillet Mario 3 op i alle andres ansigter. Det er sgu lige før at jeg fristes til at sige "ingen 8bit på projektoren" hvis jeg arrangerer et KT/P:R igen, men den nyslåede moderators måde at opføre sig på til et træf skal selvfølgelig ikke gå ud over alle andre.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/05-03 21:13 
Fizban >
argh..... HVAD?!?!??
Ikke det billed af mig der spiser, det kunne godt ha' forsvundet langt væk.

Min Kung-fu er bedre end din kung-fu :o)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 20/05-03 21:17 
Så så. Mario 3, Capcom vs. SNK 2, Animatrix og alt andet har vel lige meget ret til at være på storskærm. Det er rigtigt at der nok blev spillet lidt for meget Mario, men det er stadig intet i forhold til hvor meget CvS2 der altid spilles.
Som arrangør skal du klart have lov til at styre den slags, og vi rykkede da også ærbødigt vores maskine, da du bad os om det.
Når jeg kommer med sådan en sarkastisk kommentar, skyldes det at du heller ikke var særlig venlig i din bortvisning af 8 bit spil, men jeg har ikke lyst til at diskutere det videre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MajorPMajorPSkrevet 20/05-03 21:37 
"dRxL formår at lave regnskab over bestillinger fra Den Sorte Gryde og samtidig reklamere for Colgate." For fed tekst, fik total griner over den :D
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SolaegSolaegSkrevet 20/05-03 21:45 
Man blev sq da helt bange for ham. Nå, men så længe han er glad... ;-)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/05-03 22:09 
Han ligner da en flink fætter ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Mati-GolMati-GolSkrevet 20/05-03 22:25 
Det er han skam også... pånær når man lister sig ud på toilettet og får et gigachok, da han ligger og snakker i søvne på vej derud ;)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
dRxLdRxLSkrevet 20/05-03 22:27 
Sumez >
Så så. Mario 3, Capcom vs. SNK 2, Animatrix og alt andet har vel lige meget ret til at være på storskærm.

Nej det synes jeg bestemt ikke. Fra mit synspunkt er idéen om NES spil på storskærm så grotesk, at det er sjovt. I ca. 5 minutter, men så heller ikke ret meget mere. Det er jo ikke noget folk flokkes om for at opleve eller fordi oplevelsen bliver en helt anden (som Daytona eller Tekki bliver det)...

Som arrangør skal du klart have lov til at styre den slags, og vi rykkede da også ærbødigt vores maskine, da du bad os om det.

Ikke "lov til" men snarere pligt til at sørge for at så mange som muligt føler at der er plads til at de kan være der, og ikke bliver kørt ned af den slags mennesker som er lidt fremme i skoene. Men du foretrækker måske at tingene siver ud mellem sidebenene efter træffet her på boardet? Lidt ala den episode med fjernsyn du var involveret i til KT5?

Når jeg kommer med sådan en sarkastisk kommentar, skyldes det at du heller ikke var særlig venlig i din bortvisning af 8 bit spil, men jeg har ikke lyst til at diskutere det videre.

Hvilket måske skyldes at ting der for andre mennesker hører ind under almindeligt hensyn åbenbart skal diskuteres med dig. Her tænker jeg især på at du altid har skruet godt op for lyden på dit fjernsyn, ikke kun i Gitaroo man, hvor jeg havde skullet bruge tid på at få dig ned i et rimeligt lydleje tidligere på træffet.
Jeg vil i hvert fald sætte pris på om du i fremtiden rettede dig efter henstillinger om at vise hensyn, i stedet for at begynde at vurdere om de er rimelige eller ej.

Når det er sagt, så er det muligt at jeg selv har lignende forteelser i baggagen (det ved jeg at jeg har), men det er ikke pointen her.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
RJKRJKSkrevet 20/05-03 22:41 
Så, vi ved vist godt hvem der har mindst hensynsfulde vaner mht. lydstyrker, ikke? Og i det mindste kan det forsvares at have høj lyd på Gitaroo Man, da det er en vigtig del af spillet, mens det bare er fjollet og provokerende i Capcom Vs. SNK 2, ja?

Men jeg er nu enig med dRxL omkring projektoren - jeg forstår heller ikke pointen med at spille NES på storskærm. Det bliver det jo ikke en federe oplevelse af? Samba, DDR, Ikaruga, Bomberman - det er noget andet.

Og for at holde mig til emnet, så er mine billeder fra træffet nu sat på. Hvis nogen (hej G2G) er ude efter højere opløsning, så har jeg alt i 1600x1200. Sig til...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JoachimMAJoachimMASkrevet 20/05-03 22:42 
Man kan lige skimte mit hår i et af sumez's billeder:) Det hår er dog heldigvis blevet klippet væk siden da.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 20/05-03 22:47 
fede billeder!

Min favorit er det hvor der står noget i retning af "cosmos_dk tæver matigol i typing of the dead" og tobias sidder og bæller en cola ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SumezSumezSkrevet 20/05-03 23:41 
Fedeste billede indtil videre:
Efter fem timer med Bub og Bob må de give op. I søvne spiller de stadig videre, men der er ingen til at give dem nye credits... Tak for denne gang - vi ses forhåbentligt til næste konsoltræf...

Det billede har fanget stemningen så utroligt godt, og KTC og Le Roof har fået en oplevelse for livstid...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
LWSLWSSkrevet 20/05-03 23:50 
Hvem var det forresten der tog et billede af mig og min monster-burger i frø-perspektiv? Jeg har ikke set det billede i nogen af gallerierne. Lidt for skræmmende? ;)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 20/05-03 23:53 
Til Guffys billeder:
Assassin, Greaseball og StrideR har kastet sig over Metal Slug 3. Rites kigger på.

Hrumf! Det er nu Final Fight til Mega-CD, vi er i gang med... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 20/05-03 23:58 
Vi mangler i hvert fald endnu Tonsers og Playkids billeder og videoer.
Ved ikke om der var andre, der også tog billeder.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/05-03 00:06 
Sumez >
Efter to dages tidsspild på min GBA, har jeg endelig fået den gode slutning i Aria of Sorrow og får nok tid til at uploade mine billeder i aften ;)

Tidsspild? TIDSSPILD??? Det er blasfemi at kalde Castlevania for tidsspild, det ved du også! >:) Du må da have kørt hårdt på i de to dage for at gennemføre. Ærgerligt hvis det er SÅ let...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 21/05-03 00:08 
StrideR >
Hrumf! Det er nu Final Fight til Mega-CD, vi er i gang med... >;)

Jaja, man må jo gætte, når man ikke var med eller ikke kan se, hvad det var... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 21/05-03 01:34 
Jeg vil godt lige nævne, at jeg har kørt i metroen før, og så døde 3of19's dansemåtte ikke.
Men udover det, er det nogle fine billeder, der fanger nogle af de gyldne øjeblikke :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 21/05-03 06:51 
Sumez >
Vi mangler i hvert fald endnu Tonsers og Playkids billeder og videoer.
Ved ikke om der var andre, der også tog billeder.

Jeg har sendt mine billeder til RJK og Cosoms via Outlook, men jeg ved ikke om de har modtaget dem?
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 21/05-03 12:09 
Jeg har fået dine billeder, Tem. En anden gang skal du nok lige advare inden du sender 16MB via mail. De fleste har faktisk en max account på 10MB ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PlaykidPlaykidSkrevet 21/05-03 13:01, rettet 21/05-03 13:07 
Undskyld, det husker jeg til en anden gang.

Edit: Så gør det vel ikke noget jeg sender de der quicktime film til dig når jeg kommer hjem?
Spiller nu: Halo 3
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 21/05-03 13:06 
Må man spørge, hvornår man kan se de billeder/film?
Sælg mig en Xbox =)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/05-03 13:09 
Syv Dreamcasts og en Saturn. Lyder som en slapstick teenage komedie, men billedet sætter alligevel mine tænder i vand!

Jeg kan ikke holde det ud! *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 21/05-03 13:10, rettet 21/05-03 13:10 
Anders_Jensen >
Må man spørge, hvornår man kan se de billeder/film?

Du kunne starte med at læse det første indlæg i det her emne? Filmene er så ikke online endnu, på den her side i hvert fald...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 21/05-03 15:07 
Jeg har ikke modtaget noget Playkid... :-/
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
PlaykidPlaykidSkrevet 21/05-03 15:27 
Hmmm, jeg har også lidt bøvl med outlook åbenbart, den havde sikkert ikke meget lyst til at sende bilederne:/

Men mon ikke bare Rune smider billederne op til os:)
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 21/05-03 18:54 
Jo...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 21/05-03 23:47 
skynd dig :D
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
SumezSumezSkrevet 22/05-03 00:30 
At uploade billeder i de gallerier er en lang og besværlig proces, og RJK er den eneste man kan give skylden ;)
Men seriøst, det er generelt besværligt at uploade gennem et webinterface, der er ikke så meget at gøre ved det. Vi må bare vente til Rune får sat lidt tid til side til det :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 22/05-03 01:20 
Det er skam ikke uploadingen der er mest besværligt. Mest billedbehandlingen...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 22/05-03 12:20 
Og SÅ er de oppe...

Gallerier
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 22/05-03 12:39 
Så mangler vi bare Tonser.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GuffyGuffySkrevet 22/05-03 15:27 
Alle de billeder jeg har taget kan fåes i 1600*1200 - og så kan de også lige få en tur igennem noget billedprogram så de bliver lidt lysere...
"There are 10 types of people in the world... those who understand binary and those who don't."
KeenKeenSkrevet 25/05-03 20:34 
det ser da ud til at være meget sjovt... man skulle måske lige overveje om man skulle ta' med næste gang
AmbyAmbySkrevet 05/06-03 14:21, rettet 05/06-03 14:54 
Nyhedsværdien er faldet til nul...
Alle har glemt det...

Så her er de !

TONSER's billeder fra PlayRight 3.1(KT6)
Der er også taget 3 video'er. De kommer op i aften engang.
(Højst sandsynlig på en ftp server). IP tilgår senere.

Billeder
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
dRxLdRxLSkrevet 05/06-03 14:39 
Der er da nogle okay billeder imellem:

http://www.flowbreakers.dk/playright/DSCF0025.jpg
http://www.flowbreakers.dk/playright/DSCF0039.jpg
http://www.flowbreakers.dk/playright/DSCF0040.jpg

;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MadsMadsSkrevet 05/06-03 17:12 
Kan godt lide dette billede:

http://www.flowbreakers.dk/playright/DSCF0015.jpg

Rart at se Rune i den_rigtige_jakke! ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
54 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig