X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamertag problem


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 31/12-05 16:06 
ok here goes

For over et år siden købte jeg 12 måneders xbox live. Jeg har ikke brugt det siden det udløb. Men jeg går udfra at mit gamertag stadig findes, eftersom jeg ikke kan oprette et nyt med samme navn.

Men når jeg prøver at logge ind på live for at genaktivere det, kan jeg ski ikke komme længere. Man når til et sted hvor man skal indtaste sig gamertag, og telefonnummer og fire sidste cifre i sit dankort nummer, og den siger at noget af det er forkert. Jeg ved ikke om jeg på et tidspunkt modtog en mail med alle de rigtige oplysninger, men jeg har den ihvertfald ikke hvis det var.

Hvordan gør man hvis man tilsyneladende ikke kan huske sit navn og alt det der?

Desuden fik jeg den 8 december en mail hvor der stod at min live account var blevet fornyet...? Huh?... Jeg fatter ikke en dyt.

Gør i andre?
For The Love Of The Game
KeenKeenSkrevet 01/01-06 19:36 
har du ikke fået et nyt dankort siden sidst... nummeret på dit gamle og dit nye dankort er ikke ens... jeg havde samme problem for noget tid siden
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 01/01-06 20:50 
alt hvad der er købt igennem dit .net passport konto bliver registreret på https://billing.microsoft.com/home.aspx (Altså også xbox live)
Der kan man også se sit gamle konto nr osv..
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 01/01-06 21:51 
tak til jer begge. Problemet er nok at jeg har fået nyt dankort. Og den side i linker til, er tilsyneladende ude af drift i øjeblikket... Så jeg må vente og prøve på et andet tidspunk.
For The Love Of The Game
KalicolaKalicolaSkrevet 06/01-06 21:52 
GrillbilerDK: det link du har refereret til virker ikke.. hvad gør jeg? .. er det fordi jeg mangler noget som kan læse det der .aspx?
For The Love Of The Game
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 06/01-06 22:02 
prøv bare med : https://billing.microsoft.com/ og så log ind med dit .net passport.
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig