X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout: Revenge - Xbox eller PS2?


Svar Sortering
TurricanTurricanSkrevet 29/12-05 16:11 
Hejsa

Jeg har fået ovenstående i julegave til PS2, og vil høre om jeg skal bytte det til Xbox udgaven?

Begge versioner skulle være glimrende, men hvis Xbox udgaven er pænere, går jeg selvfølgelig efter den.
The Gods pause for a moment...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/12-05 20:59 
Generelt er Xbox spil "selvfølgelig" pænere end PS2 versioner af samme.
Især nu hvor de begynder at kunne presse de sidste kræfter ud af Xboxen.

Når det er sagt, så er BurnOut lavet med Renderware, hvilket generelt betyder af de forskellige platformsudgaver bliver lidt mere ens.

Jeg kender kun Xbox udgaven, og den ser helt fantastisk godt ud, så jeg tvivler meget på, at PS2 udgaven er lige så pæn.
Og så er der selvfølgelig Xbox Live muligheden, hvilket er rigtig sjovt.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HulleHulleSkrevet 29/12-05 21:00 
Fra Gamespot:

"Both the PlayStation 2 and Xbox versions look fantastic, but if you're choosing between the two, the Xbox version is the one to get."

Læs selv hele anmeldelsen
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
TurricanTurricanSkrevet 30/12-05 12:19 
Jeg takker. Det må blive en bytter.
The Gods pause for a moment...
Zzap!Zzap!Skrevet 30/12-05 13:36 
Her er hvad Gamespy sagde:
Burnout Revenge is looking like the best new racer. Period. It looks stunning on Xbox, but to my surprise, it even looked better on PS2. Criterion is adamant that the PS2 still does a few things better than the Xbox hardware, one of which is the way it outputs video gamma display levels; leading to a crisper, sharper look and feel on the PS2. Amazing that these guys know the PS2 hardware so well. Both versions run at 60 frames per second in widescreen mode with 480p for those with HDTV displays.

http://ps2.gamespy.com/playstation-2/burnout-4/634065p2.html

Derudover skal det også nævnes at PS2 versionen gør mere brug af blur effekter til gnisterne, eksplosioner og motion blur.
Textures er efter hvad jeg kan se fuldstændig ens.
Online delen er muligvis ikke så gennemført som live, men til gengæld er den gratis.
Born to kill space
TurricanTurricanSkrevet 30/12-05 15:05 
Det var satans. Så bliver det måske PS2 versionen alligevel. Inputs er stadig velkomne :-)
The Gods pause for a moment...
HulleHulleSkrevet 30/12-05 20:31 
Det koger det jo ned til online delen og hvilken controller du bedst kunne forestille dig at benytte. Mere er der vel ikke i det..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DeluxScanDeluxScanSkrevet 12/01-06 17:46 
Citat fra GameSpot:

The second new online feature is known as "save and share," and it lets you record brief chunks of a particular race--a brutal crashbreaker explosion, for example--save it to your hard drive, and even upload it to an EA server so you can share it with friends (or indeed, anyone who chooses to download it).

Tror jeg vil investere i dette spil, når det kommer, for denne feature lyder da helt vild fed!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig