X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 16/10-10 18:08 
Det der zombie DLC til Red Dead Redemption kommer d. 26 okt. ... passende tidspunkt så :)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-10 22:37 
Hvis ikke OutRun 2 er blevet fjernet endnu vil jeg anbefale at man køber det. Det er allerede blevet fjernet på PSN i forbindelse med et andet Ferrari-spil er udkommet og SEGA har mistet licencen til navnet :(

OutRun 2 er helt uden sammenligning bedre end det meste andet på PSN og Arcade så køb det mens(hvis) det stadig er muligt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 17/10-10 23:52 
Det er da sørgeligt at læse. Jeg havde faktisk købt det, men mistede så alt hvad jeg havde købt og downloadet med mit gamle gametag på 360'eren. Ved ikke om jeg orker at købe det igen! Trist det fik så kort levetid så :-(
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 18/10-10 00:25 
Har du da mistet det gamle gamertag? Der burde da ikke være noget i vejen for at hente alle dine køb igen gratis, hvis bare du logger på med det tag du købte dem under.
nerosnerosSkrevet 18/10-10 00:43 
Jeg har misted mit gamle gamtag YES :-(
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/10-10 08:33, rettet 18/10-10 08:33 
Kan man ikke ligeså godt købe disc-udgaven? :)
Mener da jeg så den til højst en 50'er brugt i Gamestop så sent som i fredags.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 18/10-10 08:47, rettet 18/10-10 08:47 
Findes det på disk?

Det viste jeg ikke.
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/10-10 08:51, rettet 18/10-10 08:52 
Hvis du har hentet det, har du vel hentet det som "Xbox Classics"? Så siger det jo sig selv. :)

link
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 18/10-10 08:59 
Øh snakkede vi ikke om HD udgaven? Jeg har Outrun 2 så deeeet ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/10-10 09:04 
..HD udgave? :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/10-10 09:04, rettet 18/10-10 09:05 
Ja, den udgave som kom på XBLA og PSN.

Der er en tråd om det
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-10 09:11, rettet 18/10-10 09:19 
Det kom ikke på den europæiske markedsplads, da det vist var en PS3 EU-eksklusiv, hvilket måske er grunden til at Sumez har overset det.

EDIT: Hmm, bliver helt i tvivl om det ligger på den europæiske markedsplads nu.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
nerosnerosSkrevet 18/10-10 09:13 
Det er vist heller ikke samme spil. Nye baner, biler og eventyr.

I wanna go far away!!!! :D
Bashful Neophyte
KamekKamekSkrevet 18/10-10 09:34, rettet 18/10-10 09:34 
Bede-x>
Det kom ikke på den europæiske markedsplads, da det vist var en PS3 EU-eksklusiv, hvilket måske er grunden til at Sumez har overset det.

EDIT: Hmm, bliver helt i tvivl om det ligger på den europæiske markedsplads nu.

Var det ikke omvendt? Det kom ikke på det amerikanske PSN da Xbox-udgaven var US-eksklusiv? :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 18/10-10 09:40 
Bede-x>
EDIT: Hmm, bliver helt i tvivl om det ligger på den europæiske markedsplads nu.

Det er i hvert fald ikke i P:R's database :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 18/10-10 09:42 


Out Run Online Arcade :-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
nerosnerosSkrevet 18/10-10 09:42, rettet 18/10-10 09:43 
Edit: Damn too late..

Jo :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 18/10-10 09:44, rettet 18/10-10 09:45 
Så er det jo slet ikke Out Run 2 vi snakker om?? :)

Anyway, jeg leder stadig efter XBLA anbefalinger, og meninger om de spil jeg lister længere oppe, for bilspil er under alle omstændigheder ikke min kop té, i hvert fald ikke spil som Out Run, hvor man ikke kører 500km i timen og kan skyde på hinanden.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/10-10 09:44 
Kamek>
Var det ikke omvendt? Det kom ikke på det amerikanske PSN da Xbox-udgaven var US-eksklusiv? :-)

Nemli - det var XBLA eksklusivt i USA men kom til både XBLA og PSN i Europa.
BeanoBeanoSkrevet 18/10-10 09:47, rettet 18/10-10 09:47 
Sumez>
Så er det jo slet ikke Out Run 2 vi snakker om?? :)

Nemmerli... Konsolkongen har vist bare skrevet forkert - XBLA/PSN udgaven hedder Outrun Online Arcade :)
SumezSumezSkrevet 18/10-10 09:48 
Så er det jo klart jeg ikke er med.
Om ikke andet kan det stadig købes: http://marketplace.xbox.com/da-DK/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d80258410968/?p=1&of=7&bt=0&sb=1#offers
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 18/10-10 09:51 
Ja der er kun på PSN det er fjernet. Det fjernes vist i slutningen af næste år på XBLM også.
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-10 14:48 
Sumez>
Anyway, jeg leder stadig efter XBLA anbefalinger, og meninger om de spil jeg lister længere oppe

Jeg synes, du skal købe Sonic. Ikke fordi det er ligeså mindeværdigt som de gamle, men fordi det i det mindste er et skridt i den rigtige retning og den slags skal støttes. Samtidigt er jeg overbevist om, at du kan sætte pris på spillets kvaliteter, kort og overfladisk som det så end er.

Serious Sam spillene er meget anbefalelsesværdige i co-op, så længe man husker at begrænse ens liv på optionsskærmen.

Earthworm Jim og Mega Man 10 har jeg selv haft kig på. Var ikke overbevist af EJs kvaliteter i gamle dage og tror heller ikke, jeg bliver det i dag, men måske det er ok i coop?

Kamek>
Var det ikke omvendt? Det kom ikke på det amerikanske PSN da Xbox-udgaven var US-eksklusiv? :-)

Det har du vist ret i. Jeg havde fået indtrykket af at det var eksklusivt til 360 i USA og til Playstation i EU. Måske fordi det blev kaldt en PS3 EU exclusive. Det skulle så forståes sådan, at det ikke kom i andre regioner end EU på PS3 :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/10-10 14:49, rettet 18/10-10 14:53 
Beano>
Nemmerli... Konsolkongen har vist bare skrevet forkert - XBLA/PSN udgaven hedder Outrun Online Arcade :)

Ja, men det er stadig meget tydeligt OutRun 2... :) Eller rettere OutRun 2 SP bare udgivet på Xbox Live Arcade og PSN med online, leaderboards og et åndsvagt navn.

OutRun 2 SP var i øvrigt inkluderet i OutRun 2006: Coast 2 Coast både til Xbox og PS2. Den opskalerede grafik og bedre controllers 360/PS3 over Xbox/PS2 gør Arcade og PSN versionen værd at købe hvis man bare vil spille lidt arcade mode :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 18/10-10 14:59 
Kan man spille Earthworm Jim i coop!?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-10 19:20, rettet 18/10-10 19:42 
Ja, i den nye version er der tilføjet en coop mode for fire spillere:

http://www.youtube.com/watch?v=Zd9TP9twtAU

Ser lidt kaotisk ud, men kunne måske være meget sjovt. Ikke at jeg forventer New Super Mario Bros Wii, men mindre kan måske også gøre det :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KamekKamekSkrevet 18/10-10 21:58 
Ugens XBLA-spil:

Super Meat Boy - 1200 Spacebucks
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-10 22:26 
Det lyder ud fra Eurogamers anmeldelse lovende:

http://www.eurogamer.net/articles/2010-10-18-super-meat-boy-review
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 18/10-10 23:13 
Det har jo også længe været en af de helt store favorittitler indenfor indiespil :) Er spændt på at prøve det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 19/10-10 15:39 
Endnu et XBLA-spil:

Costume Quest
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 19/10-10 18:53, rettet 21/10-10 01:02 
Er der nogen der har prøvet dette Live Arcade Spil fra Dubble Fine.

Edit
Jeg kan så på det kraftigste IKKE anbefale folk dette spil.
Der er skåret så mange hjørner, og projektet virker virkelig forhastet og bugged. Det er faktisk inden for 1.5 times spil direkte frosset for mig 3 gange. ÆV æv
KamekKamekSkrevet 20/10-10 12:44 
Super Meat Boy koster åbenbart kun 800 point!
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 20/10-10 13:36, rettet 20/10-10 13:42 
Måske skal det spille en rolle i de 2400 points der skal spenderes i oktober :)

Serious Sam, Meat Boy og Scott Pilgrim, måske, hmm? Eller evt. erstatte et af dem med Sonic...

Ved du noget om hvad der kommer næste uge?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 20/10-10 13:39 
Super Meat Boy er i hvert fald rigtig fedt! Kan forestille mig det bliver frustrerende svært længere henne i spillet ;-)
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/10-10 14:11 
Endnu et XBLA spil i dag:

- Dream Chronicles - 800 credits
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 20/10-10 14:31, rettet 20/10-10 14:38 
Kamek>
Super Meat Boy koster åbenbart kun 800 point!

Det er svjv et introduktionstilbud og ryger snart op i 1200 MSP. Så har man planer om at købe det, skal man nok ikke vente for længe :)

EDIT: Kilde
WikzoWikzoSkrevet 20/10-10 18:59 
Super Meat Boy er godt nok sjovt! Styringen sidder lige i skabet, og sværhedsgraden er tilpas udfordrende uden at være urimelig. Det er virkelig en solid platformer, som er alle pengene værd.
SumezSumezSkrevet 20/10-10 20:22, rettet 20/10-10 20:23 
Hvordan er det fulde spil sammenlignet med demoen? Er demobanerne den første "verden" i spillet, eller er de taget fra blandede verdener? På den ene side håber jeg at der kommer en del mere udfordring, men samtidig kan jeg godt forestille mig at det nemt bliver irriterende frustrerende når først sværhedsgraden kommer højt nok op.

Det minder iøvrigt UTROLIGT meget om Matt Thorson's spil, og det er ikke kun fordi hovedpersonen ligner utroligt meget hans Ogmo-figur.
Prøv spil som MoneySeize, Flail og selvfølgelig Jumper-spillene hvis du godt kan lide Super Meat Boy, og jeg kan 120% anbefale metroidvania/puzzleplatformer-spillet "An Untitled Story". Og sidst men ikke mindst er Runman: Race Around The World bare generelt utroligt charmerende.
http://mattmakesgames.com/games.php
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GilucGilucSkrevet 20/10-10 23:20 
Jeg bliver næsten nødt til at købe Super Meat Boy - originalen, Meat Boy, har nemlig underholdt mig en hel del :)
You can fight like a Krogan, run like a leopard, but you'll never be better than Commander Shepard!Spiller nu: Mass Effect
WikzoWikzoSkrevet 21/10-10 00:12, rettet 21/10-10 00:14 
Sumez>
Hvordan er det fulde spil sammenlignet med demoen? Er demobanerne den første

Banerne i demoen er hevet lidt tilfældigt ud fra det fulde spil.

Det fulde spil har mange slags baner, der virkelig varierer i design og sværhedsgrad. Nogle af banerne er MEGET, MEGET svære og kræver pixel-præcision i stil med eksempelvis N+. Bosskampene er også meget underholdende.

Har næsten spillet 100 baner igennem (der er vist over 300), og på intet tidspunkt sidder jeg og føler, at det er ensformigt, faktisk tværtimod. Derudover er der dark-versioner af visse baner (som lige skruer sværhedsgraden en tand eller to op), og man kan samle bandager, som oplukker for andre figurer (deriblandt cameos fra diverse indie-spil). Har kun låst op for en enkelt, men kan klart mærke, at styringen er anderledes med denne figur.

Spillet er alle pengene værd, hvis man kan lide platformspil. Styringen er virkelig perfekt, når man først får den ind under huden (okay, det lød måske lidt forkert).
Bede-xBede-xSkrevet 21/10-10 00:31, rettet 21/10-10 00:33 
Super Meat Boy er ligeså essentielt som N+ var det for nogen tid tilbage. Elsker det simple gameplay + referencerne til alt fra Super Gameboy, Mario og til Street Fighter.

Costume Quest bør være et pejlemærke for udviklere af japanske rollespil. Uagtet hvor godt det så i sidste ende viser sig at være, så er setting, humor og stil allerede i trial'en væsentlig mere interessant og fængende end det typiske jrpg. Kan slet ikke lade være med at mindes, hvor uinspirende Final Fantasy 13 virkede til sammenligning i sine åbningssekvenser.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 21/10-10 01:11, rettet 21/10-10 01:12 
Bede-X
I beg to differ... Der er så meget i Costume Quest der "Skriger til himlen". Dialogen i spillet er muligvis sjov, men man når simpelthen ikke at læse den, hvilket nu er påkrævet da voice actors er sparet væk.
Kampene er super ensformige, og hvad der burde være nemt med 3-knapssystem kampsystem virker umådeligt diffust og tilfældigt.
Og at spillet fryser i en ingame sekvens under et MissileBarrage, undskyld mig, men så er det altså ikke poleret nok.

Jeg er i tvivl om hvorvidt der skal spoiler på, men jeg vil på det kraftigste anbefale folk at undgå spillet, eller vente til det falder i pris. :-)
Happy Halloween.
Bede-xBede-xSkrevet 21/10-10 01:35, rettet 21/10-10 01:50 
Jeg er slet ikke uenig i det, du skriver. Men det har så heller ikke noget at gøre med det, jeg snakker om. Jeg diskuterer ikke kampsystem, teksttempo eller bugs. Slet ikke. Dér er der sikkert masser af problemer i Costume Quest.

Jeg snakker om overhovedet at gøre spillet værd at kigge på til at begynde med. Og der er jeg efterhånden kommet dertil, hvor det er vanskeligt at spille rollespil, hvor det i udgangspositionen - om ikke andet - er svært at finde motivation til gå i gang med det meste i genren, fordi spillene er skåret over så ensformet og forudsigelig en skabelon, at det dræber enhver lyst til at investere tid i dem.

Costume Quest har i det mindste en - igen, i udgangspositionen - sjov setting og det var det, der var kernen i hvad jeg skrev.

Læser du mit indlæg igen, fremgår det forhåbentlig også tydeligt, at det var dét, der blev kommenteret(+ humor og stil) og ikke specifikke gameplay elementer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 21/10-10 08:40, rettet 21/10-10 08:41 
Wikzo>
Banerne i demoen er hevet lidt tilfældigt ud fra det fulde spil.

Ok det er da lidt kedeligt synes jeg, for de virkede allesammen som begynder-demonstrationsbaner, inkl. de sidste par stykker, hvor jeg også scorede A+ i første forsøg.


Bede-x>
Costume Quest bør være et pejlemærke for udviklere af japanske rollespil. Uagtet hvor godt det så i sidste ende viser sig at være, så er setting, humor og stil allerede i trial'en væsentlig mere interessant og fængende end det typiske jrpg. Kan slet ikke lade være med at mindes, hvor uinspirende Final Fantasy 13 virkede til sammenligning i sine åbningssekvenser.

Synes du virkelig??? Altså selve dialogen er grundlæggende god (men det er jo også Double Fine, Tim Schafer's standard er rimelig høj på det område), men derudover er spillet jo super ligegyldigt og søvndyssende. Kampsystemet er håbløst, og opbygningen med at gå fra det ene hus til det næste, der er magen til, var utroligt uineteressant. Det virker på ét skærmbillede, men når der ikke sker noget som man bevæger sig rundt i byen, bliver det hele hurtigt mere ligegyldigt end de fleste jrpgs.
Og er det bare mig, eller er der ingen slutning på demoen? Man kan simpelthen bare ikke komme videre, fordi området er afspæret så man kun kan besøge 15 huse ud af de 20. Jeg er bestemt ikke overbevist om at jeg bør smide 1200 mspoints efter det her spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 21/10-10 11:05, rettet 21/10-10 11:12 
Sumez>
Ok det er da lidt kedeligt synes jeg, for de virkede allesammen som begynder-demonstrationsbaner, inkl. de sidste par stykker, hvor jeg også scorede A+ i første forsøg.

Der kommer ret hurtigt baner i spillet, som ikke er hvad man vil kalde platform begynder-baner. Særligt på den mørke verden.

Sumez>
Synes du virkelig???

Ja, at turbaserede rollespil trænger til mere spændende settings og stil? Bestemt. Det minder mig om, da jeg så The World Ends With You: Instant lyst til at spille, men samtidigt også frustration over det meste andet i genren.

Sumez>
Kampsystemet er håbløst bla bla

Læs lige mit svar til Supermikkel for at se, om det er det, jeg snakker om :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 21/10-10 11:11, rettet 21/10-10 11:12 
Bede-x>
Ja, at turbaserede rollespil trænger til mere spændende settings og stil? Bestemt.

Jamen enig, jeg synes bare ikke Costume Quest er noget særlig godt eksempel på dette, tværtimod er det et godt eksempel på et spil der netop savner det i stor grad.

Gad iøvrigt godt snart prøve The World Ends With You... tror det er over et år siden jeg bestilte det fra Play, og de har stadig ikke fået det hjem.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 21/10-10 11:13, rettet 21/10-10 11:14 
Der må vi så bare være uenige. Jeg fandt det sødt og sjovt på en gang. Stadig settingen, ikke gameplay ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 21/10-10 11:17, rettet 21/10-10 11:26 
Det er bestemt sødt og sjovt (men det plejer de fleste jrpgs vel også at være?), det er bare ikke sødere og sjovere end at man (jeg) går kold i det før demoen er overstået.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 25/10-10 11:22 
Er det ALT indhold på Marketplace som går ind under "Køb for 2400 og få redeemed 800 point"- tilbuddet?

Jeg har købt Bad Company 2 Onslaught for 400 (ugentligt tilbudsnedsat) og regner med også at købe Zombie Red Dead (som vel koster 800). Dertil har jeg længe ventet på Limbo, og så er jeg jo på 2400, hvis ellers alle DLC'erne tæller med...
SumezSumezSkrevet 25/10-10 12:23, rettet 25/10-10 12:25 
Sådan synes jeg det fremgår på deres "reklame", det er et af fanebladene inde på Marketplace der viser det.

Jeg købte Sonic 4 forleden dag og må indrømme at jeg ikke synes det er pengene værd. Som sagt har de fundet det leveldesignet har manglet siden S3&K, men jeg savner stadig noget af charmen... Skriver mine tanker i tråden om spillet, når jeg får spillet det færdigt.

edit: Det gælder åbenbart kun på indhold der ikke er nedsat
http://www.gamerzines.com/xbox-360/news/2400-msp-offer.html
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig