X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/01-10 17:48, rettet 12/01-10 17:48 
Ikke andet end at Darwinia+ længe har stået til starten af 2010. Jeg gætter på, at det kommer indenfor den næste måned...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 12/01-10 19:35 
Ok tak, jeg holder øje med det :)
SumezSumezSkrevet 16/01-10 18:49, rettet 16/01-10 18:49 
GrillBillerDK>
endelig er der sat dato på Serious sam HD:

http://www.xbox.com/en-us/games/s/serioussamxbla/details.page/

Jeg må desværre indrømme at jeg aldrig før har spillet Serious Sam (kun MEGET kort anyway), da jeg altid har været afskrækket af det primitive look, og uinteressante simplistiske og flade, nærmest Wolfenstein3D-agtige, gameplay med store, åbne områder uden indhold.

Men for fanden hvor er det bare skægt!! Jeg har lige siddet og spillet demoen igennem, og det er virkelig underholdende. Det er dét her FPS-genren blev født til at være, og hvor er det godt at der er nogen der kan holde traditionerne i hævd, mens de andre skændes om at være mere og mere realistiske (ja ved godt at spillet er "et par år" gammelt nu, men situationen og sammenligningerne var temmelig meget de samme da det udkom). Spillet er retro i ordets mest positive forstand.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 16/01-10 19:23 
Spillet ligner heldigvis sig selv, der er dog nogle enkelte gameplay forandringer jeg ikke bryder mig om.
Men absolut et genkøb værd hvor der jo nu er mulighed for online coop :o)

Second Encounter må man jo så glæde sig til udkommer lidt senere på året.
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/01-10 21:57 
Ugens XBLA:

Vandal Hearts: Flames of Judgment (1200 credits)
Death by Cube (800 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 18/01-10 22:53 
Sumez>

Jeg må desværre indrømme at jeg aldrig før har spillet Serious Sam (kun MEGET kort anyway), da jeg altid har været afskrækket af det primitive look, og uinteressante simplistiske og flade, nærmest Wolfenstein3D-agtige, gameplay med store, åbne områder uden indhold.

Det har jeg faktisk heller ikke. Jeg må vist hellere tjekke det ud :-)
Bashful Neophyte
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/01-10 12:36 
Yeeeaaah Vandal Hearts!


After Burner Climax kommer snart på XBLA og PSN

http://www.siliconera.com/2010/01/19/after-burner-climax-confirmed-launches-in-spring/

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=232118
KeenKeenSkrevet 20/01-10 12:58 
PalleJensen>
Vandal Hearts: Flames of Judgment (1200 credits)

Fedt, det skal da helt sikkert prøves!
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/01-10 13:20 
Skate er kommet på GOD...

http://marketplace.xbox.com/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d80245410813/?of=7&cid=Playright.dk
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
DarkbeatDarkbeatSkrevet 20/01-10 13:22 
300 kr Jesus Christ! D:

Skate hos Shopto.net
GoodtimesGoodtimesSkrevet 20/01-10 15:43 
PalleJensen>
Vandal Hearts: Flames of Judgment (1200 credits)

Skriv endelig nogle indtryk, hvis nogen af jer har prøvet det
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/01-10 15:57 
Der er en gratis demo, hvis du selv vil prøve... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JohsJohsSkrevet 20/01-10 17:30 
Hvem mon de krydser fingre for giver 300,- for deres Games on Demand spil? Det er 50,- mere end deres egne vejl. priser på flere af deres Classic spil i butikkerne.

Crackdown koster utroligt nok "kun" 200,- på GoD servicen, men 300,- pr stk. for f.eks Gears of War, når jeg kan gå ned i byen og få det til 99,- er forfejlet konsol humor, fra Microsoft's side.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/01-10 17:38 
Det er vist først for nyligt at MS har sat nogle af spillene ned. Man må gå ud fra at de tester af, hvor meget de kan få ud af bekvemmelighed vs. pris, hos de der benytter servicen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
JohsJohsSkrevet 20/01-10 17:54 
Nogle af spillene? Er andre end Crackdown sat ned?
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 20/01-10 18:44 
Jeg læste for nyligt at Bioshock, Saints Row, Prey plus andre var sat ned. Det kan godt være det kun er US - jeg har ikke tjekket.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Danny SallingDanny SallingSkrevet 20/01-10 19:02, rettet 20/01-10 19:03 
Darkbeat>
300 kr Jesus Christ! D:

Ja priserne derinde er forrykte, forstår bare ikke hvorfor at de i US kan få titlerne (ret så mange af dem) for 200,- når vi herhjemme skal give så meget mere, det er sku snyd synes jeg nok :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
SumezSumezSkrevet 20/01-10 19:19, rettet 20/01-10 19:20 
Jeg er også enig med... Johs. Jeg har heller ikke købt et eneste spil over GoD. Men det virker garanteret, siden de holder priserne så højt. Der er sikkert mange almene forbrugere, der er lige glade med fysiske kopier, og ikke rigtig tøver med at hive så mange penge op af lommen når det er så nemt bare at trykke "download" på Xbox live, og så har man spillet. Udgiften er næsten "usynlig"... indtil man ser på bankkontoen i hvert fald. :)
Og indtægten må virkelig være høj hos Microsoft. Alle pengene for spillet, uden nogen udgifter til distribution.

Jeg overvejer dog stadig at købe Raiden Fighters Jet fra den japanske, men så brænder jeg bare inde med en masse japanske MS points, jeg ikke kan bruge til noget. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/01-10 22:02, rettet 20/01-10 22:02 
Nu fik jeg prøvet Vandal Hearts: Flames of Judgment - og det virker rigtigt sjovt - japansk rollespil som jeg husker det. De få gange jeg har kastet mig ud i den slags.

Men jeg har et par spørgsmål:

Hvordan er Vandal Hearts serien? Er den meget hardcore eller kan spillere som jeg, der normalt ikke spiller den slags, spille det uden at gå kold i det efter 3-5 timer? Jeg tænker på, er det meget kompliceret med opgraderinger og lignende.

Er Flames of Judgement et nyt spil eller en remake af et gammelt?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GoodtimesGoodtimesSkrevet 20/01-10 23:12 
Jeg har kun spillet Vandal Hearts 1, og det er et meget lettilgængeligt spil, som jeg ikke tror kræver nogen som helst forhåndsviden om genren. I forhold til f.eks. Final Fantasy Tactics er Vandal Hearts 1 meget let og hurtigt, men selvfølgelig indeholder det så også langt færre muligheder.

Vandal Hearts 1 adskiller sig også fra FF Tactics og Fire Emblem ved, at figurerne ikke kan dø permanent, så det er sjældent nødvendigt at spille en bane forfra, fordi man begik en fejl. Om det stadig er sådan i det nye, ved jeg dog ikke.

Ud fra hvad jeg har set af demoen er Flames of Judgement i hvert tilfælde ikke en remake af 1'eren.
SumezSumezSkrevet 20/01-10 23:13 
Jeg anede ikke engang at der var mere end ét Vandal Hearts spil. Er det overhovedet særlig gode spil?
Så vidt jeg ved er de relativt hardcore, men demoen bør kunne give et godt indtryk af det, hvis man ikke er til den slags spil, bliver man oftest skræmt væk helt fra starten. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 20/01-10 23:24 
Sumez>
Jeg overvejer dog stadig at købe Raiden Fighters Jet fra den japanske, men så brænder jeg bare inde med en masse japanske MS points, jeg ikke kan bruge til noget. :\

Har du et link der bekræfter at Raiden Fighters Aces er regionsfri i GoD udgaven? Retail udgaven er nemlig ikke.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KeenKeenSkrevet 20/01-10 23:26 
Flames of Judgement skulle hvist være en prequel til etteren

jeg har kun spillet etteren og det kunne jeg rigtigt godt li' bortdet fra til sidst hvor jeg blev for sur på sidstebossen til at jeg gad gennemføre det :P
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/01-10 08:36 
Flames of Judgement er slet ikke så tosset endda. Godt traditionelt SRPG spil. Jeg var bange for at det ville være samme system som 2'eren (som jeg har spillet for nyligt... Kan ikke huske 1'eren så godt), hvor man rykker samtidig med fjenderne og derfor skal angribe det felt hvor man regner med at fjenderne vil være når de er færdig med at rykke.
SumezSumezSkrevet 21/01-10 12:25 
dRxL>
Har du et link der bekræfter at Raiden Fighters Aces er regionsfri i GoD udgaven? Retail udgaven er nemlig ikke.

Den gratis demo virker fint, det tager jeg som et positivt tegn. Alt andet jeg har downloadet fra den japanske Live virker også fint.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 21/01-10 13:03 
Har læst lidt om det på nettet (shmups.com) og for at downloade japanske GoD spil skal man have en japansk IP adresse. Spillet vi skriver om er også regionslåst.

Prøvede det i øvrigt selv med et amerikansk GoD spil, Guilty Gear XX til den oprindelige xbox, lejede jeg mig faktisk adgang til en amerikansk VPN tunnel og downloadede det. Kun for at finde ud af at spillet også var regionslåst :-/

Raiden Fighters Aces skulle i øvrigt også være regionslåst i GoD udgaven ifølge det jeg har læst.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 21/01-10 13:25 
Det lyder meget underligt synes jeg.
Hvorfor kan man så køre demoen fint? :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/01-10 13:30, rettet 21/01-10 13:31 
Sumez>
Jeg må desværre indrømme at jeg aldrig før har spillet Serious Sam (kun MEGET kort anyway), da jeg altid har været afskrækket af det primitive look, og uinteressante simplistiske og flade, nærmest Wolfenstein3D-agtige, gameplay med store, åbne områder uden indhold.

Jeg havde det lidt på samme måde, indtil jeg fik mod på at prøve det for flere år siden efter en introduktion på Truemax-akademiet, hvor de brugte grafikmotoren fra Serious Sam til nogle af deres egne spilprojekter.

SS er nok den mest lettilgængelige FPS med en pure spilmekanik og underholdning, jeg har oplevet siden "den hjernedøde Doom-underholdning". Men SS tog for mig den slags hjernedød underholdning til helt nye højder med syret humor.

Jeg fik dog "nok" af at spille SS i længere perioder ad gangen. Spillet kan jo gøre én lettere "småvanvittig". :) Fx de her skrigende, hovedløse suicide bombers, der pludselig kommer løbende. :O Men jeg vil klart hente det til X360.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 21/01-10 14:05 
Sumez>
Det lyder meget underligt synes jeg.
Hvorfor kan man så køre demoen fint? :\

Licens Bullshit...

Jeg har downloadet en Demo der lå på Amerikansk Live af Operation Darkness og den virker fint. Jeg har også købt spillet og jeg kan sætte det i min 360'er, se at den genkender disken værende Operation Darkness, men når jeg starter det siger det at regionen ikke passer... Jeg ville ønske at der var en eller anden chip eller flash løsning af 360'eren hvor man kunne gøre den regionsfri. Jeg er sådanset ligeglad med piratkopier da jeg er samler, så de flash muligheder der er nu kan jeg ikke bruge til noget.
SumezSumezSkrevet 21/01-10 14:32 
SkyblazeR>
SS er nok den mest lettilgængelige FPS med en pure spilmekanik og underholdning, jeg har oplevet siden "den hjernedøde Doom-underholdning". Men SS tog for mig den slags hjernedød underholdning til helt nye højder med syret humor.

Ja, vigtigst af alt hænger jeg mig fast ved at det er et rendyrket ACTION-spil, modsat, ja, samtlige andre FPS'er udgivet siden Quake. En tendens man ellers skal ty til 2D shoot'em-ups for at have noget held med at finde nu om dage.
Indtil midt-90'erne var alle spil mere eller mindre actionspil, men med tiden er der kommet alt for mange avanceret elementer ind, der har enten spoleret den rene genre, eller blot fjernet udfordringen fuldstændig (se f.eks. udviklingen af Zelda-serien).
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 21/01-10 14:35 
Darkbeat>
Jeg har downloadet en Demo der lå på Amerikansk Live af Operation Darkness og den virker fint. Jeg har også købt spillet og jeg kan sætte det i min 360'er, se at den genkender disken værende Operation Darkness, men når jeg starter det siger det at regionen ikke passer... Jeg ville ønske at der var en eller anden chip eller flash løsning af 360'eren hvor man kunne gøre den regionsfri. Jeg er sådanset ligeglad med piratkopier da jeg er samler, så de flash muligheder der er nu kan jeg ikke bruge til noget.

Men der snakker vi jo også om et disc-spil. Ja, regionsbeskyttelsen er software-baseret, men hvis Raiden Fighters Aces var sat til at tjekke mod konsollens region (og ikke i forhold til nogen disc), burde demoen så ikke også klage??
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/01-10 15:13, rettet 21/01-10 16:35 
Sumez>
men med tiden er der kommet alt for mange avanceret elementer ind, der har enten spoleret den rene genre, eller blot fjernet udfordringen fuldstændig (se f.eks. udviklingen af Zelda-serien).

Jeg savner især udfordring i nyere spil. Derfor lagde jeg også ud med at spille Shadow Complex på sværhedsgraden "Hård fætter". Men jeg synes stadig det var halvnemt. Måske fordi man blevet hærdet af alle de Metroid- og Castlevania-spil.

Jeg husker, at jeg tydeligt blev blæst bagover af udfordringen i Serious Sam. Det var noget med tage dybe indåndinger, når det skulle spilles. :) Men det gav mig det her "kick", der gjorde at jeg kunne vende tilbage til det og spise/spille det i "mindre bidder" ligesom med leverpostejsmadder/svære shmups.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
dRxLdRxLSkrevet 21/01-10 15:27 
Sumez>
Men der snakker vi jo også om et disc-spil. Ja, regionsbeskyttelsen er software-baseret, men hvis Raiden Fighters Aces var sat til at tjekke mod konsollens region (og ikke i forhold til nogen disc), burde demoen så ikke også klage??

Jeg skriver ud fra hvad jeg har læst mig til på nettet (og min egen bitre erfaring med GGXX), men du skal da endelig bare prøve hvis du har mod på det. Ville glæde mig meget hvis det virker, da jeg lånte RJK's japanske maskine et par dage i sommers, og fandt Raiden Fighters Aces umiddelbart mere interessant end Death Smiles. Hvor sidstnævnte bestemt ikke er noget dårligt spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 21/01-10 15:32 
Jeg er i hvert fald hooked på demoen og har rigtig meget lyst til at prøve det fulde spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 21/01-10 16:24 
SkyblazeR>
og spille det i "mindre bidder" ligesom med sværere shmups og leverpostejsmadder.

Dumt spørgsmål... hvordan spiller man en leverpostejsmad? ;)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 21/01-10 16:34 
At lege med maden... :O EDITED.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/01-10 21:20 
Beano>
Nogen info om hvornår Darwinia+ og Perfect Dark kommer?

Dawinia+ er annonceret til en udgivelse d. 10 februar.

Fra den officielle annoncering fra Introversion:
"We are excited to announce the `release` date for Darwinia+ on Xbox Live Arcade. The game will be launched through XBLA on Wednesday 10th February 2010 and will cost 1200 points.

It’s been a long battle with Microsoft and their particularly high standards; in the end we are really thankful for their advice and help in completing this long and challenging game project. We have come to think of Darwinia+ as the Directors Cut as it has surpassed our expectations of what we were originally looking to create and now looks and feels smoother than ever. As Darwinia+ is our first adventure onto a games console this also marks an extra special celebration for Introversion."
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 25/01-10 21:52 
Super :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/01-10 21:20 
Battlefield: Bad Company 2 demo (1,35 GB)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KeenKeenSkrevet 28/01-10 23:11, rettet 28/01-10 23:11 
Battle of Forli (DLC til Assassins Creed II)
WehnerWehnerSkrevet 28/01-10 23:12 
Uha, dårlig timing lige oveni Mass Effect 2, men senere regner jeg med at købe det.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DarkbeatDarkbeatSkrevet 29/01-10 02:54 
PalleJensen>
Battlefield: Bad Company 2 demo (1,35 GB)



Jeg har spillet den lidt og jeg syntes det er lidt svært at differentiere imellem venner og fjender da den dér rød/grønne pil forsvinder når de er inden for en hvis rækkevidde.
Når man har spillet banen et par gange er det dog lidt nemmere.
KalicolaKalicolaSkrevet 29/01-10 16:47 
Lad mig lige bekræfte. Den her multiplayer del sparker seriøst røv. Kæft det er AAA. De particle systemer er unsurpassed!!! Det ser ud som om at spillet kører i en lavere opløsning, men fuck it. Det ser godt ud, det lyder latterligt godt. Og så er gameplayet 100 gange foran modern warfare. I MW2 kan man sgu ikke skyde en helikopter ned, og se den crashlande i ansigtet på en flok soldater. I MW2 starter man ikke med at blive kastet ned i faldskærm, men anti air skyts flyvende om ørerne på dig. I MW2 kan man ikke revive hinanden. I MW2 kan man ikke bare fjerne en bygning for at nakke en fjende som sidder og gemmer sig. I MW2 kan man ikke være 4 i en helikopter hvor én styrer, én er passager, og to sidder med 2 miniguns og høvler løs (med den rigtige lyd). I MW2 kan man ikke springe op på en 4 hjulet motorcykel, med en homie bagpå, og fræse ned til dit objective og armerer bomben, hvorefter at efterlade motorcyklen fyldt med remote mines, løbe væk, og når fjenden så kommer for at disarme bomben, så springer man hele lortet i luften :) Og jeg kunne blive ved.

Man unlocker tilmed også en masse lort ligesom i MW2, attachments, perks osv. Det meste er låst i demoen, men man få alligevel lige en smagsprøve :)

De har tilmed løst farve-blind-heds-problemet som stadig er i MW2, hvor fjenderne er røde og vennerne er grønne. Hvilket giver en farveblind som mig nogle problemer med at skelne nogle gange. I BC2 er det rød mod blå, og problemet er løst :)

MW2 just go owned!
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-10 16:58 
Hvordan er sigte og kontrol over køretøjer i forhold til det forfærdelige BF 1943?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SaftenSaftenSkrevet 29/01-10 16:58 
Second that.

Det er noget møg at den bliver lagt op samme dag som ME2 kom ind as døren, for det er godt nok blevet sat i bero. Har lige siddet 5 timer i streg og spillet samme bane, men det bliver bare ikke kedeligt. Kunne dog være rart at der ikke var så stor forskel på at forsvare og angribe. I al den tid jeg spillede lykkedes det kun for angriberne at vinde en gang (mit hold, selvfølgelig;)).
Men ja, det er et noget anderledes spil end MW2, men rimelig sikker på at jeg kommer til at foretrække det her.

Og ingen akimbo shotguns!!! Epic win!

Apropos, hvis man begår selvmord, kommer Epic Fail på skærmen:P
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
KalicolaKalicolaSkrevet 29/01-10 17:09 
Mit hold vandt alle omgangene om vi så angreb eller forsvarede. vi blev godt nok oftest presset langt tilbage, men vi vandt da. Men det kræver jo også at man virkeligt gør hvad man kan for at holde fjende fra de to bomber. I stedet for at rende random rundt og skyde til højre og venstre :)
For The Love Of The Game
SaftenSaftenSkrevet 29/01-10 17:43 
Darknon>
...gør hvad man kan for at holde fjende fra de to bomber. I stedet for at rende random rundt og skyde til højre og venstre :)

Nu var det jo også det at sprænge dem, jeg skrev var det svære ;)
Men jo, ved godt hvad du mener. Tror det var fordi at der var alt for mange der kørte recon i angreb. Har nogen gange set op til 4 af dem stå nogenlunde samme sted.

@Konsolkongen
Hvad angår sigte og styring af køretøjerne fungerer det nogenlunde på samme måde som BF1943, som jeg vel at mærke er fuldt ud tilfreds med.
Selvfølgelig bortset fra styring af flyene, som kun BF1943-autister er i stand til at bruge effektivt.
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
ComradeComradeSkrevet 29/01-10 17:49 
Jeg glæder mig godt nok til at prøve det :-) Videoerne ser vildt flotte ud..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CoreCoreSkrevet 30/01-10 00:02 
Darknon>
MW2 just go owned!

Tro på det, never let go of faith. Se da bare hvordan det første BC-spil var en kvalitetsproduktion der toppede alt andet i sin genre. ;P
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 30/01-10 09:33, rettet 30/01-10 09:33 
Haha, jeg synes det er fantastisk at Darknon har forklaret os hvad gameplay helt præcist er. :D Jeg har længe været i tvivl. Det er en opskrift som alle spil skal bruge fremover!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig