X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/09-09 13:08 
Jeg synes nu replays er ret fede... Man kan jo selv vælge vinkel, hastighed og meget andet, så man kan jo næsten få replays som man vil.

Og sorry, hvis man tror at trailere er representativt for gameplay, så er man ikke for skarp... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 23/09-09 13:18, rettet 23/09-09 13:18 
Nej, det er jo tydeligvis ikke standarden, men svarer det helt ærligt ikke til at vise scener fra en langt bedre film i en trailer for en anden film?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/09-09 13:41, rettet 23/09-09 13:47 
Skulle man fortsætte film-analogien, kunne man sige at det svarer til at vise nogle langt bedre scener fra filmen, som af en eller grund er blevet klippet fra, og ikke er med i det endelig produkt.

Jeg tror aldrig jeg har købt et spil baseret på en trailer - det er nu engang en salgstale, og ikke nødvendigvis noget der er særligt repræsentativt for selve spillet. Alt hvad der står bag på spilæsken er som regel også det rene bavl.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/09-09 13:57 
Echelon VI>
Skulle man fortsætte film-analogien, kunne man sige at det svarer til at vise nogle langt bedre scener fra filmen, som af en eller grund er blevet klippet fra, og ikke er med i det endelig produkt.

Det har jeg så oplevet flere gange ved forskellige film...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 23/09-09 16:16 
Det ser ud som om at traileren er klippet sammen ingame. som om det er klip fra forskellige replays. Men i stedet for man nogle fesne replays. Ja man kan selv styre sine replays med en masse forskellige knapper. Men jeg vil da hellere ha det præsenteret ordentligt til mig.

Det samme med halo 3's replays. Hvorfor kan man ikke se sine replays på samme måde som i et bil spil. Hvorfor skal man sidde i en eller anden editor og kæmpe for at få en fed vinkel som man ikke kan bruge til noget.

Det kan godt være at jeg igen er et surt løg. Men min indstilling er bare at man ikke skal tage noget med i et spil som ikke er tip top.

Det er synd at se at folk bare er ligeglade for det er jo gameplay det hele handler om, men der er jeg bare uenig.
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 23/09-09 19:01 
Darknon>
Men min indstilling er bare at man ikke skal tage noget med i et spil som ikke er tip top.

Det er stort set kun indie-udviklere, der har den frihed.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 23/09-09 19:24 
Darknon>
Det er synd at se at folk bare er ligeglade for det er jo gameplay det hele handler om, men der er jeg bare uenig.

For mit vedkommende handler det bestemt ikke om, at jeg er ligeglad - jeg er ret enig i din snak med hensyn til selve replay-delen. Dog er jeg ret ligeglad med at du føler dig snydt, fordi du så noget i trailer, når der nu var noget så repræsentativt som en demo frit tilgængelig.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 24/09-09 09:12 
jaes>
Darknon>
Men min indstilling er bare at man ikke skal tage noget med i et spil som ikke er tip top.

Det er stort set kun indie-udviklere, der har den frihed.

Og hos flere af de mere kvalitetsbevidste japanske udgivere :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/09-09 12:38, rettet 24/09-09 12:38 
Forza Motorsport 3 demo (1GB)
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/media/66acd000-77fe-1000-9115-d8024d53084d/?p=1&of=6&bt=0&sb=1&did=0ddf0001-0000-4000-8000-00004d538861
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 24/09-09 12:39 
Sweeeeeet :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/09-09 13:42, rettet 24/09-09 13:44 
Brütal Legend demo (2GB)
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/offers/0ddf0001-0000-4000-8000-0000454188bb
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
ComradeComradeSkrevet 24/09-09 13:46 
Nice, skal man have gold for at hente Forza 3 demoen? (Det er jo ikke alle demoer der er kommet på det sidste, som kræver Gold) .. Ellers må jeg rode med at oprette en ny profil og få den første måned gratis - Hvis det altså stadig gælder??
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/09-09 13:53, rettet 24/09-09 13:54 
Naturligvis skal man have Gold... :) Man giver jo ikke de gode varer til gratister... :D

Det lader i øvrigt til, at man kun kan downloade Brütal Legend demoen hvis man har en download kode... Den er vist mest henvendt til pressen som det ser ud lige nu...

Oh well...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 24/09-09 13:53 
Sumez>
Og hos flere af de mere kvalitetsbevidste japanske udgivere :)

Er det fakta, eller vurdere du ud fra spillene? Det er da interessant, hvis det er det første, og det ville ikke undre mig.
SumezSumezSkrevet 24/09-09 13:58, rettet 24/09-09 14:02 
jaes>
Er det fakta, eller vurdere du ud fra spillene? Det er da interessant, hvis det er det første, og det ville ikke undre mig.

Jeg vurderer ud fra spillene.
Jeg synes det er meget tydeligt at mange japanske spiludviklere får frihed til at tage flere skridt, der er unikke eller innovative, selvom de ikke kan konverteres direkte til positiv omsætning hos udgiveren.

Dermed ikke sagt at japanske udgivere ikke er mindst ligeså kolde business-folk som de vestlige, jeg tror bare kreativ spiludvikling står væsentlig stærkere i den japanske kultur, hvorimod de ikke bider på EA-metervarer i samme omfang som folk herovre, og derfor er der flere penge i at lade udviklerne få mere frihed.


Blandt større vestlige udgivere, kan jeg ikke tænke på meget andet end Ubisoft Montpellier, der får den samme frihed.

Men som du selv påpeger, det er udelukkende spekulationer baseret på indlysende forskelle i spillene.

(edit: en masse rettelser og tilføjelser)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 24/09-09 14:04, rettet 24/09-09 14:06 
PalleJensen>
Det lader i øvrigt til, at man kun kan downloade Brütal Legend demoen hvis man har en download kode... Den er vist mest henvendt til pressen som det ser ud lige nu...

Ifølge Tim Schafer's "blog" på doublefine.com skal man forudbestille spillet for at få en kode til demoen.

Fjollet.

(fantastisk nyhedsindlæg med papfigurerne i GameStop iøvrigt :D Jeg er vild med den mands humor)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 24/09-09 14:15, rettet 24/09-09 18:34 
Ja, tendensen er der bestemt. 'Meget tydeligt' vil jeg ikke sige, det er, for vi talte jo primært om spil uden elementer, der føles som om, de er losset ind i spillet uden tiden eller viljen til at gøre det på en ordentlig måde. Ikke decideret om innovation, kreativtet og unikke spil. Og der kan vel godt nævnes en del japanske spil der falder igennem på det første område.

EDIT: Du tilføjede lige en del til dit indlæg, læser det når jeg har bedre tid :)

EDIT 2: Så fik jeg det læst. Jeg har smidt 'kreativitet' ind i en af mine sætninger, så henvender mit svar sig til dit samlede indlæg.
ComradeComradeSkrevet 24/09-09 14:16 
PalleJensen>
Naturligvis skal man have Gold... :) Man giver jo ikke de gode varer til gratister... :D


Det kommer jo så an på om man kan omgå systemet og lave en ny account. ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ComradeComradeSkrevet 24/09-09 14:55 
Anyways -oplevelser med Forza 3 demoen ?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dpldplSkrevet 24/09-09 15:02 
Det var mærkelig, det er sgu da idag brutal legend demo skulle kun DL for alle uden preorder :/ (Dem med preorder Kunne DL den sidste uge).

Nå ja, i det mindste kan jeg hente forza DEMO!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/09-09 19:35, rettet 24/09-09 19:35 
Lost Planet 2 - TGS 2009 trailer
Need for Speed: Shift - Spa Francochamps trailer
Dragonball Raging Blast trailer
Snoopy Flying Ace trailer
Toy Soliders TGS 2009 trailer
Alan Wake TGS 2009 interview
Project Natal trailer

Forza Motorsport 3 - Exotic Cars of Forza Motorsport 3 Premium Theme (240 credits)
Tiger Woods PGA Tour 10 - Sheshan GC course (600 credits)
Madden NFL 10 AFL Legacy Pack (560 credits)
Batman: Arkham Asylum - Prey in the Darkness Map Pack (Free)

Guitar Hero 5 - Yeah Yeah Yeahs/The Faint/Editors track pack
- Dull Life by Yeah Yeah Yeahs
- Munich by The Editors
- The Geeks Were Right by The Faint
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/09-09 21:43, rettet 24/09-09 21:45 
Comrade>
Anyways -oplevelser med Forza 3 demoen ?

Lækker lækker... bilerne ser virkelig fede ud og styringen er dejlig tung uden at være klodset... Dette kombineret med de lovede community og configuration features, lader det til at blive den optimale racesimulator so far... er i hvert fald kun blevet mere interesseret i at få fingrene i den færdige udgave... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 24/09-09 21:59 
enig. Og vis man kører ind i hinanden(hey det sker, især med den nye AI), så føles det langt bedre. Svær forklar men prøv at kører galt i forza 2 også gp over til forza 3.

Folk kan sige hvad den vil, men rewind er sgu fed feature at have med. For mig er den bedre til lærer en track end driving line nogensinde har været.

Og til sidste, så så spillet virkelig godt ud, især landskab på den banen er dejlig. hvilket kun glæder mig mere til lidt downhill racing på fujima kaido!!!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 24/09-09 22:34 
Syntes også F3 demoen er super lækker - som forventet :)

Bemærkede den justerbare damagemodel, som måske er grunden til kritikken tidligere ifm. videoen. Damagemodellen virker umiddelbart helt i orden IMO.

Glæder mig bestemt ikke mindre nu... gimme!
Danny SallingDanny SallingSkrevet 25/09-09 05:26 
Darkest of days demo på us marketplace.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
ComradeComradeSkrevet 25/09-09 08:45 
Så fik jeg også prøvet demoen ad omveje ;-)

Er enig med jer andre om at det virker til at blive et solidt bilspil. Grafikken er pæn, især omgivelserne har fået den rigtige "lighting" - Man forveksler det jo helt med GT!

Fornemmelsen med bilen er rigtig god, og behind car kameraet er en lettelse efter NFS Shift. Dog er cockpit kameraet lige så ringe i Forza som Behind car er i NFS Shift. Rattet drejes max 25 grader selv i en hairpin.. Og så har køreren tilsyneladende skihandsker på. Ikke godt nok!

Skadesmodellen er fed, men langt fra den bedste - Dog igen et kritikpunkt på cockpit kameraet, at man ikke kan se knuste vinduer mv. i det view. (Man kan i det hele taget ikke ane at der er en frontrude?) Savner lidt de totalt smadrede biler (selv fælge) fra Grid og Dirt.

Småting ja, men de ting der IMO skal til for at skabe det helt perfekte bilspil - Forza har bestemt fundamentet for det.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
nerosnerosSkrevet 25/09-09 09:40 
Jeg skal bare vide to ting.

1. Er skademodellen blevet ringere end de forrige spil?

2. Er der stadig den vildeste "byg din egen bil model" med ;-) ?
Bashful Neophyte
ComradeComradeSkrevet 25/09-09 09:49 
1. Overhovedet ikke, den er blevet forbedret en del synes jeg - Dog ikke helt oppe på det niveau som Dirt og Grid er.

2. Helt sikkert - og endda med en masse nye ting. (dog ikke i demoen)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
nerosnerosSkrevet 25/09-09 10:12, rettet 25/09-09 10:13 
Ok så er jeg rolig igen ;-) Jeg har altid været glad for Forza, men håber de har kunne give spillet lidt mere sjæl denne gang end i de forrige spil.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 25/09-09 11:40 
Jeg tror den nye grafik med mere realistisk udseende og lys vil hjælpe meget på det. Bilerne og omgivelserne i F2 var ret kedelige at se på.
Håber ihvertfald ikke at F3 stilen bliver noget pop-smart-NFS-Underground-helvede :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/09-09 09:23, rettet 29/09-09 09:26 
Ugens XBLA udgivelser:

Military Madness: Nectaris (800 credits)
http://www.xbox.com/en-US/games/m/militarymadnessnectaris/

Bust-A-Move Live (800 credits)

Football Genius - The Ultimate Quiz (800 credits)
http://www.xbox.com/en-US/games/f/footballgeniusxbla/


Deal of the Week:

Guitar Hero favorites (160 credits -> 120 credits each)
The Killers – Mr. Brightside
Travis Barker – Low
Blink 182 – What’s My Age Again
Rick Springfield – Jessie’s Girl
Queen – We Are The Champions
Ram Jam – Black Betty
Nickelback – Because of You
Smashing Pumpkins – 1979
Foreigner – Hot Blooded
Blind Melon – No Rain
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/09-09 22:37 
NBA 2K10 demo (448mb)

Just Cause 2 - E3 2009 Debut trailer
Just Cause 2 - Costal Chaos Walkthrough

Left 4 Dead - Crash Course (560 credits)

Games on Demand:
Fable II Episode 1/5 (Free)

Rock Band - Alice in Chains Pack 01 (680 credits)
- A Looking In View by Airbourne
- Check My Brain
- No Excuses
- Rooster
- Would?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 29/09-09 22:55 
Yay, Alice in Chains-pack! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 01/10-09 09:20 
Har lige fået en mail fra MS (uden $)at man vil splitte Fable 2 op i 5 episoder og frigive første episode til gratis download på Xbox Live - Det lyder i mine ører som glimrende nytænkning og glæder mig til at få prøvet det.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/10-09 09:40 
Ja, det annoncerede de for nogle måneder siden - og som du kan se på listen et par indlæg oppe, er første episode netop kommet.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 01/10-09 18:17 
Brutal Legend er ude nu til alle.

Første, så er det sgu den fedest "main menu" jeg har set i et spil! :P

Selve demoen virker en som et simpel spil, men så igen er det jo kun lige starten af spillet. Så lidt svær bedømme heæt. Men fint nok.

Men derimod verden, musik og jack black gør rest er spillet til noget helt specialt. Så vis de 3 ting holder samme standard hele vejen igennem, så vil være ligeglad med gameplay!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WikzoWikzoSkrevet 01/10-09 19:14 
Ja, det hele er utrolig gennemført, anderledes og humorfyldt. Jeg er især vild med den måde, spillet tackler censurering på :P

Jeg glæder mig rigtig meget til spillet og håber, at det sælger godt. Det burde det også med Jack Black, Ozzy Ozbourne og det omkring 100-numre lange soundtrack.
dpldplSkrevet 01/10-09 19:25 
Soundtrack er faktisk 108 sange stor (plus minus 1 eller 2, kan have talt forkert). Også dejlig at første sang i demoen er black sabbath - Children of the grave". Fik mig til nyde starten endnu mere.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 01/10-09 19:43 
Er det kun mig, der ikke kan finde demoen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 01/10-09 19:52 
Den skulle gerne være under "demo - new arrivels"
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/10-09 20:12, rettet 01/10-09 20:15 
Den ligger under Game Marketplace -> Game Demos -> New Arrivals... :)

Eller her:
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/offers/0ddf0001-0000-4000-8000-0000454188bb
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/10-09 21:19 
Section 8 - Walkthrough trailer
Dragon Age: Origins - Mage Origin trailer
Dragon Age: Origins - Dalish Elf Origin trailer
Dragon Age: Origins - City Elf Origin trailer
Dragon Age: Origins - Dwarf Commoner Origian trailer
Dragon Age: Origins - Dwarf Nogle Origin trailer
Dragon Age: Origins - Human Nogle Origin trailer
FIFA 10 - Virtual Pro tutorial trailer
FIFA 10 - Live Season 2.0 tutorial trailer

Red Faction: Guerrilla - Smasher Pack (400 credits)
FIFA 10 - Live Season 2.0: All Leagues (800 credits)
FIFA 10 - Estadio Santiago Bernabéu stadium

Guitar Hero 5 - Queens of the Stone Age track pack (440 credits)
- Mexicola
- Avon
- How to handle a Rope
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/10-09 23:32, rettet 01/10-09 23:32 
dpl>

Første, så er det sgu den fedest "main menu" jeg har set i et spil! :P


Hehe, så forventer jeg en teknisk superfed menu og så er den, den mest low-key menu nogensinde - men det er da en fed idé... :)

Tror nok spillet er en del federe hvis man er til heavy-metal (hvilket jeg ikke er mere), men det virker ganske originalt - i typisk Double Fine stil... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 02/10-09 04:04 
Nej nej, simpel ting slår tit komplekse eller tekniske ting!

Og man kan da ikke blive for gamle til metal! :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/10-09 13:51 
Ghostbusters demo (798mb)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/10-09 21:35 
Project Natal: Mr. Nagoshi (Sega) interview
Project Natal: Mr. Inafune (Capcom) interview
Project Natal: Mr. Imaizumi (Konami) interview
Project Natal: Mr. Maeda (Konami) interview
Project Natal: Mr. Kikuchi (Tecmo) interview
Project Natal: Mr. Sakagami (Namco Bandai) interview
Project Natal: Mr. Takeuchi (From Software) interview

Call of Duty: Modern Warfare 2 - Infamy trailer
Just Cause 2 - Vertical Gameplay Mini Documentary)

Deal of the Week:
Prince of Persia: Epilogue (800 -> 560 credits)

Ugens XBLA:
South Park: Let's Go Tower Defense Play (800 credits)
http://www.xbox.com/en-GB/games/s/southparklgtdpxbla/

Lucidity (800 credits)
http://www.xbox.com/en-US/games/l/lucidityxbla/
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 06/10-09 09:40 
PalleJensen>
Deal of the Week:
Prince of Persia: Epilogue (800 -> 560 credits)

Nogen der har prøvet denne, og ved om den er stor nok til at være pengene værd?

Jeg var ret vild med slutningen i PoP, som i stor grad lægger op til en storstilet efterfølger, så jeg er ret spændt på hvad der sker efterfølgende, selvom det ikke er et fuldt spil.

Men det lader lidt til at jeg er den eneste her på P:R der er helt vild med spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/10-09 22:46 
Games on Demand:

Call of Duty 3 (2400 credits)
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/offers/f0000001-0000-4000-8000-0000415607e1

Rainbow Six: Vegas 2 (2400 credits)
http://marketplace.xbox.com/en-US/games/offers/f0000001-0000-4000-8000-000055530807
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/10-09 13:04 
Lucidity (800 credits)
South Park: Let's Go Tower Defense Play! (800 credits)

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony - Armando, Henrique, Brian trailer
Halo 3: ODST - Tour (FireFight Map Tour 3/11) trailer
Divinity II trailer
Sherlock Holmes vs. Jack the Ripper trailer

IL2 Sturmovik - Mission Pack (400 credits)

Rock Band - The Raconteurs Pack 01 (440 credits)
- Many Shades of Black
- Salute your Solution
- Steady, As She Goes

Rock Band - Electrix Six Pack 01
- Dance Epidemic
- Gay Bar
- I Don't Like You
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 07/10-09 13:15 
PalleJensen>
Lucidity (800 credits)

Eurogamer er ret begejstrede for den :)

Anmeldelse
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig