X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
SumezSumezSkrevet 18/01-08 09:21 
Kender det godt, min sambo er helt vild med den spilserie
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/01-08 09:35 
Jeg er sikkert den sidste der hører om det her, men Capcom kommer med en opdateret udgave af Bionic Commando på Arcade og PSN til at komplimentere det nye spil:

http://xbox360.ign.com/articles/846/846125p1.html
Fed trailer :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KalicolaKalicolaSkrevet 18/01-08 09:42 
Wow, tak for linket. Den remake ser seriøst fed ud. Grafikken er da super sweet, jeg var også begyndt at savne nogle rigtig fede nye side scrollers. Og så med co-op, very nice!
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 18/01-08 10:19 
Damn det ser fedt ud så mangler vi bare et nyt shinobi.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 18/01-08 11:53 
Sumez>
Jeg er sikkert den sidste der hører om det her, men Capcom kommer med en opdateret udgave af Bionic Commando på Arcade og PSN til at komplimentere det nye spil:

Yay! Det var et af mine favorit-NES-spil. Det ryger i kurven når det kommer!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 18/01-08 12:09 
Samme her, jeg gider ikke engang prøve demoen
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 18/01-08 12:31 
Lad os benytte tråden om emnet: http://www.playright.dk/forumemne.php?id=26086#335110
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 18/01-08 12:32, rettet 18/01-08 12:34 
Born2Play>
Skulle der ikke komme en EU Demo af KUF idag?

Den er oppe nu.

KUF:COD Demo
Trailer: ARMY OF TWO
Trailer: Burnout Paradise
Trailer: Kane & Lynch: Dead Men
Trailer: Brothers In Arms Hell's Highway
Video: MLG Pro Circuit: Episode 7 Video SD
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 18/01-08 12:53 
Wehner>
Lad os benytte tråden om emnet: http://www.playright.dk/forumemne.php?id=26086#335110

Det er to forskellige spil
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 18/01-08 12:58 
BC Rearmed ser rigtig godt ud - originalen var også et af mine yndlings spil på NES. Tror i det bliver muligt blot at spille det klassiske spil også?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 18/01-08 13:39 
Sumez>
Wehner>
Lad os benytte tråden om emnet: http://www.playright.dk/forumemne.php?id=26086#335110

Det er to forskellige spil

Det kan lære mig at læse indlæg ordentligt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 18/01-08 13:50 
Jeg var også forvirret i starten, så blev glædeligt overrasket over at høre om remaken. :) Det var det jeg håbede på da jeg først læste om det nye spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 18/01-08 21:07 
Undertow er gratis fra onsdag-søndag næste uge pga de problemer, der har været med Live:

http://gamerscoreblog.com/team/default.aspx
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 18/01-08 21:46 
Det var da pænt af dem. Altid noget det er et af de nyere spil og ikke an af de gamle travere.
ProfondoProfondoSkrevet 19/01-08 13:43 
Undertow er stadig et dårligt spil. De skulle have givet os 800 point så vi selv kunne vælge.

Er der iøvrigt nogen som har fået de 500 point de lovede os, som havde været medlem af Xbox Live siden tjenesten startede?
CoreCoreSkrevet 20/01-08 11:36 
Er det kun mig der har problemer med LIVE igen?

Efter at have været i København fra fredag til lørdag, har Xbox LIVE bestemt sig for at mine NAT-indstillinger er sat til at være 'strict'. Det mærkelige ved det er, at intet i indstillingerne er ændret, siden sidst den samme test viste dem som 'open'. Det eneste der er sket i mellemtiden er at Harddisken har været med på tur.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 20/01-08 12:21 
Vi havde en lille smule problemer med at joine hinandens parties i går, men det lod mere til at være CoD-specifikt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 20/01-08 13:50 
Det var også der den var gal for mig, men network-testen mente at det var NAT'en...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 20/01-08 15:26, rettet 20/01-08 15:28 
Core>
Er det kun mig der har problemer med LIVE igen?

Nej, jeg har også haft problemer. Bare det at signe ind, er ret svært. Nu er det snart på sin plads, at de giver alle en gratis måneds Live sammen med Undertow...

Lord Darkeyes>
Det forholdsvis gode Xbox 360 salg i Nordamerika skyldes helt sikkert, at folk har været nødt til at købe mere end 1 Xbox 360 grundet defekt hardware og manglende garanti ved andre fejl end RRoD.

Det er der intet, der tyder på, når man kigger på softwaretallene.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/01-08 17:49 
Lord Darkeyes>

Det forholdsvis gode Xbox 360 salg i Nordamerika skyldes helt sikkert, at folk har været nødt til at købe mere end 1 Xbox 360 grundet defekt hardware og manglende garanti ved andre fejl end RRoD.


Nej, jeg er også langt fra overbevist om at ret mange amerikanere har købt mere end en. Men jeg lader mig gerne overbevise, hvis du har nogen tal :)
SumezSumezSkrevet 20/01-08 18:23 
Jeg synes Undertow er et ganske fint spil. Ville ikke betale for det, men er glad for at få det gratis. Husk lige at skrive og minde mig om det her i tråden. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 20/01-08 20:05 
Lord Darkeyes>
Hvad får man egentlig for pengene?

Konsollernes p.t. bedste onlinedel.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 21/01-08 00:08 
King Chaos>
Nej, jeg er også langt fra overbevist om at ret mange amerikanere har købt mere end en. Men jeg lader mig gerne overbevise, hvis du har nogen tal :)

Ja, det er vist en af de påstande man skal underbygge med håndgribelig fakta eller holde væk. Langt de fleste Xbox 360 er gået under på den hardwarefejl, og de er selvfølgelig blevet erstattet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
GreaseballGreaseballSkrevet 21/01-08 01:32 
Core>
Lord Darkeyes>
Hvad får man egentlig for pengene?

Konsollernes p.t. bedste onlinedel.



Enig!
WehnerWehnerSkrevet 21/01-08 16:27 
Vi begræder dette tab.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CoreCoreSkrevet 21/01-08 17:16, rettet 21/01-08 17:18 
Lord Darkeyes>
Da jeg spillede online på min Xbox og Xbox 360, var lag og manglen på dedikerede spilservere et meget stort problem. Hvem gider dog at spille på en server, hvor der p.g.a. værtens lave båndbredde kun er plads til 4-8 spillere ialt?

Du kan bare lade være med at hoste med lav båndbredde.

Lag er et problem, men det er det jo alle steder, så det er jo ikke fordi, at der på konsollerne er et alternativ der ligefrem er bedre. PSN er i bedste fald lige så godt, der mangler bare en masse features som er standard på Xboxen.

Derfor:

Konsollernes p.t. bedste onlinedel.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 21/01-08 18:04 
Lord Darkeyes>
Da jeg spillede online på min Xbox og Xbox 360, var lag og manglen på dedikerede spilservere et meget stort problem. Hvem gider dog at spille på en server, hvor der p.g.a. værtens lave båndbredde kun er plads til 4-8 spillere ialt?

Find et andet spil - problemet ligger jo ikke hos servicen, men hos dem der bruger dem. Jeg har aldrig haft problemer, men jeg har også ordentligt internet :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 21/01-08 21:19 
Jeg har ikke så meget forstand på det, men skyldes lag ens egen båndbredde? Jeg sider med en 4mbit linje og det burde da være nok.
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 21/01-08 21:21 
Lag kan skyldes mange ting. Din båndbredde, andres båndbredde, kodning, osv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 21/01-08 21:26 
Hmm Ok!
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 21/01-08 21:29 
Jeg synes lag på live er sjældent(typisk en med dårlig connection der giver det!). Men måske fordi jeg sidder bag en 10mbit op og ned. Men var det samme da jeg havde 2mbit med og 254kbit up.

synes ikke det blevet nævnte her. Så skriver det lige.
Chessmaster LIVE! og Rez HD kommer den 30 januar.

link
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 21/01-08 21:41 
Super cool.
Bashful Neophyte
ComradeComradeSkrevet 21/01-08 22:26 
Nu vi snakker hastighed - Er det kun hos mig at downloads går ekstremt langsomme, om det så er den nye populære demo eller et gammelt arcade spil går det sindsygt langsomt! Trist med en 10 mbit linje !
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Bede-xBede-xSkrevet 21/01-08 22:33 
Sci vs Fi: Mass Effect tv program
Conflict Denied Ops: 3 trailers
Too Human video diary 1+2
Battlefield BC developer diary
Overlord Rising Hell trailer
Pinball FX Nightmare Mansion Table
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 21/01-08 22:34 
Har nogen sagt noget om hvad der kommer på onsdag endnu?
Det er så småt begyndt at blive min yndlingsdag på ugen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/01-08 10:00 
I morgen, torsdag 24/1: Devil May Cry 4 demo
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
enfenenfenSkrevet 23/01-08 13:57 
Demo: Turning Point: Fall of Liberty
What is the Matrix?
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/01-08 14:21 
Gratis Undertow er nu live - indtil søndag aften 23:59.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/01-08 23:52 
Alt tyder på, at Rez kommer på onsdag d. 30. januar til 800 credits. Det er endnu ikke kommet officielt fra Microsoft, så jeg holder vejret lidt endnu...

/getting blue in the face
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/01-08 19:38 
Så er det officielt: Et af de bedste spil fra Dreamcast kommer på onsdag til Xbox Live. Sammen med Chessmaster Live, kan Rez kan købes for 800 credits fra onsdag morgen.

Wuhuu! :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 28/01-08 20:30 
Hvad skal du så lave nu, hvor der ikke er mere at vente på, Palle? Altså, udover at spille Rez :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 28/01-08 20:44 
Yes! Rez! Woohoo! :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 28/01-08 22:01 
GOD DAMN Red Ring of Death!!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 28/01-08 22:29 
God timming? (skulle ikke tage meget mere end 9 dage ;) )

Hmmm endlig kan jeg få prøvet rez. :o
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/01-08 23:03 
Herold>
Hvad skal du så lave nu, hvor der ikke er mere at vente på, Palle? Altså, udover at spille Rez :D

Jamen, det er jo det gode ved Xbox 360 - der er hele tiden noget at glæde sig til... :D
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GreaseballGreaseballSkrevet 28/01-08 23:11 
REZ!! Fik godt nok høvlet nogen timer af i det spil på Dreamcast.
Bliver sku' interessant at se det i HD.

Håber flere af den slags oversete perler finder vej til LIVE :D
Danny SallingDanny SallingSkrevet 29/01-08 03:36 
Nogen der ved om der er planer om flere DC spil til Live på vej i fremtiden?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 29/01-08 03:38 
Eller om der kommer nogen N64 spil også?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 29/01-08 07:23 
N64-spil kommer ikke - dér må du i stedet satse på Wiis VC-service :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/01-08 16:56 
PalleJensen>
Jamen, det er jo det gode ved Xbox 360 - der er hele tiden noget at glæde sig til... :D

Jeg er sgu også ved at blive lidt Xbox farvet ;-)

Jeg ville være venner med dig, men du afviste mig - Men jeg tog det som en mand! :-D
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig