X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
dRxLdRxLSkrevet 04/12-07 22:42, rettet 04/12-07 22:51 
Det er nu lidt frækt. Hvilke filservere kan sådan en xbox 360 tilgå?

Edit
Fandt det: DLNA, hvilket den dims (ASUS WRT kompatibel router med USB 2.0 stik) jeg lige har købt, kan klare. Nu begynder det at ligne noget =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 04/12-07 23:00 
Ja, du må undskylde spørgsmålet, men hvad er det, der begynder at ligne hvad? :!
RaGeRaGeSkrevet 04/12-07 23:18, rettet 04/12-07 23:18 
Håber der kommer understøttelse for xvid en skønne dag i en kommede update.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JAAJAASkrevet 04/12-07 23:28 
Det skal du ikke få love at håbe på ret længe.

"**15. What types of AVI files are supported?

The Xbox 360 supports files encoded using MPEG-4 Part 2, Simple and Advanced Simple Profile. These files are often referred to as Xvid or DivX® video files. "

Det er allerede med i dagens update ;)
WehnerWehnerSkrevet 04/12-07 23:29 
Det er korrekt, at fanebladene reagerer mærkbart hurtigere. Det har jeg savnet siden launch. Perfekt :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 04/12-07 23:34 
JAA>
Utrolig dårligt gået. Jeg kan ganske enkelt ikke holde ud at spille med drevet kørende på fuld hastighed, så det blev nok alligevel et kort bekendtskab jeg havde med 360'eren.

Flot, MS. :(

Arh hold da op ;-)

Det er da bare charme ved maskinen. Mig genere det sgu ikke! Jeg har faktisk kun oplevet det i Forza 2 at drevet blev helt vanvittigt, men det spil har jeg så heller ikke mere.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/12-07 01:49 
Charme!? Er det charmerende hvis et lille barn skriger dig ind i hovedet? Nej vel. Det er i min verden fuldstændig det samme :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 05/12-07 02:22 
Der en bug i updaten:

If you change the Live ID associated with your gamertag (as the Dash update allows you to do), you will lose all of your (Xbox.com) forum posts, CUL and icons. All your posts will appear as ‘anonymous’. We’re hard at work on a fix, but despite the team working on it all weekend, we don’t have a fix ready to go out with the update.

If you are particularly attached to your Community User Level or forum icons please DON’T change your Live ID until we deploy a fix. It should only be a few days, and we apologize for the inconvenience. We will let you know as soon as it is safe to change your Live ID and keep all your forum goodness.

http://www.evilavatar.com/forums/showthread.php?t=40674
HeroldHeroldSkrevet 05/12-07 02:23, rettet 05/12-07 02:26 
Konsolkongen>
Charme!? Er det charmerende hvis et lille barn skriger dig ind i hovedet? Nej vel. Det er i min verden fuldstændig det samme :)


Ja, men det kan du ikke levere tilbage, hvis du er utilfreds :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JAAJAASkrevet 05/12-07 04:41 
neros>
Arh hold da op ;-)

Det er da bare charme ved maskinen. Mig genere det sgu ikke!

Jamen det er da fint! For mig er det anderledes. Drevet kører med samme hastighed ved alle spil og er af en lydstyrke, der ganske enkelt ikke er til at leve med. Hvis jeg skulle skrue højt nok op til ikke at være generet af drevet, ville jeg få klager fra naboerne. Det mener jeg helt seriøst. Nu giver jeg det lige et par dage, hvor nogen måske kan finde et andet trick, men ellers ryger den ud.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/12-07 09:41 
Ufatteligt at man smider en maskine ud pga. af lyden fra drevet... Så er ens prioriteringer omkring spil lidt forskruet imo.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 05/12-07 10:07, rettet 05/12-07 10:11 
Konsolkongen>
Charme!? Er det charmerende hvis et lille barn skriger dig ind i hovedet? Nej vel. Det er i min verden fuldstændig det samme :)

Hehe! Når du skriver sådan får det mig til at tænke på DSB ture med tømmermænd fra Jylland til Købnehavn :-)

JAA: Okay hvis den larmer så meget kan jeg godt forstå du smider den ud. Det lyder som om den spiller på sidste vers. Det ville jeg gøre ihvertfald. Penge er kun papir :-)
Bashful Neophyte
Bede-xBede-xSkrevet 05/12-07 10:29 
Demo: Culdcept SAGA(US marketplace)
Bioshock: New Plasmids and Tonics
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 05/12-07 11:44 
JAA>
Det skal du ikke få love at håbe på ret længe.

"**15. What types of AVI files are supported?

The Xbox 360 supports files encoded using MPEG-4 Part 2, Simple and Advanced Simple Profile. These files are often referred to as Xvid or DivX® video files. "

Det er allerede med i dagens update ;)

Doh! men jeg kunne ikk lige få mine film til at fungere via mediacenter :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HeroldHeroldSkrevet 05/12-07 12:06 
Heller ikke jeg - der er intet problem via en USB-stick, dog.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-07 12:20 
Jeg syntes ikke at det er blevet nemmere at finde ting nu hvor de har glemt at skrive hvilket spil der er tale om.

eksempel. Jeg går ind på new game content, og finder en foo figther pack. Der står bare intet om det er til guitar hero 1, 2, eller 3 eller rock band, eller halo. De har jo glemt at skrive hvilket spil tingene hører til :(
For The Love Of The Game
jaesjaesSkrevet 05/12-07 12:35, rettet 05/12-07 12:45 
neros>
Det lyder som om den spiller på sidste vers.

Ikke nødvendigvis. Drevet i min Xbox 360 larmer også udstyrligt meget. Vi taler vel det dobbelt af det samlede lydtryk fra Xbox [EDIT: altså version 1, som larmede mere end version 1.1]. Det er absolut så irriterende, at det går udover oplevelsen.

Det kan selvfølgelig godt være, at nogle af drevene har en produktionsfejl, men så ville det formentlig være kommet frem nu, så den forklaring er nok mere teoretisk end reel.
enfenenfenSkrevet 05/12-07 13:33 
Wehner>
Det er korrekt, at fanebladene reagerer mærkbart hurtigere. Det har jeg savnet siden launch. Perfekt :)

Det samme gør Guide-menuen, og det er en god ting. Jeg havde dog gerne set, at man selv kunne styre, hvor hurtigt eller langsomt menuen/faneblade skulle bevæge sig. Personligt ville jeg gerne have, at det var hurtigere (helt uden ventetid).
What is the Matrix?
nerosnerosSkrevet 05/12-07 13:55 
jaes>
Ikke nødvendigvis. Drevet i min Xbox 360 larmer også udstyrligt meget. Vi taler vel det dobbelt af det samlede lydtryk fra Xbox [EDIT: altså version 1, som larmede mere end version 1.1]. Det er absolut så irriterende, at det går udover oplevelsen.

Det kan selvfølgelig godt være, at nogle af drevene har en produktionsfejl, men så ville det formentlig være kommet frem nu, så den forklaring er nok mere teoretisk end reel.

Ok? Jeg kan ikke lige helt overskue det hele, men min maskine skulle jo også være fra den første sending af maskiner til DK, men den larmer ihvertfald ikke så meget. jeg tænker overhovedet ikke over det når jeg spiller på den.

Foresten er din tagline ikke fra Bloody Wolf?
Bashful Neophyte
JAAJAASkrevet 05/12-07 14:19, rettet 05/12-07 15:02 
PalleJensen>
Ufatteligt at man smider en maskine ud pga. af lyden fra drevet... Så er ens prioriteringer omkring spil lidt forskruet imo.

Øh .. hva?! Det er som at have en lille støvsuger ved siden af mit fjernsyn og giver mig reelt hovedpine. Jeg kan ganske enkelt ikke slappe af med den larm lige ind i hovedet, og da slet ikke nyde spillene. Jeg er jo ikke den eneste, Palle.

Men det er altså forskruet at prioritere velvære over Xbox 360? Jeg ved godt, at du er Microsoft fan, men nu er det for langt ude.

neros>
JAA: Okay hvis den larmer så meget kan jeg godt forstå du smider den ud. Det lyder som om den spiller på sidste vers. Det ville jeg gøre ihvertfald. Penge er kun papir :-)

Nej, overhovedet ikke. Den er en måned gammel og fejler intet. Jeg har haft 3 maskiner i huset, så jeg er fuldt klar over, at dette er det almindelige støjniveau for en 360'er (i hvert fald de nyeste). Ca. 4 gange så højt som min PS2, som i forvejen irriterer mig. Totalt uacceptabelt. Det har jeg kunnet arbejde mig uden om indtil nu, men da updaten har fjernet den mulighed skal den selvfølgelig sælges.

Drevstøj
enfenenfenSkrevet 05/12-07 15:00 
JAA>
PalleJensen>
Ufatteligt at man smider en maskine ud pga. af lyden fra drevet... Så er ens prioriteringer omkring spil lidt forskruet imo.

Øh .. hva?! Det er som at have en lille støvsuger ved siden af mit fjernsyn og giver mig reelt hovedpine. Jeg kan ganske enkelt ikke slappe af med den larm lige ind i hovedet, og da slet ikke nyde spillene. Jeg er jo ikke den eneste, Palle.

Men det er altså forskruet at prioritere velvære over Xbox 360? Jeg ved godt, at du er Microsoft fan, men nu er det for langt ude.

Jeg må til dels give dig ret JAA. Jeg får ikke ondt i hovedet af at sidde med min 360, men støjniveauet er ganske enkelt alt for højt. Den 360 jeg har nu (har vi ikke alle sammen haft mere end 1? :)), er den, der har støjet mindst.

En af mine kammerater har en PS3 (40 GB), og den støjer slet ikke - heller ikke efter nogle timer med COD4. Det er sgu imponerende! Hvis bare Microsoft kunne lave en udgave med samme støjniveau, ville det være 'thumbs up'.
What is the Matrix?
JAAJAASkrevet 05/12-07 15:04 
Jeg får heller ikke ondt i hovedet sådan prompte. Det kommer efter at have spændt i kraniet i længere tid grundet støjniveauet.
ComradeComradeSkrevet 05/12-07 15:09 
Jeg synes godt nok min Elite larmer mere end min gamle 360'er :(
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SeventhSunSeventhSunSkrevet 05/12-07 16:09 
Jeg synes også efterhånden, at min 360'er larmer rigtig meget.

Det er den samme maskine som jeg købte på launch, men den har været til reparation 2 gange, så det er ikke godt at vide, hvor meget de har skiftet ud.

Men til gengæld er det helt sikkert blæserne, der larmer hos mig.
Og jeg synes jeg lægger mere mærke til det nu, end jeg gjorde i starten.
Måske er det bare fordi jeg spiller så meget Mario Galaxy på den lydløse Wii :-D
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 05/12-07 16:53 
neros>
Jeg kan ikke lige helt overskue det hele, men min maskine skulle jo også være fra den første sending af maskiner til DK, men den larmer ihvertfald ikke så meget.

Jeg ved ikke, om vi misforstår hinanden, men min Xbox 360 larmer ca. dobbelt så meget som min Xbox 1 v1.0.

Foresten er din tagline ikke fra Bloody Wolf?

Jo :)
ComradeComradeSkrevet 07/12-07 14:02 
Forza Motorsport 2: Road America Track Pack til 100 points.

Car pack med Ferrari 599 GTB, Ferarri FXX, Audi R8,Porsche 911 GT1, 1983 Audi Quattro, BMW e30, Koenigsegg CCGT, Lamborghini Gallardo Superleggera, Pontiac Firebird, Renault R5 Turbo, Renault Clio Renaultsport 197.

til 400 points. Jeg tror bestemt jeg snupper bilerne, virkelig nogle fede imellem jeg har savnet i spillet.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/12-07 09:18 
Ugens XBLA udgivelser:

Arkadian Warriors (800 credits) - http://www.xbox.com/en-US/games/a/arkadianwarriorsxboxlivearcade/
GripShift (800 credits) - http://www.xbox.com/en-US/games/g/gripshiftxboxlivearcade/
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 11/12-07 12:17 
Gripshift ser da meget skægt ud ved første øjekast.
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 11/12-07 12:28 
Dammit, vil have finger i begge spil denne uge. Uh at få RROD bliver sgu værre og værre :'(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WehnerWehnerSkrevet 11/12-07 12:31 
Arkadian Warriors ser faktisk meget nice ud.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/12-07 17:57 
Bare spar jeres håb og drømme hehe...

UK Videomarket places som kom i dag, er låst til UK only.. gennem national IP adresse tjek.
Ganske ligesom i Videomarketplaces i USA.

Mit Primære Gamertag er registrerede i London... og dur ikke æv bæv...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/12-07 09:26 
Frontlines: Fuel of War demo (1,69 GB)
Halo 3 Heroic Map Pack (800 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 13/12-07 10:16, rettet 13/12-07 10:30 
neros>
Gripshift ser da meget skægt ud ved første øjekast.

Damn hvor er det skidt :-(

Uopfindsomt skrald.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/12-07 10:58 
Burnout Paradise demo
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 13/12-07 12:22 
neros>
Damn hvor er det skidt :-(

Ja, det minder lidt om en dårlig bonusbane fra et stereotypisk platformspil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 13/12-07 12:33 
Enig..!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 13/12-07 14:19 
uh.. Burnout Demo.. About freaking time!
For The Love Of The Game
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/12-07 19:57 
Og hold da op hvor virker det fedt.

Handlingen har taget et kæmpe skridt væk fra sæbekassebiler mod "rigtige" biler som i PGR eller Forza - uden at den gode Burnout fornemmelse er forsvundet.

Dét glæder jeg mig til.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
King ChaosKing ChaosSkrevet 13/12-07 22:56 
SeventhSun>
Handlingen har taget et kæmpe skridt væk fra sæbekassebiler mod "rigtige" biler .

...et øjeblik troede jeg der var kommet en eller anden form for historie i Burnout-serien... puha, du gav mig chok :D
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/12-07 00:24 
hehe ja ok - "håndtering" har bare ikke den rigtige klang.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 14/12-07 10:40 
Jeg bryder mig ikke om Burnout demoen. Synes farverne og miljøerne er kedelige. Håber at der er lidt mere liv i det færdige spil.

Til gengæld er Culdcept Saga demoen interessant. Virker som et meget hyggeligt spil at sidde og chille ud til.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 14/12-07 11:09 
Uden at være fan af Burnout serien, så synes jeg også i stor grad at spillet savner action-elementet fra de tidligere Burnoutspil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/12-07 11:27 
Bede-x>
Til gengæld er Culdcept Saga demoen interessant. Virker som et meget hyggeligt spil at sidde og chille ud til.

Har du en US Gold konto - eller har jeg misset den også er kommet til os nu?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Bede-xBede-xSkrevet 14/12-07 11:43, rettet 14/12-07 11:43 
Den er ikke kommet til os endnu, men kan hentes på den amerikanske markedsplads. Demoer er låst til guldmedlemmer i en uge. Derefter kan de hentes af alle.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ComradeComradeSkrevet 14/12-07 16:20 
http://www.gamersyde.com/stream_5671_en.html Sammenligning mellem de to versioner.. Det eneste jeg kan se ud fra den film er at, Ps3 versionen er lysere.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/12-07 16:21, rettet 14/12-07 16:22 
EDIT: too late

Så du vil holde helt op med at spille computerspil? *fnis*
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 14/12-07 16:38 
Det er efter min erfaring en typisk "fejl" ved alle PS3-spil, men har vist mere med maskinens output, end selve spillet at gøre. Man kan slå RGB på HDMI (næppe den rigtige betegnelse) fra "limited" til "full" i systemsettings, som gør det outputtet en hel del pænere og langt mere dybt at se på.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 17/12-07 11:05 
Burnout Paradise demoen! Det har man da godt og grundigt ødelagt :-(

Man har vel tænkt, at nu skal man lave noget som passer ind i den moderne spillestil, men det har udviklerne da totalt ødelagt. Nej nej noget hø mand!
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 17/12-07 11:37, rettet 17/12-07 11:38 
Burnout demoen er da bestemt ikke noget hø. Det er da super fedt. Fedt at man nu bare kan køre meningsløst rundt og udforske. Styrringen og burnout fornemmelsen er bevaret fra de forrige spil, og crash'ne er endnu mere brutale end nogensinde før. Men lydene er dog ikke lige så agressive som i revenge.

Der er da også pænt meget smæk på når man starter et "race" det er da fuldstændigt som tidligere. Men jeg forestiller mig dog, at gameplayet bliver hurtigere træt når man nu skal køre rundt til forskellige lyskryds for at starte løb. Jeg tror måske gerne at jeg vil ha den gamle menu frem hvor man bare vælger et løb at blive kastet ud i. Og det med at man selv kan vælge sine ruter rundt i løbene tror jeg heller ikke at jeg er så glad for. Jeg vil nok hellere bare have fede baner med store grønne pile der hvor man ikke må køre.. Meeen, jeg er sikker på at når man kommer lidt ind i det, så skal det nok vise sig at være et spil som er ligeså gode som alle de andre, trods de store forandringer... Det ER det 6 spil i serien eller sådan noget, så hvis de ikke havde forsøgt på noget nyt, så ville det sgu også være for kedeligt.
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 17/12-07 11:50 
Darknon>
Det ER det 6 spil i serien eller sådan noget, så hvis de ikke havde forsøgt på noget nyt, så ville det sgu også være for kedeligt.

Ja der er vi helt enige. Jeg er bare blevet lidt træt af alle de spil som har disse "gå rundt og udforske" ;-) Det ligger meget op i tiden efter GTA serien. Synes bare ikke det passer ind i et bilspil. Så vil jeg hellere spille Sega Rally Revo :-)
Bashful Neophyte
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig