X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
Captain NCaptain NSkrevet 06/09-12 13:42 
Der står på min Xbox under tilbud at man sparer 600MSP på Alan Wake: AN men når man kommer in på selve spillet står det stadig til 1200? :/

Rayman står også til de fulde 800points selvom der på skærmen står "Save 400" -__-;
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
Bede-xBede-xSkrevet 06/09-12 14:14 
Dem her er deal of the week dvs. guldmedlemmer only:

Babel Rising 400
Rayman 3D HD 400
Mad Riders 400
Alan Wake’s American Nightmare 600
Limbo 600
Sine Mora 800

De andre i det tidligere indlæg er for alle.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Captain NCaptain NSkrevet 06/09-12 14:15 
Ahh. Ja det er mig der så er en klovn og ikke så man skulle være Gold Member for at få dem. My bad.
Are you sure you want to delete "Your Life.exe" ....OK....... File not foundSpiller nu: Minecraft, Pilotwings Resort, Back To The Future: The...
JuggernautJuggernautSkrevet 06/09-12 14:16 
Hov, jamen så skal man da lige hive Sine Mora ned. Tak for det.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HankyHankySkrevet 06/09-12 16:35 
Det er også ganske udmærket til pengene - købte det på release, og nyder det stadig i ny og næ ;-)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JuggernautJuggernautSkrevet 06/09-12 16:42 
Hanky>
Det er også ganske udmærket til pengene - købte det på release, og nyder det stadig i ny og næ ;-)

Det er også hvad jeg har hørt. Overvejer samtidig Ikaruga.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 06/09-12 17:24 
Jeg ville nok købe Ikaruga længe før jeg overvejer Sine Mora. Jeg synes virkelig at Sine Mora er irriterende og slet ikke sjovt at spille. Desværre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 11/09-12 09:55, rettet 11/09-12 09:56 
Er der nogen steder man kan holdes opdateret omkring hvad der kommer i Deal of the Week i nær fremtid? Synes ikke rigtig majornelson.com skriver om det længere, den side er generelt temmelig inkonsekvent i sine opdateringer.

edit: Hmm, man skulle åbenbart bare et par sider tilbage...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WikzoWikzoSkrevet 15/09-12 14:30, rettet 15/09-12 17:15 
Nogen som har spillet Mark of the Ninja? Jeg downloadede det i går, og det er virkelig fedt! Følelsen af stealth er rigtig fed, og styringen er noget af det bedste, jeg har prøvet i lang tid.

Det er udviklet af folkene bag Shank og er ligeledes et 2D-spil. Som nævnt handler det dog denne gang om stealth frem for Rambo-skyderi. Forestil jer et 2D Arkham Asylum/City, hvor der er fokus på lys/mørke, samt lyde (man skal selvfølgelig være stille ... som en ninja!).

Spillet er ganske åbent, og der er mange måder, man kan komme igennem banerne på. Det giver associationer til Metroidvania.

Et af de bedste spil på XBLA i lang tid efter min mening :)

Nyt på Xbox Live
spectrespectreSkrevet 17/09-12 12:05 
Fandt en fin lille liste med de kommende XBLA releases:
Sept 19th, Jet Set Radio - 800msp
Sept 19th, R.A.W. Realms of Ancient War
Sept 21st, Fire Pro Wrestling
Sept 26th, Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit - 1200msp
Sept 26th, Marvel Vs. Capcom: Origins - 1200msp

Oct 3rd, Hell Yeah! Wrath of the Dead Rabbit (Europe/Aus) - 1200msp
Oct 10th, Worms Revolution - 1200msp
Oct 17th, Zombie Driver HD - 800msp
Oct 19th, Alien Spidy - 800msp
Oct 31st, Blood Knights - 1200msp

Fire Pro Wrestling har godt nok været længe undervejs. Tror det blev announced i 2008. Elsker Fire Pro Wrestling serien, så jeg håber XBLA udgaven er mere af det samme.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
DarklynoonDarklynoonSkrevet 21/09-12 23:57, rettet 21/09-12 23:59 
du bliver så skuffet jeg troede også det var som dc udgaven, og istedet for er det et ydest ringe avatar wrestlingspil hvor animationerne er så stive. at jeg ikke gad at spille demoen færdig
Mortal Kombat the mother of all fighting games
spectrespectreSkrevet 22/09-12 14:56 
Prøvede demoen igår, og det var satme dårligt.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
PlaykidPlaykidSkrevet 17/10-12 14:49, rettet 17/10-12 15:12 
Serious Sam 3: BFE - 1200 MS Points.
Spiller nu: Halo 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/10-12 13:18 
Nogen der har modtaget den nye Metro-opdatering endnu?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
Bede-xBede-xSkrevet 18/10-12 17:24 
Yep. Jeg fik den i forgårs.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/10-12 19:57 
Ok, jeg må vist bare væbne mig med tålmodighed.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 24/10-12 09:38 
Playkid>
Serious Sam 3: BFE - 1200 MS Points.

På tide det fik en konsol-udgivelse.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 10/11-12 13:59 
Guardian Heroes er på DOTW-tilbud til halv pris, 400 microsoftdollars.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 10/11-12 19:22 
Sumez>
Playkid>
Serious Sam 3: BFE - 1200 MS Points.

På tide det fik en konsol-udgivelse.

Det tog sin tid, det var desværre ikke på højde med forgængerne.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 16/11-12 07:55 
Wreckateer(Kinect only) er gratis i en dag, som vist næsten er gået:

http://marketplace.xbox.com/en-US/Product/Wreckateer/66acd000-77fe-1000-9115-d80258410b8c?DownloadType=Game&noSplash=1
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 27/11-12 00:19 
Der er en hel masse tilbud på Xbox Live, hvis man går ind under "November Sale" på selve Xbox interfaces, og tror ikke det er Gold Exclusive.

Ikke noget enestående, men interessant for mig var bl.a. Monster World-opsamlingen til halv pris (400 MSP), hvilket bl.a. inkluderer Monster World IV på engelsk og uden smørfilter. :)

Andre titler til halv pris er Spelunky, Streets of Rage, Space Channel 5, Lara Croft: Guardian of Light, og en række DLC-ting.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 27/11-12 02:10 
Forresten er der lige kommet en patch til NiGHTS HD, der nogenlunde fikser styringen. Tror jeg snupper det nu :)
happyEDhappyEDSkrevet 02/12-12 19:44 
Spelunky er must!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
GreaseballGreaseballSkrevet 10/12-12 01:23 
Sad og spillede lidt Nights HD og fik prøvet Christmas Nights. Var dog noget skuffet over de har fjernet det med at lukke pakker op. Så som at spille som Sonic.
spectrespectreSkrevet 14/12-12 10:53 
Ser ud til at der kommer et mega udsalg på XBL fra d. 18-31 december 2012.

Too much to list, men kig link til neogaf.

Xbox Live Countdown to 2013 sale [begins 18/12] #1
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 14/12-12 11:56 
Måske man burde give sig i kast med Walking Dead-spillene, når de kommer på tilbud, så. Episode 1 bliver gratis fra den 25. til den 31. at dømme ud fra en af kommentarerne?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 14/12-12 12:43 
FYI er serien netop udkommet på disk. Kun i US indtil videre, dog.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 14/12-12 13:45 
Den er måske ikke regionsbeskyttet?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 14/12-12 14:33 
Ikke til PS3 i hvert fald :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 17/12-12 11:25 
Lige en lille advarsel: Jeg er lige startet på Walking Dead til Xbox 360, og det er umiddelbart noget af det mest fejlramte jeg længe har været ude for. Der kommer gradvist mere og mere stuttering, jo længere man kommer. I episode 3 har jeg ramt 2-3 bugs der gjorde det umuligt at komme videre, uden at begynde fra sidste checkpoint - ved en af de bugs var den officielle løsning af købe Episode 4(!!!) og genstarte Xbox'en. Jeg er lige. pt. nødt til at starte forfra på Episode 3, da spillet overskrev mit Episode 3-save med et Episode 1-save helt tilfældigt. Det kan fikses med noget kopiering, hvor man i det mindste kan starte på Episode 3 igen med samme progress, men jeg er ekstremt demotiveret mht. at spille episoden forfra, selvom jeg elsker spillet.

Problemet skulle vidst også være til stede i Disc-udgaven, så vidt jeg kan se - men jeg har ikke undersøgt det nærmere. XBL-udgaven og PSN-udgaven skulle være hårdt ramt - Steam-versionen not so much - ved ikke med iPad.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 19/12-12 17:21 
Alle tre Serious Sam-spil er på DOTW tilbud lige nu, til halv pris.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 02/01-13 13:31 
Retro City Rampage udkom idag til 800ms points.
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 02/01-13 15:03 
Gad vide om det nogensinde kommer til Vita i PAL...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SaftenSaftenSkrevet 22/01-13 22:41 
Metal Gear Rising: Revengeance - demoen er ude på XBL
Evan's Spiked Tentacles of Forced Intrusion!!!Spiller nu: Dead Or Alive 5, Secret World, The, Borderlands 2
spectrespectreSkrevet 06/02-13 13:21 
Capcom Arcade Cabinet kicks off on February 19 on PlayStation Network and February 20 on Xbox Live Arcade. It appears Black Dragon may be released as a free download in Japan. 1943 and Avenger will cost 320 Microsoft Points or 400 yen each. Games will also be released in 800 Microsoft Point / 1,000 yen bundles.

February 19/20
Black Tiger
1943
Avenger

March 5
Ghosts’n Goblins
Gunsmoke
Sector Z

March 19
Legendary Wings
Side Arms
Trojan

April 2
Rush & Crash
Exed Exes
Commando

April 16
1942
Pirate Ship Higemaru

Link...
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 06/02-13 13:38, rettet 06/02-13 13:38 
Meget spændende, men ikke noget der allerede har været udgivet i Capcom's Classics Collections, så vidt jeg kan se? :) Black Dragon er det samme som Black Tiger.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 06/02-13 13:41 
Men Black Tiger kun i den amerikanske Xbox-version. Det er trods alt ikke så bredt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 06/02-13 13:51 
For sjov skyld kan vi lige sammenligne med hvad der findes i nogle af de nuværende collections:

Vol. 1:
1942
1943: The Battle of Midway
1943 Kai
Bionic Commando
Commando
Exed Exes
Final Fight
Forgotten Worlds
Ghosts'n Goblins
Ghouls'n Ghosts
Super Ghouls'n Ghosts
Gun.Smoke
Legendary Wings
Mercs
Pirate Ship Higemaru
Section Z
SonSon
Street Fighter II: The World Warrior
Street Fighter II: Champion Edition
Street Fighter II Turbo: Hyper Fighting
Trojan
Vulgus

Vol. 2:
1941: Counter Attack
Avengers
Black Tiger
Block Block
Captain Commando
Eco Fighters
The King of Dragons
Knights of the Round
Last Duel
Magic Sword
Mega Twins
Quiz & Dragons: Capcom Quiz Game
Side Arms Hyper Dyne
Street Fighter
Strider
Super Street Fighter II Turbo
The Speed Rumbler
Three Wonders
Tiger Road
Varth: Operation Thunderstorm


Der er en hel del tilbage at tage af for Capcom til fremtidig DLC, og rent økonomisk kan det nok bedst betale sig at investere i de eksisterende udgivelser. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 06/02-13 13:59 
De to Capcom- og de to Taito-opsamlinger er helt fantastisk value alt i alt.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-13 15:50 
Der er en del tilbud på Xboxen i øjeblikket:

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=515053
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-13 16:26 
Sumez>

Der er en hel del tilbage at tage af for Capcom til fremtidig DLC, og rent økonomisk kan det nok bedst betale sig at investere i de eksisterende udgivelser. :)

Den information var jeg ikke lige klar over. Og her har jeg gået og glædet mig. Er der virkelig ikke noget at hente ved den udgave på Marketplace?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 26/02-13 16:37 
Jo, du kan spille det på din Xbox, i stedet for på PS2 eller PSP? :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
spectrespectreSkrevet 26/02-13 16:39 
Tror ikke Danmark er med i det ræs der? Var inde for at kigge GRiD til 400ms pts. og hos mig stod der at den kostede 79dkk?
Keep it simpleSpiller nu: Fallout 4
SumezSumezSkrevet 26/02-13 16:42 
Det er underligt, fordi de har reklamerne for tilbuddene, og en liste over de samme spil, hvis du går ind under "sales and specials" og "GonD sale, men Grid står også til 880 MSP her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-13 18:16 
Jeg har ikke lige tjekket om alle spillene er på den danske og nogle af dem er også dailys, så kommer kun en dag. Der er så vidt jeg kan se flere spil der står til 23-24 kr under sales & specials.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-13 18:43 
Sumez>
Jo, du kan spille det på din Xbox, i stedet for på PS2 eller PSP? :)

LOL troede de var til 360. Så er der ro på herhjemme igen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KilroyKilroySkrevet 26/02-13 20:20 
Bede-x>
Jeg har ikke lige tjekket om alle spillene er på den danske og nogle af dem er også dailys, så kommer kun en dag. Der er så vidt jeg kan se flere spil der står til 23-24 kr under sales & specials.

Jeg har i hvert fald samlet Dark Messiah, HAWX, GRAW2, og Virtua Fighter op. Til den pris vil jeg ikke brokke mig :)
Kilroy Was Here
JuggernautJuggernautSkrevet 26/02-13 20:22 
Jeg fristes ligeledes til de titler du nævner, Kilroy. Det er fine priser.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-13 23:22 
Jeg hentede også lige et par stykker. Husk at man kan trykke X når man skal betale for at skifte betalingen til Microsoft Poins(280 point for nogle af titlerne).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
GreaseballGreaseballSkrevet 27/02-13 20:31 
Det er Assassins Creed titler som er fokus titler i udsalget idag.
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig