X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Nyt på Xbox Live


Reply
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med v... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 topic(s).

Reply
SumezSumezSkrevet 15/07-09 18:44 
Jamen det er jo så den de har fjernet :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 15/07-09 18:58 
Der er noget "hold Y to skip"-værk.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 15/07-09 18:58 
PalleJensen>
Det er der heller ikke?? Hos mig er der kun bjælker rundt om billedet når man bruger den "gamle grafik"... den opdateret grafik fylder hele skærmen...

Jeg har forsøgt med alle opløsninger, og der er sorte bjælker rundt om billedet. Som Sumez beskriver, giver det ingen mening, da det ser ud til at billedet reelt kunne fylde hele skærmen - det må være en bug, eller sådan noget. Ærgerligt, for jeg hader sortebjælker.

Jeg synes ikke den nye stil formår at fange det enorme udtryk den originale udgaves karakterer har, men nu holder jeg også utroligt meget af pixeleret grafik. Bagrundende er dog ret flotte og stemningsskabene. Stemmeskuespillerne formår heller ikke rigtigt at udnytte den humoristiske dialog nok. Den gamle udgave er heldigvis fuldstændigt bevaret, så helt dårligt bliver det ikke.

Måske får vi en dag også Kyrandia at se på Bawksen, se det kunne være spændende.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 19:07, rettet 15/07-09 19:10 
Også tykke borders hele vejen rundt hos mig i 1080p. Lidt underligt for der er ikke borders på titelskærmen (menuen). Så det må være bevidst.

Men ellers ser det ganske nydeligt ud :D
PapandPapandSkrevet 15/07-09 20:17 
Nogen der kan give en vurdering af Cycling Manager på Xbox 360 kontra pc-versionen?
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/07-09 22:06 
Jeg køre 1080i og jeg havde ikke lagt mærke til de sorte bjælker før i nævnte dem :/

Men jeg syntes ikke de er særligt tykke.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/07-09 23:20 
Nej, dem har jeg heller ikke bemærket... Men siden i alle siger de er der, må jeg jo også have dem... Havde åbenbart heller ikke bemærket dem... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/07-09 23:22 
En anden mulighed er at der er så meget overscan på dit tv at du ikke opdager det :)

Hvis der er en "Full Pixel" eller "Just Scan" option på dit tv så slå den til for ellers bliver der skåret mindst 5% af kanterne af.

Det kan selvfølgelig også være du bare ikke har opdaget dem :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 15/07-09 23:30 
Tvivler på det er noget overscan-halløj siden titel skærmen og menuen har ikke borders, kun selve spillet :)
jaesjaesSkrevet 15/07-09 23:49, rettet 15/07-09 23:59 
Det er den originale SCUMM-motor*, som trækker Special Edition, så muligvis er det nødvendigt med borders for at få opløsningen til at "gå op" rent teknisk, men det er et gæt.

* Dog er den givetvis blevet tweaket lidt.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/07-09 00:10, rettet 16/07-09 00:11 
Beano>
Tvivler på det er noget overscan-halløj siden titel skærmen og menuen har ikke borders, kun selve spillet :)

Nej jeg mener at siden han ikke havde opdaget dem kunne det være at hans tv led af for meget overscan. Det er jo ligemeget om der så er sorte kanter på titelskærmen eller ej :)

Jaes's forklaring lyder nu meget logisk.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/07-09 08:13, rettet 16/07-09 08:14 
Jow, der er også borders hos mig, men de er så små, at dem havde jeg slet ikke opdaget... :)

Synes i øvrigt, at den nye grafik er rigtig fed og meget tro mod originalen... En lækker "remake" de har fået lavet...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 16/07-09 08:15, rettet 16/07-09 08:17 
@KK: Men er der ikke borders i alle opløsninger?

I en af de lavere opløsninger (f.eks. 720p) burde de så være væk eller mindre? Giver da ikke mening bare at scalere hele billedet (inkl borders) til output opløsningen :!

Ser dog stadig pænt ud... :D
SumezSumezSkrevet 16/07-09 09:10, rettet 16/07-09 09:19 
Wehner>
Der er noget "hold Y to skip"-værk.

Den springer hele samtalen over, jeg savner knappen der kan springe en linje frem.

PalleJensen>
Synes i øvrigt, at den nye grafik er rigtig fed og meget tro mod originalen... En lækker "remake" de har fået lavet...

100% enig!! Da CMI udkom, var jeg ikke gode venner med grafikken. Ikke at der er noget decideret galt med den, men jeg syntes ikke ikke den tegnefilmsagtige tegnestil klædte den fantastiske atmosfære i serien, eller ikke med udgangspunkt i de to originale spil i serien i hvert fald (3'eren gav jo alligevel serien en lidt fesen makeover)

Men samtidig accepterede jeg det, for det er klart at når man laver et hi-res spil, bliver grafikken automatisk mere detaljeret, og de 4 gange så mange pixels skal jo fyldes ud med et eller andet, og jeg havde faktisk svært ved at forestille mig hvordan grafikken fra de oprindelige MI-spil kunne fungere i hi-res. Men den her remake viser det fremragende. Især baggrundende er jeg virkelig vild med, de er perfekte, og figurerne er også ret tro mod forlægget. Jeg er virkelig glad for at de valgte at ignorere hvordan figurerne så ud i CMI og EMI, og lavede deres egen tolkning.

Det eneste, der ikke rigtig fungerer i hi-res er animationerne, der er bygget over præcis de samme animationer som originalen, og f.eks. bevæger munden helt vildt når de snakker, hvilket ikke går særlig godt hånd i hånd med de nye stemmer. Det ville være fedt hvis de havde indført noget lip sync i SE udgaven. Animationerne bruger også præcis de samme (antal) frames, hvilket får det til at se lige lovlig ekstremt ud, når man f.eks. snakker med "Important Looking Pirates" eller "Citizen of Melee Island", og deres hoveder flyver frem og til bage, til højre og venstre sindssygt hurtigt.

Jeg vil virkelig gerne se et lignende remake af Monkey Island 2. Jeg tror grafikken kunne blive rigtig flot.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 16/07-09 10:11 
Darkbeat>
Jeg køre 1080i og jeg havde ikke lagt mærke til de sorte bjælker før i nævnte dem :/

Men jeg syntes ikke de er særligt tykke.

Ved mig fylder de væsentligt meget. Så meget, at jeg med øjemål synes at billedet kunne forstørres en gang, og stadig ville passe.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/07-09 21:54 
Red Faction: Guerrilla multiplayer trailer
Splinter Cell: Conviction Goes to E3: Part 1
Splinter Cell: Conviction Goes to E3: Part 2
Tour de France 2009 - Trailer
Gears of War 2: Combustible Map Pack Trailer
Saints Row 2: Onkel Gary - Kvinderne i Saints Row 2 DLC trailer

Guitar Hero World Tour - Eagles of Death Metal Track Pack (440 credits)
- Anything 'Cept The Truth
- Cherry Cola
- I Only Want You

Guitar Hero World Tour - Victory Track Pack (440 credits)
- NJ Legion Iced Tea by A Day To Remember
- Bomb The World by The Sleeping
- I Am The Arsonist by Silverstein

Guitar Hero World Tour - Epitaph Punk-O-Rama Track Pack (440 credits)
- 21st Century Digital Boy by Bad Religion
- Linoleum by NOFX
- Ruby Soho by Rancid

Rock Band - Third Man Records - The Dead Weather Pack 01 (440 credits)
- Hang You From the Heavens
- No Hassle Night
- Treat Me Like Your Mother

Rock Band - Judas Priest Pack 01 (440 credits)
- Prophecy (Live)
- Dissident Aggressor (Live)
- Eat Me Alive (Live)

Rock Band - Green Day Pack 01 (440 credits)
- 21 Guns
- East Jesus Nowhere
- Know Your Enemy

Diverse themes:
- Worms 2 Armageddon
- Band of Bugs
- Overlord II
- Monkey Island SE
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 20/07-09 21:40, rettet 20/07-09 21:41 
På onsdag:

SPlosion Man 800MSPenge..

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=mhk-UXQAnjE&NR=1

E3 video:
http://www.youtube.com/watch?v=AmNPMXR_J9o

Efter Majornelsons podcast... skulle spillet indholde en masse film referencer ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/07-09 08:51 
Deal of the Week: The Force Unleashed: Jedi Temple Mission Pack (800 -> 400 credits)

På torsdag: Madden NFL 10 demo
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 21/07-09 09:16 
PalleJensen>
Ja, alene det faktum, at det er et Tour de France spil, er nok til en anbefaling herfra... Det er så ikke sikkert du kan bruge det til så meget... :)

Hold da op, jeg prøvede demoen, og det er muligvis det mest kedelige spil jeg nogensinde har prøvet. Det var endnu kedeligere end at følge Tour De France på tv :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/07-09 09:33 
Sumez>
Det var endnu kedeligere end at følge Tour De France på tv :)

Og det siger en hel del i år... Nu skal man jo nok være glad for Tour de France, for at synes om Tour de France spillet... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 21/07-09 09:52, rettet 21/07-09 09:52 
Det tror jeg også, men faktisk kan jeg ikke forestille mig hvordan glæden for cykelsport kan overføres til et spil der kun går ud på at fortælle sine holdmedlemmer hvor hårdt de skal arbejde.

Cykling er en udholdenhedssport, og jeg kan ikke forestille mig hvordan det effektivt kan overføres til et computerspil uden en decideret cykel-controller. Vi undrede os også herhjemme og lavede lidt sjovt med hvordan spillet kunne fungere mens det downloadede. Lidt skræmmende at spillet så faktisk endte med at fungere rimelig meget på den måde.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/07-09 10:36 
Men jeg er da enig, det er ikke noget ret godt spil. Men siden det er det eneste på markedet, sælger det faktisk helt godt igennem hvert år.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/07-09 22:32 
Ny Xbox Dashboard update kommer 11. august:

Udpluk af nye features:

Games on Demand
Improved Netflix performance
Movie Parties
Avatar Awardables
Avatar Marketplace
Ability to rate games
New Friends list sorting options

- og meget andet.


Joystiq: Xbox Live Dashboard update arrives Aug. 11
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 21/07-09 23:02, rettet 21/07-09 23:02 
erm, du glemmer da den vigtigest del af denne update! :p

At den selv vil prøve at rejoin en party chat vis man bliver smidt ud.(Elsker xbox live party, men alle de tider hvor folk bliver smidt ud eller party chat bare dør, irriter mig.)

Nu er jeg enlig bare nysgerrig om vi for video marketplace med denne update eller om vi skal vente på den næste med facebook, twitter og 1080p film.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/07-09 07:58 
De fleste ting lyder indlysende... men hvad mon Avatar Awardables dækker over? Er det "achievements" for ens Avatars, som man kan låse op i spil, der understøtter det, og "vinde" nyt tøj og så'n?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 22/07-09 08:48 
--What does this Xbox LIVE Update not include?
The following features will be coming in future Xbox LIVE updates, which we'll be sure to let you know about.
* Facebook
* Twitter
* Zune video and 1080p Instant On
* Last.fm

At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 22/07-09 09:04 
Sikke dog en bunke ubrugelige ting. :)

Bortset lige fra muligheden for at rate spil, det bør forhåbentlig gøre det muligt at finde sine yndlingsspil nemt igen, når man har tusind arcade spil liggende, og den ikke kan finde ud af at seperere fulde spil fra trials.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/07-09 09:59 
Sumez>
... og den ikke kan finde ud af at seperere fulde spil fra trials.

Øh, det mener jeg da godt man kan fra Dashboardet...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 22/07-09 10:01 
Ja det der rating halløj lyder som en god ide - så man kan se hvad ens venner syntes om spillene :)

Ved dog ikke om det gør det muligt at sortere på ens egen rating i oversigten?
nerosnerosSkrevet 22/07-09 10:15 
Har man ikke kun spil man gider spille på sin box? Jeg mener har jeg et spil som jeg ville give 5 ud af 10 smider jeg det sku ud istedet for at det skal ligge og fylde ;-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/07-09 11:42 
Jow, men derfor er det jo fint, at man alligevel kan rate dem forskelligt... De er vel ikke alle lige fantastiske dem man har liggende... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 22/07-09 11:56 
hehe naargh det kan du have ret i, men tror ikke jeg gider samle på skidt og kanel. Jeg har kun det liggende jeg gider at spille ;D
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/07-09 20:44 
Bubble Bobble Neo kommer på XBLA d. 5 august (samme dag som TMNT: Turtles in Time Re-Shelled) til 800 credits.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
WehnerWehnerSkrevet 22/07-09 20:57 
:p :p :p :p :p
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KilroyKilroySkrevet 22/07-09 21:50 
PalleJensen>
Ny Xbox Dashboard update kommer 11. august:

Udpluk af nye features:

Games on Demand
Improved Netflix performance
Movie Parties
Avatar Awardables
Avatar Marketplace
Ability to rate games
New Friends list sorting options

- og meget andet.

Tænk hvis de droppede de nye funktioner og i stedet fik det nuværende til at køre ordentligt og problemfrit. Sikke en verden vi så ville leve i!
Kilroy Was Here
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/07-09 22:25 
Kører perfekt hos mig, så jeg er glad for de nye features... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dpldplSkrevet 22/07-09 23:13 
selvfølig arbejder de jo også på at lave live bedre med bug fix og så videre. Men de kun udgivet feature list ind til videre, listen med rest af ændering skulle gerne komme snart efter hvad jeg har læst et sted.

Nå tilbage til syng "fear of the dark" på rock band.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/07-09 07:52 
Det er blevet annonceret, at den 29. oktober kommer Grand Theft Auto 4: The Ballad of Gay Tony på Xbox Live til 1600 credits.

Synes det første artwork dufter lidt af GTA: Vice City - can't wait...

http://image.com.com/gamespot/images/2009/202/balladofgaytony_art1150_screen.jpg
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 23/07-09 09:38 
PalleJensen>
Kører perfekt hos mig, så jeg er glad for de nye features... :)

Skal du heller ikke igennem en masse pisseirriterende ventetider, hver gang du går ind på et spils info i marketplace for at hente demoer, osv? Jeg synes virkelig det er utroligt, det ikke kan gøres bedre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 23/07-09 10:00 
Den lange ventetid i marketplace har også undet mig at den stadig findes. Ligner ikke MS at der skal være kø ved kasseapparatet ;)

Forhåbentligt noget der er fixet i den nye update.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/07-09 11:11, rettet 23/07-09 11:17 
Sumez>
Skal du heller ikke igennem en masse pisseirriterende ventetider, hver gang du går ind på et spils info i marketplace for at hente demoer, osv? Jeg synes virkelig det er utroligt, det ikke kan gøres bedre.

Jo, det oplever jeg ind imellem... Men i forhold til de problemer der er i andre lignende services, er det trods alt ingenting - derfor jeg betegnede det som "at køre perfekt" - selv om det kan være træls når det sker...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 23/07-09 11:17, rettet 23/07-09 11:17 
Ok, har aldrig selv haft nogen problemer med Wii eller PSN. Wii har dog også lidt irriterende ventetid - men det er blevet bedre. Hos Xbox blev det faktisk værre efter de gik over til "NXE" :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/07-09 11:20 
Den oplevelse jeg har er, at XBL er i en klasse for sig (og det kan lidt ventetid af og til ikke ødelægge) - Wii har jeg så ikke haft fornøjelsen af at prøve, så den kan jeg ikke udtale mig om...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 23/07-09 11:21, rettet 23/07-09 11:24 
Wii shoppen syntes jeg heller ikke er vild hurtig men også sjældent inde i den (generelt meget kluntet lavet). PSN Store fungerer dog altid hurtig og elegant (navigation og download) - var dog langsom i starten da de omdesignered den. Ventetid i marketplace er der været siden NXE.

Både min Wii, 360 og PS3 er på via wired LAN på samme router, så det er ikke wireless problemer der gør forskellen.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/07-09 11:42 
Vi må hellere komme tilbage til subject, inden Naiera begynder at skrive med bold...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 23/07-09 11:44, rettet 23/07-09 11:45 
Ja :) (selv om jeg ikke ved hvordan man skriver med en bold - foretrækker tastatur)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/07-09 18:31 
PalleJensen>

På torsdag: Madden NFL 10 demo


Det viste sig så, kun at være i US - dammit.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 25/07-09 22:58 
Lego Rockband trailer
Batman: Arkham Asylum - Villians trailer
Splinter Cell: Conviction - Comic-Con trailer
Battlefield 1943 Wake Island trailer

Ashes Cricket 2009 demo (564 mb)

Tiger Woods PGA Tour 10 - Banff Springs Course (600 credits)
Battlestations: Pacific - Carrier Battles Map Pack (800 credits)
Tales of Vesperia - Customize Pack: Rita (300 credits)
Tales of Vesperia - Customize Pack: Karol (200 credits)
Tales of Vesperia - Customize Pack: Estelle (300 credits)
Tales of Vesperia - Customize Pack: Yuri (200 credits)
Tales of Vesperia - Pack o' Usefull Stuff (200 credits)

Guitar Hero World Tour - Vagrant Records Track Pack (440 credits)
- All the World is Mad by Trice
- Young Cardinals by Alexisonfire
- The Martyr by Senses Fail

Diverse themes:
Splinter Cell: Conviction Bathroom (240 credits)
Bioshock 2 multiplayer (240 credits)
King of Fighters XII Basic (160 credits)
King of Fighters XII Premium (240 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-09 08:49 
Deal of the Week:
Far Cry 2 Fortunes Pack (400 -> 240 credits)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/07-09 12:35, rettet 28/07-09 12:39 
Gears of War 2: Dark Corners Multiplayer Map Pack (1200 credits)
- 7 new multiplayer maps (incl. the requested Gears 1 map Allfathers Garden)
- Road to Ruin (a deleted bonus singleplayer chapter)

Gears of War 2: All Fronts Collection (1600 credits)
- All 19 downloadable multiplayer maps
- Road to Ruin (a deleted bonus singleplayer chapter)

I morgen kommer en IL-2 Sturmovik: Birds of Prey demo.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
5'437 topic(s).

Login for at besvare
Username
Password
Remember me