X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live

Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget

Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/02-08 08:37 
Ah, nu fattede jeg at man skal downloade XNA Launcheren fra Game Store først... :)
SumezSumezSkrevet 21/02-08 08:55 
Noget der er noget værd?

(ja, vi er jo nogle der bruger vores dag på at være på arbejde :))
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/02-08 09:26 
Sumez>
Samme her, men demoen er ufatteligt kort, og man får ikke indtrykket af noget der er værd at bruge penge på.

Kort?? Der er en tutorial på 5 baner og 10 fulde baner man kan spille. Jeg synes det giver en meget god indikation af hvad spillet går ud på. Det virker ret underholdende - er dog bare bange for, at det bliver urimelig svært efter ganske kort tid, men der er jo kun en måde at finde ud af det på... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 21/02-08 10:14 
King Chaos>
Hmmm... i følge Microsoft skulle de første 7 XNA-spil være klar til download nu, men jeg kan godt nok ikke finde dem. Any luck?

Skal jeg forstå dig sådan at man ikke længere behøver betale for at spille XNA spil? Kan du linke mig det til det Microsoft har at sige om sagen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 11:00, rettet 21/02-08 11:00 
Lidt om Quake Live + spillets beta:

Id Software has begun taking applications for its Quake Live Beta Program.

Just shuffle over to the website and pop your email address in. Then, if you're successful, you will not only have a say in how the final game turns out, but also be given early access to it.

Quake Live is a browser-based version of Quake 3 Arena, which we liked very much thank you for asking. It has been trimmed and tweaked to run convincingly on almost any machine, and will be funded by ads, sponsorship and creative branding rather than by your money.

Despite being browser-based, Quake Live will actually be installed to your machine and not run in a web-page. But with a fast front-end and some shifted file structures it should all be very nippy, apparently.

Pop over to our Quake Live gallery for the first two shots.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=93176
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 11:17, rettet 21/02-08 11:24 
dRxL>
Skal jeg forstå dig sådan at man ikke længere behøver betale for at spille XNA spil?

Ja, det ser det ud til.

Kan du linke mig det til det Microsoft har at sige om sagen?

Lidt info fra forskellige kilder:

Microsoft plans to "democratise" game development and distribution by allowing amateur game developers to `release` XNA games on Xbox Live Marketplace following peer-review.

Speaking at GDC, chief XNA architect Chris Satchell also revealed that trial versions of several community-made games are now available to download on Xbox Live Marketplace.

He didn't stop at that, either. XNA games will now also work on Zune MP3 players (does anyone actually own one?) with wireless multiplayer support. Microsoft in handheld gaming! Sort of.

"For the first time ever this year you'll be able to have community games distributed via Xbox Live," Satchell told an excitable audience in the Moscone Center Esplanade Ballroom as part of Microsoft's GDC keynote speech.

The community will be able to create, submit, review and play the games. "I'm not going to be the arbiter of what the community does," said Satchell. Instead people will be able to specify what's in their game, then let other creators check it for prohibited content (e.g. copyright infringement) before accepting it.

Some of the first XNA games to appear will be Jellycar, Dishwasher, ProximityHD, Culture, Rocketball and Trilinea. Jellycar and Dishwasher were both shown - the latter is a 2D hackandslash featuring cyborgs, while Jellycar is a smashing little side-scrolling physics racer.

Thanks to this initiative, Microsoft hopes to give us all truckloads more content to download from Xbox Live this year, in addition to the 1000+ Xbox 360 games that will be available in total by the end of the year.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=93139

Community Games coming to Xbox LIVE

It was just announced at GDC that we are introducing a new, open distribution service for games created by the community. Games created with the XNA Game Studio will be available over Xbox LIVE. Later today, seven games created by the community will be available for download (for free) over Xbox LIVE. I will have a video up on Inside Xbox as well that shows you how to download the games.

http://majornelson.com/archive/2008/02/20/community-games-coming-to-xbox-live.aspx

Major Nelson henviser til denne faq:

Starting with the beta launch of the Xbox LIVE Community Games service later this spring, subscribers of the XNA Creators Club will be able to submit their own game creations for self-distribution through to Xbox LIVE Marketplace via the http://creators.xna.com website. A community of their subscriber peers will be given a chance to download, play and review the game and its content for appropriateness and conformance to the service’s TOS. Should it pass, the game will then be added to the global games catalog on Xbox LIVE Marketplace and available to gamers worldwide connected to Xbox LIVE.

A special preview of a subset of Xbox LIVE Community Games will be made available on February 20th, 2008 after the GDC keynote announcements. These community games will be available for download from 11am PST on Feb 20th, and will be playable for a very limited time. The initial seven preview games are The Dishwasher: Dead Samurai, JellyCar, Little Gamers, Proximity HD, Rocketball, TriLinea, and Culture.

Q: Do I need an XNA Creators Club subscription to play the Xbox LIVE Community Games?
A: Not at all! It's free to Xbox LIVE members. Here's how you do it (thanks to John Sedlak for writing this).

1) Go to the marketplace tab on your Xbox 360 and view "Game Store" then "All Games".

2) Near the bottom will be a game called "XNA Creators Club", select this.

3) Select and download "XNA Creators Club Game Launcher" (not "XNA Game Launcher")

4) Go back to the Games tab (green) and select "Games Library" and then "My Games." Finally, scroll to the right to the "XNA Creators Club" tab as usual.

5) Press Y to download XNA games!

Here's an interview Major Nelson did with Michael Klucher where he describes the steps above: http://www.xbox.com/NR/rdonlyres/29B2AC5C-DB2C-4A6E-81B8-2AB3C59E509F/0/vidgdcxna001lo.asx

Q: Do I need an XNA Creators Club subscription to make games now?
A: No, but if you want to make the game available on the Xbox LIVE Community Games area, or peer review submitted games, you must be a subscriber.

Q: I don’t see the XNA Creators Club subscription service offered on Xbox Marketplace, why?
A: If you don’t see the XNA Creators Club subscription service, it’s probably because you live in a country that doesn’t currently offer that service, even if you have access to Xbox LIVE. The XNA Creators Club subscription service is being rolled out to various countries on different timetables.

Q: I don’t own an Xbox, or live in a country that doesn’t have Xbox LIVE, how can I get an XNA Creators Club subscription?
A: At this time, it is not possible to get an XNA Creators Club subscription without access to an Xbox connected to Xbox LIVE. We understand this is an inconvenience for some of you, and are working to resolve the issue. Please monitor http://creators.xna.com announcements for more details when we post them.

Q: Why does my game have to be peer-reviewed? Why can’t I just post it?
A: Peer reviewers are there to help creators write better games, and also to protect game players from experiencing highly offensive or malfunctioning games. Peer reviewers will reject your game if:

- You have prohibited content in the game, not allowed on Xbox Live services
- You misrepresent what’s in the game play or in the promotional materials for the game
- The promotional content for your game ( banner, title) is not appropriate for all ages on Xbox Live marketplace
- The game crashes, has too many bugs or is otherwise technically defective

Q: What happens if somebody sneaks something through in a game?
A: Microsoft reserves the right to reactively take down a game without prior notification, and enables anybody to report objectionable content in a game. In addition, creators that willfully submit games with misleading content indicators can have a series of punitive actions taken, including loss of subscriptions and removal from the site. Microsoft will also comply with all legal requests where required by law.

Q: How complex does the game have to be?
A: There are no complexity requirements before the game is submitted, but games can be rated by the community for playability, “fun factor”, etc.

Q: So I can make clones of games already on Xbox LIVE Arcade or somewhere else?
A: Not any more than you can make copies of Halo 3. When you submit a game you agree that you own all the rights to the materials in your game. If you don’t, then don’t submit the game.

Q: Does this mean Xbox LIVE Arcade is going away?
A: No. The design and goal for the Xbox LIVE Community Games is to provide a distribution channel for enthusiasts to share homebrew creations freely with their peers and friends. Some games may “graduate” to a full Arcade contract as the Dream Build Play game winners have done, but the idea is to offer a different venue for game creativity.

Q: Can I sell my game on Xbox LIVE Community Games? What is the revenue split?
A: We are still finalizing the business models and revenue sharing details of Xbox LIVE Community Games at this time. More information will be available closer to the retail consumer launch this holiday.

Q: Who owns the IP rights to the game I create? Can I distribute my game on non-Microsoft services?
A: You own the IP rights to your game. However, we may provide incentives for exclusive distribution on Microsoft services.

Q: How do I set the ESRB rating for my community game?
A: A: Xbox LIVE Community Games are not rated by the ESRB; however, they are reviewed by XNA Creators Club members and will have a game classification before appearing on Xbox LIVE Marketplace.

Q: Will parental controls affect access to my community game?
A: Yes. All community games are considered unrated which is the highest level of restriction on the Xbox 360 console. For consoles with parental controls activated, community games will be inaccessible.

http://forums.xna.com/ShowThread.aspx?PostID=46554

XNA Creators Club Game Launcher + syv spil er oppe nu.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-08 11:24 
Det er jo super :) :)

Nu er der ikke noget med det kun er tilgængeligt for Gold medlemmer?
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 11:26, rettet 21/02-08 11:28 
De skriver følgende:

Q: Do I need an XNA Creators Club subscription to play the Xbox LIVE Community Games?
A: Not at all! It's free to Xbox LIVE members.

Silver folket er vel også en form for medlemmer og burde derfor have adgang til at downloade XNA spil. Eller?

Sumez>Samme her, men demoen er ufatteligt kort, og man får ikke indtrykket af noget der er værd at bruge penge på. Jeg sidder også selv og tvivler lidt her.

Det er et herligt spil, der bestemt er værd at bruge penge på. Giv det en chance.
BeanoBeanoSkrevet 21/02-08 11:38 
Bede-x>
Silver folket er vel også en form for medlemmer og burde derfor have adgang til at downloade XNA spil. Eller?

Så det skam godt - men derfor kunne det stadig godt være det ene eller det andet. Men må gå udfra det er for alle indtil videre.
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 12:15 
De syv første XNA spil er som følger:

· “JellyCar.” Created by Walaber from the United States, this game is about driving a squishy car through squishy worlds, trying to reach the exit.

· “Little Gamers.” This is a 2-D high definition action side-scroller based on the famous Web comic “Little Gamers” created by Loïc Dansart, a 24-year-old software developer from Belgium.

· “Dishwasher.” An intense 2-D action platform game created by James Silva from the United States, “Dishwasher” has a unique, highly stylized look and fast and fluid action.

· “TriLinea.” This puzzle game created by Edison S. Prata Jr., Renato Pelizzari da Silva and Davi da Silva Prata from Brazil mixes fast-paced action with strategy.

· “RocketBall.” Created by Tyler Wanlass, Patrick Murty and Todd Barrons of the United States, this neighborhood game of dodgeball explodes onto the street with fast-paced multiplayer action.

· “ProximityHD.” This game, created by Brian Cable from the United States, takes the essence of strategy games — battles for control of territory and armies — and distills it down to a simple, easy-to-understand set of rules for casual players.

· “Culture.” Created by independent game development company Hidden Path Entertainment from the United States, “Culture” contains challenging games and puzzles based on beautiful flowers.

Film af dem her
KalicolaKalicolaSkrevet 21/02-08 13:15 
the dishwasher ser ret fedt ud :)
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 21/02-08 14:43 
PalleJensen>
Kort?? Der er en tutorial på 5 baner og 10 fulde baner man kan spille. Jeg synes det giver en meget god indikation af hvad spillet går ud på. Det virker ret underholdende - er dog bare bange for, at det bliver urimelig svært efter ganske kort tid, men der er jo kun en måde at finde ud af det på... :)

Det er jo ekstremt små baner. Det ville ikke være et problem hvis man kunne få lov til at se nogen af de senere baner i spillet, men som demoen er nu, giver den absolut intet indtryk af hvad udfordringen i de senere baner kommer til at bestå af.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/02-08 14:50 
Visse vasse!!
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/02-08 17:31 
Kan man ikke bare søge på youtube og finde en masse avancerede bane-videoer? Der er da nogle vildt komplekse derinde, og hvis man har spillet nogle demo-baner kan man vel danne sig et nogenlunde indtryk af sværhedsgraden udfra videoerne. :-)
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 18:05, rettet 21/02-08 18:06 
Sumez>
Det ville ikke være et problem hvis man kunne få lov til at se nogen af de senere baner i spillet, men som demoen er nu, giver den absolut intet indtryk af hvad udfordringen i de senere baner kommer til at bestå af.

Prøv at lade spillet stå på titelskærmen. Der kører det forskellige klip fra banerne. Nogengange gentages en af dem, men så kommer en ny bagefter. Synes man ser en hel del.

Nogen af banerne er meget udfordrende. Særligt hvis man går efter guldet :)
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 19:32 
Bionic Commando Rearmed trailer og det ser glimrende ud.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/02-08 21:17 
Darknon>
the dishwasher ser ret fedt ud :)

Ja, det gør det faktisk - fed grafisk stil. JellyCar ser også fedt ud - på sin helt egen grimme måde! :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/02-08 21:18 
Playkid>
Gears of War 2 trailer på live...

Hvor pokker er den?? Kan ikke finde den...
Bede-xBede-xSkrevet 22/02-08 01:11 
Den er på den amerikanske markedsplads. Det er ikke en ingame trailer.
PlaykidPlaykidSkrevet 22/02-08 01:14 
Den er faktisk spild af tid, synes jeg.
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/02-08 09:25 
Helt ligegyldigt - den skal ses. Jeg fandt den på Gametrailers... Den er da fed nok, men viser ikke overraskende ikke noget fra spillet. Nu er det jo også blot en announcement teasertrailer...
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-08 14:49, rettet 23/02-08 14:49 
Alone in the Dark Trailer(US)
Viking: Battle for Asgard: Skarin's Calling Trailer, The Siege of Caldberg Trailer
Lost Odyssey content: Double Bonus Pack(Asia)
Gears of War 2 Crimson Picture Pack(free)
KamekKamekSkrevet 23/02-08 14:59 
Næste uges XBLA-spil:

Triggerheart Exelica - http://www.playright.dk/infotitel.php?id=45801
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/02-08 15:17 
Anbefales :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ElgenElgenSkrevet 23/02-08 16:36 
Kamek>
Næste uges XBLA-spil:

Triggerheart Exelica - http://www.playright.dk/infotitel.php?id=45801

Damn, det ser lækkert ud! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 23/02-08 19:51 
Her er et 5 min. gameplay klip fra Triggerheart Exelica.

... komplet med skrigende japanske tøser
SumezSumezSkrevet 25/02-08 08:48 
Kommer det med TATE? :S
SumezSumezSkrevet 25/02-08 08:51 
Jeg er ret vild med flere af de XNA spil, man kan downloade. Nøj, jeg forudser at Live bliver helt fantastisk, så snart det her kommer ordenligt i gang.
Men hvad går det der 15 dages prøve ud på? Må man kun spille dem i 15 dage? :(
ElgenElgenSkrevet 25/02-08 09:49 
Bede-x>
Q: Do I need an XNA Creators Club subscription to make games now?
A: No, but if you want to make the game available on the Xbox LIVE Community Games area, or peer review submitted games, you must be a subscriber.

Betyder det, at det nu er muligt, at prøvekøre sine egne XNA-spil på sin egen XBox UDEN XNA Creators Club subscription?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 25/02-08 11:40, rettet 25/02-08 11:44 
Nej - du skal stadig have et XNA subscription for at lave egne spil og teste dem på din egen 360'er.

Skal også lige nævnes at XNA Creators Club pt. kun er en demo som udløber og spillene lige nu er ufærdige. Servicen går rigtigt i luften senere på året og giver mulighed for at købe spillene på samme måde som XBLA spillene.

Sårn har jeg ihvertfald forstået det... eller tager jeg fejl?

EDIT: Udløber 9. marts
Bede-xBede-xSkrevet 26/02-08 10:04, rettet 26/02-08 10:06 
Beano>
Sårn har jeg ihvertfald forstået det... eller tager jeg fejl?

Det er rigtigt. Projektet starter først rigtigt senere på året. Det der er nu, er en slags beta. Er ikke sikker på den nøjagtige dato, men jeg synes, at jeg læste sidst på året et sted...
BeanoBeanoSkrevet 26/02-08 10:16 
Men da også cool nok at få et smugkig... ser frem til at servicen går i luften rigtigt :)
jaesjaesSkrevet 26/02-08 15:40 
Bliver det ikke noget med, at der også i fremtiden vil være noget beta over spillene, selv når selve servicen går ud af beta?

Mener jeg læste noget i stil med, at der jævnligt lægges ukomplette versioner af et antal spil op, som man så kan teste (og stemme på eller lignende). Bagefter vil nogle af spillene blive sat til salg, og nogle af dem bliver vist lagt op som freeware.
Bede-xBede-xSkrevet 27/02-08 15:28 
Microsofts GDC keynote er blevet lagt ud på Live, men man finder den ikke under nye film. I stedet skal man ind under video store, game videos, independent videos.

MS GDC keynote
Alone in the Dark 4 trailer
Triggerheart Exelica
Spiderwick Chronicles - General Trailer (HD)
Sport Magazine Urban Freestylers:
Scott Griffiths (SD)
Craig Dobson (SD)
Al Johnson (SD)
Mike Delaney (SD)
Dan Magness (SD)
Billy Wingrove (SD)
Abbas Farid (SD)
Rob Walters (SD)
Paul Wood (SD)
Gerbeshi (SD)
Tommy Baker (SD)
Joe Davies (SD)

Triggerheart virker ok. I det hele taget synes jeg, at Live Arcade er begyndt at have bedre spil end fuldprisspillene til 360/PS3...
SumezSumezSkrevet 28/02-08 08:31, rettet 28/02-08 08:32 
Triggerheart er helt klart et spil af den rigtige type, men hvis det var en femtedel af spillet man så i demoen, ved jeg ikke rigtig om jeg gider bruge penge på det.

Godt nok har den type spil sjældent særlig mange baner, men jeg syntes ikke den bane havde særligt meget at byde på, udover alment, godt, cave-inspireret gameplay.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/02-08 09:35 
Sumez>
...men hvis det var en femtedel af spillet man så i demoen...

... og hvorfor skulle det være en femtedel af spillet man så i demoen???
dRxLdRxLSkrevet 28/02-08 09:59 
Bane 1 af 5?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 28/02-08 10:24 
Som sagt, der er 5 baner i spillet. Og hvis de alle er ligeså korte og uinteressante, er det begrænset hvor spændende spillet er. Men det er svært at bedømme ud fra den relativt tamme demo.
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/02-08 10:24 
Bede-x>

I det hele taget synes jeg, at Live Arcade er begyndt at have bedre spil end fuldprisspillene til 360/PS3...

Kan det være fordi du er sær og/eller avantgarde? :)

Jeg er i øvrigt enig så langt at kvaliteten er steget. Men der er altså også mange fede fuldpris spil
Bede-xBede-xSkrevet 28/02-08 13:46, rettet 28/02-08 13:46 
King Chaos>
Kan det være fordi du er sær og/eller avantgarde? :)

Næh. Jeg synes bare spil som N+, Rez HD, Commanders, Castlevania SotN o.lign. er bedre end det meste, der ellers kommer på de to systemer.
SumezSumezSkrevet 28/02-08 14:13 
Har du købt Commanders? Hvordan måler det op mod Advance Wars?
Selve grundkonceptet er jo det samme, men AW brillierer jo med sit fantastiske banedesign og gennemtænkte taktikker, og det er ikke til at vurdere om Commanders har det ud fra demoen.
Bede-xBede-xSkrevet 28/02-08 14:29 
Sumez>
Har du købt Commanders? Hvordan måler det op mod Advance Wars?

Det er mere begrænset - særligt mht multiplayer - end Advance Wars og i sidste ende ikke ligeså godt. Men potientialet er der for en eventuel forsættelse og Commanders selv er stadig ret underholdende.
Bede-xBede-xSkrevet 28/02-08 15:33, rettet 28/02-08 15:42 
Guitar Hero III:
No Doubt Track Pack
No Doubt Track Pack Trailer (HD)

ACE COMBAT 6:
BATTLE ROYALE DL 1
CO-OP BATTLE DL 1
SIEGE BATTLE DL 1
ACE OF ACES MISSION 01
F-117A -GENERAL EMBLEM-
RAZGRIZ SET 01
Mirage2000-5 -ADVANCED-
Su-33 -CRIMSON WING-
F-15E -THE IDOLMASTER CHIHAYA-

CP3TV.com: Winston-Salem's Hometown Hero Video HD

Sport Magazine:
MIND THE GAP "S. Dumont & J. Olsson" (SD)
MIND THE GAP "H. Harlaut & JF Houle" (SD)
MIND THE GAP "Andreas Hatveit" (SD)
Danny SallingDanny SallingSkrevet 28/02-08 19:15 
Commanders er fedt synes jeg, har spillet det sammenlagt i mere end 10 timer nu :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Bede-xBede-xSkrevet 29/02-08 00:31 
Folk der opretter nye Gamertags, kan få Catan gratis:

http://www.xbox360fanboy.com/2008/02/27/getting-a-new-gamertag-get-catan-for-free/
KamekKamekSkrevet 01/03-08 13:07 
Næste uges XBLA-spil:

Rocketmen: Axis Of Evil - http://www.playright.dk/infotitel.php?id=45847
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
Bede-xBede-xSkrevet 03/03-08 18:41 
Bully: Scholarship Edition Trailer
Lost: The Game Trailer (HD)
Rainbow Six Vegas 2 (Dev Diary 1 in HD)
Bede-xBede-xSkrevet 05/03-08 16:30 
Rocketmen: Axis of Evil
Demo: Major League Baseball 2K8(US only)
GRAW 2 Co-Op Collection 2
Karaoke Revolution Presents: American Idol Encore in game content(US only)
Bede-xBede-xSkrevet 05/03-08 20:18 
Undertow - Path of the Elect in game content
CP3TV.com - Chris Paul Introduces "Black Magic" Video HD
Chessmaster Live - Classic Set, Mechanica Chess Set
Bede-xBede-xSkrevet 10/03-08 14:15 
Mass Effect: Bring Down the Sky

This download includes an additional achievement worth 50 Gamerscore points.
(..)
Batarian extremists have hijacked a mobile asteroid station in the Asgard system, setting it on a collision course with the nearby colony world of Terra Nova. Only you can save the human hostages on the asteroid and reroute it before it crashes into the world, killing millions of innocent civilians.

http://majornelson.com/archive/2008/03/10/mass-effect-bring-down-the-sky.aspx
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig