X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
CoreCoreSkrevet 13/02-08 22:12 
neros>
En lille indskydelse omkring online i spil er, at jeg er sindsygt træt af, at folk tit ser det som et must, at der skal være en online del i alle spil man køber idag.

Gør de da det? Jeg syntes da der er mange titler hvor onlinedelen er totalt overflødig.

Tag for eksempel The Darkness. Et superfedt spil og alle elsker det, men onlinedelen er møgringe. Det hører man da ikke folk jamre over, de lader bare være med at spille den.

Jeg forventer ikke nødvendigvis onlinedel i alle spil, og i mange af de spil jeg anskaffer mig, og gennemfører singleplayerdelen i, får jeg ikke engang prøvet onlinedelen.

Næsten halvdelen af min sammenlagte spilletid siden 360erens launch er blevet brugt på onlinespil, og alligevel er det mindre end ti spil der er blevet spillet på Live mere end en gang.

PalleJensen>
Reklamer!??

I butikkerne denne uge... ;)

I det mindste har de fået rettet stavefejlen, og er begyndt at stave "uge" med et G i midten, og ikke et H.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
nerosnerosSkrevet 13/02-08 22:49 
Det virker bare nogle gange ret absurt, at folk nogle gange brokker sig over spil de mener skal have en bedre online del i når der nu aligevel fra spiludviklernes side aldrig var lagt vægt på det, men har lagt en online del i spillet aligevel, fordi masserne idag kræver det. Mange spil får en karakter ned hvis ikke der er online! Det er da åndsvagt hvis spillet ikke har brug for det.

Jeg synes LIVE fungere rigtig godt, og Sony kunne godt lærer end masse fra dem, men egentlig kan jeg godt lide ideen i, at spiludviklerne selv kan bestemme hvordan online delen i spil skal integreres fordi man så kan sige spillet er frit. Det var en metafor ;-)
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 13/02-08 23:27 
Core>
I butikkerne denne uge... ;)

Nåeh ja, okay... Det synes jeg nu er fair nok, at man pusher sine produkter på sin egen online løsning. Hvis man ikke skulle gøre det der, hvor så... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 13/02-08 23:50 
PalleJensen>
Nåeh ja, okay... Det synes jeg nu er fair nok, at man pusher sine produkter på sin egen online løsning. Hvis man ikke skulle gøre det der, hvor så... :)

Jeg synes også vi er tættere på en egentlig service end reklamer i dette tilfælde. Jeg finder det overhovedet ikke forstyrrende, da det er så integreret som det er, og jeg synes det er fedt at blive oplyst om downloads, nye spil mm. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
CoreCoreSkrevet 14/02-08 00:03 
Det generer heller ikke mig, det var bare de reklamer Palle ikke kunne se ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 14/02-08 11:51 
PGR4 In Game Content
Gripshift Turbo Boost Expansion Pack
Chessmaster Live Calvert Chess Set
NBA 2K8 Launch Party Video HD
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 15/02-08 01:16 
Masser af content fra GDC til markedspladsen:

February 14, 2008 - Xbox 360 enthusiasts everywhere can get VIP access to this year's Game Developers Conference (GDC) from the comfort of their living room starting February 20.

Microsoft is bringing GDC home to the more than 10 million Xbox Live members across the globe by allowing them to download breaking Xbox 360 news directly from the event to their TV. The free high-definition content will also include footage from the keynote address by John Schappert, Corporate Vice President Live, Software and Services for the Interactive Entertainment Business.

Schappert's keynote address, "A Future Wide Open: Unleashing the Creative Community," will provide an exciting view into this year's plans for Microsoft's Interactive Entertainment Business. His keynote address is scheduled from 10:30 a.m. to 11:30 a.m. PST on February 20. Highlights of the keynote will be available on Xbox Live Marketplace.

Additionally, footage will include never-before-seen gameplay, demos, screenshots, game trailers and interviews from the GDC show floor. These additions will enhance Xbox Live Marketplace's growing library of premium entertainment, which already equals more than 3,600 hours of total downloadable content (HD and SD). Xbox Live Marketplace is the leading destination for downloadable HD movies and television content.

http://xbox360.ign.com/articles/852/852223p1.html?RSSwhen2008-02-14_094300&RSSid=852223
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 15/02-08 15:04 
Vigilante 8 vender tilbnage :)

"Vigilante 8: Arcade coming to XBLA"
Bede-xBede-xSkrevet 15/02-08 15:54 
Nyt content til det oversete Overlord:

Raising Hell(singleplayer expansion)
Challenge Pack(Multiplayer maps + Legendary difficulty)
Splitscreen Multiplayer Pack(Splitscreen + new co-op map)

Nærmere beskrivelse her
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KroeboCopKroeboCopSkrevet 15/02-08 17:53 
Er der et godt sted, man kan se hvad der kommer til XBLA.
Hoid to colony C05 where the computer is...
Bede-xBede-xSkrevet 15/02-08 22:02, rettet 15/02-08 22:17 
Xblarcade.com er et godt sted til at holde styr på, hvad der kommer.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KroeboCopKroeboCopSkrevet 16/02-08 13:26 
OK, checker det lige ud.
Hoid to colony C05 where the computer is...
KilroyKilroySkrevet 17/02-08 15:50 
Se, her er et spil jeg virkelig glæder mig til. Online-multiplayer bliver så fantastisk, jeg har svært ved at rumme det i knolden:)
Kilroy Was Here
PalleJensenPalleJensenSkrevet 17/02-08 16:03 
Hvilket spil taler du om?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 17/02-08 19:24 
Den Frontline demo man kan downloade nu er faktisk ret fed. Kan knap nok se grunden til at købe det fulde spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
N-ZaneN-ZaneSkrevet 17/02-08 20:32, rettet 17/02-08 20:32 
Sumez>
Den Frontline demo man kan downloade nu er faktisk ret fed. Kan knap nok se grunden til at købe det fulde spil.

Går ud fra det er multiplayer-demoen du snakker om; selvom begge faktisk er ret så underholdende. Tror bestemt jeg må eje det ved release. Meget ala Battlefield 2, for de nysgerrige
I kick azz for the Lord!
SumezSumezSkrevet 17/02-08 21:29 
Vidste ikke der var to, eller at der overhovedet var en SP del :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-08 21:47 
Demo: Spiderwick(US only)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
jaesjaesSkrevet 17/02-08 22:20 
Bede-x>
Sid Meier's Pirates!

Lidt off-topic, men kan nogen uddybe, hvorfor det originale spil ofte roses, mens det nyeste deler vandene lidt? En del mener jo, at det nye i bund og grund består af en samling lidt for simple minispil.

Men de fleste anmeldere beskriver det nyeste som ret identisk med det første, når det kommer til gameplay, bare fintunet lidt. Er det nostalgi, når folk foretrækker det første, eller er der større forskelle trods alt?
Bede-xBede-xSkrevet 18/02-08 12:11, rettet 18/02-08 12:12 
Guitar Hero III: Dream On by Aerosmith (free)
Army of Two: two vs. two trailer
KUF: Circle of Doom: accessory pack 1-5 + all sets combined
NFS ProStreet: stage 4 performance blueprint bundle
Commanders: Attack of the Genos trailer
NBA LIVE 08: All Star 2008 pack by Adidas
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
dpldplSkrevet 18/02-08 12:33 
Bede-x>
Guitar Hero III: Dream On by Aerosmith (free)

Den skulle så ikke være gratis mere, var kun et weekend tilbud. (Sluttede klok 11:00 idag)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 18/02-08 13:26 
Fedt at få at vide nu, så :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Danny SallingDanny SallingSkrevet 18/02-08 13:32 
jaes>
Bede-x>
Sid Meier's Pirates!

Lidt off-topic, men kan nogen uddybe, hvorfor det originale spil ofte roses, mens det nyeste deler vandene lidt? En del mener jo, at det nye i bund og grund består af en samling lidt for simple minispil.

Men de fleste anmeldere beskriver det nyeste som ret identisk med det første, når det kommer til gameplay, bare fintunet lidt. Er det nostalgi, når folk foretrækker det første, eller er der større forskelle trods alt?


Det er 100% det samme, jeg kan ihvertfald ikke se nogen forskel på det jeg havde dengang og det jeg nu har købt på Live.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HeroldHeroldSkrevet 18/02-08 13:37 
Ja, det er det samme. Det gamle var bare sværere, og der er minispil i det nye, for fx. at repræsentere erobringen af guvernørens datter. Ellers er der ikke den store forskel på andet end angreb på byerne osv. Som jeg tidligere har skrevet, kan jeg ikke se hvorfor man skulle ville have det gamle spil, fremfor det nye finpudsede.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 18/02-08 13:37, rettet 18/02-08 13:40 
Danny Salling>
Det er 100% det samme, jeg kan ihvertfald ikke se nogen forskel på det jeg havde dengang og det jeg nu har købt på Live.

Jeg mener det helt gamle spil fra 80'erne og det nye. Det lyder i hvert fald som om du taler om retail vs. download til Xbox :)
dpldplSkrevet 18/02-08 13:40, rettet 18/02-08 14:05 
Sumez>
Fedt at få at vide nu, så :!

Hentede godt nok i lørdags. Men vidste heller ikke det var kun i begrænset tid. Så jeg var heldig.

Enlig synd, måske en let sang at spille(5star på hard allerede på først forsøg), men damn den er fed at spille. Og nu slipper jeg for købe GH:A(aerosmith), da det var den sang jeg vil have finger i fra dem :D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 18/02-08 13:42, rettet 18/02-08 13:42 
Sumez>
Fedt at få at vide nu, så :!

Ja... "øv-rosmith" herfra :!
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/02-08 13:55 
Haha... good one :D
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/02-08 14:57, rettet 18/02-08 14:57 
Ugens XBLA:

N+ (800 credits)

Jeg har aldrig hørt om det, men har Googlet det og det ser ret specielt ud. Kunne da godt være ret sjovt måske...

N+
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KilroyKilroySkrevet 18/02-08 15:09 
N er et ret sjovt spil, og jeg ville faktisk ikke have nogle problemer med at betale for de ekstra der er i spillet.

Men er du gal, det er hardcore!
Kilroy Was Here
nerosnerosSkrevet 18/02-08 15:24 
Det er ikke for at fornærme nogen men jeg forstår simpelthen ikke den hype der er omkring de her Guitar spil hero pjat...? Det er sgu da mega plat. Fortæl mig lige hvorfor det er så mega fedt?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/02-08 15:27 
Den skulle måske tages i en anden tråd...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/02-08 15:28 
Hvis man kun hører R&B og hiphop så kan jeg måske forstå dig. Jeg kan godt lide GH spillene, selvom interessen ikke er så stor mere efter vi har haft skidtet på 24/7 i forretningen det sidste halve år.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 18/02-08 15:30 
Jeg hører også Heavy, Pop, electronisk, House osv ;-) men ok lad os tage den i en anden tråd sorry!
Bashful Neophyte
FourDFourDSkrevet 18/02-08 15:35 
Jeg er normalt ikke til den mere klassiske rock som GH seriens seneste inkarnation repræsenterer, men spillets åbenlyse ironi gør det til en god spiloplevelse, og GH udgør også et virkelig godt partyspil.
IMO er strum-fret kombination et af de mest vellykkede koncepter inden for rytme- og musikspilsgenren.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Bede-xBede-xSkrevet 18/02-08 15:45 
Sumez>
Fedt at få at vide nu, så :!

Sorry. Så det først i morges og var ikke klar over, at der var tale om et tidsbegrænset tilbud.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 18/02-08 16:37 
Sumez>
Den Frontline demo man kan downloade nu er faktisk ret fed. Kan knap nok se grunden til at købe det fulde spil.

Ud over mere af det hele, kan man være flere spillere i den færdige version. 50 spillere til at starte med og måske det kan blive til flere med tiden:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=92919
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 18/02-08 17:33 
Well, det er nu stadig en umådeligt gavmild demo. Jeg nyder spillet ret meget for tiden. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 20/02-08 10:36, rettet 20/02-08 10:49 
Så er N+ kommet på XBLA - det fylder 13 MB... :) Det er i øvrigt et genialt lille spil! :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 20/02-08 10:58 
Ser spændende ud - skal prøves i aften :)
dpldplSkrevet 20/02-08 11:27 
Prøvet demoen. Var en sjovt lille spil, køber den måske (Men har nok der skal gennemføres inden ><)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
WikzoWikzoSkrevet 20/02-08 18:19 
Download N (gratis) til pc først. Et lille Flash-spil, men ved faktisk ikke, hvor mange baner der er. Kan hvert fald betale sig at spille det igennem, inden man beslutter sig for at bruge penge på Xbox'en :)
SumezSumezSkrevet 20/02-08 20:10 
Hm, jeg troede de ville have opdateret grafikken i live udgaven :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 20/02-08 21:02, rettet 20/02-08 21:04 
Ninja Gaiden 2 gameplay video, på marketplace :)
Spiller nu: Halo 3
PlaykidPlaykidSkrevet 20/02-08 21:23 
Gears of War 2 trailer på live også, den viser desværre intet og er meget ringe.
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 21/02-08 00:08 
PalleJensen>
Så er N+ kommet på XBLA - det fylder 13 MB... :) Det er i øvrigt et genialt lille spil! :)

Mit førstehåndsindtryk var også yderst positivt. Vil lige spille det lidt mere, men det kunne meget nemt gå hen og blive et af mine favorit spil på arkaden.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Danny SallingDanny SallingSkrevet 21/02-08 00:55 
Føj hvor det bare ikke siger mig noget det N+ der, godt ringe synes jeg :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
HeroldHeroldSkrevet 21/02-08 03:13 
Ikke? Det er ellers super på pc. Det har jeg godt nok brugt mange timer på. :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 21/02-08 08:21 
Herold>
Ikke? Det er ellers super på pc. Det har jeg godt nok brugt mange timer på. :D

Samme her, men demoen er ufatteligt kort, og man får ikke indtrykket af noget der er værd at bruge penge på. Jeg sidder også selv og tvivler lidt her.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/02-08 08:28 
Hmmm... i følge Microsoft skulle de første 7 XNA-spil være klar til download nu, men jeg kan godt nok ikke finde dem. Any luck?
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig