X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Godkendelse af nye titler


Reply
scavengerscavengerSkrevet 11/12-05 19:38 
Er der nogen der har erfaring med hvor lang tid (sådan cirka) der går før man får godkendt nye titler, så man kan få fjernet stjerne-markeringen i ens samling?
Nemo me impune lacessit
RJKRJKSkrevet 11/12-05 19:53 
Kommer an på om de glider "lige igennem", eller vi skal til at undersøge alt muligt for at verificere at titlerne findes, og ikke bare er omskrivninger af allerede eksisterende titler.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
scavengerscavengerSkrevet 11/12-05 20:01 
Ja, det siger jo sig selv. Men jeg har sendt mails med weblinks og lagt både weblinks og billeder ind på mange af tingene, uden at der rigtig sker noget.
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 11/12-05 20:20 
Jeg lagde også lige mærke til at der ligger over 300(!) titler, som ikke er blevet godkendt. En god del af dem er nok nogen, der ikke bør godkendes, men stadig ligger der pga. tvivl (jeg ved der er nogen, der har ligget der i meget lang tid, som hvis heller ikke skal regne med at komme ind), men der er selvfølgelig også nogen iblandt, der bør godkendes. Og hvis i vil skubbe processen lidt frem af, skal i selvfølgelig være velkommen til at sende en besked til en moderator (jeg vil i hvert fald ikke have noget imod det) med [link til] information om spillet. Det ville gøre det noget nemmere at tage fat på de titler, der bør tages fat på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KillercowKillercowSkrevet 11/12-05 21:13 
Jeg regner i hvert fald med snart at få scannet nogle forsider til nogle af de (pænt mange) spil, der ikke findes i databasen, som jeg har tilføjet :)
RJKRJKSkrevet 11/12-05 21:59, rettet 11/12-05 21:59 
scavenger>
Men jeg har sendt mails med weblinks og lagt både weblinks og billeder ind på mange af tingene, uden at der rigtig sker noget.

Huh?

1. Hvem har du sendt mails til?

2. Man kan som bruger tilføje kommentarer til titlerne. Der er ingen kommentarer fra dig.

3. Der er lagt billeder ind til to titler, som ikke er godkendt. Ingen af dem er fra dig.

4. Der er covers på fem titler, der ikke er godkendt. Jeg har ikke checket uploaderne, men da det er obskure Saturn- og arcadespil, så tror jeg godt jeg ved hvem det er, og det er ikke dig :)

Så måske er der nogle misforståelser her?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 11/12-05 22:02 
kobsie>
Hvorfor laver i ikke en tråd her på forummet med alle de titler osv, som i mangler hjælp til.).

Det gør vi måske også, når nogen kan overskue opgaven ordentligt ;) Oftest er tvivlen dog af en sådan karakter, at det ikke er noget brugere kan hjælpe med. Det er mere om vi ønsker bestemte titler i systemet, og hvordan de i så fald skal registreres. Således er mange af dem Sumez nævner nogen der ligger der til vi måske engang ændrer politik på visse områder (demoer ;)).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
scavengerscavengerSkrevet 12/12-05 20:24 
Det forstår jeg ikke helt. Jeg har lagt dem ind i min samling som jeg har forsået i FAQ at man skal gøre, så tingene bliver markeret med stjerne. Det er muligt at jeg har gjort noget galt, men:

I kategorien Andre har jeg 14 ting der er kommentarer i, de fleste med weblinks og heraf har jeg lagt billeder ind på 9 ting. I kategorien LCD er der 5 ting med kommentarer og weblinks hvoraf 1 med billede. I kategorien PONG har jeg 4 ting hvor der alle er billeder på, men ikke nogen tekst.

M.h.t. til spørgsmål 1 vil jeg nødigt hænge nogen ud, men jeg har skrevet sammen med den Samler-ansvarlige flere gange og hver gang fået at vide, at han arbejdede på sagen lige her og nu. Jeg vil meget gerne sende en kopi af mails'ene hvis det ønskes.

Indrømmet det var den første "bølge" jeg lagde ind i min profil, så hvis jeg skal gøre noget anderledes, please let me know.
Nemo me impune lacessit
RJKRJKSkrevet 12/12-05 21:03 
Du har skrevet kommentarer til dine egne samlerobjekter og uploadet billeder af dine egne samlerobjekter. Selvom vi godt kan se disse, og du måske har lavet en aftale med Mikael om at han skal bruge disse, så er det ikke hvad vi forstår ved at tilføje billeder, covers, info eller anden data til en titel. Det gøres med funktionen TILFØJ DATA under den enkelte titel. Forskellen består i om du bidrager til objekter i din egen samling (som kun er privat for dig) eller til den generelle database (som er tilgængelig for alle).

Mikael er mere eller mindre fraværende i tiden, så han opdaterer vist ikke noget. Andet kan du aftale med mig (privat).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 12/12-05 21:58 
Lige apropos, så har jeg fundet det en smule svært at oprette KingOfFighters2002 (PS2) i 'samler'? Og det selvom titlen allerede findes iforvejen...
Ting om dét og pis.
NaieraNaieraSkrevet 12/12-05 22:01 
Det er da ikke så svært ;) Hvad er problemet?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Alf81Alf81Skrevet 12/12-05 22:25, rettet 12/12-05 22:26 
Jeg får denne besked, selvom jeg tilføjer direkte fra listen?

"Du har forsøgt at oprette et samlerobjekt i et format, som det ikke findes i. Gå venligst tilbage og vælg det rette format."
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 12/12-05 22:31 
Så er det jo nok fordi du har forsøgt at oprette den i et format, som den ikke findes ;)

Svjv er KOF2002 kun i JAP. Hvis du har andet, så er det nok KOF2002/2003-pakken?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 12/12-05 22:33 
Nix, The-King-Of-Fighters-2002, no more no less...
Ting om dét og pis.
Per SPer SSkrevet 12/12-05 22:36, rettet 12/12-05 22:39 
King of Fighters 2002 er udgivet i PAL via Ignition.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
RJKRJKSkrevet 12/12-05 22:40 
Jep, I har ret. Der er vi (PAL-land) da blevet snydt. Igen. Rettet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 12/12-05 22:41 
Tak :)
Ting om dét og pis.
RJKRJKSkrevet 12/12-05 22:44, rettet 12/12-05 22:45 
Og en anden gang er det nemmere bare at sende fx undertegnede en besked, end dette. Det gør de fleste også.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 12/12-05 22:47 
Nu kunne jeg jo' ligeså godt bruge denne tråd. Men, selvfølgelig...
Ting om dét og pis.
Login for at besvare
Username
Password
Remember me