X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Need For Speed: MW spørgsmål


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-05 13:42 
hej med jer...

Jeg vil lige høre omkring need for speed: most wanted... Er det muligt at pimpe sin bil ligesom i underground-serien, altså med flammer og lys under, og alt det gejl?

Og er det bare en underground udgave med politi?

og er der stor forskel på xbox og xbox360 grafikken?
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 05/12-05 13:51 
Efter at have prøvet download demoen på Xbox 360, så er det et spil man skal springe over uanset hvad :(
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/12-05 13:55 
Har også lige prøvet demoen. Det kører ikke særlig godt, og controllen er da helt ad H til. PGR3 er både pænere og sjovere, det var ihværtfald det indtryk jeg fik.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HankyHankySkrevet 05/12-05 14:12 
Ja, det er stadig muligt, at modellere sin bil i samme syge grad, som Need for Speed Underground 2.

Ja, det er bare NFSU2, i dagslys med politi og et par nye modes.

Og ja, grafikken er direkte grim på Xbox (vs. Xbox360/PC).
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/12-05 15:37 
Pimpningen af bilen er ikke lige så udførlig som i Underground. F.eks. kan man nu kun vælge hele skørtesæt og ikke sammensætte sig eget af dele fra flere forskellige sæt. Man kan stadig ændre sin bils udseende ret vildt, men ikke så detaljeret som Underground (2).
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 05/12-05 15:43 
ok, mange tak... det skal nok lige prøves inden man køber så
For The Love Of The Game
BeanoBeanoSkrevet 05/12-05 16:08 
Tror jeg :)

Det rystede mig hvor dårlig og ustabil frameraten er i Xbox 360 udgaven!
jaesjaesSkrevet 05/12-05 16:13 
Måske er det kun demoen?

"Most Wanted kører fuldstændig flydende uden nogen former for slow-downs, men et par enkelte småfejl har sneget sig ind såsom træer og skilte, der rykker en smule."
http://www.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=65835
BeanoBeanoSkrevet 05/12-05 16:24 
Kunne man da håbe :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/12-05 16:47 
jaes>
"Most Wanted kører fuldstændig flydende uden nogen former for slow-downs, men et par enkelte småfejl har sneget sig ind såsom træer og skilte, der rykker en smule."

Sjovt, at de rykkende skilte og træer først bliver påtalt nu... Det har været fast inventar i NFS-motoren siden NFS3: Hot Pursuit.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
juventus champjuventus champSkrevet 06/12-05 04:51 
ja,du kan pimp your ride
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
HeroldHeroldSkrevet 06/12-05 09:51, rettet 06/12-05 09:52 
DeluxScan>
Sjovt, at de rykkende skilte og træer først bliver påtalt nu... Det har været fast inventar i NFS-motoren siden NFS3: Hot Pursuit.

Smart svar #1:
Ah, så du mener det er en feature?

Smart svar #2:
Oh, så det er den samme motor? Det forklarer en del :P

:)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 06/12-05 12:49 
Gamespot nævnte i hvert fald ikke noget om ustabil framerate.

Nå, men jeg burde få det ind af ad døren enten i dag eller i morgen. Jeg skal nok melde tilbage om frameraten, når jeg har prøvet det.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/12-05 17:09 
Herold>
Smart svar #1:
Ah, så du mener det er en feature?

Ja, ok, forkert ordvalg :)

Smart svar #2:
Oh, så det er den samme motor? Det forklarer en del :P

:)

Det er det. Opgraderet naturligvis, men kernen har ikke ændret sig siden den komplette omskrivning fra NFS 2 til NFS 3.
NFS3, NFS 4, Porsche Challenge og Hot Pursuit 2 kører på (Næsten) samme motor, og Underground og Most Wanted på en modificeret ditto, der så stadig har den dumme fejl med hoppende grafik.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/12-05 17:10 
Jmog>
Gamespot nævnte i hvert fald ikke noget om ustabil framerate.

Det er ikke frameraten, men landskab og sprites, der flyttes i ryk - f.eks. når man drejer eller kommer tættere på et vejskilt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
CutePuppyCutePuppySkrevet 06/12-05 17:56, rettet 06/12-05 17:59 
DeluxScan >>

Har du en eller anden insider hos EA ?, jeg tvivler ret meget på at de har brugt SAMME engine hele vejen igennem.

Desuden så har jeg NFS:MW til 360'eren, og det kører fænomenalt... det ser simpelthen super ud... ISÆR i forhold til Xbox versionen.

BTW : Beano... du skulle prøve NFS:MW til Xbox... se det får dig til at græde, overvejer at hente demoen til NFS:MW bare for at se hvordan den kører i forhold til originalen.
//Cutepuppy
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/12-05 18:13 
Selvfølgelig med små opdateringen undervejs, men den basale kode er den samme. Det er samme princip som med FIFA, ellers kan det simpelthen ikke lade sig gøre at udgive spillene med så små mellemrum, som EA gør.
Det ville da også være kuk-kuk at lave en helt ny engine hver gang et nyt NFS-spil skal på markedet.

Netop med NFS er jeg omtrent så sikker, som jeg kan blive, da jeg tidligere var dybt involveret i diverse mods/rips til serien og har sat mig grundigt ind i teknikken bag. F.eks. kan kan importere baner direkte mellem spil i midtergenerationen (NFS3HP, 4, Porsche, HP2) - på PC vel at mærke, hvilket tyder på et vist slægtsskab ;)
Eneste forskel til næste generation var, at EA afskaffede deciderede lukkede baner som vi kender dem. Det meste af det andet forblev det samme.
Granted, min interesse forsvandt efter HP2, så jeg er ikke helt inde i Underground-generationen, men når nu denne hoppe-bug har været i hele midtergenerationen, så ville det da være mærkeligt, at den bare pludselig skulle opstå igen på EAs 'nye' engine...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
TLTLSkrevet 07/12-05 00:39 
De Demo'er der er ude, er ikke ligefrem optimale, så spillet kan ikke dømmes på dém alene...

Det er som om at grafikken har et gult skær. I UG2 er det Neonlys fra div. byginger det bliver reflekteret igen, men i NFS:MW er det meget tit solens stråler og det ser ret mystisk ud syntes jeg, det kunne de godt havde optimeret så det passer til en sol, i stedet for Neon/normalt lys.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BeanoBeanoSkrevet 07/12-05 00:51 
CutePuppy>
BTW : Beano... du skulle prøve NFS:MW til Xbox... se det får dig til at græde, overvejer at hente demoen til NFS:MW bare for at se hvordan den kører i forhold til originalen.

Ja gør lige det - vil være rart med en sammenligning af de to versioner :)
CutePuppyCutePuppySkrevet 07/12-05 01:28 
kigger på det ved lejlighed... sidder lige og torurerer mig selv med EA's sports spil >_>
//Cutepuppy
CutePuppyCutePuppySkrevet 07/12-05 03:02 
Har nu kigget på det... demo'en hakker jo >_>, det er ikke så meget, men kan ses på blandt andet baggrunden når man drejer...

Jeg formoder det er fordi man henter en stor fed fil som den jo egentligt ikke installerer... jeg tror at den pakker ud fra filen efterhånden og at det så giver et fald i FPS... der er ihvertfald intet lag whatsoever i originalen.
Jeg syntes også at originalen er lidt kønnere... men kl er 3 om natten og jeg er meget træt... så det KAN være indbildning, jeg er dog sikker med hensyn til hakkeriet.
//Cutepuppy
KalicolaKalicolaSkrevet 07/12-05 10:27 
Nåh nu denne her tråd har udviklet sig som den har.. Kan vi så ikke så nogle impressions?.. Hvordan er det i forhold til underground serien? bedre? dårligere?... og ikke mindst, fortæl lige lidt om customization delen, thanks ;)
For The Love Of The Game
CutePuppyCutePuppySkrevet 07/12-05 10:32 
Jeg syntes det er godt... nu var jeg i den position at jeg skulle gennemføre det så hurtigt som muligt (EA konkurrencen), så det er måske ikke SÅ sjovt som det kunne være, selvom det er 360 gange flottere end det er på den gamle xbox :).

Customization delen er blevet lidt mere light, og skal slet ikke bruges på samme måde som i Underground spillene, hvordan din bil ser ud er fløjtende ligegyldigt... DOG når man laver om på sin bil, så bliver politiet mindre interesserede i en.
//Cutepuppy
3of193of19Skrevet 07/12-05 12:36 
Jmog>
Gamespot nævnte i hvert fald ikke noget om ustabil framerate.

Nå, men jeg burde få det ind af ad døren enten i dag eller i morgen. Jeg skal nok melde tilbage om frameraten, når jeg har prøvet det.

Jeg håber sandelig det er noget du har fået til review via Geekculture og ikke noget du har brugt penge på. Demoen's framerate er utrolig ringe og jeg tror næppe det bare er pga det er en demo. Spillet er jo ude så hvis de hælder en demo ud efter release, burde den være på samme niveau som spillet teknisk set.
CutePuppyCutePuppySkrevet 07/12-05 12:42, rettet 07/12-05 12:43 
Altså... Demo'en var ude FØR spillet.

Grunden til at det hakker er jo nok at den bare klapper en stor fed fil ned på din 360'ers harddisk, og så skal den pakke dem ud efterhånden... prøv at hente Kameo demoen og se hvor meget filmene hakker.
HD'en er ganske enkelt ikke hurtigt nok...
//Cutepuppy
ChronoChronoSkrevet 07/12-05 12:45 
Jeg så lige spillet 2 minutter i Bilka i dag, og frameraten var tydelig ustabil. De hoppende træer og skilte sprang også i øjnene med det samme. Ellers var det da meget pænt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CutePuppyCutePuppySkrevet 07/12-05 12:47 
Fuld version ?
//Cutepuppy
ChronoChronoSkrevet 07/12-05 13:08 
Aner det ikke :)

Men man kunne vinde spillet mellem 15 og 16 (Bilka Aalborg). Tror også konkurrencen var i selve spillet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JmogJmogSkrevet 07/12-05 13:55 
3of19>
Jeg håber sandelig det er noget du har fået til review via Geekculture og ikke noget du har brugt penge på.

Bare rolig - jeg købte det skam ikke.
JmogJmogSkrevet 08/12-05 18:57, rettet 08/12-05 18:58 
Nu har jeg fået spillet det nogle timer og det er faktisk overraskende godt. Det er ikke langt fra at kunne sammenlignes med Hot Pursuit bare med valgbare elementer fra Underground. Hvis man vil kan man altså bare rende rundt og lave løb og flugter fra politiet. "Historien" er dog ikke helt ringe, da de komplet overgearede mellemsekvenser er fuldstændigt hysterisk morsomme.

Hoppende træer og skilte har jeg ikke kunne se, men det lagde jeg heller ikke mærke til i demoen. Frameraten er dog den samme. Den hakker altså ret tit, men det er en underlig form for hak. Det er ikke altid, at man lægger mærke til det, men det _er_ der. Det ødelægger nu ikke køreglæden i de høje hastigheder, og spillet er virkelig dejligt hurtigt.

Styringen kræver lidt tlvænning. Den er analog, men det mindste input på sticket er alt for meget til normale sving, så i længden kommer man til at spille som om det er digitalt. Det er altså sjældent muligt at lave bløde drejninger ved at holde sticket nede i en bestemt position.

Indtil videre vil jeg give det en forsigtigt anbefaling. Politijagterne alene gør det faktisk til et sjovt spil.
CutePuppyCutePuppySkrevet 08/12-05 19:45 
Så vil jeg også krybe til korset og sige at jeg idag satte mig ned med spillet og virkelig kiggede efter de mystiske hak, og ganske rigtigt... hvis jeg virkelig koncentrerer mig for at se hakkene, så kan jeg godt se det... men det er bestemt ikke noget jeg ser ved almindeligt spil... slet ikke når man har 14 politibiler og en helikopter med en nasty hale-rotor efter sig :)

Skal dog siges at jeg ikke umiddelbart kunne se noget med nogen skilte
//Cutepuppy
TLTLSkrevet 08/12-05 21:28 
Prøv at kør ind i skiltene, så skal de nok hoppe ;) Jeg syntes det er en fed ting at man kan smadre så meget, men bare irriterende at man mister fart af det :p.

Jeg er også lidt irriteret over det "usynlige" hakken der er i spillet. Nogle gange føles det som om man kører langsommere, når man stadig bliver ved med at holde gassen i bund. Og jeg er også enig i at styringen er lidt for følsom. Den sørger også for at man ikke behøver at bremse ret meget, men bare kan dreje ind i næsten alle sving med sømmet i bund og lade dækkene klare det med at bremse op.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
CutePuppyCutePuppySkrevet 08/12-05 21:47, rettet 08/12-05 21:49 
Så er du ikke kommet særligt langt... ;)

EDIT : Det var så med hensyn til det ikke at bremse...
Jeg vil guddødendemig gerne se dig tage svingene med lamborginien :D
//Cutepuppy
3of193of19Skrevet 08/12-05 22:24 
Kan du så lade vær med at forsvare det her spil cutepuppy :)
Det er så simpelt:
EA udviklet spil -> bras. Ingen diskussion :p
TLTLSkrevet 08/12-05 23:19 
CutePuppy

Det er også med den første forhjulstrukne biler, men den er top tunet. Der er selvf. en grænse, men den er meget lidt realistisk ;-).
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
TLTLSkrevet 08/12-05 23:22, rettet 08/12-05 23:23 
mht. EA, så er de sku nogle kegler til at optimere deres spil. Når de får mere systemkraft til rådighed, så bruger de det også og det betyder at folk, der måske ikke lige har de nyeste systemer, ikke får en ret god oplevelser ud af det (Nu snakker jeg PC). Der er selvf. instillinger så man kan få spillet til at køre godt, men så er det også grimmere. Hvis de gad at bruge tid på at optimere deres spil, ville det stadig være lige så flot og kunne også køre på lidt ældre hardware, uden problemer...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
CutePuppyCutePuppySkrevet 09/12-05 03:34 
3of19>
Kan du så lade vær med at forsvare det her spil cutepuppy :)
Det er så simpelt:
EA udviklet spil -> bras. Ingen diskussion :p

Ufattelige dårlig argumentation, jeg syntes NFS:MW til 360 er et rigtigt godt spil, dog er Fifa06 og NBA06 noget snot... Tiger woods 06 er ok.
//Cutepuppy
lightyear dklightyear dkSkrevet 09/12-05 08:35 
Jeg er klart med Puppy, Nfs:Mw er et ret sjovt og underholdene spil, måske ikke så super teknisk spil, men det er så en anden sag.
are you CHICKEN?
enfenenfenSkrevet 09/12-05 08:56 
Nu fik jeg hentet og prøvet demoen til X360 i går.

Grafikken ser ok ud og lyden er god.

Jeg oplevede ikke de dårlige framerates i demoen, som mange har skrevet om. Mit kørte flydende for det meste. Der var da lige et par tidspunkter, hvor der kom nogle slowdowns.

Som det er lige nu, skal jeg ikke have spillet, da jeg får min need for speed i PGR3. Ser jeg spillet på tilbud, kan det være, at det ryger ned i kurven :)
What is the Matrix?
CutePuppyCutePuppySkrevet 09/12-05 09:17 
Og jeg skal nok tage pænt imod dig på Live enfen ^_^ *gnæk* *gnæk*
//Cutepuppy
enfenenfenSkrevet 09/12-05 10:05 
Jeg går ud fra, at vi taler om PGR3. Der går ikke lang tid, før jeg giver mig i kast med Live. Jeg klarede mig selv fremragende i PGR2, så det burde være muligt at køre nogenlunde ordentligt i PGR3 :)
What is the Matrix?
CutePuppyCutePuppySkrevet 09/12-05 19:36 
Faktisk mente jeg NFS:MW, har ikke PGR3 endnu...
//Cutepuppy
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig