X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PES 5 over live?


Svar
CronossCronossSkrevet 03/12-05 13:11 
Jeg sidder med en stor lyst til at købe PES 5 til Xbox, så jeg kan spille Live på min 360´er.

Så mit spørgsmål er:
Hvordan fungerer Live-delen i spillet?
Kan man kun spille friendly, eller er der også turneringer?
APHAPHSkrevet 03/12-05 18:50 
Jeg overvejer også stærkt at investere i denne titel. Men har læst at ikke alle bagudkompetabel spil virker perfekt på XB360'ern. Jeg vil sætte pris på hvis nogle med spillet vil prøve at teste det.

Cronoss>
Kan man kun spille friendly, eller er der også turneringer?

Svjv kan man ligesom i PES4, kun spille 1vs1 friendly kampe over LIVE.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CronossCronossSkrevet 05/12-05 15:06 
Konami selv har faktisk sagt at man kan spille ligaer i det.

Jeg kiggede på spillet ved forhandleren i dag, og der så det også sådan ud.

Jeg køber det 100% sikkert, hvis der er flere herinde som er klar.
FizbanFizbanSkrevet 05/12-05 15:24 
Du sælger det jo bare igen, også står vi med vores =)
Men skal jo nok snart havde det alligevel.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
CronossCronossSkrevet 05/12-05 15:28 
Hehe, jeg lover at jeg beholder det :)
APHAPHSkrevet 06/12-05 12:09 
Jeg har bestilt spillet, og modtager det formentligt op til weekenden.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CronossCronossSkrevet 06/12-05 20:11 
Jeg henter det også onsdag eller torsdag.
IqonIqonSkrevet 06/12-05 21:45 
Eftersom jeg først i dag har fået mig en konsol fra Microsoft, må jeg indrømme, at jeg ikke har fulgt så godt med. Kommer der en specifk Xbox 360 version af PES5, eller var det kun rygter, der var på et tidspunkt? Og er der stor forskel på kvaliteten i PES-spillene til PS2/Xbox (selvom det jo nok mest er en smagssag). Jeg kunne nemlig godt finde på at købe PES5 til Xbox/Xbox 360 udelukkende pga. onlinedelen, for jeg har på fornemmelsen det fungerer langt bedre på Xbox end på PS2.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
CronossCronossSkrevet 06/12-05 22:40 
Well, jeg kan bedst lide det på Xbox (Der findes kun en udgave til Xbox), men de fleste kan bedst lide det på PS2. Forskellen er styringen, men det er jo en smagssag.

Der er mindre slowdown i Xbox-udgaven.
PoulPoulSkrevet 06/12-05 22:58 
Der skulle komme en 360 version af PES. Læste det inde på Konami's website. Den kommer engang til næste år, og mon ikke det først bliver til oktober/november, hvor PES spillene plejer at udkommme? Hvis det bliver tidligere, så tror jeg i hvert fald kun det bliver en grafisk opdateret version.
APHAPHSkrevet 18/12-05 14:52 
Nu har jeg endeligt modtaget PES5, men så viser det sig desværre at spillet ikke vil virke på min xbox360.
Der står at spillet endnu ikke understøttes, men det passer jo ikke.

Nogle der ved hvad jeg kan gøre ved problemet?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 18/12-05 20:04 
Jeg skulle bare hente en update via Live og så virkede det. Du har harddisk ikke?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 18/12-05 20:11, rettet 18/12-05 20:12 
Første gang jeg smed spillet i maskinen, kunne den ikke hente en update, men så prøvede jeg igen en time senere og så virkede det.

Det eneste der irritere mig, er at spillet ikke kan køre i WS i 720p mode.

Men ellers er jeg meget glad for spillet, som virker til at være en del bedre end de forrige PES udgivelser. Fysikken og AIen er i hvert fald i top, og det er blevet meget svære at til spille sig store chancer.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 20/12-05 20:14, rettet 20/12-05 20:15 
Nogle der er klar på nogle kampe over LIVE en af de næste dage?

Jeg har brug for noget oprejsning efter skuffende resultater i mine tre første onlinekampe. Jeg har faktisk endnu ikke formået af score mål. :/ (0-0 0-1 0-0)

Jeg har endnu ikke prøvet at hoste, men det glæder mig meget at spillet i modsætning til PES4 fungere ret godt når man joiner andres spil. Der er selvfølgelig en smugle tidsforsinkelse, det vil der altid være, men det er ikke det der er skyld i at jeg ikke vinder mine kampe. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dchangdchangSkrevet 20/12-05 21:51 
Tilføj mig og jeg er klar en af dagene. Jeg har lige haft 3 idag hvor den laggede i første halvleg. Kunne intet gøre, og kunne ikke nå at indhente det tabte i anden halvleg, selvom jeg spillede ham ud af banen. Jeg var ved at kaste joypaddet ind i væggen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
IqonIqonSkrevet 10/01-06 13:34 
Jeg har lige fået PES5 til Xbox - jeg er frisk på at spille noget online, så tilføj mig bare: Iqon DK
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
dchangdchangSkrevet 10/01-06 18:46 
Det vil jeg gøre med det samme jeg får mit trådløse net op at køre igen. Er ved at gå ud af mit gode skind, har ikke været online i over en uge! :-(
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 10/01-06 20:45 
Jeg skal nok adde dig næste gang jeg kommer online.

Mit GT er iøvrigt Alex DK.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ComradeComradeSkrevet 19/01-06 19:07 
Nogen der ved hvornår der kommer et PES spil til Xbox 360? For så vil jeg nemlig ikke ud og investere i den normal Xbox version :-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HNHNSkrevet 19/01-06 20:31 
Har også lige købt det så jeg er også klar
PoulPoulSkrevet 19/01-06 20:39 
Tror ikke det vides sikkert, men et godt bud er vel til efteråret, hvor de andre versionen plejer at blive udgivet.
dchangdchangSkrevet 19/01-06 20:40 
Bare add mig, jeg når alligevel aldrig at fange Iqon mens han er på (og omvendt). :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
IqonIqonSkrevet 19/01-06 21:41, rettet 19/01-06 21:44 
Nej, sidst gik der i hvert fald et stykke tid, før vi fik arrangeret nogle kampe (men de gik jo så også temmeligt godt for mig :P). Men jeg er skam altid frisk på at lade dig forsøge at få revance :)

Men I andre, der har PES5, skal da også være velkomne til at adde mig.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
dchangdchangSkrevet 20/01-06 20:25 
Ja det tipper lidt mellem os to, til at starte med var det mig der vandt. Igår loggede jeg af ren irritation. :-)

Men jeg skal nok tage revanche.

Og til jer andre, få nu købt spillet! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
APHAPHSkrevet 21/01-06 09:31 
Der er måske nogle der er interesseret i at spille en lille PES5 cup/liga her i weekenden?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
IqonIqonSkrevet 21/01-06 12:10 
Jeg vil da gerne :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
dchangdchangSkrevet 21/01-06 16:45 
Alex DK>
Der er måske nogle der er interesseret i at spille en lille PES5 cup/liga her i weekenden?

Bad timing, jeg får gæster næsten hele weekenden. Men vi må få arrangeret en eller anden turneringsplan blandt os der har spillet, med faste tider. Det kunne være fedt. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HNHNSkrevet 21/01-06 18:26 
jeg kommer også på senere (-:
IqonIqonSkrevet 22/01-06 00:19, rettet 22/01-06 00:20 
Ihh, hvor er jeg irriteret over de sølle personer, der ikke har mandsmod nok til at turde tabe en kamp. Jeg har ellers ikke stødt på sådanne før, men hertil aften har jeg ikke mindre end fem gange (mod fem forskellige personer) oplevet at de har disconnected umiddelbart efter jeg er kommet foran enten 1-0, 2-0 eller 3-0. Det tæller som en 3-0 sejr i statistikken, men man får, så vidt jeg lige har kunnet se, ingen point for det - og hvad hjælper det at få en 3-0 sejr i statistikken, når man er foran 3-0 efter 20 minutter i en kamp og med stor sandsynlighed nemt ville have kunnet udbygge den føring?

*Snøft* :P
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
IqonIqonSkrevet 19/03-06 17:44, rettet 19/03-06 17:45 
Er der nogen der er friske på en turnering i PES5 online på Xbox? Vi forsøger at arrangere noget på understående link.

PES5-turnering
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
CronossCronossSkrevet 21/03-06 16:22 
Jeg er helt, helt klar.
Har endelig købt spillet :)
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 03/04-06 21:54 
Nu har Cronoss lokket mig til at købe spillet, så dem der er friske på noget bold kan bare tilføje mig til deres friendslist.

Tag: Kbandit
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig