X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Half-Life 2


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-05 16:09 
Andre, der har fået fingre i denne perle af et spil? Har med vilje ventet på Xbox-udgaven, og hvor er det dog imponerende så gennemført det hele er!
Helt klart et af de bedste spil, jeg længe har spillet!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RitesRitesSkrevet 01/12-05 19:57 
Ventede du fordi din PC ikke kunne trække det?

Eller er der (også) noget "nyt" ved Xbox-udgaven?
» a winner is you «
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/12-05 20:12 
Det nye er vidst meget ringere grafik, ingen multiplayer whatsoever og ustabil framerate.

Men single player delen er rigtig god, bare en skam at man skal pines af båd og bil delen...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-05 20:57 
Jeg ventede, fordi jeg hellere vil spille det på 32" og med 5.1 lyd.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/12-05 21:12 
Nå ja lyden skal jo også nævnes. Den er i særklasse i det spil!
Spiller nu: Phantasy Star IV
WehnerWehnerSkrevet 01/12-05 21:13 
Spillet er rigtig sjovt. Når man slipper for den pestilens af en vandscooter. Jeg følte den bane varede en evighed!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 01/12-05 21:15 
Jeg synes da køretøjerne er sjove! Men det er måske bare mig :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GreaseballGreaseballSkrevet 01/12-05 22:25 
Konsolkongen>
Det nye er vidst meget ringere grafik, ingen multiplayer whatsoever og ustabil framerate.

Hvad jeg har læst af anmeldelser af HL2 til xbox, så bliver det rost meget hvad ang. grafik og framerate.

Fra review-
The early preview builds of Half-Life 2 didn't show off the game's technical qualities well because those versions of the game simply weren't done. The final, reviewable build, however, portrays Valve's technical success. Half-Life 2 on Xbox runs at a smooth 30 fps with little to no aliasing, no shimmering, and a smooth-moving, uninterrupted single-player experience. It's true, however. There are sections in the game, like in the PC version, where a chain of exploding barrels hurls thousands of polygons into the air and bodies break into parts and flop lifelessly onto uneven ground as the Havok engine does its thing -- and the framerate does suffer.

Review
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/12-05 22:33 
Hmm gad vide om IGN overhovedet har spillet det? Der er da keine antialiasing i det spil, og frameraten ligger kun meget sjældent stabilt på 30. Og er af den grund alt andet end "smooth-moving".

Men stadig en god single player oplevelse. Fysik motoeren er ganske imponerende for os der ikke har set det på PC før.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 01/12-05 22:55 
Spillede det gamle HL på PC* minst 100 gange. Så skal da havde fat i det nye for se hvordan historien forsætter.

*Samme PC jeg bruger idag, derfor køber jeg Xbox udgaven.

Endnu en positiv anmeldelse...
JmogJmogSkrevet 02/12-05 04:00 
Konsolkongen>
Hmm gad vide om IGN overhovedet har spillet det? Der er da keine antialiasing i det spil,

Det afhænger jo af typen og størrelsen af displayet, hvorvidt der er aliasing eller ej. Kabeltypen har også noget at sige. Med et skarpt 480p-billede vil aliasing være tydeligere. Det vil det også på displays med højere opløsning.
enfenenfenSkrevet 02/12-05 08:42 
Konsolkongen>
Men single player delen er rigtig god, bare en skam at man skal pines af båd og bil delen...

Jeg havde så ikke noget imod at sejle vandscooter og køre i buggie. Det passede fint ind i historien og gameplayet at skulle sejle/køre, stoppe for at løse et eller andet og så videre igen.

Uden at røbe for meget, så var jeg ikke meget for de dele af spillet, hvor man var afhængig af de bæster, der kommer op af jorden.
What is the Matrix?
ElgenElgenSkrevet 02/12-05 10:24 
Måske lidt Off-Topic, men se lige her.
Hvis det følger de normale uskrevne regler for den slags, kan vi sikkert se det første eksemplar i DK om 2 år }:-(

Klikke-likke
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
GreaseballGreaseballSkrevet 02/12-05 17:51 
Hvor?
Det skulle da lige være hvis nogen købte en maskine til privat brug. :P
ValkyrieValkyrieSkrevet 02/12-05 20:02 
DeluxScan>
Jeg ventede, fordi jeg hellere vil spille det på 32" og med 5.1 lyd.

Mate - Du skal virkelig give dig selv den oplevelse at prøve det på PC. Hvis du har en computer der kan trække det godt, så wauuuwwww...

Der er en PC demo ude på nettet(Kan hentes fra boomtown)!


Jeg glæder mig til Aftermath. Foråret kan ikke komme snart nok, men jeg nyder virkelig DOD:S også. Føler virkelig at COD2 er til grin i sammenligning. I kan altid finde mig på Avalance med en sniper. Det kommer ikke tættere på en Enemy at the gate / Saving private ryan, sniper oplevelse når man skyder hjelmen af en tysker og blodet flyder. Jeg ELSKER de HDR effekter. WOW.:)

Den dedikation som Valve har vist til HL2,CS og DOD er intet mindre end fantastisk. De er et eksempel for hele industrien.
Jeg glæder mig til SiN. STEAM er bare på vej derud af:)
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig