X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Har DR2 stjålet Xbox360 logo?


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/11-05 09:53 
Hvis nogen af jer har set DR2 om formiddagen, har i vel også set logoet forneden. Ligner det ikke lige lovligt meget Xbox360 logoet som er på controlleren?

Har DR2 stjålet Xbox360 logo?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
NaieraNaieraSkrevet 24/11-05 09:55, rettet 24/11-05 09:56 
Det er nok nærmere omvendt. DR2 kom først. Desuden bevæger krydset sig jo lissom.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 24/11-05 10:24 
Snedigt product-placement reklametrick af Microsoft, endda på en ikke-reklamefinansieret kanal;)
Jeg ville nok ikke vælge DR2 hvis jeg skulle sælge andet end sovepiller og samarin.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/11-05 12:44 
Hehe - den lille bold hedder "kuglen" og symboliserer, at man kan få flere informationer på DR's hjemmeside.

Der er også flere forskellige streger på den, så i den detaljerede animation, er det ikke så tit den ligner det nye Xnox logo.

Få mere ud af DR - Om Kuglen
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
BeanoBeanoSkrevet 24/11-05 13:09 
"Rart" at vide hvad de spilder vores skattekroner på :!
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/11-05 13:09 
Naiera>
Desuden bevæger krydset sig jo lissom.

Hehe, jeg gjorde også mit bedste for at fryse billedet netop lige på det bedste tidspunkt. ;-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 24/11-05 13:14, rettet 24/11-05 13:16 
Palmer Eldritch>
Jeg ville nok ikke vælge DR2 hvis jeg skulle sælge andet end sovepiller og samarin.

Er det ment som et "angreb" mod kanalens indhold? For udover Simpsons på TV3/+, vil jeg mene at DR2, er den eneste tv-kanal, der rent faktisk sender noget interessant TV, jeg gider se. Omend det også er ret sjældent.
Men lige så actionfyldt peewee som TV Danmarks lort, er det nok ikke, det er vel rigtigt nok.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Alf81Alf81Skrevet 24/11-05 13:24, rettet 24/11-05 13:25 
Ja så hellere bruge sin tid på TopModel eller ParadiseHotel. ;P
Ting om dét og pis.
TLTLSkrevet 24/11-05 13:33 
Sumez. TV Danmark sender da Spin City, det er ikke lort! Det er grineren ^^
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DeluxScanDeluxScanSkrevet 24/11-05 14:05 
...og Frasier. Men ellers lort.

Jeg vil mene Zepto Computere har stjålet PS2-fonten.

Sony, erh, Zepto
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 24/11-05 14:07 
Jeg tænker også PS2 hver gang jeg ser det logo.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 24/11-05 14:20, rettet 24/11-05 14:20 
Sumez>
For udover Simpsons på TV3/+, vil jeg mene at DR2, er den eneste tv-kanal, der rent faktisk sender noget interessant TV, jeg gider se.

Det er godt nok fodbold jeg ser på TV3, men ellers er vi enige. Jeg ser ikke ret meget andet end DR2. Det er klart den bedste kanal vi har.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/11-05 14:25 
Er 100% enig :)

Ville bare ønske de sendte 24 timer i døgnet.
AV Intelligent Terminal
RJKRJKSkrevet 24/11-05 14:40 
Chrono>
Det er godt nok fodbold jeg ser på TV3, men ellers er vi enige. Jeg ser ikke ret meget andet end DR2. Det er klart den bedste kanal vi har.

Jeg ser vist det samme som Chrono :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
PalleJensenPalleJensenSkrevet 24/11-05 15:17 
Naiera>
Det er nok nærmere omvendt. DR2 kom først.

Ja, jeg tror også, at Microsofts designteam har set "En landsby i Danmark" på DR2 og har sagt - "det er et fedt logo - det napper vi sgu!"

:-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
SumezSumezSkrevet 24/11-05 16:35, rettet 24/11-05 16:36 
Chrono>
Det er godt nok fodbold jeg ser på TV3, men ellers er vi enige.

Med off-topic risiko, vil jeg gerne beklage mig over at de aflyser Simpsons hver gang, der er fodbold på TV3+.
Det er muligt at alle Simpsons-afsnittene er genudsendelser, men en fodboldkamp er det samme HVER gang. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Michael_Michael_Skrevet 24/11-05 16:38 
Sumez>
Er det ment som et "angreb" mod kanalens indhold?

Nu. Nej da;)
ChronoChronoSkrevet 24/11-05 18:31 
Sumez>
men en fodboldkamp er det samme HVER gang. ;)

Ser vi på de to sidste Champions League kampe de sendte, så kan jeg desværre ikke argumentere imod det der :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig