X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PDZ anmeldelse


Svar
lightyear dklightyear dkSkrevet 21/11-05 22:18 
Som overskriften.

WOW
are you CHICKEN?
dRxLdRxLSkrevet 21/11-05 22:31 
Hold da op, der må sandelig være sket noget i forhold til det build jeg spillede. Nu er der nogen der bliver glade, og hvis anmeldelsen holder stik, så har er der en killer app til xbox 360 launch =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
lightyear dklightyear dkSkrevet 21/11-05 22:36 
Okay denne anmeldelse har lige overtalt mig til at sætte Pdz på listen til launch, mest pga af live delen.
are you CHICKEN?
SephirothSephirothSkrevet 21/11-05 22:36 
Rent grafisk ser det jo osse fantastisk ud...

.. eller noget!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 21/11-05 22:44 
Det ser stadig lige forfærdeligt ud...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SephirothSephirothSkrevet 21/11-05 22:45 
Og karakterdesignet er gimmere end Sudekis. Rare er virkelig ikke gode til den slags.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DeluxScanDeluxScanSkrevet 21/11-05 22:48 
Holder mig stadig til Quake 4.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
lightyear dklightyear dkSkrevet 21/11-05 22:51 
Men live delen ..........live delen for f..... mand.


Ja hvis man er til den slags lyder det ihvertfald lidt anderledes, og noget som man/jeg kan bruge 1000 timer på (hvis det nu er så balanceret og lagfrit som påstået).
are you CHICKEN?
RJKRJKSkrevet 21/11-05 23:20 
dRxL>
Hold da op, der må sandelig være sket noget i forhold til det build jeg spillede.

Ja, så har jeg vel tabt det væddemål med Cronoss og KTC ;))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JmogJmogSkrevet 21/11-05 23:21 
Mmmmm, det lyder godt. Det ryger lige ind på top tre over spil, der skal købes til launch.
la0sla0sSkrevet 21/11-05 23:39 
Hvorfor er det, at efter bumpmapping blev muligt at bruge i fps'er så er alle overflader mere eller mindre ekstremt nubrede eller 'rugged'? Det ser simpelthen ikke flot ud, bare fordi det er en blæret feature... i min bog. Desuden bruges der godt nok nogle lowres textures i spillet, i hvert fald i de linkede screenshots... men!!! det betyder jo ikke at spillet er dårligt.
Hvad sker der?
WehnerWehnerSkrevet 21/11-05 23:41 
Godt nok er det et Xbox-site, men selv hvis vi fjerner det værste sovs, så må det jo være et godt spil alt andet lige.

Co-op over Live bliver lækkert, og det med spawn-rum lyder ret interessant. Har tit bandet over at spawne det helt forkerte sted i Halo 2.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JAAJAASkrevet 22/11-05 00:10, rettet 22/11-05 00:10 
Sephiroth>
Og karakterdesignet er grimmere end Sudekis.

Nu strammer du den ...
ValkyrieValkyrieSkrevet 22/11-05 04:48 
9 på Gamespot... http://www.gamespot.com/xbox360/action/perfectdarkzero/review.html?sid=6140242

Intet video review endnu:F
Well crucify the insincere tonight...
MajorPMajorPSkrevet 22/11-05 07:57 
Jo =)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
BeanoBeanoSkrevet 22/11-05 08:04 
Najse... med den skuffende modtagelse af Quake 4 (hvad gik der lige galt ?), er PDZ mit 3. og sidste spil på min indkøbsliste :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/11-05 09:17, rettet 22/11-05 09:18 
Framerate issues i Q4? WTF? Samme motor som Doom 3, der kører udmærket på den gamle Xbox. I smell a rush...
Måske PDZ alligevel, så.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 22/11-05 14:15 
Så længe at det er på højde med det gamle PD spil, og der er bots og laptop-guns med, så er jeg solgt. måske er den gamle faculty bane også med (i multiplayer) :D måske...

Men hvorfor er det at man ikke kan spille "king of the hill"? Det var max grineren med laptop-guns :D

shame on you
For The Love Of The Game
JmogJmogSkrevet 22/11-05 20:25 
Er king of the hill ikke det samme som territories?
KalicolaKalicolaSkrevet 23/11-05 16:13 
Hmm... territories har jeg ikke lige hørt om, men hvis man kan vælge ét kun, som skifter plads, så er svaret vel "ja" :)

good news
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 24/11-05 17:09, rettet 24/11-05 17:10 
dRxL>
Nu er der nogen der bliver glade, og hvis anmeldelsen holder stik

Yep, og jeg er en af dem.

Det er længe siden, jeg har været så nervøs for en opfølger til et af mine favorit spil, som jeg har været ved PDZ. Alting så mere eller mindre håbløst ud, for kort tid siden. Ingen eller kun billeder af tvivlsom kvalitet af spillet, det samme med film. Kommentarerne om det virkede i lige grad negative som positive.

Så at læse kommentarer af denne slags om spillet, er nok til at give mig tårer i øjnene:

"PDZ is practically a love letter to first-person shooters, borrowing the most brilliant bits from the best games in the genre and incorporating them into its gameplay design. In fact, its fundamental FPS building blocks are so sound, you immediately get the impression that Microsoft may have gotten another Halo-like triumph on their hands -- a shooter so good as to be irresistible to both the casual and the hardcore."

http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3145846&did=1

Taget fra 1up's anmeldelse af spillet(9/10).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 24/11-05 17:13, rettet 24/11-05 17:15 
IGN giver kun spillet 8,4. Det er ikke engang en hel karakter højere end Killzone og altså 0,6 lavere, end Gamespot giver. Præcis samme karakter som Kameo får på IGN i øvrigt.

IGN plejer jo eller ikke at være just fedtede med karaktererne. Hmmm...

Edit: Og Et stykke under Call of Dutys 9,0. Det tillader jeg mig at tvivle på kan passe. Men nu får vi jo snart syn for sagen.

Læs det her
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/11-05 19:55 
Nej nej.

IGN er bare blevet til grin. Ser du - Det nye "Must" hos IGN er at give lavere karaktere for at reflektere deres overlegenhed til andre. Jo mere kritiske de er, jo bedre er de.

SW: Episode 3 reviewet var et fint eksempel på det. Det var mere et "whine" end et review. De har jo ikke være objektive i lang tid.

Btw, så er PS2.ign og xbox.ign forskellige sites. Tjek alle deres "ten reasons to buy a 360", "ten reasons to wait for ps3" og bla bla bla...:I


Alt det her ræs med 360 har gjort at jeg har mitet interessen helt. Jeg tror bare at jeg er en af de fjolser der skal have en Halo, Super mario 64 eller Soul Calibur for at købe et nyt system.
Dog så tror jeg at om et år vil 360 være den ultimative must have maskine. Hvis de spiller deres kort rigtige.

sigh... back to WoW og endeløs lvl grind;S
Well crucify the insincere tonight...
jaesjaesSkrevet 25/11-05 12:43 
Singleplay lyder godt nok som en sløj omgang i de anmeldelser, jeg har læst. Ringe AI, halvkedelig historie, lidt for traditionelt gameplay m.m. Multiplayerdelen skulle tilgengæld være lækker.

Bare en advarsel og en opfordring til at læse et par anmeldelser eller tre.
JmogJmogSkrevet 26/11-05 01:23 
Flere af de anmeldelser, der har rost singleplayerdelen, fremhæver dog, at man skal op på de høje sværhedsgrader. Det kunne godt tyde på, at mange har sat den for lavt.
HeroldHeroldSkrevet 26/11-05 01:45 
Well, IMO er en højere sværhedsgrad en 'Secret Agent' dødens pølse (Agent - niveauet over - er nemmest). Spillets checkpoint-system er horribelt lavet. Det er reelt ikke et checkpoint, men mere muligheden for at starte forfra midt inde i banen - alt er sådan set nulstillet. Der er ikke tænkt meget over det - og ja, AI'en er til tider ret dårlig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 28/11-05 21:10 
En ven stak mig lige linket til Edge's anmeldelse.

Ikke voldsomt positivt...

http://www.edge-online.co.uk/archives/2005/11/review_perfect.php
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
lightyear dklightyear dkSkrevet 28/11-05 21:52 
Mass multiplayer matches show the game at its strategic, riotous best, but while smaller matches still reward and coop wrings the best from the mission design, there’s no question that Zero is a far better competitive sport than it is a personal quest.

Det sidste de skriver siger vist næsten alt!

Det er heldigvis godt for mig, da multiplayer delen er vigtigst for mig, desværre er det bare ikke så fedt for dem der håbede på en solid singleplayer.
are you CHICKEN?
HeroldHeroldSkrevet 28/11-05 22:11 
Jep - jeg har også kun spillet singleplayerdelen, og den er ikke voldsomt god. De har ret i meget af det de skriver. Jeg glæder mig til Live-delen dog.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HankyHankySkrevet 30/11-05 10:13 


Danske sites <3 PDZ .. eller noget
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 30/11-05 12:23 
Det er jo kun tre karakterer lavere, end Tanggaard gav Killzone, Wehner ;))

Perfect Dark Zero dårligste X360 launchspil...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 30/11-05 12:33 
Ja det giver stof til eftertanke ikke :)

Jeg glæder mig efterhånden _ret_ meget til selv at få prøvet både maskinen og spillene, for det bliver efterhånden trættende at læse andres meninger uden reelt set at vide noget som helst selv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 30/11-05 12:36 
Jeg er for en gangs skyld helt enig med dig :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 30/11-05 15:56, rettet 30/11-05 16:03 
Det lugter lidt af, at nogle amerikanere er blevet bestukket, eller at andre anmeldere ikke har været objektive i deres vurdering. Normalt plejer man da at kunne stole nogenlunde på Gamespot's vurdering. Men efter launchen på fredag er vi jo allesammen klogere. ;-)
HeroldHeroldSkrevet 30/11-05 16:03 
Det skal lige siges at min anmeldelse er baseret på singleplayerdelen alene, og at den endelige vurdering kommer lige så snart jeg har en version, der kan spilles online.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KilroyKilroySkrevet 30/11-05 17:24, rettet 30/11-05 17:27 
Det irriterer mig lidt, for jeg havde egentlig regnet med en liste der hed Kameo og PDZ i morgen, men nu er jeg i tvivl... Måske jeg i stedet skulle kaste mig frådende over CoD2?
Det skal siges at jeg vægter Single-player højere end multi. Et superbt multiplayer mode er bare, I ved, den brune sovs til flæskestegen og kartoflerne:)
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 30/11-05 17:31 
Jeg er ret glad for Kameo, men det er hurtigt overstået, hvis man ikke er typen, der gider at finde alle småtingene. CoD2 skulle være ret godt, men jeg tror at oplevelsen først kommer med Surround og HDTV. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JmogJmogSkrevet 30/11-05 18:24 
Jeg prøvede lidt COD2 nede i Elgiganten og det var ret overbevisende. Alting virkede bare lækkert udført.
RaGeRaGeSkrevet 30/11-05 20:14 
Surt at alle de store titler ikke lever op til deres hype.

Nå ja, så må jeg nøjes med COD2 og Condemned i første omgang :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
lightyear dklightyear dkSkrevet 30/11-05 20:23 
Jeg er stadig på Pdz, pgr3 og Cod2
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig