X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo DS - et fantastisk valg


Svar Sortering
Michael_Michael_Skrevet 13/11-05 20:26 
Det er sådan en liste de 3 store next-generation konsoller bør lægge mærke til.

Ultimate DS Lineup
MaltheMaltheSkrevet 13/11-05 21:08 
Det er præcist sådan der en kommende spil liste skal se ud!

Hold da helt op.
HeroldHeroldSkrevet 13/11-05 21:26 
Not bad. No wonder min PSP allerede er støvet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 13/11-05 22:08 
Det ser vildt ud. Nu vil jeg kraftigt overveje om jeg skal have mig en Nintendo DS.
Bashful Neophyte
ChronoChronoSkrevet 14/11-05 08:13 
Vildt :-O

Wario Thief ser spændende og 2d Metroid-inspireret ud, og et helt nyt 2d Metroid lyder jo også fantastisk :D

Vil da også lige benytte lejligheden til at anbefale Pac 'n Roll som lige er udkommet, for det mangler på listen...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 14/11-05 11:54 
Er Magical Vacation en port af det "gamle", eller?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KilroyKilroySkrevet 14/11-05 14:58 
Fwaorw. Det er godt nok mange spil, men hvis jeg kender mig selv ret, så køber jeg nok kun et eller to af dem. ASH så dog ret imponerende ud (bedømt ud fra det ene screenshot). Bubble Bobble Revolutions eller hvad det hed skal jeg bare have:)
Kilroy Was Here
Michael_Michael_Skrevet 14/11-05 16:02, rettet 14/11-05 16:03 
Sumez>
Er Magical Vacation en port af det "gamle", eller?

Fortsættelse. Samme udvikler (Brownie Brown). Mener også den får et 2-tal klistret bagpå.
KillercowKillercowSkrevet 15/11-05 17:27 
Jeg er også helt skudt i Pac'n Roll. Især Flaming Fortress er fantastisk, men det holder hele vejen igennem.
ChronoChronoSkrevet 15/11-05 18:55 
Ja, det er nogle herligt ondskabsfuldt designede baner :)

Lidt for megen rysten på hænderne eller et enkelt koncentrationssvigt kan let koste et liv. Jeg sad næsten og håbede at pinen ville få en ende, men ærgrede mig bagefter da det blev sådan. Men jeg kan jo stadig prøve at klare banerne på tid, hvis min finmotorik skal ydmyges yderligere >:)

Jeg havde forventet noget middelmådigt, da det desværre efterhånden er hvad jeg forbinder med Pac-Man licensen, men det er da slet ikke tilfældet.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JAAJAASkrevet 15/11-05 19:47, rettet 15/11-05 19:49 
Fedt at høre, at der også er andre, der er positivt overraskede over Pac n Roll. Jeg havde forventet mig noget ordentligt, men det har virkelig oversteget forventningerne.

Jeg er ikke færdig med hovedspillet endnu, men har alligevel prøvet mig lidt from både med time trial og challenge. Begge dele giver godt nok udfordring.

Nu går jeg bare og ber til, at Xenosaga bliver oversat.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/11-05 19:52 
OT: Hvor lang tid tog det for jer at gennemføre? Det ser rigtig interessant ud.

BTT, jeg har selv forudbestilt Mario & Luigi: Partners In Time fra USA, hvor det kommer sidst på måneden. Nok det første spil til DS, som det virkelig kan blive svært at lægge fra sig igen - og samtidig kommer Mario Kart. Men med den liste glæder jeg mig til at bruge min DS igen, lidt mere end jeg har gjort indtil videre.
KillercowKillercowSkrevet 15/11-05 19:54 
Det tager ikke så lang tid at gennemføre Pac'n Roll i hoveddelen. Måske så lidt som 5-6 timer, hvis man virkelig tæsker igennem. Men der er meget mere at gennemføre bagefter i form af challenges m.v., så der er god valuta for pengene. Check evt. min anmeldelse på Geek Culture.
ChronoChronoSkrevet 15/11-05 21:24, rettet 15/11-05 21:26 
Kan læse at vi er rimeligt enige. Læs også min anmeldelse på Gamesector så :)

EDIT: Min anmeldelse er ikke online endnu kan jeg se.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
GreaseballGreaseballSkrevet 16/11-05 20:45 
Hvor mange har set Burnout Legends DS traileren?
Vil nok sige jeg fortrækker Mario Kart :)

Burnout LegenDS
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig