X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Titanic 4-disc SE


Svar Sortering
dRxLdRxLSkrevet 06/11-05 23:02 
Reklamefilm er vel netop prakteksempler på noget der er uafhængigt af hvorvidt der er en auteur på spil. Sjældent har jeg taget mig selv i at prøve at gætte det bagvedliggende reklamefirmas intention, eller udlede om stilen i den specifikke film/annonce ligger i tråd med deres øvrige portfolie.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
63 emne(r).
« < 1 2

Svar Sortering
MadsMadsSkrevet 04/11-05 14:13 
DeluxScan>
Titanic er jo ikke en actionfilm...

Fremragende argument! Man kan simpelthen bedømme om filmen er kedelig eller interessant ved at kigge på genren ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 14:06 
Historien (sans Kate+Leo) er fascinerende og burde danne grundlag for god underholdning qua den dramatik der vel var allestedsnærværende for de mennesker som var ombord.

Filmen er, efter min mening, ikke god underholdning. Den er OK men ikke mere.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 14:02 
Titanic er jo ikke en actionfilm...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 14:00 
DeluxScan>
Cameron kan vel ikke gøre for, at det er, hvad der sker :)

Selvfølgelig ikke. Han får det bare til at fremstå så ufatteligt kedeligt og langsommeligt;)
quadquadSkrevet 04/11-05 13:58 
Tilgengæld gjorde han det endnu mere ulideligt ved at strække det hele ud på 4 timer.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 13:48 
Palmer Eldritch>
Så kan jeg jo godt afsløre følgende: Titanic rammer et isbjerg og synker.

Cameron kan vel ikke gøre for, at det er, hvad der sker :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 04/11-05 13:47 
Den er i øvrigt udskudt en enkelt dag og stadigvæk i letterbox format.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 13:45 
Så kan jeg jo godt afsløre følgende: Titanic rammer et isbjerg og synker.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 13:45 
Sikke en gang dødbiddere ;)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 04/11-05 13:44, rettet 04/11-05 13:45 
Jeg har aldrig set filmen, og denne udgivelse får ikke ændret på det faktum.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 13:34 
Er den blevet længere;)
3of193of19Skrevet 04/11-05 13:33 
En ny udgave af verdens mest overvurderede film... Jeg tror jeg springer over :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 04/11-05 13:28, rettet 04/11-05 13:30 
Ja, så er den på vej her d. 9. Endelig en DVD-udgivelse, der kan være filmen bekendt. Og hvem ved, måske endda også 16:9 enhancement denne gang! Uhada!
Spøg til side: Jeg glæder mig pænt meget til den dumper ind af brevsprækken. Gælder det også for andre herinde?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
63 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig