X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad sker der med System16.com


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 03/11-05 16:50 
Skulle lige ind og checke div platforme og ser denne forfærdelige grimme startside:

Push!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
la0sla0sSkrevet 03/11-05 17:11 
Den MÅ være blevet defaced eller hvad man kalder det i l33t sprog. Det kan ikke være andet. Jeg håber virkeligst at den ikke er død.
Hvad sker der?
JuggernautJuggernautSkrevet 03/11-05 17:13 
Jeg kan ikke undvære den side. Nu håber jeg "bare" at, det er en lille hacker der har været forbi :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
la0sla0sSkrevet 03/11-05 17:19 
Ja OG at der findes en backup.
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 03/11-05 17:24, rettet 03/11-05 18:04 
Her er den nyeste backup jeg kunne finde på archive.org

http://web.archive.org/web/20041012024650/http://www.system16.com/index.html

Det skyldes muligvis at de ikke viser backups fra i samme år.

Derudover synes jeg at den nye system16 er sjov i forhold til den gamle som var så dræbende og faktuel ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 03/11-05 17:25 
Daniel....GRRR! :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 03/11-05 17:43 
Fyren bag sitet (har glemt hans navn) skrev for nyligt at der var problemer med opdateringen, og at han havde brug for en programmør for at kunne føre sitet videre - det var nødvendigt at få sitet gjort databasestyret, i modsætning til det nuværende hvor ALT var håndlavet i HTML - monsterarbejde. Jeg tilbød faktisk at lave det for ham, men fik ikke engang svar. Han skrev dog senere på forsiden, at der var fundet en programmør. Så der skulle være ved at ske noget, så det her er vel bare for sjov...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 03/11-05 20:36 
Hvad får dig til at tro det?
Born to kill space
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/11-05 22:20 
Hmmmm.... nu er den vist blevet sig selv igen?
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 03/11-05 23:40 
Ahhh.. Det var bedre.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig