X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Den store Apple-tråd


Svar
MajorPMajorPSkrevet 01/11-05 12:37 
Nu bestilte jeg min iMac G5 i går, og fik lige idéen til at Mac-brugere herinde kunne anbefale programmer og lignende i denne tråd.

Det var det eneste, så skyd løs... :-)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
2'159 emne(r).

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/07-20 23:39, rettet 21/07-20 23:39 
Jeg oplevede to gange at blive ringet op, hvor de sagde at de ville køre med det samme for at afhente og hvor der så ikke skete en skid og de bare hoppede fra uden at give besked. Det er utroligt som folk opfører sig :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
JmogJmogSkrevet 22/07-20 02:53 
De overfører aldrig noget. Det er udelukkende for at høste bankkonto-numre og mailadresser. Sikkert til brug for identitetstyveri og lignende.
PlaykidPlaykidSkrevet 22/07-20 09:00 
Jeg har luge sat en iPad til salg og er allerede begyndt at få underlige sms’er der bede mig om at skrive til en mail, det lugter langt væk :-)
Spiller nu: Halo 3
silverstarsilverstarSkrevet 22/07-20 12:02 
Jeg tænker at de ville have prøvet at sende dig et screenshot af, at de har overført pengene og så vil have dig til at sende telefonen kun på baggrund af dette. Pengene kommer selvfølgelig aldrig ind på din bankkonto. Har prøvet nogenlunde det samme, hvor de sendte screenshot af at pengene var overført før de overhovedet havde fået de informationer, der skulle til for at lave en overførsel :-)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/09-20 14:16 
Hvis man af gud ved hvilken grund har behov for at køre Windows på sin Mac, så er vmware Fusion Player 12 gjort gratis for privatpersoner:

https://www.vmware.com/products/fusion.html

Performance burde være langt bedre end Virtualbox, men en smule dårligere end Parallels tradtionelt. Parallels er prissat helt vanvittigt og har nogle åndssvage restriktioner for brug på flere computere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
EltanEltanSkrevet 17/09-20 15:06 
kan man ikke blot køre bootcamp?
GreaseballGreaseballSkrevet 20/07-21 19:19 
Nogen itunes brugere på Windows pc, der ved om en backup af en iPhone kan gemmes på et andet sted end hvad itunes siger den skal?
Problemet ligger i at itunes bliver ved med at blive installeret, fra Windows store (Windows10 pc) og den lægger sig på C drevet som ikke har så meget plads. Der er et andre drev som har meget mere lager. Hvis man kunne fortælle endten itunes til at køre fra det drev eller at ligge iphone backup der.
JmogJmogSkrevet 20/07-21 19:44 
Det kan man godt ser det ud til:
https://reincubate.com/support/how-to/change-itunes-backup-location/
GreaseballGreaseballSkrevet 20/07-21 20:25 
Super. Mange tak Jmog
DunwichDunwichSkrevet 17/09-21 16:11 
Har I set kamerabumpet på iPhone 13? Det er jo helt vildt, at det bare bliver større og større, og telefonen mere og mere topheavy. Jeg bruger primært min 12 Mini og har en 12 Pro i skuffen. Ser mest iPhone 13, som en S model i alt, udover navnet.

Er der nogen som skal have en?
EltanEltanSkrevet 17/09-21 17:25 
Jeg skifter hvert år, hvor den udtjente model går videre til næste led i familien..
NaieraNaieraSkrevet 17/09-21 20:00, rettet 17/09-21 20:01 
Jeg skiftede fra en Xs'er til en 12'er i sidste uge :p Væsentligt lavere månedlig afbetaling til 3 (nu hvor jeg har Tidal permanent, behøver jeg ikke så meget plads), så det fungerer glimrende for mig. Det eneste der ville være fint fra den nye, er den mindre kamerapukkel på forsiden.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
WehnerWehnerSkrevet 18/09-21 00:20 
Jeg havde håbet på (men ikke forventet) en ny iPad Air. Min gamle iPad er ved at være helt udtjent.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 18/09-21 03:17 
Apropos iPads, så er det i øvrigt helt vildt så dyr den nye Mini er.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FancyPantsFancyPantsSkrevet 18/09-21 04:25 
Wehner>
Jeg havde håbet på (men ikke forventet) en ny iPad Air. Min gamle iPad er ved at være helt udtjent.

iPad Air 4 er knap et år gammel, så der kommer nok en Air 5 til næste år... Men jeg kan i hvert fald kun give Air 4 mine varmeste anbefalinger. :D
PEW PEW PEWSpiller nu: StarCraft II: Legacy Of..., Monster Hunter: World, Warframe
millenniummillenniumSkrevet 28/04-22 09:11 
Nogen der kender en genvej i Safari, som gør at browser-vinduet tilpasser sig hele skærmen (uden at blive full screen). Hvis man dobbelt-klikker i browser-vinduets top, så tilpasser det sig kun i højden men ikke i bredden.
The medium is the message.
DunwichDunwichSkrevet 28/04-22 09:40 
På min Macbook var det i under Generelt i Systemindstillinger, og så fjern kryds i Luk vinduer når en app sluttes.Så får jeg fuldskærm, men uden det bliver full screen.
FizbanFizbanSkrevet 28/04-22 11:02 
Kik på Rectangle, det er opensource og fantastisk til window management.
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
DunwichDunwichSkrevet 10/05-22 10:01 
Jeg havde kortvarigt en 13 Pro, fordi jeg bl.a blev fascineret af makro fotografering og 120 hz skærm opdatering. Efter to måneder blev det åbenbart hverdag igen, og makro fotografering var ikke så spændende længere, og jeg blev træt af telefonens størrelse og vægt, samt størrelsen på kameraerne. Jeg bemærkede også, at hvis man i indstillinger, sætter framerate ned til 60 hz opdatering, så er det vist egentligt ikke 60 hz man får - som egentligt har været standard på alle iPhones indtil videre - men noget der ligner noget der kører under 60 hz. Har andre bemærket dette?

På min 12 Mini, som jeg bruger nu, virker framerate mere smooth, end den jeg fik på 13 Pro'en, hvis jeg slog 120 hz fra. Sært.

Men jeg håber Apple går tilbage til mindre kameraer med iPhone 14; Rygtet vil vide, at de designer den således, at kameraene ikke stikker ud længere, grundet bl.a en tyndere skærm, og dermed tyndere telefon, og det vil være fint med mig. Orker ikke deres store telefoner længere.
enfenenfenSkrevet 10/05-22 10:53, rettet 10/05-22 10:54 
Hvorfor skulle man ønske at slå 120 Hz fra?
Det er så snedigt lavet, at refresh raten justeres løbende - ud fra hvad behovet er - så man sparer batteri. Men selvfølgelig vil batterilevetiden være lidt længer, hvis man slår 120 Hz helt fra. Dog ikke et trade-off, jeg ville lave.

Angående iPhone 14 Pro, så er det mere eller mindre bekræftet, at telefonen fortsat vil have en bump. Dog bliver notchen mindre. Størrelsen vil være uændret.
What is the Matrix?
JmogJmogSkrevet 10/05-22 14:23, rettet 10/05-22 14:25 
Der er dog visse fordele ved et stort kamera. Det gør for eksempel at det her cover ser GENIALT ud :-D

Den store Apple-tråd
DunwichDunwichSkrevet 10/05-22 20:53, rettet 10/05-22 21:11 
enfen>
Hvorfor skulle man ønske at slå 120 Hz fra?
Det er så snedigt lavet, at refresh raten justeres løbende - ud fra hvad behovet er - så man sparer batteri. Men selvfølgelig vil batterilevetiden være lidt længer, hvis man slår 120 Hz helt fra. Dog ikke et trade-off, jeg ville lave.

Angående iPhone 14 Pro, så er det mere eller mindre bekræftet, at telefonen fortsat vil have en bump. Dog bliver notchen mindre. Størrelsen vil være uændret.

Jeg vil ikke lade 120 hz være slået fra; Jeg undrede mig over, at da jeg sad og tjekkede "begræns hastighed" slået til, at telefonens FPS virkede lavere, og lidt mere choppy, end de sædvanligvis super smooth 60 fps, der har været på alle Apple's iPhone's - i hvert fald på alle mine, siden min 4'er fra ca 2011. Der står endda under indstillinger, så vidt jeg husker, at med "begræns hastighed", så går man fra 120 til 60 hz billedopdatering. Undrer mig bare, at det virker som under 60 hz, når den mulighed er slået til.

iPhone 14 får selvfølgelig stadig et bump, men eftersigende bliver det et pill size bump, og det er i hvert fald noget mindre end det 13 Pro feks har, og hurra for det, hvis det bliver en realitet.

De skulle aldrig have gjort det større end på iPhone 11 og 12; Der havde de fundet the sweetspot, IMO.
DunwichDunwichSkrevet 10/05-22 20:56 
Jmog>
Der er dog visse fordele ved et stort kamera. Det gør for eksempel at det her cover ser GENIALT ud :-D

Den store Apple-tråd

Intet mindre end genialt! Og det er endda til en iPhone 11, så vidt jeg kan se på kildeteksten til billedet :)
DunwichDunwichSkrevet 10/08-22 10:05, rettet 10/08-22 10:05 
Er der en generel konsensus om, at Air Pods Pro er lidt noget skrammel?

Mine skal for anden gang ombyttes via Apple's ombytningsprogram, som de har lavet, specifikt til Air Pods Pro. Sidste år, fik jeg de defekte ombyttet til spritnye, og over de sidste dages tid, er de så blevet forværret / forringet igen - skratten og brummen, samt bass lyder forvrænget i den venstre Air Pod.

Sjovt nok, så er det altid "kun" den venstre Pod som går i stykker, men Apple bytter heldigvis bare hele sættet.

Men det er da stadig noget bøvl; Til sammenligning, så fungerer mine vist tre år gamle almindelige Air Pods stadig upåklageligt, og lyder som de gjorde, da jeg købte dem - dem har der aldrig været problemer med.

Har andre oplevet problemer med Air Pods Pro?

Godt, at der snart kommer en opdatering af dem; Måske de nye har elimineret alle børnesygdomme.
la0sla0sSkrevet 10/08-22 10:21 
Jeg har også fået mine byttet to-tre gange. Det er vildt frustrerende. Jeg oplever primært, at det er med støjreduktion. Vildt irriterende, fordi jeg synes de er enormt gode at bruge. Dog må jeg sige, at Apples service har været upåklagelig.
Hvad sker der?
DunwichDunwichSkrevet 10/08-22 10:37 
Enig, støjreduktionen begynder også at halte lidt, når de er begyndt at fejle. Og det er nemlig utrolig frustrerende, for de er dejlige at bruge, og lyden er fænomenal i dem, simpelthen.

Ombytningsprogrammet, kører i tre år efter original købsdato, så jeg håber da at jeg kan have nogle som virker, inden de tre år er gået, og så må jeg jo bare købe nogle andre.

Vildt nok, at du har fået dine byttet måske allerede tre gange nu. Får du også bare byttet hele sættet, eller den / de Pod's som har været problemet?

Og ja, Apple's service omkring dette, må jeg også sige, har været upåklagelig. Sidste gang, der havde jeg et nyt sæt, jeg kunne hente i butikken, efter fire dage.
la0sla0sSkrevet 10/08-22 10:52 
Jeg har fået byttet den enhed det var galt med. Mener de tre gange har været fordelt på 2 gange højre side, 1 gang venstre side.
Hvad sker der?
JmogJmogSkrevet 10/08-22 12:58 
Heldigvis ingen problemer med mine, men det er heller ikke hver dag jeg bruger dem.
NaieraNaieraSkrevet 10/08-22 13:09, rettet 10/08-22 13:09 
Jeg anede ikke at der var sådanne problemer, og et service-program dedikeret til dem, men nu fik jeg da lige registreret serienummeret på dem jeg købte i april.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
la0sla0sSkrevet 10/08-22 13:24 
Tror ikke der er et særligt program? Jeg er bare gået i Humac med dem.
Hvad sker der?
NaieraNaieraSkrevet 10/08-22 14:18 
Et eller andet har de i hvert fald.

Lank
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DunwichDunwichSkrevet 10/08-22 14:25 
Jeps, de har lavet et decideret service program, kun til Airpods Pro modellen.

https://support.apple.com/da-dk/airpods-pro-service-program-sound-issues

Men jeg tænker Apple er så large, at man ikke behøver booke tid i support app'en - som jeg dog har gjort de to gange - men bare kan gå i en autoriseret butik med dem.

Fik afleveret mine tidligere på dagen, så nu er det bare at vente, og i mellemtiden nyde de gamle Airpods.
DunwichDunwichSkrevet 12/08-22 20:21 
Efter kun to dage denne gang, kunne jeg hente et sæt nye Airpods Pro, og de opfører sig fuldstændigt som de skal. Jeg troede først at der var sat Large øre dutter på fra fabrikken, da de virkede lidt store i øret, men det var simpelthen fordi de var nye og ubrugte - jeg bruger Medium silicone øredutter for bedste komfort her, og det var Medium som godt nok var sat på. Samt man får et Small og Large sæt med i æskerne også.
DunwichDunwichSkrevet 11/09-22 10:06 
Jeg kan ikke helt finde ud af fordelene ved iPhone 14, og særligt ikke, nu hvor jeg bruger en 13 Pro Max.

To af 14 modellerne, bruger A15, som alle iPhone 13 modellerne bruger, og 14 Pro modellerne, kunne jeg ikke lige finde nogle ting ved, som jeg bare _måtte_ have.

Man har vel efterhånden max'et iPhone så meget ud, at der ikke er så meget at komme efter, ved de helt nye modeller. Med mindre man opgraderer fra feks en iPhone 8-10 eller der omkring.

Er der nogen her, som opgraderer fra en 13 til 14, og hvorfor har I valgt det?
EltanEltanSkrevet 11/09-22 14:35 
Jeg opgradere her fra en 13 pro til en 14 pro.
Hopper dog ikke på en Max da den imo bliver for stor og jeg ikke umiddelbart kan se værdien i en større skærm. Den bliver for varm og uhandy at betjene.
Af nyt er det always on og det smarte kamera bjælke eller hvad de kalder den der trækker.
JmogJmogSkrevet 11/09-22 16:13 
Fra 13 til 14 er decideret spild af penge. Man får én GPU kerne mere, hvilket man i praksisk næppe nogensinde vil mærke. Samme skærm, samme opløsning. Nogle minimale ekstra features på kameraet som almindelige brugere aldrig vil bemærke/udnytte. For 1100kr mere.

Pro har lidt ekstra features, men 13 Pro er allerede så god at jeg ikke ser behovet. Er Always on og kamerabjælken virkelig nok til at du opgraderer, Eltan?
GreaseballGreaseballSkrevet 11/09-22 17:55 
og så den satellit opkalds funktion som kommer senere. Men det ikke noget for alle og det bliver, medmindre apple har en rigtig fin aftale, ikke billigt at lave opkalde med den funktion.

Jeg er ikke selv iPhone bruger, jeg arbejder med at reparere dem. Er enig med Jmog. Springet mellem 13 og 14 er ikke noget der værd at komme efter. Måske hvis man har en slidt 11 eller 12 så måske. Men de dyre, 10k+ for de fleste af pro modellerne. Nu har de kørt med samme design i 3 årgange. Mon ikke 15 skal være noget nyt og med USB C.
enfenenfenSkrevet 11/09-22 18:26 
Jeg har bestilt en 14 Pro. Ville aldrig selv "nøjes" med en ikke-pro. Ville føle, at jeg gik glip af features. Men det er jo en smagssag.

Always on er noget, jeg deaktiverer med det samme. Jeg ville blive irriteret over at have en skærm, der er tændt hele tiden - selvom det er i low power mode. "Dynamic Island" ser ok ud. Kameraet har også fået en overhaling.

Satellit er kun til nødopkald.
What is the Matrix?
DunwichDunwichSkrevet 11/09-22 20:34 
Eltan>
Jeg opgradere her fra en 13 pro til en 14 pro.
Hopper dog ikke på en Max da den imo bliver for stor og jeg ikke umiddelbart kan se værdien i en større skærm. Den bliver for varm og uhandy at betjene.
Af nyt er det always on og det smarte kamera bjælke eller hvad de kalder den der trækker.

Jeg kan omvendt ikke rigtigt vende tilbage til normalstørrelse skærm, nu hvor jeg har kørt med Max i nogle måneder. Men bruger den også meget til fotografering, og det er dejligt at kunne se sine fotos og videoer på en større skærm end tidligere. Og så bliver den brugt til at spille Hearthstone på, og det er noget kun bedre på den skærm.

Specielt varm bliver den dog ikke, men alle iPhones jeg har kørt med, kan blive lidt lune, hvis man virkeligt bruger kameraet kontinuerligt i et stykke tid f.eks, men ellers ikke. Ja, og så selvfølgelig under opdatering af iOS.

Always on vil jeg aldrig komme til at bruge; Det går mod alt jeg har ønsket i en telefon. Den skal ikke kunne være on hele tiden - jeg vil have skærm slukket når den ikke er i brug.

De andre annoncerede features, er desværre også værdiløse for mig, og de opgraderinger vi fik med 13 Pro - 120 hz, makro fotografering, som jeg har taget til mig igen, og et virkelig godt batteri, der giver mig strøm til to dage, uden jeg skal gøre noget særligt, er mere end rigeligt til mig.

Var jeg kommet fra en 12, så kunne jeg godt finde på at tage en 14 Pro, men slet ikke nu, med den jeg har.
DunwichDunwichSkrevet 11/09-22 20:38 
Jmog>
Fra 13 til 14 er decideret spild af penge. Man får én GPU kerne mere, hvilket man i praksisk næppe nogensinde vil mærke. Samme skærm, samme opløsning. Nogle minimale ekstra features på kameraet som almindelige brugere aldrig vil bemærke/udnytte. For 1100kr mere.

Pro har lidt ekstra features, men 13 Pro er allerede så god at jeg ikke ser behovet. Er Always on og kamerabjælken virkelig nok til at du opgraderer, Eltan?

Enig. De kan ikke sælge mig deres GPU kerne opgraderinger mere; Det er slet ikke noget man mærker i det daglige, og heller ikke i telefonens levetid. Alt det der foregår under the hood, bliver under the hood.

Sidste år fik vi 120 hz og et fremragende batteri + quality of life ting. Always on vil blive slået fra her med det samme, og jeg kører ikke bil, så en crash rapport om jeg er kørt galt + satellit, hvis jeg strander på et bjerg, kommer jeg "desværre" heller ikke til at bruge.
EltanEltanSkrevet 13/09-22 14:34, rettet 13/09-22 17:25 
Jmog>
Fra 13 til 14 er decideret spild af penge. Man får én GPU kerne mere, hvilket man i praksisk næppe nogensinde vil mærke. Samme skærm, samme opløsning. Nogle minimale ekstra features på kameraet som almindelige brugere aldrig vil bemærke/udnytte. For 1100kr mere.

Pro har lidt ekstra features, men 13 Pro er allerede så god at jeg ikke ser behovet. Er Always on og kamerabjælken virkelig nok til at du opgraderer, Eltan?

Ja for mig er det. Savner always on fra min Android mobil.
Det hører dog med til historien, at jeg skifter årligt, da det er muligt gennem mit job og den aflagte blive givet videre til mine børn/kone ;)
JmogJmogSkrevet 13/09-22 16:52 
Ah, det er en god grund så. Hvis jeg ikke skulle betale for det ville jeg da klart også skifte hvert år.
DunwichDunwichSkrevet 19/09-22 10:30 
iPhone 14 launchen, er ikke kommet så godt fra start, åbenbart.

https://www.macrumors.com/2022/09/18/apple-investigating-iphone-14-pro-bug/

Jeg læste om en Yousee brugers oplevelse, da han kom ud for problemet, og ikke kunne bruge sin 14 Pro Max. Butikken ville ikke om bytte den, men krævede at den skulle til reparation. Det er som om, at Apple's nederlag i retssagen i Danmark, stadig ikke helt er slået igennem herhjemme. Hvilket undrer, da det var en retssag netop anlagt i Danmark, under bl.a stor mediebevågenhed.

I princippet, kan man så risikere, at få en refurbished model retur nu, af en spritny telefon, som man har købt for en lille uges tid siden, på udgivelsesdagen.

https://www.recordere.dk/2017/04/apple-taber-ny-retssag-maa-ikke-ombytte-til-genfabrikerede-modeller/

https://www.recordere.dk/2016/12/david-vandt-apple-dropper-anke-reklamationssag/

https://www.recordere.dk/2016/12/david-vandt-over-apple/

Går den stadig i dag, så går den, synes Apple's tankegang at være.

Yousee har meddelt, at det er et krav fra Apple, at en spritny iPhone 14, skal til reperation. Butikken må ikke ombytte. Det kan man læse mere om, på Yousee's Facebook side.
JmogJmogSkrevet 19/09-22 14:07 
Apple kan sige hvad de vil - det er ikke dem man er kunde hos. Butikken skal ombytte når den er defekt fra starten.
DunwichDunwichSkrevet 20/09-22 08:37 
Ja, præcist. Men hvis jeg var butik, ville jeg da modtage Apple's "krav" med kyshånd, da jeg så slap for at ombytte til nyt, til kunden.

Det er bare vildt, at Apple fortsætter ufortrødent med deres praksis, efter de fik sådan et drag over nakken, i den retssag herhjemme. Den har jo dannet præcedens, og kunder kan bare referere til den, hvis de oplever noget lignende.
slk486slk486Skrevet 20/09-22 10:36, rettet 20/09-22 10:37 
Jmog>
Apple kan sige hvad de vil - det er ikke dem man er kunde hos. Butikken skal ombytte når den er defekt fra starten.

Det mener jeg ikke købelovende dikterer som sådan? Den skal repareres rettidigt, hvis Yousee (i dette tilfælde) kan *dokumentere*, at en ombytning er meget dyrere for dem, men som udgangspunkt er det købers valg om den skal ombyttes eller reppes.
j/k
DunwichDunwichSkrevet 20/09-22 11:56 
I tilfældet her, med iPhone 14, var produktet og varen så ny, at han bare kunne have gået ind i butikken, og fortrudt købet, og fået sine penge retur. 14 dages returret.
slk486slk486Skrevet 20/09-22 12:58 
Helt klart, hvis den er købt på nettet :)
j/k
DunwichDunwichSkrevet 26/09-22 18:36 
Det var den, og jeg har læst at de har taget den retur og han får den ombyttet.

Jeg tjekkede 14 modellerne ud i Elgiganten den anden dag, og hold da op kamera bumpet er blevet større. Gad vide om telefonen nu ligger så skævt på bordet, at man uden problemer vil kunne læse fra skærmen, hvis man sad overfor den. Det er længe siden Apple har lavet S modeller af deres telefoner, og jeg har ikke købt en, siden 6S, men 14 ligner altså en 13S.

Hvert tredje år, laver de et redesign af iPhone, så mon ikke noget radikalt sker, med iPhone 15.
DunwichDunwichSkrevet 11/04-23 10:18, rettet 11/04-23 10:19 
Jeg har en Macbook Pro fra 2019, som jeg er glad for. Battery cycles er pt på lidt over 660, og jeg ved, at Apple i hvert fald garanterer 1000 cycles, på denne model.

Har aldrig fået skiftet batteriet i nogle af mine tidligere MacBooks - når de har nået et vist antal år, sælger jeg den og køber en ny.

Men kan det egentligt svare sig i dag, at få skiftet sit Macbook batteri, og hvordan bærer man sig i så fald af med det; Hvem skifter batteriet? Apple selv, eller går man til en autoriseret forhandler?

Vi har en StayOnline butik i byen, som jeg ved er Apple samarbejdspartner, og de har tidligere ombyttet mine Air Pods Pro, uden problemer. Jeg orker ikke rigtigt Humac.

Hvad sker der egentligt med batteriet, når det når de 1000 cycles og derover? Kan man uden problemer, bare lade computeren være tilsluttet strømforsyningen, hvis batteriet ikke er så godt til at holde strøm?
2'159 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig