X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oblivion rykket til 2006


Svar
JmogJmogSkrevet 01/11-05 10:38, rettet 01/11-05 10:39 
Sørgeligt, men vel egentlig ikke overraskende. Sådan et spil må jo tage en evighed at tjekke for fejl. Jeg quoter lige den relevante del:
but also that The Elder Scrolls IV: Oblivion for PC and Xbox 360 has been postponed from the Q1 to Q2 2006, which means not before February 2006.

Før nogen siger "Q2?", så er det regnskabsår, de regner i her. Det v... Se hele indlægget


Link...
53 emne(r).
1 2 > »

Svar
JmogJmogSkrevet 01/11-05 10:38, rettet 01/11-05 10:39 
Sørgeligt, men vel egentlig ikke overraskende. Sådan et spil må jo tage en evighed at tjekke for fejl. Jeg quoter lige den relevante del:
but also that The Elder Scrolls IV: Oblivion for PC and Xbox 360 has been postponed from the Q1 to Q2 2006, which means not before February 2006.

Før nogen siger "Q2?", så er det regnskabsår, de regner i her. Det vil sige senest april 2006. Det gør det jo pludselig meget mere enkelt, hvad jeg skal have til launch: Kameo.

Link...
SumezSumezSkrevet 01/11-05 10:45 
Jeg er heller ikke overrasket. Men med et spil som Oblivion er jeg glad for at de tager sig tid til at få det finpudset. Jeg vil helst ikke se at det kører ligeså ringe som Morrowind.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 01/11-05 10:50 
Jeg kan jo ikke tale for andre end mig selv, men de dage er ovre, da jeg fandt det træls, når spil bliver udskudt. Nu bliver jeg tværtimod glad. Det er der to grunde til.

1. Mere udviklingstid giver højere kvalitet. Det øger i hvert fald chancen.

2. Der kommer så mange spil, jeg gerne vil spille, at jeg ikke kan følge med. Alene på min hylde står vel 4-6 spil, jeg savner at kommer ordentligt i gang med. Et tal, der stiger, hvis vi tæller butikkernes hylder med. Mens jeg venter på de udsatte spil, kan jeg altså bare gå i kødet på den evigt voksende hylde.

Så mig passer det fint. Ikke at jeg ikke glæder mig sindssygt meget til at få fingrene i Oblivion!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 01/11-05 11:01, rettet 01/11-05 11:02 
Fuldstændig det samme her. Men i stedet for 4-6 spil tror jeg at jeg er begyndt at nærme mig de 100.. jeg havde engang en liste, men den har jeg helt opgivet at opdatere nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/11-05 11:39 
Jmog>


Før nogen siger "Q2?", så er det regnskabsår, de regner i her. Det vil sige senest april 2006. Det gør det jo pludselig meget mere enkelt, hvad jeg skal have til launch: Kameo.

Q2? There I said it... nu ved jeg jo ikke hvordan deres regnskabs-år løber. Men jeg kan stadig ikke regne ud hvordan Q2 bli'r til februar. Det skulle da så være hvis året starter med oktober, november, december = Q1 og så januar, februar, marts= Q2.

Jeg vil ikke sige at jeg ikke har hørt om firmaer der starter finans-året med oktober, men mit indtryk var at i spillebranchen sluttede året pr. 31.marts
JmogJmogSkrevet 01/11-05 11:43 
Jeg læste et andet sted, at deres regnskabsår kører sådan, at Q1 slutter januar. Det ville passe med, at Q2 kører februar-april.

Men jeg skal betemt ikke gøre mig klog på, hvordan firmaer styrer den slags.
RJKRJKSkrevet 01/11-05 12:41 
Først falder man i svime over at Oblivion er klar til launch, og når det så - surprise, surprise - alligevel ikke kommer, så er det faktisk ENDNU bedre...?

I kan godt selv se, at det er bare lidt sjovt, ikke...? ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CronossCronossSkrevet 01/11-05 12:43 
Værste dag ever...

Måske er mit arbejde glad for at jeg ikke forsvinder det næste år...
SumezSumezSkrevet 01/11-05 12:49 
RJK>
I kan godt selv se, at det er bare lidt sjovt, ikke...? ;)

Det er da vist en skæv/ugennemtænkt fortolkning?
Det ville da være fedt (for dem), hvis de kunne have sådan et stort produkt klar til launch, men hvis de mener at det ikke er klart alligevel, er det da at foretrække at det arbejder færdigt på det, i stedet for at rushe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 01/11-05 13:02 
Det havde været sindssygt flot, hvis det var lykkedes dem. Men det kan jeg jo være ligeglad med. Jeg vil bare have det/de bedste spil, så for mig personligt er det her at foretrække.

Det er klart, at Microsofts regnskabsafdeling nok ikke ser sådan på det, men det bekymrer mig mindre. Haha.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 01/11-05 13:06 
De skal nok bare lige give personerne arme ;)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
HeroldHeroldSkrevet 01/11-05 13:19 
Jeg må indrømme at jeg er lidt enig med RJK.

Det sjove er at der er så mange der siger "Hey, fedt. Så bliver det et bedre spil." Det betyder reelt kun at det bliver et spil med mindre fejl. Chancen for at de får gjort noget ved det, der ændrer på spillet så væsentligt at det gør oplevelsen bedre er ret så lille. Det er godt nok sjældent at spil udsættes fordi de kan forbedres på det spilmæssige plan.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
WehnerWehnerSkrevet 01/11-05 13:22 
Som sagt så står der så mange spil i køen hos mig, at jeg gladeligt venter ekstra, for "bare" at få færre fejl - og det er ikke kun, fordi jeg sidder med Morrowind lige nu :-/
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
JmogJmogSkrevet 01/11-05 13:27 
RJK>
Først falder man i svime over at Oblivion er klar til launch, og når det så - surprise, surprise - alligevel ikke kommer, så er det faktisk ENDNU bedre...?

I kan godt selv se, at det er bare lidt sjovt, ikke...? ;)

Shhhh! Ikke ødelægge mit selvbedrag ;-)
jaesjaesSkrevet 01/11-05 14:30, rettet 01/11-05 19:28 
Jeg kan ikke se noget odiøst i, at folk synes, det er fedt, at et spil de har set meget frem til har udsigt til at udkomme hurtigt, og at de samme folk er glade for, at spillet afluses for fejl, og derved forsinkes - Det er vel naturligt nok at være entusiastisk og se realistisk og fornuftigt på tingene på samme tid :)

Men tilbage til launch. Den "fantastiske" X360-launch, som MS har kørt i stilling, ser efterhånden ikke så fantastisk ud mere med alle disse forsinkelser. Men det kan jo være at de udvider "launch window" til at indeholde februar ;)

EDIT: Slåsnegle.
ComradeComradeSkrevet 01/11-05 15:59 
Cronoss -> Kig din signatur ;-)

Synes også det er møg irriterende, men havde nok ikke købt det til launch alligevel.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
SumezSumezSkrevet 01/11-05 18:49 
Herold>
Det betyder reelt kun at det bliver et spil med mindre fejl. Chancen for at de får gjort noget ved det, der ændrer på spillet så væsentligt at det gør oplevelsen bedre er ret så lille.

Hvis Morrowind havde haft færre fejl, ville det have ændret oplevelsen en del for mig. Og hvis de ligefrem selv mener at Oblivion har brug for a blive fikset, ser jeg hellere at de tager sig al den tid, der er påkrævet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 01/11-05 18:53 
Selvfølgelig :) Et spil af den størrelse kan bruge al den filen de kan levere. Jeg er sikker på at vi stadig får patches med changelogs på alt for mange linier, når det er ude :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/11-05 13:28 
jaes>
Jeg kan ikke se noget odiøst i, ...

Jeg forstår heller ikke helt ideen.

Hvis man er glad for udsættelsen, skulle man så have været sur da spillet stod til at komme til launch?

Omvendt hvis man var glad for Oblivion til launch, skal man så partout være sur over udsættelsen?
Jeg synes Wehner argumentere meget godt hvorfor, det ikke nødvendigvis er tilfældet.

De fleste voksne rationelle mennesker kan jo godt gennemskue, at der løbende kommer gode spil hele tiden.
Så på den måde mister man jo ikke noget ved at et givent spil bliver udsat.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 10/03-06 14:28 
Prøv lige at tjekke de to panorama-screenshots fra dette link. Detaljegraden er ret vild, når man tænker på, hvor store områderne er (med forbehold for, at der loades meget ofte, men det har jeg nu ikke hørt, skulle være tilfældet):
http://xboxyde.com/news_2637_en.html
PapandPapandSkrevet 11/03-06 02:39 
Det er jo næsten så tårerne triller af glæde. Overvejer at plante en stor del af min ferie efter spillets udgivelse...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
ComradeComradeSkrevet 11/03-06 10:28 
Det er helt vildt så fedt det spil bliver..

10/10 i Gamereactor bladet og 9,5 i OXM indtil videre, det lover godt.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
dRxLdRxLSkrevet 11/03-06 10:34, rettet 11/03-06 10:43 
Jeg sætter min lidt til den generelt høje kvalitet hos gamereactor og siden O'et i OXM står for "Objektiv", så kan de jo heller ikke være helt galt på den ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 11/03-06 11:26 
:D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 11/03-06 17:57 
Nogen der har en udgivelsesdato for Oblivion i pal udgaven?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WehnerWehnerSkrevet 11/03-06 18:06 
Alt, jeg har set, tyder på 24/3, men det er en af de titler, jeg vil se, før jeg tror det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HulleHulleSkrevet 11/03-06 18:24 
Har det på samme måde. Den dag jeg står med det i hånden, så tror jeg på det ;) Det bliver også den dag jeg køber en 360'er :D
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/03-06 22:28 
Jeg tror godt I kan regne med 24/3, da spillet er færdigt og i produktion. Hvis det udsættes igen, er det kun med ganske få dage pga. produktionen af skiverne...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RuneSPRuneSPSkrevet 11/03-06 22:39 
Efter rygterne at bedømme så er spillet allerede at finde som piratkopi, så tror bestemt at det udkommer officielt den 24.
HeroldHeroldSkrevet 11/03-06 23:52 
Det er det ikke endnu. Det havde været tophistoriemateriale over hele nettet, hvis det var tilfældet :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 12/03-06 13:35 
Nej, det er blevet bekræftet at den var fake nu :) Men jeg tror bestemt ikke at der går mange dage før den er at finde, for ifølge nogen, så er der allerede nogen der har den... meeeen... soundtracket er i hvert fald at finde :D
PapandPapandSkrevet 12/03-06 17:41 
Sådan et spil er jo nærmest blasfami at tale om i samme sætning som piratkopi. Spillet skal selvfølgelig købes som "limited" udgave, med postkort, stakkevis af bøger og hvad de nu ellers finder på at hælde med for at presse prisen op.
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
SephirothSephirothSkrevet 12/03-06 17:48 
Hvorfor gør du det så?
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
HulleHulleSkrevet 13/03-06 15:54, rettet 13/03-06 15:56 
Var nede for at forudbestille Collectors Edition i EB Games i dag. Fik blandt andet også fat i det nye Gamereactor blad. Det er en elendig anmeldelse, men det positive er at alle de tre involdverede i den giver spillet 10/10.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 16/03-06 20:33 
En lille dunk benzin til Oblivion bålet. Damn det ser godt ud :)

Eurogamer TV - Oblivion
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 20:45 
Glæder mig til at opleve det, men tror ikke det er noget jeg skal ud og betale penge for.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 16/03-06 20:48 
Du ved godt, vi ikke vil have piratsnak her :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 16/03-06 20:49 
Ikke hvis han låner det :) Altså af en der har det. ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
fumfumSkrevet 16/03-06 20:50 
Der er simpelthen for meget i tiden.
Er lige kommet til at købe Galactic Civilizations 2: Dread Lords. Det bliver fedt.
Men Oblivion ser heller ikke dårlig ud.

Gal Civ 2 til £18
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
dRxLdRxLSkrevet 16/03-06 21:02 
Wehner>
Du ved godt, vi ikke vil have piratsnak her :)

Ah, men du undervurderer mig! At stjæle digitalt er efterhånden for let og for almindeligt.

Det eneste rigtige er at bombesprænge EB games i fields og så grave spillet frem af murbrokkerne.

Kun sådan er det stadig muligt at sætte lidt kulør på tilværelsen.

Hvis jeg er i godt humør den dag kan jeg evt. nøjes med at tvinge dem til at udlevere det til mig med en pistol.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PapandPapandSkrevet 16/03-06 21:02 
Smut lige ned i pc forummet og fortæl om det Galactic Civilizations 2. Jeg har nemlig stået og luret en hel del på det...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
PalleJensenPalleJensenSkrevet 16/03-06 21:09, rettet 16/03-06 21:10 
Jeg har pre-ordered det hos EB Games. Smid 2 stk. X360 spil på disken og få det for 1 krone... De halvringe PDZ og Condemned måtte lade livet - no big loss.. :-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 16/03-06 21:18 
Det er søreme et okay tilbud. Jeg tror lige jeg skal et smut forbi EB Games.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/03-06 11:04, rettet 22/03-06 11:04 
Oblivion er ikke anmeldt hos GS eller IGN endnu, men at dømme efter de forskellige messageboards, så virker det som en sure thing.
Kommer det herhjemme på fredag? Det kunne da være man skulle overveje det... Der er ikke nogen mulighed for at spille på Live, vel?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
HeroldHeroldSkrevet 22/03-06 11:17 
Det kommer fredag, ja. Eneste Live-ting er nyt content (de har et hold, der arbejder på mods) samt achievements. Jeg skal ha' det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DeluxScanDeluxScanSkrevet 22/03-06 11:36 
Well, det lyder som om PDZ må lide EB-døden for Oblivion :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KalicolaKalicolaSkrevet 22/03-06 13:15 
Spillet er jo ikke blevet anmeldt endnu, for det er jo kæmpe stort, så der går jo nok lige noget tid

Jeg er også bange for at PDZ bliver ofret for oblivion, eller måske ghost recon
For The Love Of The Game
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/03-06 13:28 
Der er højest sandsynligt online review embargo på Oblivion, for at forhindre amatørsites i at poste anmeldelser efter 4 timers spil...

Det er ofte tilfældet i forbindelse med store titler.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RJKRJKSkrevet 22/03-06 13:35 
Så må jeg hellere lade være med at sige mere ;)

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/03-06 14:34 
Ja, det er jo altid den trykte presse der får først. "Heldigvis" er der jo nærmest ingen tilbage, så distributørene retter endelig opmærksomheden mod...

...

...


...Livstils-magasiner!
53 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig