X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Revolution launch


Svar
ChronoChronoSkrevet 26/10-05 07:15 
Det ser ud til at den kommer til juni over hele verden. Jeg er dog ikke helt sikker på om det kun er et rygte... men det lyder jo sandsynligt :)

Worldwide Launch in June 2006
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JoachimMAJoachimMASkrevet 26/10-05 09:27 
Har lidt svært ved at tro på det må jeg indrømme, men nu må vi se...
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Zzap!Zzap!Skrevet 26/10-05 11:12 
JMA>
Har lidt svært ved at tro på det må jeg indrømme, men nu må vi se...
?
Born to kill space
HeroldHeroldSkrevet 26/10-05 11:25 
Spong er ikke helt kendt for deres troværdighed :) Men anywho, det er da smart at Nintendo, og det bryder da den ældgamle forbandelse/tradition om at segmentere territorierne - og så får det jo Sony til at ligne idioter ;)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HeroldHeroldSkrevet 26/10-05 11:44 
Godt vi har Gamespot :)

Yay!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RuneSPRuneSPSkrevet 26/10-05 13:03, rettet 26/10-05 13:06 
FFS hvilket skod tidspunkt at komme på... det er jo netop i juni jeg er i fuld gang med min studentereksamen... :-/ men derefter ved jeg godt hvilket tegn min sommerferie kommer til at stå i så =)

btw tjeck ham her som har lavet "sin egen revolution" :)

http://www.mswindo.ws/nrnmockup.avi

Oprindelig tråd
WikzoWikzoSkrevet 26/10-05 15:46 
Can't wait for the Revolution! ^_^
DommergaardDommergaardSkrevet 26/10-05 17:59 
Håber ikke at Nintendo laver en "Dreamcast", men er faktisk en smule ræd for det. :\
JoachimMAJoachimMASkrevet 27/10-05 16:20 
Zzap!>
JMA>
Har lidt svært ved at tro på det må jeg indrømme, men nu må vi se...
?

Ja, Nintendo er jo ikke ligefrem kendt for at prioritere Europa på lige fod med Nordamerika og Asien. Selvom de har gjort fremskridt de senere år, så kunne jeg simpelthen ikke forestille mig at Nintendo skulle gå hen og bruge så mange kræfter rent logistisk på en global udgivelse.

MEN jeg tog jo heldigvis fejl:) Det ser sgu godt ud
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RuneSPRuneSPSkrevet 31/10-05 17:09 
Flere detajler:

- The USB Wi-fi adapter will also be compatible with Revolution.
- Revolution will launch worlwide within 14 weeks maximum, that means on the same quarter in every region.
- Multiplayer mode in Revolution will be similar to the NDS: multiple players with only one copy of the game.
- You'll be able to download retro games from different regions (for instance, an European user could download Super Mario RPG for the SNES from the US server).
- When played on Revolution, N64 games will have better framerate but there won't be significant graphical improvements.
- No Revolution games will be shown in 2005.
- There won't be any significant differences in the graphics of Revolution compared to the other systems


på spansk... eller sådan noget....
KilroyKilroySkrevet 31/10-05 17:33 
Jeg kan godt lide idéen om at man kan downloade spil fra andre regioner. Det giver forhåbentlig adgang til de mere... skal vi sige besynderlige titler der ikke har været i nærheden af Europa.
Kilroy Was Here
ChronoChronoSkrevet 31/10-05 20:23 
Så simultan worldwide release bliver det ikke til alligevel... øv. 3½ måned mellem Japan og Europa formentlig.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 31/10-05 21:33 
For dem som har muligheden, kan jeg anbefale at læse artiklen om Revolution i det nyeste Edge.
Deres journalister har haft mulighed for at prøve controlleren med nogle tech demoer og en tilpasset udgave af Metroid Prime 2. Edge rapporterer at den fungerer helt fantastisk... hurtigt og præcist :)

En ting som overraskede mig at læse, er at begge controller "halvdele" åbenbart fungerer ens mht. at spore både retning og dybde.

Lad os håbe Nintendo finder på nogle spil der udnytter dette kæmpe potentiale så det ikke kun bliver en gimmick :)
SumezSumezSkrevet 31/10-05 22:02 
14 uger er jo ingenting........
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 31/10-05 22:52 
Kilroy>
Jeg kan godt lide idéen om at man kan downloade spil fra andre regioner. Det giver forhåbentlig adgang til de mere... skal vi sige besynderlige titler der ikke har været i nærheden af Europa.

Og det betyder formentlig at Nintendo ikke ødelægger det for folk der gerne vil importere en Revolution fra USA eller Japan.
Jeg skal i hvert fald have en US Revo. Godt nok kommer konsollerne ud nogenlunde samtidigt, men Nintendo er stadig ret sløv hvad der angår de fleste PAL spil udgivelser.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig