X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Vurdering: N64 Excitebike64


Svar
QQSkrevet 23/10-05 13:08, rettet 23/10-05 13:30 
Jeg overvejer at sælge mit eksemplar af Excitebike64.
Spillet er PAL og i absolut top stand af hvad man kan forvente af et N64 spil. Kun de (obligatoriske ;) slidte hjørner og diverse _meget_ små tryk på kassen hist og her.

Hvad vil/bør man kunne sælge det for? Så vidt jeg ved er det forholdsvis sjældent i PAL, især herhjemme.(?)

EDIT: Superlativ ændret.
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
JuggernautJuggernautSkrevet 23/10-05 13:39 
Du kan prøve at se denne auktion på Ebay. Den stopper snart. Det virker nu ikke som om at det er en speciel eftertragtet titel?

Ebay.co.uk
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 23/10-05 13:44 
Det er jo, trods alt, bare et motocross-spil. Ikke ligefrem en genre der skaber de fleste samlerobjekter.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/10-05 17:59, rettet 23/10-05 18:00 
Hvis du ikke lige står og mangler 70,- er det nok ikke besværet værd.

EDIT: Nu er auktionen godt nok "UK only", men tvivler på du kan score kassen på denne titel.
Home is where the hardware is..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 23/10-05 23:13 
Jeg har kun få gange set titlen herhjemme, og det var da også et af de allersidste spil til maskinen (Hvis ikke det sidste?)
Jeg ville da gerne give på den høje side af 200 for Exitebike. Ligesom Nuclear Strike 64.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JuggernautJuggernautSkrevet 24/10-05 13:26 
Så er der da nogle der vil være heldige :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Michael_Michael_Skrevet 24/10-05 15:17 
Jeg tror godt du kan få min. kr. 200.- for det.
Det er helt ufatteligt sjovt, og IKKE et af de oftest sete spil til N64.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig