X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

WoW expansion: The burning Crusade


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 20/10-05 12:40 
Så skulle det være legit.
Blood elf bliver en af de nye racer!


New region:
Outlands

New Instances:
Kharazan - Near Deadwind Pass (5-man)

Caverns of Time in Tanaris (unusual place where the players will be able to move back and forth in time to reenact the main events of the history of Warcraft)

Level cap raised to lvl 70 - There will be repetable quests to gain access to a flying epic mount usable only in the Outlands.

New profession: Jewelcrafting, it will be possible to create gems to apply to weapons and armors and add effects. Other professions will be able to craft objects with embedded slots for these gems.

New races:
Horde - Blood Elves with a new starting zone north of Eastern Plaguelands and a new dungeon.
Alliance - Undisclosed

Battlegrounds shared between servers.

Atmospherical effects.

Release: Not before May 2006.

--
The new region isn't Northrend but the Outlands, with the remains of the planet Dreanor, the world of the first orcs. The remains of this planet float in the air, this is why it will be formed like separated "isles". Two dungeons will be located here along with a new one near the Deadwind Pass.

Same for Tanaris. There will be a brand new instance working like a temporal breach that will allow the players to time travel (hence the name: Caverns of Time) and reenact past events. The war at mount Hyal is one.

The level 70 is real, but no hero classes.

The new race for the horde is the blood elf. The racial traits will be a "Mana Tap" to slowly leech the mana of the target (it will be applicable more than once like the Sunder Armor) and that will then directly load the second trait: "Arcane Torment (or Torrent)" which will work like an area silence. The starting zone will probably be near Quel'thalas.

The Alliance race is still not available but it seems it will be Pandarens.

The new profession will be Jewelcrafting that works in a similar way to how the gems worked in Diablo 2.

And btw, the main boss will be Illidian.



Dette er ret spændende IMO, fordi Blizzard har en lang historie med at deres expansions også forbedre grundspillet, og faktisk levere nye campaigns der overgår dem i originalversionerne. Dette var tilfældet i Lord of Destruction(D2), The Frozen Throne(WC3), og BroodWar(SC). Langt de fleste MMO expansions kan virkelig være "øv" fordi de bare tilføjer ligegyldige ting som er mere af det samme.
Det ville være rart hvis Blizzard kun "brække" den kedelige tredmill der har plaget MMOs som Everquest der snart køre på 10 expansions. Lidt overdrevede antal for betalende og loyale kunder.

Screenies...
Well crucify the insincere tonight...
tastasSkrevet 20/10-05 16:33, rettet 20/10-05 16:33 
Lyder som en rigtig fed racial ability.

Helt i tråd med nu, hvor jeg syntes hordes har alle de bedste racials.. :/

Men udover det lyder det rigtig spændende. Men det kommer vel ikke ud før engang om års tid?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Freddie-buhuFreddie-buhuSkrevet 20/10-05 17:38 
Pandarens :D det kunne da være vidlt fedt :P
3of193of19Skrevet 20/10-05 21:11 
tas>
Lyder som en rigtig fed racial ability.

Helt i tråd med nu, hvor jeg syntes hordes har alle de bedste racials.. :/

Til gengæld har Alliance så de bedre class abilities. Blessing of Kings er enormt overpowered, og Dwarf Priests' Fear Ward er langt bedre end Shadowguard, Hex of Weakness og Devouring Plague.
dpldplSkrevet 21/10-05 04:42 
BoK overpoweret? spiller du horde? fordi BoK er det sidste blessing folk for (might/wisdom/salvation er 100 gange bedre i sidste ende)

som vi siger i min guild. BoK er nice, men ikke nødvendig.(hvilke af en af grundene jeg ikke har den på min pala)

anyway tilbage til første post. det lyder godt, men jeg vil ikke tro på det, før blizzard siger noget. Fordi lvl cap op til 70?. jeg håber ikke de er så dumme, og gør folk som mig sur. Da jeg har brugte så lang tid på MC og BWL. og nu kan folk bare blive lvl 70 og gå lige igennem dem? no way, tro stadig det der er fake til jeg ser det på blizzards side eller deres forum.

alt andet vil jeg elsker(især battlegrounds imod andre server, ikke så mange horde på dragonblight :( )


hmmm enlig længe siden jeg sidst har slrevet noget på P:R :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 21/10-05 08:55 
Der har hele tiden været planer om at sætte lvl-cap'en op på et senere tidspunkt. Det er forholdsvis svært at udvide et MMORPG uden at gøre det - ihvertfald når det er så nemt at lvl up som i World of Warcraft.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
RitesRitesSkrevet 21/10-05 13:12 
Blood Elves kæmper for Horde..?
Hmm
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 21/10-05 14:38, rettet 21/10-05 14:50 
dpl>
BoK overpoweret? spiller du horde? fordi BoK er det sidste blessing folk for (might/wisdom/salvation er 100 gange bedre i sidste ende)


Shit, jeg havde helt glemt BoS, den er også sindsyg god i PvE, f.eks. mod Onyxia.
25% ekstra Mana og HP er da totalt vanvittigt at have. Præster med 10.000+ Mana?
dpldplSkrevet 21/10-05 16:22 
altså ingen priest i min guild kan få så meget mana, og de er alle næsten fuld tier 1.

og BoK er kun 10%
og min blessing of wisdom er 36 hver 5 sec. hvilket er lige med 2160mana. og da de fleste bosser tager over 5 min tit, så er BoW altid bedre.

og til herold: blizzard sagde i starten de ikke vil sætte lvl cap op. af flere grunde, første var talents tree. 10 lvl mere = 10 talents mere. og da folk der har arbejdet hård i MC, BWL og den nye der kommer i 1,9 har spildt flere måneder på det.(de mister måske også et par kunder). Og de kunne vel bar gøre som nu, hvor items bestemmer dine LvL...
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
The DaneThe DaneSkrevet 22/10-05 01:37 
bos = Blessing of Salvation = -30% aggro.

Nok spiller jeg primært horde, men lige den skulle jeg mene at kende til.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HeroldHeroldSkrevet 22/10-05 03:34 
Nej, de sagde fra starten at lvl-cap'en steg med den kommende udvidelse. Det har hele tiden været fast. At de siden hen har sagt noget andet er måske muligt, men lige fra den første snak om udvidelsen, har øgelse af mulige antal lvls været på tale.

Og hvis folk mener de ville have spildt tiden i MC osv., så burde de måske spille noget andet. :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 22/10-05 07:43, rettet 22/10-05 07:53 
øhhhh...

at man bruger flere måneder på sin tier 1 set (lawbringer ved mig, har kun 3 styk efter 3 måneder), pågrund af blizzard dårlig random loot(ikke meget random over den). Vis man ikke føler det er spild af tid, skulle man måske finde noget andet at lave udover WoW :P.


altså blizzard har sagt imellem tiden de ikke vil lade den stige. altså vis det var 10 hero lvl´s så kun det måske gå. men 10 normal lvl?. hele deres system er lige nu bygget op om men er lvl 60 (talents bare for at nævne en ting).


btw jeg ser flere der vil blive sur vis den steg, end folk der er glade for det.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 22/10-05 11:19 
Men du skal tænke på at der er mange, der ikke spiller det ligesom I gør det, og rent faktisk forventer at kommer noget nyt indhold til dem = nye levels.

Det er rigtigt at hovedløs implementering af 10 nye levels vil ødelægge meget for dem der har tid til at sidde flere timer dagligt og rende i Molten Core, men jeg er ret overbevist om at Blizzard sagtens kan lave en løsning, hvor alle er tilfredse. Der er ingen der siger at der kommer epic armor, der nødvendigvis er 10 levels bedre end det der findes nu. Og hvis der gør, skal du muligvis bruge det gamle sæt for at for det. Who knows? Der er masse af muligheder.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 22/10-05 13:28 
dpl - Hvad havde du forventet?^_^

Det har været planen HELE tiden at cappen skulle sættes op. Sådan har det værest i lang de fleste class-based MMOs. DAOC og EQ havde det også. Det var mere SWG og UO der aldrig fik den slags ting.

Du siger at de mister kunder hvis de ikke rejser cap!:O? Er du klar over hvor mange der klager over end game?:) Rigtig mange mennesker syntes at end game er så kedeligt og meningsløst at de tons af ALTs.

Troede du virkelig seriøst at om 5 år ville der stadig kun være lvl 60 og yderlige character advancement som har været en af de vigtigste ting i WoW, ville forblive ens?:o

Hvis folk synes at MC og BWL så skulle de bare have ladet være med at gøre dem så meget. Seriøst. Ingen tvinger folk til at gå på de raids.:D
WoW vil kun miste kunder hvis de bliver ved med at proppe flere 40 man raids ind i det nuværende spil. Der er helt vildt meget support for hero classes og den slags.:)
Well crucify the insincere tonight...
dpldplSkrevet 22/10-05 22:13 
WoW behøver ikke være some de andre. Hvorfor sæt cap op fordi de andre gøre det? det holder jo ikke en meter

jeg siger de mister nok kunder vis de sætter den op. Da jeg lige var blevet 60, øsnkede jeg også flere lvl´s. Men efter MC, og især da vi nakket ragnaros, Så vil jeg har have udfodring end at spilde min tid på at skulle lvl 10 mere lvl op. Plus jeg har mistet en helveds masse EXP, pågrund jeg har været 60 i så lang tid.
sagt med andre ord, jeg kan ikke se nogen fordele ved 10 lvl´s mere


"Troede du virkelig seriøst at om 5 år ville der stadig kun være lvl 60 og yderlige character advancement som har været en af de vigtigste ting i WoW, ville forblive ens?:o"

ok det der fattet jeg ikke lige. character advancement en vigtig del af WoW?(måske misforstår jeg dig), men character i WoW er simpel. ikke noget godt ved det. WoW handler lige nu mest om "lore" og nakke raid bosses(hvilken har med "lore" at gøre samme tid).


For mig handler WoW om "lore" og instances runs("lore" igen, da ragnaros logisk vis kræver mere end 5 mand. ffs han er jo den højest rank til en af den gamle guder!). WoW vil gå hurtig ned vis de stoppet de raid instance
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 22/10-05 22:17 
Herold>
Men du skal tænke på at der er mange, der ikke spiller det ligesom I gør det, og rent faktisk forventer at kommer noget nyt indhold til dem = nye levels.


altså vi er en "casual" guild med et par hardcore spiller. ALLE kan komme til MC(vi har over 10 MC runs på min server, og det er en af de "små" server). tro faktisk ikke ret mange der forventer 10 LvL. da WoW har nok andet, VIS man kan lide "lore". som jeg sagde sidste, det er det WoW handler mest om lige nu IMO
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
ValkyrieValkyrieSkrevet 22/10-05 23:41 
jeg siger de mister nok kunder vis de sætter den op. Da jeg lige var blevet 60, øsnkede jeg også flere lvl´s. Men efter MC, og især da vi nakket ragnaros, Så vil jeg har have udfodring end at spilde min tid på at skulle lvl 10 mere lvl op. Plus jeg har mistet en helveds masse EXP, pågrund jeg har været 60 i så lang tid.
sagt med andre ord, jeg kan ikke se nogen fordele ved 10 lvl´s mere

Jeg kender tons af folk der allerede er stoppet efter de prøvede MC engang! Og hvorfor ikke?

End game er lamt! Hvis du ikke tror på det, så smut forbi wow boardsne. Spillets "casual appeal" er totalt væk i end game og der er kun plads til folk der gider at gøre de high level instances igen og igen.
Langt de fleste hardcore EQers har altid syntes at MC og BWL var for n00bie. Det er jeg personligt enig i. De er kedelige og lange instances der ikke er sjove at gøre igen. Det eneste der gør dem udfordrende er at de bosser har kedeligt mange hitpoints. Hence - Hvorfor BWL gik så hurtigt ned.

Ingen casual gamer der højst spiller i en time kan komme i MC og få noget ud af det, og udover det så er drop rate så lav at det ikke er det værd.

Hvorfor 10 levels mere?

Fordi når de bygger mere content fokusere de på mere character advancement. 10 nye levels betyder nye skills og talents = mere taktiske muligheder i pve og pvp.

Det har været bekræftet af Katrina siden ESTC 2001 at de vil rejse cap og eventyret senere hen.


ok det der fattet jeg ikke lige. character advancement en vigtig del af WoW?(måske misforstår jeg dig), men character i WoW er simpel. ikke noget godt ved det. WoW handler lige nu mest om "lore" og nakke raid bosses(hvilken har med "lore" at gøre samme tid).

WoW handler om lore og raid bosser? Jeg tror de fleste vil mene at WoW er et PvE spil med et tacky grind og et robust og belønnende quest system.
End game handler om raid bosser. Simpelthen fordi der ikke er andet at lave. Udover at måske ganke lowbies eller farme honor points i BGs.

Hvis du kender WoWs historie, har spillet de andre WC spil og læst War of the ancient bøgerne, så burde du vide at WoW og Ragnaros etc kun var begyndelsen. Det har ALTID været meningen at Arthas og Illidan skulle komme senere med meget højere levels og det er også kun logisk.


Jeg kan ikke forstå hvorfor nogen gerne ville sidde ved lvl 60 om 5 år, med de samme skills og bare bedre gear. WoW er item centric, men som du allerede kan se så er gear gået ud af kontrol hos warriors vs casters. DPS kan simpelthen ikke kontrolleres hos melee classerne og når de bare blive ved med at kaste alle mulige ind i den level range så vil det ende med at paladins vil Critte for mere end Mages i sidste ende fordi de har OMFG uber weapons.


Jeg kan ikke forstå hvordan man kan føle at man har spildt sin tid. Det kan man jo sige om alle 60s levels. "Det var skod jeg brugte lang tid på at klare Quest X for at få våben Y ved lvl 30, når det alligevel ville være skod ved lvl 55"! <- Den ideologi holder jo ikke.
Folk betaler og forventer at få nyt content. Hele konceptet med MMOs er jo at udviklere deres karaktere og gøre dem stærkere. Delvis igennem gear og delvis igennem advancement.

Jeg er ikke specielt fan af quests i WoW. Jeg blev træt af de fedEx run quest med dårlige storylines for lang tid siden. jeg kan kun håbe at de propper voice acting ind og laver nogen flere intressante quests med mere end "Kill this" og "deliver that" objectives.
Man kan bare se på end game i PvP at casters er ubrulige fordi melee classerne for bedre og bedre gear og det øger deres DPS betydeligt. Det laver unbalance og vil på et tidspunkt smadre hele balancen.

Tænk også på hvorfor de nye quests i Silithus er blevet så godt modtaget af folk. Det er solo og small group content som folk kan lave uden at dedikere, jeg ved ikke hvor mange timer på de lange meningsløse raids igen og igen og igen og igen og igen.
Tro det eller ej, en stor del af WoWs succes har noget at gøre med at det er så solo venligt og folk kan nå "slutningen" på egen hånd. Raids går imod det koncept og alle folk der ikke gider guilds bliver totalt shaftet.

Dette er dog kun min mening. Jeg tror bare denne her expansion kunne blive rigtig fed. Det der tidsrejse lyder cool. Blizzcon kan ikke komme snart nok...
Well crucify the insincere tonight...
dpldplSkrevet 23/10-05 00:09, rettet 23/10-05 00:12 
silithus taget godt imod? en god del folk hader silithus fordi det er for meget farming.(kedeligt), udover jeg selv synes silithus er ok, fordi nice lore og raid bosser. og der er enlig ikke særlig meget du kan solo dig til i silithus.

ja jeg ved ragnaros kun var begyndelsen. Og regner med Arthas bliver en af de sidste bosser i spillet. Men man behøves ikke lvl til laver en nasty boss.

og ja jeg ved melee våben er bedre end caster. Blizzard skal bare lave noget bedre caster gear. f.eks noget bedre +damage. og lige en ting min paladin har gjordet 2,5k skade ved et slag(men det kræver så meget held jeg ikke ser det mere engang per måned)

Jeg elsker lave quest, men de skal helst være 5 mands quest. WoW er et online spil med mange spiller på samme server. helt ærlig så virker at gå solo forkert for mig(ok kan forstå vis man vil gøre det engang imellem). Så kunne man jo lige så godt finde sig et offline spil.


BTW: lige nu er jeg ligeglad med denne expansion. fordi vis 1,9 ikke bliver noget paladin "love" som de har sagt, så er chance for jeg stopper WoW. :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 23/10-05 11:00 
dpl: Du skal tænke på at der er mere end én slags spiller. Spillet mistede sin charme for mig, da jeg indså at jeg reelt ikke havde andet tilbage end at spille nye figurer op i level. Jeg har simpelthen hverken tid eller tålmodighed til at sidde i 6-7 stive timer om aftenen for at rende i Molten Core. Jeg vil personligt gerne have mere solo-content, samt mere 5 mands gruppe-content, for lige nu appellerer den del hvor jeg kan spille med mine venner mest til mig, og jeg kender altså ikke 40+ mennesker, der spiller WoW, og da slet ikke på samme server.

Jeg ved godt at raids er en stor del af spillet, men det kan altså ikke være det eneste der er at komme efter. 10 levels mere + områder til at få dem i, ville kunne gøre det for mig.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 23/10-05 11:05 
Jeg var også tæt på at stoppe da jeg nåede til end-game. Det er simpelthen for meget arbejde enten at komme med i raids eller være aktiv (hvilket vil sige forpligtet) overfor en end-game guild.

Jeg har forpligtelser og arbejde nok i mit rigtige liv, når jeg spiller computer skal jeg helst bare kunne logge på og spille i det stykke tid jeg selv synes.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
psychomantispsychomantisSkrevet 23/10-05 13:16 
Da jeg ikke havde været lvl 60 i ret lang tid skrev jeg dette indlæg i min daværende guilds forum:

11/8 :

"Idag er min WoW tid forløbet således : Spillede min priest op fra lvl 16 til 18. Utroligt hyggeligt og sjovt selvom det var de samme gennemtravede områder, Westfall besidder for mig megen nostalgi og fed atmosfære (specielt pga. musikken).

Så loggede jeg på som Malkuth der er lvl 60, startede ud i IF med at stille mig kø til AV, som det endnu ikke er lykkedes mig at prøve.
Herfefter tog jeg til WPL og indløste første del af Blightcaller questen, kunne se næste del var elite så sprang lidt rundt på min hest istedet.
Brugte HS til IF, sprang lidt rundt på min hest og kiggede misundeligt på en med hele Lawbringer armor sættet, og en über mace. Sprang lidt mere rundt på min hest, kiggede i min quest log og overvejede om jeg skulle prøve at finde en raidgruppe til UBRS så jeg kunne få gennemført sidste del af Onyxia key questen. Opgav, var for træt til et flere timers raid. Sprang lidt rundt på min hest og loggede ud...

Tjah, som det måske fremgår af ovenstående keder jeg mig lidt efter jeg er blevet lvl 60. OG det er altså ikke selve spillet jeg er træt af. Det jeg godt kan lide er at udvikle figuren, dvs. optjene xp og stige i level og dermed få nye spells og skills. Det slutter selvsagt som level 60. Det der er tilbage er nogle meget store raidevents, som sikkert også er sjove, men bare ikke så umiddelbare at gå igang med. Så kan man gå i udstyrs-mode, dvs. raide den ene high end dungeon efter den anden for at få lige præcis dét armor sæt man gerne vil have, med drop rate 0.01 %.

Jeg ville gerne have den epic hest (men er jo paladin så det kræver blandt ANDET lige et pristine black diamond drop...). Jeg vil også gerne have et fedt armor sæt (har tænkt på Lightforge), som jo et eller andet sted er nødvendigt hvis man vil have noget at sige i MC eller hos Onyxia. Synes bare ikke umiddelbart det virker så sjovt at skaffe som at levelle...."

Siden er der sket lidt (blandt andet er det ikke så svært at få en pristine black diamond ;-)), og jeg har været i MC nogle gange og har så småt accepteret at hvis jeg vil fortsætte med at spille med min lvl 60 paladin må også jeg gå i "udstyrs-mode" eller i det mindste tage med på nogle instance runs. Foreksempel UBRS, Stratholme osv..., og så tage i MC når lejligheden byder sig. Egentligt har jeg efterhånden glemt det med at jeg ikke får xp, og spiller spillet bare for det rene spils skyld. Men det skyldes nok mere at sådan er vilkårene og ikke, at jeg ikke ønsker at level cap vil stige. For det gør jeg stadigvæk, der er som det er nævnt mange muligheder for at implementere det.
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/10-05 13:23 
Bingo dXrL! Hele den gamle EQ mentalitet kommer ind igen... Pludslig er det ikke okay at kunne sidde i en halv time og queste lidt mere. Sorry boy... Ingen epic drops til dig! Kun til dem der siger arbejdet op og dedikere deres liv til WoW.

"Short bursts of fun" som de skriger på US forum er det der behøves ligenu.

Tænk på honor systemet - PvP i WoW er heldigvis sådan at man kan gå ud på egen hånd eller med et par andre og lave noget ravage i 10... 20 minutter også logge af med lidt flere points.
Personligt synes jeg at honor systemet er en god ide. Der mangler bare mere ambition... Og mere dybde og flere ting at gøre. Det skal simplethen "udvides". Og når battlegrounds kommer til at fungere ordentrligt(uden ventetider) så tror jeg også at det vil blive mere intressant end game. Det samme med det pvp de vil lave i det normale azeroth hvor folk vil kunne overtage zoner/bygninger. Det kunne være rigtig fedt hvis noget af DaOCs RvR ånd kom ind i spillet.

Jeg savner lidt alt det sjov der plejede at være ved Crossroads... Ja vist var det delvis ganking, men det var også fedt når high level horde kom og forsvarede:)
Well crucify the insincere tonight...
DarkenDarkenSkrevet 23/10-05 13:53 
enig omkring farming/raids, tidsforbruget vs. udbytte/fun er bare ikke godt nok for mig og med farming mener jeg feks at man ikke kun skal bruge x timer i mc, men også x timer i løbet af ugen på at farme guld til repairs og farming af resources til items der skal bruges på raidet (firepots blandt andet).
For mig er 1-5x sjovere end endgame og det synes jeg ikke det burde.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
ValkyrieValkyrieSkrevet 23/10-05 15:55 
Jeg tror også det har noget med tidsforbrug.

Er der andre her som næsten altid glædet sig til at lave DM?

Seriøst. Det va da en fed instance. Jeg køre den selv ligenu med en lvl 18 Warrior.

1)Den har massere af rewards. Altså den er min tid værd fordi der er mange gode drops.

2)VC questen og hele sagaen med Defias brotherhood er godt lavet og fortalt.

3)Den tager ikke lang tid og kræver ikke så meget. Et par kompetente low level 20 spillere kan gøre den uden problemer.

Altså, på ikke særlig lang tid kan man få noget rigtig positvit og sjovt ud af den.

Jeg er alt for at der skal være crazy instances der er lange og epic.

Når vi når det til det punkt hvor Arthas og hans nye hær skal ned med næsen i Northrend så ja... Så håber jeg at det vil blive en lang, svær og næsten umulig instance. En af dem som jeg tror casual guilds vil kunne lave i 1 gang vær måned eller måske mindre, og hardcore raid guilds måske gør dem vær weekend.

Men når det gælder generelt, så håber jeg seriøst at i fremtiden vil der komme instances og fede dungeons der er designet til færre spillere.

Forstil jer Lord of the rings agtigt. Nede i mornia. Når Gandalf falder ned i dybet. Sådan et lille 8 mand party hvor, vær spillers "skill" virkelig betyder noget og ikke 40 mands zerging hvor halvdelen laver FRAPs videoer med Linkin Park og KoRn musik i baggrunden! Og disse instances behøver ikke at være lange. De kunne have en lavere drop rate end de lange, men stadig være værd at gøre igen.
Ligesom de millioner af mennesker der stadig synes at det er sjovt at game Diablo 2.

Blizzard vil forhåbentligt lave den samme slags random stats så drops bliver unikke. Måske proppe PvE ladder rankings ind og gøre en hel del mere ud af faction standing.
Det fede er at mulighederne er rigtig mange for WoW og der er knap gået et år siden det kom ud.:)
Well crucify the insincere tonight...
FourDFourDSkrevet 23/10-05 17:38 
Ja der mangler virkelig noget "skillplay"! Eller generelt noget hvor at det ikke bare handler om at have så og så meget fire res gear, for at kunne klare det.
Det er sjovt at bygge sin char op, men det er efterhånden det eneste der er tilbage at lave.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
dpldplSkrevet 23/10-05 23:21 
altså har men en ok guild. så bliver end game slet ikke svært.

f.eks er vi gået samme 3 gulds for at lave MC og BWL. Og de flest af dem er casual gamers og vi bruger omkring 3 timer på raid hverdag. så skriver man sig op vis man vil.

men ok jeg spiller mest for udfodring. og den eneste rigtig udfrodring jeg har fundet i WoW var MC(godt nok farm status nu, men i start var det sjov og hårdt) og nu BWL. jeg har klart alt i WoW udover BWL og de 4 nye dragons. Og nej jeg er ikke en harcore spiller

Jeg hader for det mest den del af spil der handler om at lvl op. fordi om du klar en quest er bestemt af din lvl og ikke din skill.

Digi-Lsd: sine hvornår har kamp handlet om kun for fire res gear?. ja ragnaros kræver fire res gear, men kræver altså også en del skill.

ANYWAY, i sidste ende er det jo bare min menig. som sagt meniger er aldrig ens(det vil gøre verden kedelig)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 23/10-05 23:26 
Men er der nogen der snakker om at er svært? Nej, det er tidskrævende, og tid er noget alt for mange voksne mennesker ikke har. Derfor er det hovedsageligt (og her sætter jeg lige WoW-spillere i bås) børn og unge, der har tid til endgamet.

Vi vil bare gerne have at WoW får lidt af det pick up n' play tilbage, som det havde i starten... hvor der var lvls til.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
FourDFourDSkrevet 24/10-05 16:03 
dpl>
Digi-Lsd: sine hvornår har kamp handlet om kun for fire res gear?. ja ragnaros kræver fire res gear, men kræver altså også en del skill.

Ja dpl det kan så diskuteres (og det skal det da også!).
Selvfølgelig handler det ikke kun om fire res gear, men for eks. en mages rolle i Ragnaros kampen vil jeg IKKE JUST påstå er noget der kræver skill.

Nu har jeg ikke selv taget Ragnaros men har set min ven prøve, og har set en del videoer hvor de tager ham ned, heraf også en som er fraps'et af en mage. Det eneste han laver er at spamme frostbolt.

Ragnaros kræver øvelse, og noget koordination fra gruppen.
Men ikke ligefrem skill!
(IMO)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ValkyrieValkyrieSkrevet 24/10-05 19:36 
f.eks er vi gået samme 3 gulds for at lave MC og BWL. Og de flest af dem er casual gamers og vi bruger omkring 3 timer på raid hverdag. så skriver man sig op vis man vil.

3 Timer raid hverdag er ikke casual gaming.

en halv time til questing er casual gaming. Og igen(selvom jeg føler at jeg bare gentager mig selv). IKKE alle folk kan lide eller gider at bruge tid på guilds.


Jeg hader for det mest den del af spil der handler om at lvl op. fordi om du klar en quest er bestemt af din lvl og ikke din skill.

Velkommen til MMORPGs! Må jeg forslå et first person shooter.... Eller måske Ninja Gaiden?
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 25/10-05 20:58 
Folk der ikke kan lide eller gider at bruge tid på guilds (og nu er det jo kun "ledelsen" af en guild der rent faktisk skal arbejde på det), må være de folk som ikke kan lide eller gider at spille sammen med andre. Må jeg foreslå Tetris?

Og jeg tror, at det der blev ment var, at disse tre guilds daglig laver raids på bestemte tidspunkter og så kan man ellers bare møde op/melde sig til. Ikke nødvendigvis, at de samme personer spiller 3 timer hver dag.

--
Og hvis du ikke vil have dine muligheder begrænset af dit level, så kan du enten begive dig hen i en zone der er 20+ levels højere end dig. Så skal du nok få prygl så hårdt, at du ikke kan stave til "skill" bagefter. Eller du kan spille et spil, som ikke er baseret på levels.
» a winner is you «
FourDFourDSkrevet 28/10-05 19:56 
*@!# hvor sindssygt!
Det hele er bekræftet her!!!
Jamen.. Jamen.. Alt der stod i det der legit var sandt!

The Burning Crusade! Officielle notes!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
dRxLdRxLSkrevet 28/10-05 21:03 
Det er alt sammen fint. Her i huset har vi besluttet at lægge spillet på hylden. Det er for tidskrævende for voksne mennesker.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/10-05 22:59 
Måske er det rigtigt dRxL. Men på den anden side kommer det an på hvad man vil opnå med spillet.

Dog er du nok ikke alene i den vudering, da de sidste mange patches har haft lange tidskrævende dungeons der mere eller mener tager urimligt meget tid, bare at gennemføre, for at have endnu mindre chance for at få godt loot.

Måske er det så nu at Blizzard vil tabe deres casual gamers på gulvet og folk vil forlade spillet som en epedemi. Det har vi ihvert fald set i andre MMORPGs.

Rites - Jeg tror de færeste er enige i det du siger. Altså, alle "casual gamers". Ingen i den målgruppe har lyst til at blive forpligtet til at logge på eller skulle holde aftaler i et spil eller sætte en masse timer af til et spil der er rent time sink.
Well crucify the insincere tonight...
HeroldHeroldSkrevet 28/10-05 23:11 
Det er meget tidskrævende ja - jeg vil nøjes med at nørde det nogle timer om ugen. Jeg har alligevel gametime frem til februar. :) De 70 ekstra levels giver mig mere indhold, så jeg er helt og fuldt ud tilfreds.

Og ja, jeg har ikke lyst til at have virtuelle forpligtelser. Den rigtigt slags har man nok af i livet. Derfor kan hundene i Nintendogs samtidigt får fingeren af mig. PAS JER SELV, MØGKRÆ!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/10-05 23:28 
God pointe Herold.
Men 7 Instances. 7!
Jeg sad lige og talte med nogen der mente at denne expansion var utrolig uinspirerende og bare mere item farming istedet for bedre slags quests og character advancements.

Jeg synes denne expansion lyder cool, men 7 instances. Og Illadin som raid boss. Man kan vist allerede sige sig selv nu at det vil tage 12-15 timer at gennemføre sådan et raid, og hvem gider egentlig det?

Når folk har mistet deres sociale liv og kun har en inventory fyldt med epics tilbage, vil de så syntes det var det værd?
Jeg kender en hel del som fuldstændig neglicere alt sundt fornuft, arbejde, familie etc for at spille WoW.

Jeg ville personligt være mere til bare at have det sjovt med "short bursts of fun". Lidt PvP og Questing her og der og meget sjælent lange raids.
Måske er det bare på tide for mig også at gå tilbage til normale spil. Måske bare få mit online fix på Live eller pc FPS. /confused.
Well crucify the insincere tonight...
dpldplSkrevet 29/10-05 12:48 
øv så bliver det lvl 70.....

anyway de kan ikke gøre det med meget mindre end 7 instance IMO. de vi har over 7 instance til lvl 60 nu(strat,scholo, DM(tæller den som2 til 3), ZG, MC, BWL,Ubrs, Lbrs og de 2 der snart kommer i silithus). siden de ikke er top instance mere, så er der bruge for 7. angående item farming. altså der er også bruger for instance til quest (har du nogensinde prøvet den quest hvor du skal finde et billede i stratholme(hedder noget med fodring)). og er man PvP spiller jamen, så er items vel tit vigtiger end lore?.

Valkyrie: der er timer på instance. så who cares om de er 12 timer lang. man SKAL ikke gøre det på en dag. Nu er det ikke alle folk der er så dumme at glemme hverdagen pågrund af WoW

men tro det outland bliver et pænt stor sted, så der skal vel nok være noget "normal" quest. og PvP kan du jo altid gøre...
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
RonaldoRonaldoSkrevet 29/10-05 15:27 
Det ser ud til at Blizzard har en fem års plan med World of Warcraft. De vil med 12-16? måneders mellemrum udgive en expansion som indeholder nye levels og en masse indhold. Hvis det nye indhold bare kunne tilgås med det samme, så ville der være mange, som måske følte at det bare var mere af det samme.

Jeg forventer i sidste ende at se en level cap på 100.

Instances er en lang trappe af at blive udrustet til den næste udfordring. Dem der lavede Molten Core havde de bedste drops fra Blackrock Spire, og dem der nu laver Blackwing Lair har de bedste drops fra Molten Core. Sådan vil det selvfølgelig også være i fremtiden. Det er selvfølgelig svært for os casuals at være med i det race, men Molten Core vil være betydeligt nemmere for os at tilgå, hvis vi er over level 60. De casuals som i dag laver Blackrock spire vil i fremtiden lave MC/BWL.

Blizzard forsøger virkelig på at tilfredstille alle. Der vil være en periode hvor de kan se at casual players langsomt begynder at glide væk fra spillet, og så vil de nok fodre dem med noget let tilgængeligt indhold for at holde på dem.
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/10-05 15:41 
Endnu en god pointe Ronaldo. Hvis de bare kan lave solo-able quest fra 60 til 70 så er jeg faktisk glad.

Panda ser ud til at være den anden race: http://img225.imageshack.us/img225/8016/155517wowpanda5km.jpg


Mere info fra et engelsk blad:


* New Horde race: Blood Elves.
* New Alliance race: Unknown! Blizzard aren't telling. This is because they recently changed the alliance race, it simply isn't ready for publicity yet.
* No new classes.
* Level cap 70.
* Higher skill ranks and new skills!
* New talents, as you have 9 more talent points to spend.
* The Dark Portal must be opened in a server-wide world event. I guess the one's who finish this überquest will get phat l00t.
* 8 new instances!
- Hellfire Citadel: Easiest instance in the expansion pack. Unsure if it's a 5-man instance or a raid instance, but it's for players level 57-63.
- Lady Vashj gets her own instance in the Outlands. Battle her minions and kill her!
- Auchindoun is a player city / mob killing instance. Gain rep with various factions, lose rep with the others, buy new high level items from friendly vendors and kill the unfriendly mobs that don't want you meddling with their enemies!
- Zul'Aman: Trolls are on a rampage in the northern part of Lordaeron. Kill them all! Zul'aman is a 20-man raid instance.
- Tower of Medivh: Do you dare to enter the keep of the greatest sorceror of Azeroth? Unknown evil lurks within! Tower of Medivh is supposedly 20-man raid instance.
- Temptest Keep has three 5-man instances and one raid instance. Waiting t kill you is Kael'Thun, leader of the Blood Elves, servant of Illidan.
- Black Temple of Illidan! This is the last challange in the Outlands. Battle your way through the demon infested temple and fight Illidan!
- Caverns of Time is probably the weirdest instance of them all. It holds 4 instances all in all in 4 different periods of time. Help Thrall escape from Durnholde Keep and visit Tarren Mill as it was years ago. Protect Medivh as he opens the Dark Portal in the Black Morass. Battle Archimonde and his army on Mount Hyjal. Battle each other in a new battleground on Hellfire Peninsula, set during the events of WarCraft II: Beyond the Dark Portal.
* Zones of Outlands are: Hellfire Peninsula, Zangor Marsh, Blaze Edge, Bone Wastes, Netherstorm.
* Carebears, BEWARE! If you travel to the Outlands you will be automatically flagged for PvP, even when you're playing on a PvE server.
* Bored of the new instances or the new zones? Find a way to open portals to three new zones in different worlds! 7 total are planned for the game, 3 of them will be in the expansion.
* Once thought to be dead, the mage Khadgar returns to Azeroth and warns us of a dangerous threat in the Outlands!
* LOADS of new items, including socketed items (similar to socketed items in Diablo II).
* New profession: Jewelcrafting. Create jewels to enhance your socketed items.
Well crucify the insincere tonight...
dpldplSkrevet 29/10-05 18:32, rettet 29/10-05 18:33 
pandarean har været rygtet som en af de nye ja. Men folk siger at grunden det ikke bleb vidst på blizzcon, er fordi blizzard har ændret der menig og skiffet alliance nye race ud.

btw: alle talents tree har 41 talent point top nu (altså talent tier 9). i exp ofc :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
FourDFourDSkrevet 29/10-05 21:52 
Fy fa'en en propoganda film der er på den officielle side.
De lover jo guld og grønne skove til alle.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
ChronoChronoSkrevet 31/10-05 17:03 
dRxL>
Det er alt sammen fint. Her i huset har vi besluttet at lægge spillet på hylden. Det er for tidskrævende for voksne mennesker.

Filmer i ikke når i begår kollektivt selvmord - altså begge to trykker "Delete Character"? Det må gøre ondt efter så mange timer :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
dRxLdRxLSkrevet 31/10-05 17:32 
Vi har opsagt vore abonnementer, men Blizzard lover at ens char ikke bliver slettet før mindst 6 måneder er gået...

Kan jo være jeg får tid/lyst til at spille lidt igen på et senere tidspunkt.
Egentlig sjovt at man kan gå fra være alt for glad for spillet til at stoppe og så overhovedet ikke føle lyst til at spille.
Skyldes sandsynligvis at "end game" viste sig at være så stor en skuffelse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KajikaKajikaSkrevet 01/04-06 14:09 
Så er den sidste race blevet offentliggjort

Klik her
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
TLTLSkrevet 01/04-06 14:39 
Det lyder da ret lamt at det fedeste en whisp kan gøre er at springe sig selv i luften, så man skal til at lave en ny en hver gang man gør det...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
ninja copninja copSkrevet 01/04-06 14:46 
Det er da vist en aprilsnar :)
KajikaKajikaSkrevet 01/04-06 15:13 
Jeg ville lige give den en chance, istedet for at poste den i aprilsnar-emnet :)
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig