X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvem skal spille PES5 i dag?


Svar
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 18/10-05 14:34 
Det skal jeg! :)

Jeg var ved et tilfælde lige et smut inde i den lokale boghandel, og lige midt i spilsektionen stod PES5. Jeg fik forvildet mig hen til ekspedienten, og spurgte om det kunne være rigtigt, at de allerede solgte det nu. Han smuttede en tur ud på lageret, og kom tilbage med et spritnyt eksemplar.
Jeg skyndte mig at betale, mens han fortalte mig, at de lige havde ... Se hele indlægget
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
51 emne(r).
1 2 > »

Svar
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 18/10-05 14:34 
Det skal jeg! :)

Jeg var ved et tilfælde lige et smut inde i den lokale boghandel, og lige midt i spilsektionen stod PES5. Jeg fik forvildet mig hen til ekspedienten, og spurgte om det kunne være rigtigt, at de allerede solgte det nu. Han smuttede en tur ud på lageret, og kom tilbage med et spritnyt eksemplar.
Jeg skyndte mig at betale, mens han fortalte mig, at de lige havde fået det ind ad døren i dag, så der var jeg nok heldig. Jeg kunne jo kun give manden ret;)

Jeg vil smutte. Jeg skal hen og spille PES.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
PoulPoulSkrevet 18/10-05 15:13 
Der er da nogle som kan...:) Jeg skal tidligst spille det fredag/lørdag. Har bestilt XBox versionen hos Gameplay i England, sammen med FM 2006, så der skal games noget bold i weekenden/næste uge...:)

Hørte iøvrigt at det havde fået et par dårlige anmeldelser rundt omkring, så jeg er da spændt på at høre folks reaktioner. Håber da ikke Konami har fået ødelagt dette suveræne spil.
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 18/10-05 15:57 
Jeg skal også spille PES5 i aften. Vi bliver fire stykker sammen om det i aften.

I de reviews jeg læst, har det da kun fået gode karaktere. Har ikke set det dårligere end 9/10. På gamerankings får det da også 96,7% fordelt på 13 anmeldelser.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
APHAPHSkrevet 18/10-05 16:23 
Er der nogle der ved om PES5 vil være spilbar på Xbox360?

Hvis det ikke viser sig at være tilfældet, så springer jeg nok over denne PES udgivelse, da jeg sælger alt mit nuværende konsoludstyr når 360'ern udgives.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 18/10-05 18:25 
Paasch>
Er der nogle der ved om PES5 vil være spilbar på Xbox360?

Ifølge den danske distributør - Pan Vision - vil det være spilbart på 360.

Udgivelse står dog som værende TBA

Release plan. Se linie 176
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
JinkJinkSkrevet 18/10-05 18:38 
Quake 4 TBA :/
Er der andre distributører af Q4 i skandinavien?
PoulPoulSkrevet 18/10-05 18:50, rettet 18/10-05 18:51 
Nå, måske vi snart kan få nogle first impressions fra de heldige??
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/10-05 21:25 
Xbox-versionen er (i Danmark?) blevet flyttet til 25/10 :(
PoulPoulSkrevet 18/10-05 21:41 
Er det bekræftet eller hvad? Håber da kun det er i DK. Har jo bestilt hos Gameplay.
King ChaosKing ChaosSkrevet 18/10-05 22:15 
I følge PanVision handlede det om Microsofts godkendelse, så det burde være europæisk. Men jeg kan kun tale om den nordiske version, så...
PoulPoulSkrevet 19/10-05 09:03 
Ser ud til at det måske kun gælder DK. Play.com har tilsynladende XBox versionen på lager nu. Håber jeg modtager en dispatch mail fra Gameplay idag...:)
PoulPoulSkrevet 19/10-05 20:01 
Kan nu bekræfte at XBox versionen i hvert fald ikke er forsinket i England. Min ordre fra Gameplay er blevet afsendt i dag. Har valgt priority shipping, så håber den måske når frem til fredag/lørdag.
HNHNSkrevet 19/10-05 21:04 
Fik også mit idag fra ebgames.

Syntes ikke der er forskel på pes 5 og WE 9 hvis i har prøvet det, er lidt skuffet over det, men håber det bliver bedre efter lidt spille tid..
King ChaosKing ChaosSkrevet 19/10-05 22:05 
HN>
Fik også mit idag fra ebgames.


Jeg fatter simpelthen ikke hvorfor den "danske" udgave så er forsinket... Det er dog utroligt... og at de så snakker om "godkendelse fra Microsoft"... det er ufattelig hvad man må stå model til. Først er det lokaliseringerne af Burnout, så er det udsættelsen af B&W2 (og collectors) og nu det her... Jeg er lidt træt af de danske distributører!
BatemanBatemanSkrevet 19/10-05 23:14 
Spillede poker her til aften, men damen er sendt i EBGames i morgen, hvorefter den står på træning torsdag aften.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
BaggyBaggySkrevet 19/10-05 23:18 
Online eller privat?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 20/10-05 08:52 
HN>
Fik også mit idag fra ebgames.

Syntes ikke der er forskel på pes 5 og WE 9 hvis i har prøvet det, er lidt skuffet over det, men håber det bliver bedre efter lidt spille tid..

Tro mig det bliver meget bedre. Min første indskydelse var også, at det var meget dårligere end PES4 - startede også med at tabe den første kamp til FuCK, jeg var Barcelona!! -. Men siden bliver spillet bare bedre og bedre. Det er så flydende når først man kommer ind i det lidt ændrede gameplay.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
PoulPoulSkrevet 20/10-05 09:00 
Synes ofte det har væres sådan med PES udgivelser. Man skal lige spille nogle kampe, før at man for alvor værdsætter de små ændringer i gameplayet.
PoulPoulSkrevet 20/10-05 10:18, rettet 20/10-05 10:18 
Er der iøvrigt nogle som har været online med enten PS2 eller XBox versionen? Spændt på om det er lykkedes Konami at komme af med noget af laggen fra sidste år.
HeroldHeroldSkrevet 20/10-05 10:52 
Jeg synes det er skidegodt - men det er ret svært, hvis man er vant til det gamle system. Spillerne har langt mere liv, og det nye offside-system er ret godt.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ChronoChronoSkrevet 20/10-05 11:58 
Ja, jeg har fra første fløjt følt at spillet var betydeligt bedre end PES4 - der efter min mening ikke var betydeligt bedre end PES3. Herligt! Sikken en boldfysik, og det er fantastisk som spillerne støder sammen og reagerer på hinanden.

Og så er det blevet lettere at score på frispark - jeg har snart scoret flere gange på frispark i PES5 end jeg har i alle tidligere PES til sammen tror jeg.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BaggyBaggySkrevet 20/10-05 12:04 
Det sidste lyder skidt.. Jeg var jo kendt blandt vennerne for at afgøre kampe med Totti på dødboldene... Hvis det bliver alle mans kunnen bliver jeg sku lidt bitter.. men må da vist ned og hente spillet i dag..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
ChronoChronoSkrevet 20/10-05 12:17 
Nu skal det siges at alle mine frisparksmål er scoret med Beckham, pånær et af en hollænder med forkert navn, og et af en dansker ved navn Jensen - sikkert Claus Jensen.

Jeg har også mest spillet multiplay, og det er jo sikkert sværere at score på 5 stjerner mod cpu'en.

Men at det er lettere at score på frispark i forhold til tidligere er der for mig ingen tvivl om - og det er ikke fordi jeg allerede er i vildt god PES-form :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 20/10-05 12:43 
Jeg er helt enig med Chrono, men jeg synes godt nok det er svært. Jeg har svært ved at skabe chancer, og det er faktisk kun på dødbolde jeg bliver rigtig farlig. Der er min udnyttelsesprocent tilgengæld også latterlig høj.

Men hvilken kameravinkel bruger I? Jeg bruger wide, som jeg også mener er den, der bliver anvendt ved PES-cuppen, eller tager jeg helt fejl?
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
BatemanBatemanSkrevet 20/10-05 13:48 
Nogen der har prøvet det online??

Bare jeg snart har fri!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
CronossCronossSkrevet 20/10-05 18:13 
Chrono>
Af en dansker ved navn Jensen - sikkert Claus Jensen.


Daniel Jensen :)
Der er en spiller ved navn C. Jensen, som er latterligt god til at sparke den ind udefra.

Jeg er vild med PES 5 indtil videre. Det er meget, meget nemmere at komme til at lave frispark, så folk kan ikke misbrug at holde kryds og firkant inde på samme tid.
Langskud er blevet sindssygt giftige - måske en tand for farlige. Dette gør dog kampene ekstremt sjove.

Men PES 5 er meget svært - markant sværere end PES 4. Heldigvis ser det ud til at de har gort det lidt sværere at score på lob, på friløbere skal man nu satse på at skyde på en af de første berøringer.
ChronoChronoSkrevet 20/10-05 18:37 
Ja, jeg har godt nok også været ret uheldig med mine lob - næsten altid lidt ved siden af målet. Langskud har jeg ikke haft så meget held med, men jeg har nu heller ikke forsøgt så meget, fordi min modstanders opstilling indbyder mere til at jeg forsøger mig over kanterne. Min modstander har dog godt nok scoret på et par langskud, så måske er der noget om snakken.

Det lyder godt at det er blevet sværere - det kunne være man alligevel skulle kaste sig ud i noget singleplay. Det forklarer også hvorfor jeg kun har fået spinkle sejre i de par kampe jeg har spillet på tre stjerner... var ellers ret sikker på at min form bare er elendig.

Er der forresten nogen som ved hvilke spillernavne der ændrer sig når man importerer fra PES4? Jeg importerede men fortrød bagefter, da den ikke sagde noget om hvad den havde ændret :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PoulPoulSkrevet 20/10-05 19:42 
Kan man importerer optionfilen fra PES4 direkte ind i 5'eren eller hvad?
ChronoChronoSkrevet 20/10-05 19:48 
Jeps, og man kan vælge hvad fra den man vil have. Jeg valgte "importer navne til hold som ikke i forvejen har rigtige navne". Aner bare ikke hvad den lavede om :/
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BaggyBaggySkrevet 20/10-05 21:51 
Lyder godt med Lob... De er 99 % sikre på friløber i pes 4.. I hvertfald når man først har fundet teknikken.. men lyder fandme spændende.. kan jo ikke vente selvom min økonomi først giver lov til køb den 1.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
TLTLSkrevet 21/10-05 11:52 
Chrono>
Jeps, og man kan vælge hvad fra den man vil have. Jeg valgte "importer navne til hold som ikke i forvejen har rigtige navne". Aner bare ikke hvad den lavede om :/

Hvis du ikke har lavet nogle navne om i PES4, sker der vel ikke noget? Men det er nok bare så du er fri for at skrive dem ind igen, hvilket jo tager ret lang tid!
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
lightyear dklightyear dkSkrevet 23/10-05 13:59, rettet 23/10-05 14:01 
Bateman>
Nogen der har prøvet det online??

Bare jeg snart har fri!

Efter jeg har spillet pes 4 over xbox live troede jeg at det var umuligt at lave en netkode der kunne køre det så flydene som om du spillede to på en box, men efter at har spillet pes 5 over live i et par kampe, fandt jeg hurtigt ud af at det åbentbart er muligt at lave et fodboldspil der kører helt perfekt flydene over live, ihvertfald over de 5 kampe jeg har spillet.
are you CHICKEN?
BatemanBatemanSkrevet 23/10-05 19:12 
Spillede selv mod en tysker online i går på PS2. Synes stadigvæk der er en markant forsinkelse, så mine forsvarsspillere løb forvirrede rundt ud at ramme bolden.

Så vidt jeg kunne se derinde er Konami igang med at lave divisioner, så det bliver spændende når de starter :)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
PoulPoulSkrevet 24/10-05 17:05 
Lyder da godt med nogle divisioner. Håber da også de laver sådan noget til XBox versionen. Nu hvor vi snakker om XBox versionen, så kom jeg idag hjem til min postkasse indeholdende en postanmeldelse fra Gameplay. Kiggede straks på klokken og så den var 16.45. YES tænkte jeg, kan lige nå ned på posthuset inden de lukker kl. 17, men inden jeg når at komme ud af døren, ligger jeg mærke til at der står på sedlen at den først kan hentes fra i morgen af. Er det normalt?? Da jeg boede i Horsens, kunne man da altid hente den sidst på dagen, samme dag som man havde fået anmeldelsen.
lightyear dklightyear dkSkrevet 24/10-05 18:00 
Det er meget normalt at man først kan hente sin pakke dagen efter, faktisk har jeg aldrig oplevet at jeg kunne hente en pakke samme dag.
are you CHICKEN?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/10-05 19:01 
I Svendborg kan vi hente samme dag efter kl 16.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FizbanFizbanSkrevet 24/10-05 19:59 
Kan også hente dem samme dag i silkeborg =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
MalundMalundSkrevet 24/10-05 20:16 
Kan også hente den samme dag i Fredensborg.
PoulPoulSkrevet 24/10-05 20:52 
Synes nok det også var sådan i Horsens. Tror lige jeg skal have sat lidt skub i dem her i Kolding..:)
ChronoChronoSkrevet 24/10-05 21:29 
I Aalborg kan vi også først hente næste dag. Troede det var sådan alle steder :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PoulPoulSkrevet 25/10-05 19:34 
Nå, så kom Xbox udgaven ind af døren. Har lige siddet og leget lidt med noget træning. Er blevet irriretet på den sidste øvelse i første katerogi i "situation training". Det er den hvor man ligesom skal sparke den forbi modstanderen med en lang dribling, for derefter at crosse den. Hvordan i dælen kan det lade sig gøre?? Der står man skal bruge sprint knappen og så holde enten dioganalt eller til siden. Er bare mig eller det bare svært?
HNHNSkrevet 26/10-05 07:20 
På Ps2 skal man holde R1 nede og trykke op eller ned samme tid med R2, det virker fint men det tog også lidt tid for mig at gøre det ordenlig.
PoulPoulSkrevet 26/10-05 07:39 
Jeg gav op i går. På XBox skal man bare holde R nede og så trykke op eller ned, men fik det nu aldrig rigtig til at virke.
BaggyBaggySkrevet 26/10-05 11:03 
Har du aldrig brugt den træk i pes 4 poul ?

Men ja, R1 og så trykke R2.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
PoulPoulSkrevet 26/10-05 11:31 
Tror ikke jeg har brugt det i PES4. Ikke med vilje i hvert fald..:) Holder mig til det mere simple...:)

Kan det iøvrigt passe at startformationerne mangler fra entrance scenen?? Det var der da i PES4. Nu har jeg spillet exhibition og VM, begge steder ser man bare lige spillerne komme ind, hvorefter det skifter til et par billeder af spillere som lige klapper hinanden i hånden og så er det det.
ChronoChronoSkrevet 26/10-05 14:52 
Jeg spillede EM i går og der så man modstanderens startformation inden kampen. Men jeg plejer nu bare at springe det over.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PoulPoulSkrevet 26/10-05 22:37 
Hmm...mærkeligt at den ikke dukker op på XBoxen så.
lightyear dklightyear dkSkrevet 26/10-05 23:29 
Det er også på xbox, har selv lige tjekket og ja det dukker op!
are you CHICKEN?
PoulPoulSkrevet 27/10-05 00:00 
Nu har jeg tjekke lidt igen. Ved exhibition og cups dukker den ikke op her, men hvis jeg vælger en league, så kommer den frem. Mærkeligt...
CronossCronossSkrevet 27/10-05 15:14 
Du skal sætte settings til at vise Entrance ved "ikke-vigtige" kampe også.

Som standdard står den bare til "Kun vigtige".
51 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig