X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nye EDGE scores


Svar
OkottaOkottaSkrevet 15/05-03 21:59 
Soul Calibur II - 9/10
Amplitude - 8/10
Silent Hill 3 - 7/10
P.N.03 - 7/10
Eve Online: The Second Genesis - 8/10
Breath Of Fire: Dragon Quarter - 7/10
Dodonpachi: Dai-Ou-Jou - 8/10
MotoGP: URT2 - 8/10
Clock Tower 3 - 3/10
Vietcong - 5/10
Golden Sun: The Lost Age - 6/10
Made In Wario - 7/10
World War II: Frontline Command - 5/... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
823 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 14/02-07 11:17 
Herold>
der er ikke voldsomt meget spil i det.

Ud fra demoen og previews at bedømme, så virker det netop som et spil, med meget "spil". Ikke forstået i længde - men interaktivitet eller måske frihed - for det er jo ikke sådan, at et 80 timers spil har mere "spil" end et 8 timers.

Iøvrigt kommer jeg aldrig til at forstå, den besættelse folk har med spils længde. For mig handler det mere om størrelsen af oplevelsen end mængden af tid brugt. Hvad tager man med videre? Hvilket minde efterlader oplevelsen hos en?

Ico - ca 6 timer
Rez - ca 1 time
New Super Mario Bros - ca 4 timer
Gears of War - ca 8 timer
Prince of Persia SoT ca 8-10 timer
Super Metroid - ca 4-6 timer
Crackdown - ca 6-10 timer

Er en bog på 1000 sider bedre end en på 200? Er en film på tre timer bedre end en på to?

Tror aldrig at jeg kommer til at forstå, hvorfor folk er så interesseret i et spils længde...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 14/02-07 12:20 
Resident Evil 4 - lige godt og vel 25 timer, første gang på Normal. Nye ting hele tiden. Nye områder hele tiden. Stort set ingen backtracking og IMO en noget nær perfekt spil oplevelse.

Spil er bare blevet kortere i dag - ihvertfald på 360'eren, hvis man bedømmer udfra GoW og nu også Crackdown. Udviklerne har disc-pladsen og harddisk, men den bliver ikke rigtigt udnyttet. Mht. GoW, Crackdown og særligt også PGR 3, så er det som om at spillene er bygget udfra en skabelon der siger, at de SKAL indeholde et singleplayer element, men at de allerhelst skal være et multiplayer spil; Singleplayer campaign content i de spil, er altså ikke som ditto content var for bare et par år siden, og det er skuffende.

Ja - jeg vil gerne ha' et spil som måske kan gennemføres på 6 timer, hvis der er fuld valuta hele vejen igennem. Men omvendt vil jeg da hellere ha' et spil som tager godt og vel 20 timer at gennemføre, hvis der også er fuld valuta hele vejen igennem der; Logik for agerhøns.

Man kan godt føle sig lidt snydt af og til, at have givet gode penge (fuld pris) for et spil, når man har gennemført det på en weekend.

Var det ca. 40 timer det tog at gennemføre Twilight Princess? Jeg går ud fra at det var en stor oplevelse fra start til slut og at man fik fuld valuta for sine penge.

Personligt savner jeg flere spil, som har den fremdrift og content som RE 4 havde; Der fik man sgu noget for sine penge.

Men co-op er altid godt, så det trækker pænt op i spil som har kortere længde end andre. Af samme årsag, har jeg besluttet mig for at købe Crackdown; Jeg ved efterhånden hvad jeg går ind til og hvad jeg får for mine penge, og så får jeg co-op som giver en gang ekstra gameplay valuta. Men derfor måtte det stadigvæk godt være et længere og mere afvekslende spil.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
WehnerWehnerSkrevet 14/02-07 12:52, rettet 14/02-07 12:53 
Hvis vi går tilbage til SNES- og N64-tiden, hvor spil pinedød kostede 5-600,- fra udgivelsen og ind i evigheden, og hvor jeg selv var på SU, så ville jeg også have følt mig snydt, hvis spillene havde været korte. Kan godt huske, hvordan vi sad og grinede af korte spil som MediEvil, mens vi sad med Banjo og Donkey Kong.

Men i dag er jeg ligeglad. Der står mange uspillede spil på min hylde fra Play og EB til ingen penge. Hvis man kan vente blot en tre mdr., kan man næsten altid få at spil meget billigere end retail. Så i dag nyder jeg korte spil, for selv hvis jeg har betalt fuld pris, så er det ikke så stort et indhug i mit budget, og hvis jeg ikke har, så er det bare fint.

Og egentlig vil jeg gerne spille flere forskellige spil, end min tid tillader, så i dag er jeg faktisk decideret glad for spil på de der ca. otte timer.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 14/02-07 13:08 
Bede-x>
Tror aldrig at jeg kommer til at forstå, hvorfor folk er så interesseret i et spils længde...

Nu var det ikke lige det jeg mente, med at der ikke var voldsomt meget spil i det, for længden i Crackdown er passende af flere forskellige årsager - men lad os lige tage dit indlæg først. Jeg tror ønsket om længere spil er forbundet med hvor godt et spil er. Det er vel en selvfølge vil man gerne have at en god oplevelse varer længere? Selvfølgelig kan længden godt være "tilpas", men jeg ser ikke noget galt i at man vil have mere af det gode - det er jo naturligt nok.

Men mht. at der ikke er voldsomt meget spil i det, så tænker jeg mere på variation over emnet. Crackdown er helt simpelt bygget op. Du har en by, og du har 21 fremtrædende bandemedlemmer og deres revl og krat. Udryd dem. Og ja, du har superkræfter i en åben verden - Juhuu. Men du kan ikke rigtigt bruge dem til andet end at nakke bandemedlemmer, og det bliver hurtigt ret ensformigt. Der er ikke andet at tage sig til i byen end at jagte orbs, og det gør spillet ret tamt. Du har sandkassen, men du mangler mere sand.

Vi kan lige hurtigt sammenligne det med Gears of War - der var enkeltheden fed, det hang sammen, og det var sammensat så det virkede. Her er det bare lidt for åbent uden de muligheder som åbenheden burde indeholde.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 14/02-07 13:24, rettet 14/02-07 13:25 
Bede-x>
Er en bog på 1000 sider bedre end en på 200? Er en film på tre timer bedre end en på to?

Det er ikke helt det der er essensen, når folk normalt er sure over korte spil. Altså ikke om spillet formår at give den tiltænkte oplevelse indenfor det tidsrum, det tager at gennemføre det. Det er mere noget med, at mange føler sig snydt, hvis de betaler 500 kr. for noget der kun er 6-8 timers spilletid i. Nu vil du måske sige, at så kan man gennemføre flere gange, men det er langt fra alle, der har lyst til dette. Og det bør heller ikke være meningen, synes jeg.

Tror aldrig at jeg kommer til at forstå, hvorfor folk er så interesseret i et spils længde...

Den tendens synes jeg nu også er ved at forsvinde. Fx er der en tråd herinde om folks syn på spils længde, og der skrev de fleste, at omkring 10 timer er ok for mange spilgenrer.

Personligt synes jeg 10-15 timer er passende i mange tilfælde. Visse spiltyper kan med fordel være lidt længere, fx RPG'er, men lange spil kan virkelig være en smerte i røveren. At Dragon Quest VIII skulle tage ca. 100 timer at gennemføre er fx årsagen til, at jeg ikke gad købe det i sin tid, og formentlig aldrig kommer til det. Det er ganske enkelt tidsudtræk for mig. Det ville tage mig rundt regnet fem måneder at gennemføre det, hvis jeg også skulle have tid til andre spil. At man er tvunget til at bruge 100 timer på et spils singleplayer-del, finder jeg fjollet.
Bede-xBede-xSkrevet 16/02-07 14:25, rettet 16/02-07 14:27 
Det afhænger nok af hvad men søger så. For mig er kvaliteten det vigtigste· Jeg kunne aldrig drømme om at kritisere Ico, Rez eller Gears of War for deres længde.

Jeg er iøvrigt enig i, Jaes, at visse længere spil er begyndt at blive irriterende at gennemføre. Som oftest fordi længden til dels skyldes at udviklerne trækker tiden, men også fordi man i samme tidsperiode kunne spille mange kortere spil istedet og således få flere forskellige oplevelser.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 16/02-07 14:40 
Kvaliteten er ikke bare det vigtigste; Det er altid det vigtigste.

Når man så har både kvalitet og en god længde på spillet, så bliver det ikke meget bedre.

Kvalitet og et kort spil, er pr. definition lidt dårligere end kvalitet og et længere spil; Tænk hvis GoW var et 20 timers mesterværk, som ikke et øjeblik indeholdte døde eller dårlige punkter. Så kunne det snildt kravle en karakter højere op på min skala.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 16/02-07 14:42 
Det er da vidst også smag og behag. Jeg foretrækker personligt korte spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 16/02-07 17:08 
For mig kommer det helt an på spillet - hvis jeg har givet 600 kroner for et spil, så skal det have nogle helt særlige kvaliteter, hvis det skal være kort... Men "kort" er vel også en variabel. Hvornår er et spil kort?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
happyEDhappyEDSkrevet 16/02-07 17:15 
Et ellers godt spil, kan hurtig blive ødelagt, hvis det bliver trukket for meget ud. Helt ligesådan som det er med film.

Når man er færdig med et spil, og tænker æv. Så er det jo lige præsis pga det var så godt og tilpasset at man ikke nåede at blive træt af det.
Men der er også gode spil, hvor det bare bliver en kamp at gennemføre det.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
HeroldHeroldSkrevet 16/02-07 17:18 
Jeg synes det er forkert at sammenligne det med film. Mht. film er du jo tvunget til statisk at være på sidelinien i lang tid, og dér skal det være ret så vellavet, før at man er fanget. Spillet kan du altid lægge fra dig, og fortsætte igen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
happyEDhappyEDSkrevet 16/02-07 18:17 
Ja du kan ligge det fra sig. Og derfor er tiden da også længere på spil end film. Men derfor kan spil stadig blive for lange efter min mening, og kan sagtes samlinges med film så vel som bøger, serie og andre medier.
Det fælles for dem er, at hvis det bliver trukket i lang drag, bliver det bare ringere.. for det meste.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
Bede-xBede-xSkrevet 20/02-07 12:11 
Rooney>Kvalitet og et kort spil, er pr. definition lidt dårligere end kvalitet og et længere spil;

Suk.

Giver det ikke sig selv, for enhver som tænker over det, at i og med spil laves under visse restriktive forhold, så kan en udviklers mådehold være en dyd?

Dertil kommer så de oplevelser, som ikke kan forlænges. Ico oplevelsen ville ikke vinde, ved at blive forlænget til et 100 timers spil. Tværtimod ville det fjerne en del af det grundlag, som spillet virker under.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 20/02-07 12:30 
Personligt tror jeg aldrig jeg ville ønske at spille et spil, som tog 100 timer at gennemføre. Ville formentligt køre træt i det efter et stykke tid.

Rez blev nævnt tidligere; Et helt igennem fantastisk og genialt spil. Alligevel ville et par ekstra baner slet ikke have gjort noget. Har spillet ikke kun 5 baner? Et par baner mere, af samme høje kvalitet (og med samme høje kvalitet af musik) som de allerede inkluderede, og det ville ha' været super, super lækkert.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 20/02-07 12:38, rettet 20/02-07 12:42 
For mig er den time Rez varer perfekt. De fleste shooters tager ikke så lang tid at gennemføre og det behøver de heller ikke. Gameplayet egner sig bedst til en kort oplevelse(og markedet til det samme) og samtidigt handler det heller ikke om at gennemføre dem, men om at spille dem perfekt.

At se på en shooter som en liniær oplevelse er i den forstand forkert.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 20/02-07 15:36 
Hvis man ønsker at spille et spil perfekt, så spiller man nok ikke kun den første bane i spillet; Ergo gennemfører man det, og spiller det også for at gennemføre det.

Jeg elsker Rez meget. Banerne og musikken er noget nær perfekt IMO. Jeg ville bare ønske at der var lidt mere af det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 20/02-07 15:44 
Rooney>
Hvis man ønsker at spille et spil perfekt, så spiller man nok ikke kun den første bane i spillet; Ergo gennemfører man det, og spiller det også for at gennemføre det.

Du er slet ikke med på, hvad jeg snakker om, men det er også fint nok. Lad det bare ligge.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 20/02-07 16:17 
Jeg ved godt, at det der ligger i at spille et spil perfekt, netop ikke handler om at haste igennem alle banerne, men derimod om at spille banerne perfekt. Mit eget PS2 memory kort's data med Rez, vidner om det samme.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/03-07 21:32 
Motorstorm (PS3) - 8/10
Virtua Fighter (PS3) - 8/10
Rogue Galaxy (PS2) - 6/10
Def Jam: Icon (360) - 5/10
God of War II (PS2) - 7/10
Sonic and the Secret Rings (Wii) - 5/10
Trackmania United (PC) - 8/10
Burnout Dominator (PS2) - 7/10
Virtua Tennis 3 (PS3) - 8/10
Lunar Knights (DS) - 7/10
Vampire's Rain (360) - 5/10
Diddy Kong Racing DS (DS) - 5/10
Ratchet & Clank: Size Matters (PSP) - 7/10
Infernal (PC) - 3/10
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
JAAJAASkrevet 15/03-07 01:09, rettet 15/03-07 01:10 
Ligner godt nok en måned fuld af kvalitetsspil, hvis man skal tage Edge's ord for det. Overraskende lav score til både Sonic og Rogue Galaxy, som andre har været meget positive overfor. Diddy Kong scoren er til gengæld velfortjent. Føj for en skuffelse :(
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/03-07 09:27 
Jeg undrer mig over God of War II scoren. En typisk Edge.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
fumfumSkrevet 15/03-07 10:31 
Det er jo en to'er, og 7 er bestemt ikke en dårlig score i Edge.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RooneyRooneySkrevet 09/05-07 12:54 
Stjålet fra Rllmuk.

Super Paper Mario (Wii): 7
Prince of Persia Rival Swords (Wii): 4
Mario Strikers Charged (Wii): 6
Boom Boom Rocket (XBLA): 5
Mario vs Donkey Kong 2 (NDS): 7
Tomb Raider Anniversary (PC/PS2): 7
Shadow Hearts: From The New World (PS2): 6
Honeycomb Beat (NDS): 5
Final Fantasy Fables: Chocobo Tales (NDS): 4
Cooking Mama: Cook Off (Wii): 5
Superbike World Championship (PS2/PSP): 6

Wii'en fortsætter med at levere varen...

Boom Boom Rocket. Tsk, tsk..
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 09/05-07 13:37 
Rooney>
Wii'en fortsætter med at levere varen...

...uden for Europa :!
Bede-xBede-xSkrevet 09/05-07 14:10, rettet 09/05-07 14:10 
Hvorfor er det lige Boom Boom Rocket på den liste, som skal fremhæves med et "tsk tsk". Nåh jo, nu kan jeg godt se det. Det er jo et 360 spil.

Der er alting jo hovedrystende dårligt på. Tsk tsk.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BeanoBeanoSkrevet 09/05-07 14:14 
Under mig nu mere at Edge er begyndt at anmelde Xbox Live Arcade spil ;)
enfenenfenSkrevet 09/05-07 14:16 
Bede-x>
Hvorfor er det lige Boom Boom Rocket på den liste, som skal fremhæves med et "tsk tsk". Nåh jo, nu kan jeg godt se det. Det er jo et 360 spil.

Der er alting jo hovedrystende dårligt på. Tsk tsk.

Det er selvfølgelig grunden. Sådan er Okotta jo. Samme rille.

Prince of Persia Rival Swords (Wii): 4

Jeg kan godt se, at Wii leverer varen her *klap klap*...
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 09/05-07 14:17 
Mere et tsk tsk fordi Bizarre Creations kan gå fra at lave noget så fedt som PGR 3 og Geometry Wars, til noget så...ikke så fedt...som BBR.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 09/05-07 14:19, rettet 09/05-07 14:20 
enfen>
Sådan er Okotta jo.

Ja, det er ærgeligt, at alting skal være en platformskrig. Men sådan er det åbenbart, når man sælger sit gamle hardware, hver gang man køber noget nyt...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 09/05-07 14:20 
enfen>
Jeg kan godt se, at Wii leverer varen her *klap klap*...

Ironi, Kim. Ironi.

Der er li'som intet af Wii værdi i dette nummer af Edge - bortset fra Super Paper Mario, og et 7 tal til det fra dem, er underligt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
fumfumSkrevet 09/05-07 15:03 
Jeg tror at Boom Boom Rocket er et hit/miss spil.
Enten hader man det, eller også elsker man det.
Jeg kan ikke fordrage det, og synes at 5 er i overkanten.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
enfenenfenSkrevet 09/05-07 17:16 
Bede-x>
Ja, det er ærgeligt, at alting skal være en platformskrig. Men sådan er det åbenbart, når man sælger sit gamle hardware, hver gang man køber noget nyt...

Bare rolig. Snart bliver bliver det 360 spillene, der bliver rost til skyerne, når Okotta får sin næste åbenbaring :)

Så flot er Motorstorm altså heller ikke, når man kigger det efter i sømmene. Måske det ikke kan ses i SD, når tingene er så gnidret ;)
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 09/05-07 18:13 
Kan I to ikke gå udenfor og kysse?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 09/05-07 20:48, rettet 09/05-07 20:50 
Filmer du så til din private samling? :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 10/05-07 00:48 
Rooney>
Kan I to ikke gå udenfor og kysse?

Det kunne du sikkert tænke dig.

Du har for meget tid. Stadig arbejdsløs? :)

Op dig!
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 01:03 
Nu har du brugt ca. 5 af dine sidste indlæg, på at forsøge at få mig til at skændes med dig.

Allerede for et par dage siden, blev det trættende. Jeg er ikke interesseret, Kim.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
enfenenfenSkrevet 10/05-07 10:36 
Jeg ramte åbenbart plet. Det overrasker mig ikke.

Jeg skal nok forsøge at være sødere over for dig Okotta. Vi skal jo åbenbart affinde os med, at du igen befinder dig herinde :)
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 10:47 
Min månedsløn er højere end din, og jeg laver en smule mindre for den.

Og tilbage til Edge scores.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 10/05-07 10:53 
Men hvad med din far? Kan han smadrer hans far?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
enfenenfenSkrevet 10/05-07 11:05 
Herold>
Men hvad med din far? Kan han smadrer hans far?

:)

Ja, det tror jeg. Ellers kan Okotta vel købe en til at gøre det for alle de penge, han får i "løn" :)
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 10/05-07 11:35 
Hvis det er så interessant hvordan folk ernærer sig, hvorfor så ikke lave en tråd i offtopic. Det ville blive en øjenåbner.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
dRxLdRxLSkrevet 10/05-07 11:49 
Godt råd O'Rooney: Jeg aner så småt at du er på vej ud igen. Hvis jeg var dig ville jeg tage et par ugers pause fra at poste, så gemytterne kan dæmpe sig.

Jeg kan i øvrigt ikke forstå at du gidder bruge din tid herinde, når du får så meget modstand hele tiden.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Bede-xBede-xSkrevet 05/06-07 09:38, rettet 05/06-07 09:42 
Snuppet fra Rllmuk:

Pokemon (NDS) - 8
Forza 2 (360) - 9
DiRT (360) - 8
Spider-Man 3 (360) - 3
Wartech: Sneko No Rondo (360) - 7
Pirates of the Caribbean: At World's End (PS3)- 3
Mercury Meltdown Revolution (Wii) - 8
Crush - (PSP)7
Hot Pxl (PSP) - 4
Driver '76 (PSP) 7
Panel De Pon DS (NDS)- 8
Picross DS (NDS) - 8

Tror jeg snupper Wartech, Mercury og Crush :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 05/06-07 10:30 
Så er det godt, at jeg har forudbestilt Dirt. Det på trods af, at jeg ikke er fantastisk vild med styringen :)
What is the Matrix?
RooneyRooneySkrevet 05/06-07 10:49 
Jeg fornemmer at Dirt finder vej hjem til mig, sammen med Pokémon.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
fumfumSkrevet 05/06-07 11:40 
Ja, det lugter af Dirt, sammen med Forza og Picross.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Bede-xBede-xSkrevet 05/07-07 02:07 
The Darkness (7)
Shadowrun (6)
Ninja Gaiden Sigma (8)
Flatout: UC (7)
Overlord (7)
Call of Juarez (5)
Nucleus (4)
Super Stardust HD (8)
Mario Party 8 (4)
Resi 4 Wii (9)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 05/07-07 11:50 
En halv-lunken / middel-ringe måned for Xbox 360, og en win-win situation for PS3.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 05/07-07 12:05 
Og det basere du udelukkende på Ninja Gaiden Sigma?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RooneyRooneySkrevet 05/07-07 12:07, rettet 05/07-07 12:08 
På det spil's score + Star Dust's.

Og så vil jeg da hellere ha' to super spil, istedetfor en håndfuld lunkne af slagsen.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
823 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig