X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Enter the Matrix


Svar
RitesRitesSkrevet 15/05-03 19:26 
Hvordan klarer man helikopteren i lufthavnen?

Den er mega led og man healer ikke automatisk der :(

-Nogen der har luret "Hacking" af?
» a winner is you «
OmenOmenSkrevet 15/05-03 19:30 
Er det allerede udkommet?!
Vote Ficus!
KTCKTCSkrevet 15/05-03 19:31 
Jeps, jeg så det inde i byen idag, i hvert fald...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
OkottaOkottaSkrevet 15/05-03 19:34 
Er der ikke en af jer, som kan give lidt info omkring spillet? Hvordan er det at spille? Kontrol? Grafik?

Så PS2 udgaven, og den hakkede fra tid til anden...

Gør Xbox versionen det? Er det værd at investere i?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 15/05-03 19:35 
Ja, videoerne i PS2 udgaven hakker, og det er ærgerligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 15/05-03 19:38 
Xbox versionen hakker ikke. Kører perfekt. Når man vænner sig til de ting man faktisk kan med kampsystemet, bliver det rigtigt nice.

Men lige nu går den dumme helikopter mig på :(
» a winner is you «
OkottaOkottaSkrevet 15/05-03 19:38 
Ikke kun videoerne, men også under selve gameplayet hakkede det. Ikke meget, men nok til at irritere.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RitesRitesSkrevet 15/05-03 19:41 
Så køb det på Xbox! :)
» a winner is you «
RaGeRaGeSkrevet 15/05-03 19:41, rettet 15/05-03 19:41 
Er spillet noget værd i det hele taget? Har leget rundt med tanken om at købe det, men har ikke fundet nogen reviews af spillet, så jeg venter på lidt respons fra dem som har det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Per SPer SSkrevet 15/05-03 20:09 
PS2 versionen var jeg ikke skuffet over i starten. Det blev jeg først efter at jeg fik det til Xbox.

Stemningen fra The Matrix er kanon. Gameplayet kan diskuteres, men det er det bedste film-til-spil jeg har prøvet længe.

Når man går i "bullet time" (focus mode), sidder man og savler over hvor godt slagsmålene ligner dem fra filmen.

Spillet kan stadigvæk godt kritiseret for manglende finpudsning.

X-Men 2: Wolverine's Revenge sakker bagud ved sammenligning.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
StriferStriferSkrevet 15/05-03 20:24 
Jeg syntes at x-box versionen er den bedste!
XBL Gamertag: ZeNtiX
RitesRitesSkrevet 15/05-03 20:43 
Når vi nu snakker om Focus, eller Per gør, så syntes jeg det er for lækkert, den måde du kan kæde det hele sammen. Samtidig med at det ser "realistisk" ud.

Lav cartwheel dodge mens du skyder en betjent fem meter tilbage ind i en væg, for derefter at løbe hen mod gangen til venstre. Her kommer en anden betjent ud, så man løber lige op af væggen og leverer en solid støvlekant i hovedet på staklen, hvis kæbe roterer 3 gange rundt mens han flyver tilbage. Eftersom han ikke fik nok og begynder at skyde, laves der lige en salto over mod ham, hvorefter man vrider våbnet ud af hånden på ham og sender et par spidslaminerede projektiler i ekspresfart gennem han hjerne. Mens dette er sket, er der kommet en SWAT frem som tømmer sig magasin mod dig, mens du for at dodge løber op ad væggen, for at derefter at hoppe over ham og sende ham headfirst ind i væggen med en brækket rygrad som souvenir.

Tilbage er en civil kvinde som bange sidder i hjørnet. Hun får hurtigt slået luften permanent ud af sig, da vi jo alle ved, at hvis de ikke er en af os, er de en af dem.
-Og man har virkelig ikke lyst til at møde en Agent. Av for fanden.
» a winner is you «
RaGeRaGeSkrevet 15/05-03 20:52 
Lyder syret nok! takker for infoen :)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JoachimMAJoachimMASkrevet 15/05-03 22:12 
Jeg har hørt at Gamecube versionen ikke skulle være særligt meget værd? Jeg er egentlig ligeglad med komprimerede videofiler, jeg tænker mere på om det er spilbart?
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
jaesjaesSkrevet 15/05-03 22:30 
RaGe >
Er spillet noget værd i det hele taget? Har leget rundt med tanken om at købe det, men har ikke fundet nogen reviews af spillet, så jeg venter på lidt respons fra dem som har det.

Der er kommet et par stykker i følge Gamerankings.

Matrix reviews
JimPPJimPPSkrevet 15/05-03 23:21 
Okotta >

Hmm jeg har spillet PS2 versionen den virkede fint - Xbox versionen er dog bedst af de to ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RitesRitesSkrevet 16/05-03 07:52 
Eftersom jeg faktisk sidder lidt fast på Easy(!) ikke særligt langt inde i spillet, besluttede jeg mig for at spille med Niobe på Medium.

Det er en udfordring. Her er det sgu svært at klare en bane uden at dø mindst en gang ;)

-Og så frøs min Xbox. Surt :(
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 16/05-03 09:04 
Så skru op for varmen ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 16/05-03 09:50 
bah@j00
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/05-03 11:56 
Men rites er det det værd???

Jeg elsker the matrix og mine øjne begyndte at bløde efter jeg havde set de utallige animatrix afsnit igen og igen:P

Det er underligt, for hvorfor har IGN ikke et review oppe?:(
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 16/05-03 12:46 
Det har GameSpot heller ikke.

Hvis du kan lide The Matrix, har en Xbox og elsker kampscenerne i filmen, så SKAL du ha' Enter the Matrix.
» a winner is you «
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/05-03 16:06 
Roger that.......

Follow the EB games on monday Neo^_^
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/05-03 17:34 
Joachim M Andersen >
Jeg har hørt at Gamecube versionen ikke skulle være særligt meget værd? Jeg er egentlig ligeglad med komprimerede videofiler, jeg tænker mere på om det er spilbart?

Det er den næst bedste version, efter Xbox udgaven (ifølge IGN). Film klippene er også top-notch!

Jeg er blevet en Cube joypad whore, så jeg snupper selv GC versionen.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig