X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamespot problemer


Svar
OmenOmenSkrevet 11/10-05 23:43 
Hej

Jeg har et lidt underligt problem i og med jeg for nyligt formaterede alt, og nu har problemer med Gamespot.

Siden de er skiftet til det nye design, har jeg ikke haft mulighed for at se deres film, på trods af at jeg er full member. Hver gang jeg starter en film op "stopper" den bare ved "ready" og kommer ikke videre, lige meget hvad jeg gør (har også prøvet at trykke play ;)

Jeg synes at have prøvet alt: alle opdateringer til WinXP og MP er hentet. Firefox hjælper heller ingenting, og heller ikke min trofaste Media Player Classic kan hjælpe...

Er der andre der har haft det samme problem og måske ligger inde med et råd eller løsning?
Vote Ficus!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 12/10-05 00:17 
Har desværre ingen løsning, men er udsat for samme problem.
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 12/10-05 13:10 
Er "full member" det samme som betalende bruger? Hvis det er, kan man jo bare downloade filmene...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 12/10-05 13:30 
Det løser jo ikke problemet ved at man ikke kan se dem på sitet ;)

Jeg har samme problem alle mulige andre steder på nettet - der er nogle formater i visse typer af indbygget mediaplayer, som min bærbare bare ikke vil loade, men hvor de virker fint på min stationære pc. Jeg tror det er relateret.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
NaieraNaieraSkrevet 12/10-05 14:17 
Jeg forstår ikke hvorfor man vil se på sitet, hvis man har mulighed for at downloade.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
rapsacrapsacSkrevet 12/10-05 14:54 
så man ikke har en masse filmklip til at ligge og fylde på ens harddisk...for eksempel...
Spiller nu: Killzone 2, Gears Of War 2, Banjo-Kazooie
NaieraNaieraSkrevet 12/10-05 16:49, rettet 12/10-05 16:49 
De kan jo lissom slettes.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 12/10-05 17:38 
Jeg havde samme problem med et par videoer, kort tid efter de havde skiftet design, men nu virker det tilsyneladende fint igen.

Apropos deres redesign, så kan jeg ikke længere finde en "all updates" sektion. Håber seriøst ikke de har fjernet det, men det kan være jeg har overset noget?
(...)
happyEDhappyEDSkrevet 13/10-05 08:00 
Havde problemet fra en anden computer. jeg kunne køre det i fuld skærm, så duede det.
Jeg tror det kommer an på hvilken version XP og mediaplayer man har.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
DarkenDarkenSkrevet 13/10-05 14:23 
Samme prob som Toat, en del af vidz'ne kan jeg kun se i full screen
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig