X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad vil I gerne se på 360?


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 08/10-05 15:22 
Der kommer jo mange flotte og spændene titler til 360, lidt for enhver smag så at sige. Men hvad kunne I godt tænke jer der kom til den nye maskine.

Er for tiden igang med at spille Star Wars: KOTOR 2 og tænkte at det ville sku´ være rart hvis Bioware lavde det næste kapitel i serien på Xbox360. Nå jeg ser Mass Effect så kunne det være lækkert med et nyt KOTOR spil i samme flotte omg... Se hele indlægget
58 emne(r).
1 2 > »

Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 08/10-05 15:22 
Der kommer jo mange flotte og spændene titler til 360, lidt for enhver smag så at sige. Men hvad kunne I godt tænke jer der kom til den nye maskine.

Er for tiden igang med at spille Star Wars: KOTOR 2 og tænkte at det ville sku´ være rart hvis Bioware lavde det næste kapitel i serien på Xbox360. Nå jeg ser Mass Effect så kunne det være lækkert med et nyt KOTOR spil i samme flotte omgivelser.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/10-05 15:35 
En ny platformer fra Rare - a la Banjo-Kazooie og Donkey Kong 64.
Ellers tror jeg Battlefield 2 kommer til at opfylde de fleste af mine drømme om det ultimative spil.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
JesperJesperSkrevet 08/10-05 23:09 
En efterfølger til Kung Fu Chaos kunne jeg godt tænke mig at se ;)
MusicManMusicManSkrevet 09/10-05 00:21 
Max Payne 3! :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/10-05 01:29 
Nogle interessante (online) multiplayer-oplevelser i form af andet end FPS og MMORPG.

Derudover ville nogle flere kvalitetstitler fra RARE ikke være af vejen.

Ellers krydser jeg blot fingre for nytænkning.
Home is where the hardware is..
APHAPHSkrevet 09/10-05 09:39 
Et online bomberman spil og et Le Mans spil, kunne jeg godt tænke mig at se på den nye konsol.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
lightyear dklightyear dkSkrevet 09/10-05 10:13 
Grim fandango 2.
Mercenaries 2.
Far cry 2.
Et Gta spil med online tiltag.
Forza Motorsport 2.
Er selvfølgelig tændt på nytænkning, men det skader ikke at gøre spil jeg elsker endnu vildere og sjovere og flottere.
are you CHICKEN?
PoulPoulSkrevet 09/10-05 11:53 
PES 6, men det er vist allerede halvt bekræftet. Det skulle i hvert fald være på vej til PS3.
TurricanTurricanSkrevet 10/10-05 11:35 
Blizzard spil...

Og her tænker jeg RTS genren som f.eks WC og SC. De må sku snart forstå at det sagtens kan lade sig gøre med en controller, og den høje opløsning er jo også skræddersyet til genren.
The Gods pause for a moment...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/10-05 12:16 
Killer Instinct
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OuenOuenSkrevet 10/10-05 13:36, rettet 10/10-05 13:38 
Jeg vil gerne se en udsættelse på ca. et års tid, for hardwaren.

Så får jeg, og mange andre, bedre og mere optimerede spil, stukket i hånden.

Selv har jeg aldrig oplevet - her små to måneder inden udgivelse - at spil som skulle være klar til dag 1, måske / måske slet ikke er klar alligevel - senest er Ghost Recon: Advanced Warfighter blevet udsat til næste år (bekræftet af selveste Ubi Soft).

Bortset fra det, så vil jeg have Halo 3.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/10-05 13:43 
Ouen, du kan da bare vente til næste jul med at købe en 360, hvis du mener spillene til den tid er bedre. :-)
BeanoBeanoSkrevet 10/10-05 13:43, rettet 10/10-05 14:14 
Homebrew :)

EDIT: Bomberman på Live... kom så, Hudson!
Michael_Michael_Skrevet 10/10-05 13:50 
Jeff Minters UNITY eller noget der ligner baseret på NEON teknologien.
WehnerWehnerSkrevet 10/10-05 13:59 
Wonder Boy in Monster World V

Ved godt at det er noget af en udfordring, samtidig at skulle både bibeholde en lighed med de gamle 8/16-bit spil og lave noget tidssvarende centreret om en dreng i en ble. Men SEGA er jo kendt for at udsende noget, man ikke havde kunnet forestille sig i ny og næ.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 10/10-05 15:56 
Nu er Wonder Boy-spillene jo faktisk udviklet af Westone, det er kun spillets titel, der er Segas varemærke.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 10/10-05 16:01 
Tak, det anede jeg slet ikke.

/Sarkasme slut

Westone har udsendt få spil, og det sidste så vidt jeg ved i 1996. En efterfølger ville komme fra SEGA - på den ene eller anden måde.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
jaesjaesSkrevet 10/10-05 16:23 
Palmer Eldritch>
Jeff Minters UNITY eller noget der ligner baseret på NEON teknologien.

Et eller andet er i gære, har jeg læst på YakYak. Om det bliver til pc eller X360 kan jeg ikke lige huske.
SumezSumezSkrevet 10/10-05 17:20 
Wehner>
Tak, det anede jeg slet ikke.

/Sarkasme slut

Det var ikke ment som information (du er vel den største Wonder Boy-fan herinde, så jeg regner ikke med at kunne lære dig noget), men en konstatering om at hvis det skulle ske (hvilket det næsten helt sikkert ikke gør), ville det ikke blive et "rigtigt" Wonder Boy-spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/10-05 18:10 
Otogi 3
Banjo-Threeie
Ninja Gaiden 2
Jet Set Radio Next
Well crucify the insincere tonight...
KilroyKilroySkrevet 10/10-05 18:19, rettet 10/10-05 19:35 
Jeg havde slet ikke tænkt på noget mere Jet Set Radio. Selvfølgelig skal vi have noget mere af det herlige spil.
Fable 2 skal vi selvfølgelig også have. Xbox 360 er forhåbentligt stærk nok til at få kære gamle Molyneux til at leve op til sine løfter og forhåbninger.
Kilroy Was Here
Michael_Michael_Skrevet 10/10-05 18:36, rettet 10/10-05 18:42 
jaes>
Et eller andet er i gære, har jeg læst på YakYak. Om det bliver til pc eller X360 kan jeg ikke lige huske.

Tror "bare" det er dele af NEON som vil kunne klassificeres som spil, men hvis du har hørt andet må du endelig sige til.

EDIT: Jeg følger regelmæssigt Jeff på Livejournal. Han er rimeligt entusiastisk omkring hele launchen.

Stinkin´ Thinkin´
jaesjaesSkrevet 10/10-05 20:11 
Som jeg husker det, var det en fra boardet, som sagde noget i stil med, at "en spildel i NEON a la Tempest 2000 kunne være fedt", hvortil Giles lidt kryptisk svarer noget i retning af, at "det bliver ikke som Tempest 2000".

Underforstået at der vil være en spildel i selve NEON eller, at de udvikler et spil, der kan smeltes sammen med NEON. Det må være mulighed 2, da jeg mener, de talte om fremtiden og ikke NEON "Phase 1" (som de kalder det).
Michael_Michael_Skrevet 10/10-05 21:10 
Var det ikke en spildel a la UNITY?
jaesjaesSkrevet 10/10-05 21:16 
Muligvis. Søgefunktionen på YakYak er elendig, så jeg kan ikke lige finde tråden.
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-05 21:21 
Daytona og Panzer Dragoon og noget fra Treasure
Michael_Michael_Skrevet 10/10-05 21:30 
Treasure er på. Arbejder på en tophemmelig shooter.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/10-05 23:26 
Ville gerne se det Alien spil der skulle have været kommet til PS2 men som blev droppet, det hed Colonial Marine så vidt jeg husker, har på en skive(et eller andet sted)noget ingame video fra spillet af, og det ser/så fedt ud.
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-05 06:43 
Palmer Eldritch>
Treasure er på. Arbejder på en tophemmelig shooter.

Mmmm... men rygterne siger at det er en slags "Radiant Silvergun 2" og jeg må indrømme at mine favorit Treasure-ting er Gunstar Heroes og Guardian Heroes, så... ;)
Michael_Michael_Skrevet 11/10-05 09:22 
Det var de første rygter, nok mest ønsketænkning fra mange fans.
Det seneste peger på en form for opfølger til Sin & Punishment....
KeenKeenSkrevet 11/10-05 10:06, rettet 11/10-05 12:17 
Fable 2
Max Payne 3
Hitman: Blood Money
Et rpg der kan konkurere med Oblivion
Et nyt Legacy Of Kain spil?!
Og som Turrican siger, et Blizzard spil alla WC eller SC...
HeroldHeroldSkrevet 11/10-05 10:27 
Hitman 3 har da været ude i en menneskealder :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 11/10-05 10:57, rettet 11/10-05 10:58 
Dem der kender til serien, ved at Hitman: Contracts ikke er en 3'er...
HeroldHeroldSkrevet 11/10-05 11:02 
Hvad var det så? En udvidelse? Det tredje Hitman-spil er det tredje Hitman-spil, uanset hvor kreativ du er med titlen.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 11/10-05 11:30, rettet 11/10-05 12:04 
Er det ikke dig der er anmelder eller noget? :)

Ja "Contracts" er det tredie spil der er udgivet, så i den forstand har du ret. Men det er jo sådan at "Contracts" ikke er er lavet som en efterfølger til "Silent Assassin", men som et spil som IO-Interactive lavede fordi at der ellers ville gå for lang tid inden den "rigtige" tre'er udkom i form af "Blood Money", som de ikke mente at de havde teknologien til at lave, som de ønskede(noget i den stil, kan ikke lige huske alle detaljerne her og nu)

Hvis man har spillet spillene kan man også tydeligt mærke at "Contracts" ikke hører sammen med de to andre...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/10-05 11:55, rettet 11/10-05 11:56 
Så 'Contracts' er Hitman's 'Vice City' eller lign.?
Home is where the hardware is..
KeenKeenSkrevet 11/10-05 12:02, rettet 11/10-05 12:09 
ja det kan man vel godt sige :)

Men jeg tror nu ikke det er den bedste sammenligning du laver der, da jeg ikke tror der kommer et spil der hedder GTA 4, da der jo ikke er en egentlig "historie" i de spil, jeg tror bare de har bynavne istedet for tal
HeroldHeroldSkrevet 11/10-05 12:11 
Intentioner eller ej - Det er stadig noget fis. :) Laver du et tredje spil i stil med de to andre, laver du reelt en tre'er. Skal vi gå efter titlen, har Blood Money heller ikke noget tre-tal hæftet på sig. Hvad er det så? Hitman 2,7?

Lad os mødes på midten - Titelmæssigt er der ikke noget der hedder Hitman 3 :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KeenKeenSkrevet 11/10-05 12:16, rettet 11/10-05 12:16 
vil det så også sige at "Vice City" er det samme som "gta 4" og "San Andreas" er det samme som "gta 5"?!

Men jeg kan da godt rette mit tidligere indlæg hvis du gerne vil have at jeg gør det...
HeroldHeroldSkrevet 11/10-05 13:00 
Det er reelt det fjerde og femte GTA-spil ja :) Jeg ved godt de gemmer tallene til senere spil, men der er gået inflation i den slags.

Det var nu ikke så meget for at starte en diskussion, det var mere hvis du nu reelt troede at der kun var to Hitman-spil :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/10-05 13:20, rettet 11/10-05 13:28 
Herold>
Det er reelt det fjerde og femte GTA-spil ja :)

Der er stor forskel på om en titel hedder GTA 4 eller om det er det fjerde GTA spil.

EDIT: 'GTA London' er eksempelvis det andet GTA spil - alligevel hed det efterfølgende spil i serien GTA 2.
Home is where the hardware is..
HyakotakeHyakotakeSkrevet 11/10-05 14:28 
Det er lidt forskelligt om et spils efterfølgere benævnes med selvstændige titler eller tal. Jeg er ikke sikker, men jeg gætter på at tendensen er, at når et spil får helt ny engine får det et nyt tal (der er garanteret undtagelser).
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/10-05 14:34 
Mega Man f.eks.?
Home is where the hardware is..
WehnerWehnerSkrevet 11/10-05 14:44 
Og nu til noget helt andet:

Hvad vil I gerne se på Xbox360?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GreaseballGreaseballSkrevet 11/10-05 23:10 
OutRun 3
Et nyt kapitel i Legacy of Kain serien.
ckruseckruseSkrevet 11/10-05 23:10 
Sega's titler fra Bizarre, Creative Assembly og Silicon Knights bliver noget af det mest spændende for mit vedkommende.
HankyHankySkrevet 12/10-05 09:27 
Resident Evil 5
Unreal Championship 3
Sonic Next-Gen
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
dRxLdRxLSkrevet 12/10-05 10:15 
En kontroller ligesom den til revolution :-p
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MusicManMusicManSkrevet 07/11-05 16:58, rettet 07/11-05 16:59 
Jeg kunne ligesom Knight Keen og Greaseball, også vildt godt tænke mig et nyt Legacy of Kain spil, til en af next-gen konsollerne! :)
BeanoBeanoSkrevet 07/11-05 17:13 
En ordenlig 3D platformer... på hvilken som helst next-gen konsol!
58 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig