X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

RalliSport Challenge 3?


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/10-05 17:31, rettet 06/10-05 17:31 
Hvordan kan det være, at vi ikke har hørt noget til, om DiCE for lov at lave en efterfølger på 360'eren til dette geniale spil?
Det svirrer diverse rygter rundt på nettet, men ikke noget konkret?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BaggyBaggySkrevet 06/10-05 17:33 
Geniale og geniale.. Pt savner jeg et rigtig realistisk rallyspil, der samtidig fungerer.. V-rally 3 var i den rigtige retning med skuffede alligevel fælt.. men realisme.. det er der vi skal hen.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/10-05 17:41, rettet 06/10-05 17:42 
Mht. rally, så vil jeg hellere have sjov og action fremfor realisme. Selvfølgelig skal det ikke være ren Ridge Racer, men jeg synes godt nok RalliSport 2 er et af de mest komplette og helt igennem gennemarbejdede bilspil, jeg længe har spillet. Realisme eller ej.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/01-06 18:29, rettet 05/01-06 18:31 
Endnu ikke en lyd om RSC3... I det hele taget er der slet ikke ét eneste rallyspil på vej til 360'eren... Suk!

EDIT: Og, MS, så lad mig dog spille RSC2 på 360'eren, indtil I får nølet færdig! Grr!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
BeanoBeanoSkrevet 05/01-06 21:42 
Ser nu mere frem til Colin McRae Rally til Xbox 360 :)

Selvfølgeligt knap på velegnet til multiplayer som RSC.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig