X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad skal I have på Xbox360 launchdagen?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 05/10-05 20:37, rettet 05/10-05 20:38 
Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad folk egentlig har planlagt at købe af spil og tilbehør, når den bliver lanceret.

Jeg selv skal have følgende..

26" LCD TV Samsung

Xbox 360 (den store pakkeløsning med hd osv.) + ekstra trådløs controller

Perfect Dark Zero
Kameo Elements Of Power
Call Of Duty 2
FIFA... Se hele indlægget
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
214 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Svar
RaGeRaGeSkrevet 05/10-05 20:37, rettet 05/10-05 20:38 
Af ren nysgerrighed kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad folk egentlig har planlagt at købe af spil og tilbehør, når den bliver lanceret.

Jeg selv skal have følgende..

26" LCD TV Samsung

Xbox 360 (den store pakkeløsning med hd osv.) + ekstra trådløs controller

Perfect Dark Zero
Kameo Elements Of Power
Call Of Duty 2
FIFA 2006

Det bliver en dyr fornøjelse, men damn hvor jeg dog glæder mig som et lille barn :D
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
dchangdchangSkrevet 05/10-05 20:38 
Jeg har kun besluttet mig for den store pakke og Perfect Dark Zero. Indtil videre.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/10-05 20:42 
Kameo og PDZ, hvis de altså er launch-titler.
Home is where the hardware is..
JmogJmogSkrevet 05/10-05 20:50 
Om det bliver på launchdagen tvivler jeg på. Jeg har næppe råd før januar. Det, jeg med tiden skal have, er dog allerede klokkeklart:
X360 - den store pakke
Oblivion
Kameo

Sikkert også PDZ, men det afhænger af anmeldelserne.
WehnerWehnerSkrevet 05/10-05 21:06 
Min kæreste og jeg skal have den store pakke + ekstra controller og headset. Vi skal også have VGA-kablet så den kan slåes til min desværre ringe 19"-skærm, men for lige at prøve HD - og fordi vi kun har et fjernsyn, så er det smart at man kan game på computerskærmen, hvis den anden vil have TVet imens.

Dertil kommer fire titler, jeg rigtig gerne vil have, men der bliver ikke råd til dem alle på en gang:

Kameo
Perfect Dark Zero
Oblivion
Ghost Recon 3

Ghost Recon 3 håber jeg lidt på at få til anmeldelse, og Kameo og Oblivion behøver man jo ikke have på en gang.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CronossCronossSkrevet 05/10-05 21:14 
Den store pakke
Oblivion

Så har jeg vist spil nok til næste generation :)
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/10-05 21:15, rettet 05/10-05 21:16 
Den store 360-pakke og VGA-kabel. Plus Kameo og evt. Call of Duty 2.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 05/10-05 21:18, rettet 05/10-05 21:24 
Jeg venter spændt på at se de amerikanske anmeldelser af launch-spillene, men køber nok bæstet på udgivelsesdagen uanset. Det bliver selvfølgelig den store pakke der ryger med hjem og så snupper jeg formentlig et VGA-kabel, så jeg kan tilslutte den min monitor. Jeg tilbringer alligevel mere tid foran den end flimmerkassen og så kan grafikken jo også komme til sin ret, fremfor på mit respektable, men så absolut IKKE HD-ready, 28" Grundig fjernsyn.

Mht. spil regner jeg med at udleve min indre Rare-fanboy og købe Kameo og PDZ. Oblivion er jeg også meget interesseret i, men er lidt i tvivl om jeg skal gå efter PC-version i stedet for, som vel bliver billigere og pænere. Det samme gælder Call of Duty 2, som dog ikke ser helt så interessant ud. PGR3 og Ghost Recon kan også blive aktuelle, afhængig af anmeldelserne.
(...)
APHAPHSkrevet 05/10-05 21:27 
Jeg køber helt sikker den store pakke med dertilhørende Project Gotham Racing 3. Kameo og Perfect Dark Zero er også interessant titler, som jeg godt kunne finde på at investere i, hvis anmeldelserne bliver positive.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Bede-xBede-xSkrevet 05/10-05 21:27 
Jeg køber den store pakke, samt Perfect Dark Zero, Kameo og Oblivion. Hvis de kommer...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 05/10-05 21:32 
Oblivion, og kun Oblivion.
Eller, det vil sige, hvis jeg havde penge til maskinen. Jeg kommer nok til at vente et års tid med at købe X360, så er der forhåbentlig også flere gode spil til den tid.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 05/10-05 22:04 
Umm, ingen der køber Project Gotham Racing 3?! I ved det kommer til launch, ikk?

Anyway for for mig bliver det Premium pakken, PGR 3, Kameo og et chrage&play kit.
Glæder mig til at hænge min 360 til min 720p projektor :D
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/10-05 22:08 
Jeg ved det virkelig ikke. Et Live spil og et single player spil. Der er virkelig en hel del at vælge imellem, og hvis de kan ramme 40 spil inden jul og når man tænker på at den lander den anden december, så er der meget at vælge imellem.
Well crucify the insincere tonight...
HeroldHeroldSkrevet 05/10-05 22:13, rettet 05/10-05 22:33 
Premiumpakken - mht. spillene ved jeg det faktisk ikke endnu. Jeg kunne forestille mig Oblivion, men kun hvis jeg dømmer at min pc er for ringe til at trække det. Usermods FTW! Måske Kameo oveni.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ComradeComradeSkrevet 05/10-05 22:31, rettet 05/10-05 22:32 
Har allerede bestilt den store pakke og en ekstra trådløs controller. Af spil har jeg ikke rigtig besluttet mig endnu, men jeg læner mig nok op ad Oblivion, Kameo, PGR3 og Madden 360.

Nå ja, så skulle der nok også være en Panasonic AE700 projektor på vej på det tidspunkt :D
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ckruseckruseSkrevet 05/10-05 22:56 
Helt klart premium pakken, PDZ og PGR3, måske Oblivion. Jeg holder også øje med Philips 37PF9830 hvis det falder i pris.
RaGeRaGeSkrevet 05/10-05 23:17 
Tror jeg skrotter Call of Duty 2 og køber pc udgaven istedet for ligeledes med Quake 4.

Tænkte egentligt på Oblivion, men mine erfaringer med rpg'er er begrænset, men spillet ser dog interessant ud.

Ellers bliver det 100 % de 2 spil fra Rare.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BeanoBeanoSkrevet 05/10-05 23:39 
Hvis jeg skal have en Xbox 360 til launch (ser lige launch spillenes kvalitet an først - gider ikke købe en konsol til at samle støv igen) så bliver det selvfølgeligt "den store" pakke og måske Quake 4, Kameo og PDZ. Igen for tidligt at comitte sig til noget allerede nu :)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/10-05 15:37 
Jeg vil først se noget kvalitet! Jeg har seriøst ikke set noget rigtigt next-gen endnu!

Er slet ikke solgt endnu
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 06/10-05 15:42 
Hvornår komme den præcis Xbox 360 fordi den der Sonic Raiders lyder da sjov
KalicolaKalicolaSkrevet 06/10-05 16:00 
Release dag hvornår???

Jeg nupper perfect dark og kameo, ingen tvivl dér
For The Love Of The Game
SumezSumezSkrevet 06/10-05 16:02 
Born2Play>
Jeg vil først se noget kvalitet! Jeg har seriøst ikke set noget rigtigt next-gen endnu!

Er det mig eller er det screenshot ikke væsentligt grimmere end den video, der snakkes om i en anden tråd?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GreaseballGreaseballSkrevet 06/10-05 16:06 
Det bliver Premium pakken, PGR3 og Oblivion. Hvis økonomien holder... håber da snart at havde fundet noget arbejde.
RuneSPRuneSPSkrevet 06/10-05 16:32 
Well, køber den KUN hvis min PC er for ringe til at trække Oblivion ordentligt... hvis den ikke er det, så tror jeg bare jeg venter lidt med at købe den til den er billigere =) Ellers bliver det nok den store pakke + oblivion og måske kameo, hvis altså anmeldelserne holder... PDZ kunne måske også være interessant, men tror det ikke, hader FPS på konsol (i hvert fald indtil Revolution kommer =)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/10-05 16:42 
Hussein Life>
Hvornår komme den præcis Xbox 360 fordi den der Sonic Raiders lyder da sjov

Sonic Riders er ikke til næste generation. Skulle komme til PS2, GC og XBX.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DeluxScanDeluxScanSkrevet 06/10-05 18:01 
Skal da egentlig også have en trådløs netværks-dims til 360'eren.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KilroyKilroySkrevet 06/10-05 18:12 
Hvis alt går vel, så skal det være Xbox 360 (Ikke Core, da jeg er *så* hardcore.) og Kameo. Hvad der ellers bliver købt afhænger af anmeldelser.
Kilroy Was Here
JmogJmogSkrevet 06/10-05 20:15 
Sumez>
Er det mig eller er det screenshot ikke væsentligt grimmere end den video, der snakkes om i en anden tråd?

Det ser ud som noget fra et tidligere build. I videoen ser spillet ganske rigtigt en del flottere ud. Skovscenen er i hvert fald noget af det mest overbevisende next gen, jeg har set.
KalicolaKalicolaSkrevet 07/10-05 02:08 
Release dag på x-box360 hvornår???
For The Love Of The Game
Bede-xBede-xSkrevet 07/10-05 02:57, rettet 07/10-05 03:14 
2/12 er dansk release.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
happyEDhappyEDSkrevet 07/10-05 09:02 
En Gameboy micro :)
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/10-05 12:05 
Hehe hvor er du provokerende. Gætter på at dit indlæg skulle ha været i "hvad kom ind ad døren i dag" tråden ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/10-05 13:06 
Den store pakke og PGR3 er vist indtil videre det eneste, jeg med garanti skal have.

Er der nogen grund til at forudbestille - evt. hvor?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JmogJmogSkrevet 07/10-05 13:13 
EB Games og Game er vel de åbenlyse steder. Om det er nødvendigt, tvivler jeg dog på.
HeroldHeroldSkrevet 07/10-05 13:57 
Det tror jeg heller ikke det er - jeg tror ikke engang vi kan komme af med alle vores, når den tid kommer. :)

Vi tager dog først preorders fra tre uger inden lanceringen, pga. betalingssystemet ikke tillader at pengene lægges til side i længere tid (eller noget i den dur).
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 08/10-05 00:09 
I GAME får man dobbelt antal bonuspoint på købet af Xbox360 når man forudbestiller. Bonuspoint er noget man optjener ved køb af varer GAME, hvis man er medlem og har et bonuskort til kæden. Disse point kan bruges som kontantrabat ved et senere køb.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/10-05 00:22 
Betragtes det som information til folket, eller som en nem måde et reklamere på? :)
Home is where the hardware is..
JmogJmogSkrevet 08/10-05 00:32 
Nu vi er ved emnet, hvor lang tid går der, fra man har købt varen, til pointene går ind på kortet?
KTCKTCSkrevet 08/10-05 01:14 
Jeg får intet personligt ud af at reklamere, og når der bliver skrevet "Er der nogen grund til at forudbestille - evt. hvor?", så mener jeg da at jeg svarer direkte på spørgsmålet. Altså bør det ikke betragtes som reklame, for jeg skriver her på P:R som en privatperson og har ingen intentioner om at lave markedsføring her.

Med hensyn til spørgsmålet omkring, hvornår pointene går ind på kortet, så foregår det ved systemets synkronisering med serverne om aftenen efter lukketid - Altså går point ind til næste dag. Yderlige spørgsmål kan selvfølgelig besvares ved at henvende sig i butikken, da dette er lidt off-topic.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/10-05 03:32 
GR3 udskudt til 2006; http://www.gamespot.com/news/6135303.html


Men det menes dog at der nok vil være 17 spil klar ved launch; http://www.gamespot.com/news/6135223.html
Well crucify the insincere tonight...
lightyear dklightyear dkSkrevet 08/10-05 09:59 
Jeg skal ihvertfald ha ca 3 spil til launch og selvfølgelig premium pakken, bliver nok nogen af dem der får højst reviews på gamespot.
are you CHICKEN?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/10-05 13:24 
Det bliver altså også rart nu at få en Xbox, man kan være bekendt at have stående fremme.
Den 'gamle' Xbox er da godt nok noget af det grimmeste, og jeg har hadet dens udseende fra day one.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
ChronoChronoSkrevet 11/10-05 13:31 
Måske er der alligevel grund til at forudbestille. Allard taler i vage vendinger om at Europa måske vil blive skuffet.

Se spørgsmål 2
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BeanoBeanoSkrevet 11/10-05 14:09 
Og folk hopper på den hver gang ;)
ckruseckruseSkrevet 11/10-05 23:08 
Præcis.. hype, hype, hype :-)
KeenKeenSkrevet 12/10-05 09:39 
Jeg ved ikke lige om jeg får råd til det på selve dagen, men ellers regner jeg med at købe følgene:

Xbox360(den store pakke)
Ekstra trådløs controller
Oblivion
og Perfect Dark Zero

mere biver der vist ikke råd til foreløbig...
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 10:59 
Perfect Dark Zero og Kameo strøg lige ind på min liste efter en tur i Joanna Darks lejlighed i går.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 14/10-05 11:04 
Huh? Er det webstedet du mener, eller et fysisk sted man kan opsøge?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 14/10-05 11:14, rettet 14/10-05 11:35 
Microsoft har sat en lejlighed op inde i Kbh. med fire maskiner og fladskærme. Der kører Perfect Dark, Kameo, PGR3 og DoA4 på maskinerne. :) Vi kører blandt andet konkurrence på at folk kan komme ind i en weekend og spille løs med mad og snacks og det hele. Jeg har nogle ekstra slots, jeg havde tænkt mig at folk herinde kunne få, men den skal jeg lige tage med RJK. :)

Edit: Link :)

http://xbox.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=65043
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
tastasSkrevet 14/10-05 12:27 
Er der en liste et sted over Launch-spillene?

Overvejer lidt en 360'er på, men skal lige se hvad der er. Kameo er jo en mulighed, men kommer der nogle rigtige arcade bil spil - sådan lidt Burnout style?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
214 emne(r).
1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig