X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R 3.1 Sovepladser


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/05-03 14:23 
Vil egentlig lige høre lidt om sovepladserne;

-er det madresser? ska vi tage soveposer med?
-Hvor langt fra selve "spillelokalet" er det?

Ska lige vide det, tager evt. hjem og sover ;)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 15/05-03 14:24 
(Forudsat, at alt er som sidst)

cosmos_dk >
-er det madresser?

Nej.

ska vi tage soveposer med?

Det ville være smart... :)

-Hvor langt fra selve "spillelokalet" er det?

Ved siden af.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/05-03 14:36 
Hehe oki :)

Så det er bare et rum uden noget, hvor vi ka sove?
Det er fino - ska bare huske soveposen så ^_^
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RJKRJKSkrevet 15/05-03 14:38 
Ja :)

Der er dog også en del sofaer og sådan noget i selve hovedrummet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 15/05-03 14:41 
Så ska jeg fanme kapre mig en sofa ^_^
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
AmbyAmbySkrevet 15/05-03 14:43, rettet 15/05-03 14:51 
Det bliver svært. Mika-L og Drxl går i seng så sindsygt tidligt at de sofaer allerede er besat tidligt på eftermiddagen...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KTCKTCSkrevet 15/05-03 14:49 
Sofaerne er til at spille fra, og siden der bliver spillet døgnet rundt, skal man nok ikke satse på det.

Og Mika-L og jeg sad og spillede Burnout2 sidst til langt ud på morgenen, så han går altså ikke SÅ tidligt i seng...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/05-03 14:52 
Det er kun dRxL der har en forskruet døgnrytme med at gå tidligt i seng og stå tidligt op... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 15/05-03 15:00 
cosmos_dk >
Så ska jeg fanme kapre mig en sofa ^_^

Så bliver du bare vækket af dRxL og Kimmer, der spiller Capcom vs. SNK 2 næste morgen med lyden blæst ud på maximum volume gennem anlægget.
Og spiller du selv Parodius på et lille fjernsyn i et rum ved siden af hvor dRxL sover kan du godt regne med at HAN kommer og klager ;)
*brokke brokke*
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 15/05-03 15:02, rettet 15/05-03 15:08 
Det er et konsoltræf - ingen klager over spil ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 15/05-03 15:04 
Sumez >
*brokke brokke*

Haha, ja, DET er dRxL i en nøddeskal :p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MIKA-LMIKA-LSkrevet 15/05-03 15:17 
Dark-Light >
Mika-L og Drxl går i seng så sindsygt tidligt at de sofaer allerede er besat tidligt på eftermiddagen...

Ehh....til KT4 (Kbh.) sov jeg 4 timer i alt, og til KT5 sov jeg omkring 3....

(til KT5 var der en der havde taget min sofa - og så gider jeg bare slet ikke det pjat! ;)
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
AmbyAmbySkrevet 15/05-03 15:28 
ok, så var det bare planen om at gå i seng så tidligt. Kan godt huske en eller anden fetish omkring _din_ sofa. :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
SumezSumezSkrevet 15/05-03 16:06 
Mika-L MÅTTE dog bryde sammen til sidst og gå til seng til KT5. Det var dog ikke meget man fik sovet til DET træf.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MajorPMajorPSkrevet 15/05-03 17:38 
:O Jeg skal bare sove fredag til lørdag :O Godt man kommer kl. 13.00 ;)
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/05-03 19:33 
Sumez >
Mika-L MÅTTE dog bryde sammen til sidst og gå til seng til KT5. Det var dog ikke meget man fik sovet til DET træf.

Det tror man faen sådan som folk laver hærværk midt om natten med noget projektorværk, så man vågner op til en gang røgforgiftning... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
RitesRitesSkrevet 15/05-03 19:40 
Jeg syntes selv jeg har en ret normal "sove cyklus". I seng ved 11 tiden og op ved 6-7 tiden.

Kan ihvertfald ikke klare at skulle senere op, når jeg skal nå i skole i hverdagen.
» a winner is you «
PapandPapandSkrevet 15/05-03 20:32 
Er det rent faktisk nogen, der nogensinde har gennemført et helt træf uden at sove?

Hvem sagde gaming 24/7? :-)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Mati-GolMati-GolSkrevet 15/05-03 20:35 
Jeg vil helt sikkert gøre forsøget!
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
RJKRJKSkrevet 15/05-03 20:38 
Snowman >
Er det rent faktisk nogen, der nogensinde har gennemført et helt træf uden at sove?

Ja. TP 93 tror jeg det var... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KoludaKoludaSkrevet 15/05-03 20:39, rettet 15/05-03 20:40 
Jeg gjorde et forsøg sidste gang, men det holdte kun til omkring kl.4 , selvom der var larm og det hele er det sku svært.
Faldt sku i søvn i den lænestol til sofagruppen, tror aldrig jeg har sovet så dårligt før.
Mati-GolMati-GolSkrevet 15/05-03 21:56 
Jeg faldt engang i søvn i en have stol med en luftmadras over mig.
Hvis jeg er ved at falde i søvn, så tænker jeg bare på det og så... vupti er jeg frisk igen!
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
quadquadSkrevet 15/05-03 22:59 
MIKA-L >
(til KT5 var der en der havde taget min sofa - og så gider jeg bare slet ikke det pjat! ;)

Du skulle bare have skubbet mig ned ;);)
SumezSumezSkrevet 16/05-03 00:53 
Snowman >
Er det rent faktisk nogen, der nogensinde har gennemført et helt træf uden at sove?

Det tror jeg ikke kan gøres med mindre man gør meget ud af at sove megameget i forvejen, osv. Slet ikke når vi starter tidligt fredag.
Til gengæld skal du ikke regne med at få sovet mere end 4 timer sammenlagt. Man får ikke meget mulighed for at få lukket øjet. Det bliver højst til forlængede powernaps.
Men denne gang har vi jo et seperat lokale til at sove. Så kan man måske få sovet lidt længere...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 16/05-03 08:11 
I skal ikke regne med at vi har seperate lokaler til nogetsomhelst (udover internet). Men jeg håber det da også, og vagterne plejer at være til at snakke med.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig