X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Firmware 2.0 > 1.5


Svar
crying outcrying outSkrevet 30/09-05 22:40 
Jeg sidder, sikkert som mange andre, med 2.0 på min PSP og overvejer om jeg skal downgrade til 1.5 - det hele ser jo ganske nemt ud, og gevinsten er umiddelbart stor.

Men...
Udover tabet af browseren, hvad er der så ellers af ulemper ved at gå til 1.50 - originale spil, UMD film??

Andre input?
Jusqu'a ici tout va bien....
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 30/09-05 23:49 
Der er jo selvfølgelig tabet ved ikke selv at kunne vælge baggrund :p

Men så vidt jeg har hørt, er der ingen problemer med afspilning af originale film og spil - hvem spiller iøvrigt andet?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
CoreCoreSkrevet 30/09-05 23:55 
Filmklippene på Yourpsp.dk kræver 2.0.

Dog er der vist ikke nogens lykke der brister ved at undvære dem...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
crying outcrying outSkrevet 01/10-05 08:33 
Det gik nemt med den downgrade - nu er døren åbnet til en masse sjov. Nu kunne det jo være rart med lidt input/idé'er:

Hvad har i liggende af spændene ting på jeres PSP?
Jusqu'a ici tout va bien....
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 01/10-05 09:35 
hvordan downgrader man sin psp
AmbyAmbySkrevet 01/10-05 10:24 
Søg og du skal finde.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
la0sla0sSkrevet 01/10-05 13:10 
der findes noget værktøj ved navn wab version changer som kan få spil til at tro at de kører på 2.0. hjalp en makker med at få det til at virke. ret simpelt. men man skal bruge ver 2.5. det gik også fint med at downgrade... ja jeg gjorde det hele. Men men, jeg holder nu min på 2.0 stadig.. og venter på en P:R i psp format ;)
Hvad sker der?
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 01/10-05 13:22 
gør det psp´en hurtiger end 2.0
la0sla0sSkrevet 01/10-05 15:53 
Nej. Der er ingen forskel.

1.5 kan du spille hjemmelavede spil på og en stor omgang emulatorere.

2.0 kan du browse på nettet, med en halvdårlig browser, der er tilføjet nogle flere formater af lyd, og lidt ekstra dillerdaller. Til gengæld kan visse spil ikke køre på andet end version 2.0 MEDMINDRE man bruger programmet wab version changer 2.5, som er ufarligt. Jeg bruger dog en del musik, og er dermed tilfreds med min 2.0
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 01/10-05 16:37 
Jeg skal ikke betale over 2000 for en dims, jeg håber så bare at den stadig er "åben" når jeg hopper på vognen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig